Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, viehättääkö piikittelevä ja vittuileva nainen?

Vierailija
30.08.2019 |

Niin.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Tuo on joidenkin naisten omia kuvitelmia. Se joku piikittelevältä vaikuttava nainen voi käyttäytyä muiden seurassa aivan toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Rakastan rakastan, mä käyn vaan tupakkaa ostamassa (vaikken polta ollenkaan) ja ton jätesäkin vien mielelläni roskiin (koko maallinen omaisuuteni lähtee toki mukaani). Moi, mä tuun pian takasin.

Vierailija
4/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaittäisin että jotkut miehet saattaa vähän tykätäkin, on vähän haastetta sellaisessa naisessa. Sellainen voisi myös tykätä, jolla itselläänkin vahva taipumus vittuiluun...on ikäänkuin sitä intohimoa parisuhteessa :) Pidemmänpäälle saattaa käydä lähinnä vain rasittavaksi ja yleensä parit jotka on taipuvaisia vittuilemaan toisilleen eivät jatka kauaa yhdessä.

Vierailija
5/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna tämän vastata sinulle:

Men are not intimidated by 'strong women'.

But far too many women believe that being aggressive, rude and generally unpleasant makes them 'strong'.

No. It makes you insufferable.

It's not that we 'can't handle you' but that we'd prefer not to, in light of better options. 😂

https://twitter.com/ZubyMusic/status/1166464041159725057

Alfat haluaa säyseän naisen, joka on kiltti. Naiset haluavat vastaan panevan v-ittuilevan miehen. Älä projektoi omaa käyttäytymistäsi miehiin, miehet eivät halua samoja asioita kuin naiset.

Vierailija
6/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään, kaikki sanovat haluavansa kiltin puolison.

Todellisuudessa ne, joilla on heikko itsetunto hakeutuvat sellaisen seuraan, joka vahvistaa käytöksellään sen, että olet täysin arvoton ihmisenä.

Vierailija
7/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysytään, kaikki sanovat haluavansa kiltin puolison.

Todellisuudessa ne, joilla on heikko itsetunto hakeutuvat sellaisen seuraan, joka vahvistaa käytöksellään sen, että olet täysin arvoton ihmisenä.

Parhaimmat ja itselleni viehättävimmät naiset joita minulla on ollut tyttöystävinä on olleet säyseitä ja kilttejä kuin koiranpennut.

Sellaiset vaikeat vastaan panevat naiset taas ei oikein herätä mitään arvostusta. Mies ei halua vaikeaa naista. Nainen voi haluta vaikean miehen, tai siis sellainen kiihottaa naista koska nykyisin joka mies on niin helppo (janoisuuden takia).

Älkää naiset menkö feminismin huijaukseen, joka kertoo että sinun pitää olla vahva ja v-ittumainen. Tosimies saattaa skipata sinut, kun esität tällaista. Se todellinen kiltti sinä olisi voittanut.

Vierailija
8/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän joo... Jos se siis on sellaisessa vitsimuodossa. Itse harrastan aikas paljon sellaista pientä vittuilua jos ihmisseuraan eksyn. En tietenkään kaikille vittuile, mutta sellaisille jotka sen kestää, ja teen sen juurikin vitsimielessä. Samoin harrastan itsekin välistä aika rankkaa itseironiaa, joten ei minua haittaa jos joku nainenkin minulle päätään aukoo samalla tavoin kuin itsekin teen. Se on sitten ihan toinen juttu jos sitä piikittelyä ja vittuilua harrastetaan ihan tosissaan ja alistamismielessä, sellainen ei sytytä kyllä yhtään.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
9/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä voi vihapanna säännöllisesti niin vittuilkoon minkä ehtii välissä.

Vierailija
10/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex-vaimo oli narsisti. Hän piikitteli miestä kaikesta. Hän ei exänsä mukaan osannut tehdä mitään oikein ja hänen mieskuntonsa oli olematon. Olen huomannut suhteemme aikana, että mieheni itsetunto on ollut aika matalalla näistä syistä. Ja mitä tulee ex-vaimon kommentteihin, niin itse olen kaikesta aivan toista mieltä. Ihanampaa miestä saa hakea! Luulen, että mieskunto laski haukuista. Kukapa sellaista kestäisi! Mieheni ei ole tottunut ns. normaaliin parisuhteeseen. Hän jaksaa ihmetellä, miten kiltti ja ystävällinen jaksan olla. En mielestäni edes ole erityisen kiltti ja ystävällinen, vaan osaan kyllä olla huonollakin tuulella, mutta se kaikki kuuluu parisuhteeseen. Jatkuva piikittely ja henkinen kiusaaminen ei.

Vierailija
11/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee tästä, ei kannata uskoa niitä.

Itselläni on kavereina todella, todella ilkeitä ja vaikeita naisia, niitä metsästää noin 90% miehistä, miehet menee noin yleisesti ihan sekaisin niistä. Ja niillä on varaa valita, en tunne ketään noista, joka olisi koskaan ollut ruman tai köyhän miehen kanssa yhdessä.

Miehillä hävettää tuo viehtymys vaikeisiin naisiin, ja siksi ne valehtelee tästä asiasta.

Vierailija
12/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Vain sairasta ihmistä kiinnostaa piikittely tai ilkeys.

Vierailija
13/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä miehiä on, enkä ole heitä koskaan tajunnut. Joskus olen joutunut kiltimpää kaveriani puolustamaan ilkeilevää vierasta miestä vastaan, ja olen saanut tällä suoralla ja tehokkaalla vttuilulla perääni aivan älyttömiä takiaisia! Niinkuin haistattelu olisi jotain esileikkiä näille tampioille! Tsiisös, käyttäydyn epäystävällisesti vain perseilijöitä kohtaan, enkä todellakaan ole heistä kiinnostunut "siinä mielessä".

(Eivätkä muuten ne kiltimmät kaveritkaan)

Vierailija
14/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähinnä myötähäpeää

Vierailija
15/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonteeltani vmäinen. Tottunut pärjäämään sisarusten kesken sanailussa. Sopivassa määrin piikittely, sarkasmi ym voi toimia, mutta täytyy ymmärtää missä kohtaa kettuilu menee yli. Täytyy myös varoa ettei homma mene liian ilkeäksi ja vastapuoli ei ota kaikkea tosissaan. Mun mieheni on herkkis ja olen oppinut kieltäni hillitsemään, koska olen havainnut , että hän ottaa ihan kevyenkin heiton tosissaan ja jää niitä miettimään. Näin vanhempana osaa ottaa paremmin muidenkin tunteet huomioon.

Vierailija
16/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis, että vittuileva ja piikittelevä ihminen tekee sitä viehätystarkoituksessa? 

Vierailija
17/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kavereina todella, todella ilkeitä ja vaikeita naisia, niitä metsästää noin 90% miehistä, miehet menee noin yleisesti ihan sekaisin niistä. Ja niillä on varaa valita, en tunne ketään noista, joka olisi koskaan ollut ruman tai köyhän miehen kanssa yhdessä.

Miehillä hävettää tuo viehtymys vaikeisiin naisiin, ja siksi ne valehtelee tästä asiasta.

Ne kaverisi ovat vain todennäköisesti kauniita/seksikkäitä. Sillä ilkeydellä ja vaikeudella ei siis ole väliä, kun saavat joka tapauksessa miehiä peräänsä kauneudellaan.

Mutta kokeilkaa toki tavisnaisena olla ilkeitä, antakaa mennä. Älkää sitten ihmetelkö miksi olette nelikymppisinä kissalauman kanssa, eteisessä jätesäkki täynnä viinipulloja.

Vierailija
18/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pojjimmiltaan ystävällinen ihminen voi olla myös vittuilevaa sorttia. Tilanteisiin sopiva huumoria sisältävä vittuilu on ihan hauskaa. Mutta fiksu ihminen tajuaa viljellä sitä vittuiluhuumoria vain niiden kanssa jotka eivät siitä loukkaannu.

Vierailija
19/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaverisi ovat vain todennäköisesti kauniita/seksikkäitä. Sillä ilkeydellä ja vaikeudella ei siis ole väliä, kun saavat joka tapauksessa miehiä peräänsä kauneudellaan.

Mutta kokeilkaa toki tavisnaisena olla ilkeitä, antakaa mennä. Älkää sitten ihmetelkö miksi olette nelikymppisinä kissalauman kanssa, eteisessä jätesäkki täynnä viinipulloja.

En tiedä, sun kissalaumahaaveista, haisee vähän .cel jutuilta, ja silloin sulla ei ole mitään kokemusta naisista tai mistään muustakaan.

Tottakai ne on kauniita, se on itsestäänselvää, ei kai tässä nyt yleisesti puhutakaan rumista naisista.

Kauniit ja ilkeät on naiset on se ykkönen, kauniit ja kiltit naiset vähemmän haluttavia. Yksikin noista meni vähän aikaa sitten naimisiin sveitsiläisen milj. kanssa, ei sekään valinnut kilttiä naista.

Miehet valehtelee aina siitä millaisen naisen ne haluaa, jonkun söpön, kiltin vähän meikkaavan naapurintytön, todellisuudessa melkolailla kaikki miehet haluaa ilkeän, kauniin, täysin täytetyn ja meikatun naisen.

Miehiä ei kannata ikinä uskoa, suu aukeaa --> ne valehtelee.

Vierailija
20/77 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☹️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi