Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä nauraisin, kun Heidi tulisi festareilla vastaan. Koko toi "tyyli" on niin tyylitöntä.
Joku nelikymppinen nokinenä miettii himassa provinssia. Mä laitan glitterii ja peililasit ja olen niin cool.
Tosta feikkiydestä puuttuu vain maiharit. Vai oliko ne?
Mitä tämä aitous vaatetuksessa oikein on, kun Heidin tyyli on niin feikkiä?
Mattameikit, mustat aurinkolasit torilta ja mitä vaatteita pitää festareille laittaa, että on aito? Ettei feikkaa.
Niken vai Adidaksen lenkkarit? Vai Karhut? Entä mekko? Aidompaa Zarassa vai Mangossa? vai ehkä vähemmän feikkiä , jos sen Lindex mekon on ostanut kirpparilta? Vai aidosti ihan jotain Guccia?
Vai mitä nelikymppisen pitäisi kaupasta ostaa? Vai eikö enää pitäisi, vaan koluta ne omat kaksikymppisenä pidetyt vaatteet vintiltä? Vai pitäsikö kaupasta löytää jotain ei muodikasta päällepantavaa? Tai ehkä käyttää mummon vanhoja vaatteita ja leikkiä, että se on muka se on oma aito itsensä.
Miten siitä tuli niin väärin, että jos aidosti tykkää käydä festareilla sitä ei voi enää tehdä. Eikä ainakaan niissä vaatteissa missä haluaa, jos alkaa olla nelikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jaksa lukea näitä pitkiä tarinoita. Mutta mistä voisi ostaa nuo tupsutossut? Mun tytär 15 v haluaisi samanlaiset
Taisivat olla Minna Parikan suunnittelemat kengät
Hihii. Meillä viisivuotias tyttö haluaisi tupsukengät.
Sanoo niitä prinsessakengiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt vaan on omista taustoista johtuen kohtalainen kyky nähdä ihmisten läpi, koska olen joutunut aina tulkitsemaan sanatonta ja sanallista viestintää.
Yhtälailla teit/te johtopäätöksen, että minä olen ilkeä ja pahansuopa.
En ole.Tuo on tosi vaarallinen asenne. Näen ihmisten läpi. Olen hyvä ihmsituntija. Minä kerron sinulle jotain: sinä _luulet_ näkeväsi ihmisten läpi, ja ei sellaista olekaan. Teet vääriä tulkintoja ja se ei vaan toimi. Kuuntele mitä ihmiset oikeasti kertovat ajatuksistaan, älä elä omien väärien tulkintojen varassa. Elämässä tapahtuu aivan valtavasti väärin tulkintaa ja asiat pitää puhua eikä kuvitella että näkee toisen pään sisään.
Jostain on tullut muotiin lausahdus "ihmiset yleensä tarkoittavat sitä, mitä sanovat". Voi olla, että yleensä sanovatkin, mutta satumaailmassakaan ei kannata luottaa aina toisen omaan näkemykseen itsestään ja asioistaa. Todellisuudessa ihmiset puhuvat mustaa valkoiseksi minkä ehtivät ja totuus on pääteltävä pitkän ajan kuluessa pienistä merkeistä päätellen.
Tuohon sopiikin jatkoksi toinen muotilausahdus: "no se mitä se sanoo kertoo enemmän sanojasta kuin siitä kenelle hän sen tarkoitti sanovansa"... Tällaisilla läpillä pääsee elämässä pitkälle. Ja ainakin keskusteluforumissa.
Edelleen en voi kuin suuresti ihmetellä, että MIKSI Heidi osallistui tähän koko ohjelmaan, jos tarkoitus on tuonikäisenä vain bilettää, käydä festareilla ja muuta teinimäistä.
Olisiko edes halunnut perustaa perhettä?
Oskari halusi perheen.
Meni hukkaan tuokin juttu Oskarilta.
Hyvin osasi Heidi teeskennellä valintatilanteessa.
Harmi vain kun vei paikan joltakin paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskarin julkikuva ei taida olla ihan totuudenmukainen. Heidi sanoo MTV:n haastattelussa, että hän ehdotti vielä ohjelman jälkeen Oskarille, että he puhuisivat asiat selviksi asiantuntijoiden avuastuksella. Heidin mukaan hän ei saanut ehdotukseen mitään vastausta. Kuitenkin Oskari on yrittänyt olla Heidin kanssa yhteydessä ja sanoi omassa haastattelussaan, että H. on vieläkin vihainen. Kummallinen nainen, kun ei halua jutella lämpimikseen, viis siitä, että isot asiat ovat edelleen selvittämättä. Olisihan se ollut mukavaa, jos olisivat voineet erota niin, että asiat olisi selvitetty vaikkei välttämättä sovittu.
Vai vielä ohjelman jälkeenkin olisi pitänyt olla tekemisissä Heidin kanssa. Voi hyvä luoja.
Itse olisin mennyt ja lujaa pakoon, kun tuosta naisesta eroon pääsin. Huh huh.
Ihme hyvät hermot Oskarilla.Niin, Oskarihan jäi roikkumaan ja soittelee perään.
Lopeta Heidi tuo valehtelu jo.
En ole Heidi mutta sen verran totean että Oskari on luotaantyöntävän oloinen. Kaikin tavoin iljettävä ja etova ihmisyksilö. Ei ihme ettei hänellä ole perhettä yli 20 vuoden yrittämisestä huolimatta. Viinaan menevä, väkivaltainen, täydellisen empatiakyvytön, narsistinen ja päällekäyvä. En koskaan menisi Oskarin kuljettamaan taksiin kyytiin jos näkisin että hän on kuskina.
Jos et ole Heidi, niin näin henkilökohtaista viestiä voisi kukaan muu laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna on sanonut haastatteluissa Katjasta ja Ollista, että kun Katja sanoi että häntä ahdistaa, niin Olli vetäytyi askeleen taaksepäin antaakseen tilaa. Mariannan puheista saa sen kuvan, että Olli teki siinä hänen mielestään virheen.
Olisiko liiton pelastanut, jos Olli ei olisi "astunut taaksepäin" Katjan ahdistellessa, vaan olisi - niin, tehnyt mitä? Painanut päälle?Rutistanut tiukkaan halaukseen ja sanonut että "ei sun tartte yksin selvitä ahdistuksesta, ei oo mitään hätää, kaikki menee lopulta hyvin".
Minäkin tulkitsin Mariannan puheita niin, että Ollin ei olisi pitänyt vetäytyä, eikä Katja sitä oikeasti toivonut. Tuollainen tilanne vain on hankala, jos toinen sanoo ääneen haluavansa yhtä, ja salaa haluaa jotain muuta. Varmaan Katja haluaisi miehen, joka ottaa seksuaalisen aloitteen käsiinsä ja etenee itsevarmasti maaliin, mutta kun eihän tuollaista tee kukaan moderni mies metoo-aikakaudella, eikä varsinkaan jos on tavattu tv-ohjelmassa ja kamera käy ja turpaan voi tulla julkisesti. Katjan olisi pitänyt selkeämmin näyttää vihreää valoa, että Olli uskaltaisi koskea häneen. Tee itse sitä mita haluat toisen sinulle tekevän. Jos ei tahdo halailla eikä kävellä käsi kädessä vaan suudella, niin sitten voisi vihjailla toistuvasti siitä pussailusta (ennen vikaa jaksoa) tai pussata itse, edes poskelle. Olli kun näytti vihreää valoa ihan selvästi, niin että toisin puolin ongelmaa ei ollut.
Itse asiassa luulen, että noista kahdesta voisi edelleen tulla pariskunta, jos Katja vain tekisi pienen aloitteen pubivisan jälkimainingeissa parin oluen tuomalla itsevarmuudella. Olli ei sitä enää voi tehdä.
Jep! Katjahan sanoi jossain jaksossa Ollille, että sä olit hääpäivänä jotenkin varmempi. No joo tietty oli, kun Katja ei vielä ollut ehtinyt torpata ja ahdistua. En minäkään oikein tiedä, kuinka paljon paremmin Olli olisi voinut tilanteessa toimia.
Mutta ihanaa että tosiaan olivat aikuisia, kommunikoivat ja ei tullut rumaa keissiä tästä. Ja minäkin luulen, että vielä ei tiedetä 100% varmuudella, ettei heistä voisi vielä tullakin paria, kunhan vielä ystävystyvät lisää ja Katja hokaa, et hmm, tuohan on tosi kiva tyyppi, oikeastaan aviomiesainesta ;)
Tässä on taas vallalla se harha, että jos nainen hymyilee miehelle, ilmassa täytyy olla jotain, vaikka nainen olisi hyvin selvästi ja monta kertaa sanonut kantansa: vain kaveruutta. Katjasta ja Ollista ei tulisi paria, vaikka olisivat viimeiset ihmiset Lahdessa.
Oletko Katja? Kukaan muu ei voi asiaa tietää, ja ehkei Katja vielä itsekään ;)
Monen monta suhdetta on syntynyt niin, et ensin on oltu todellakin vain kavereita. Ystävyys voi joskus johtaa rakkauteen, ei tietenkään aina, mut itsekin tunnen useamman tapauksen. Jossa on ensin sanottu "Ei todellakaan mitään muuta kuin kaveruutta!"
On eri asia lähteä kaveripohjalta suhteeseen kuin luopua suhteesta ja olla sen jälkeen kavereita, koska suhde ajatuksena ei napannut.
Ehkä tämä osallistujien ulkonäön kritisointi on jo "hieman" väärillä urilla... Vaikea uskoa, että täällä on aikuisia (?) ihmisiä keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Heidistä ei tule koskaan äitiä. Turha sitä on surra. Ja todellakin parempi niin.
Nelikymppinen nainen. Lapsentekoikä pian ohi ja tuolla tyylillä ei vakiinnu koskaan.
Pysyköön ikiteininä vain.
Äidiksi tuleminen ei ole mikään oletus enään herran vuonna 2019. Näin miehenä on iljettävää kuinka huonosti naiset kohtelevat muita naisia jotka syystä tai toisesta ovat lapsettomia.
Et ole millään tavalla "onnistuneempi" ihminen vaikka olisitkin äiti. Auton ajamiseen tarvitaan (nykyään) aika vaativa ajokortti, lentokoneen lentämiseen pitkä ja vaikea koulutus - lapsentekoon ei vaadita mitään. Turha ajatella elitistisesti niinkin primitiivisestä asiasta kun sukupuolielinten yhteenhinkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä osallistujien ulkonäön kritisointi on jo "hieman" väärillä urilla... Vaikea uskoa, että täällä on aikuisia (?) ihmisiä keskustelemassa.
Eiköhän täällä ole jotain teinejä haukkumassa toisten ulkonäköä ja kauhistelemassa, miten joku vielä 38-vuotiaana kehtaa bilettää ja käydä festareilla. Teinien näkökulmastahan tuon ikäinen on jo toinen jalka haudassa, siinä missä bilettäminen ja festareilla käyminen on vain nuorten juttu, aivan kuin olisivat itse sen keksineet. Vähän samaan tyyliin, kuin jokainen seksin löytänyt sukupolvi kuvittelee keksineensä, että seksiä voi harrastaa muutenkin kuin lähetyssaarnaajassa lisääntymistarkoituksessa.
Sohvapsykologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidistä ei tule koskaan äitiä. Turha sitä on surra. Ja todellakin parempi niin.
Nelikymppinen nainen. Lapsentekoikä pian ohi ja tuolla tyylillä ei vakiinnu koskaan.
Pysyköön ikiteininä vain.Äidiksi tuleminen ei ole mikään oletus enään herran vuonna 2019. Näin miehenä on iljettävää kuinka huonosti naiset kohtelevat muita naisia jotka syystä tai toisesta ovat lapsettomia.
Et ole millään tavalla "onnistuneempi" ihminen vaikka olisitkin äiti. Auton ajamiseen tarvitaan (nykyään) aika vaativa ajokortti, lentokoneen lentämiseen pitkä ja vaikea koulutus - lapsentekoon ei vaadita mitään. Turha ajatella elitistisesti niinkin primitiivisestä asiasta kun sukupuolielinten yhteenhinkkaus.
Niin , kyllähän äidiksi tulla voi kuka vain.
Jopa Heidi, jos joku samankaltainen hänet huolii ja pimeässä paksuksi saattaa.
Eriasia sitten muten tuollainen bilerotta voi olla äiti. Hyvä kun itsestään saa huolehdittua.
Nelikymppisenä vielä isän ja äidin helmoissa kuin pikkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyköön ikiteininä vain.Äidiksi tuleminen ei ole mikään oletus enään herran vuonna 2019. Näin miehenä on iljettävää kuinka huonosti naiset kohtelevat muita naisia jotka syystä tai toisesta ovat lapsettomia.
Eriasia sitten muten tuollainen bilerotta voi olla äiti. Hyvä kun itsestään saa huolehdittua.
Tuohon olen muuten minäkin kiinnittänyt huomion.
Heidi on jotenkin "lapsellisen" oloinen.
Itse olin nelikymppisenä mummo.
Siltikään emme tyttäreni kanssa olleet teiniäitejä äideiksi tultuamme.
Heidin pitäisi ensin " kasvaa" henkisesti hurjasti ennenkuin olisi sopiva äidiksi.
Toivottavasti ei tule ikä esteeksi lapsensaannille.
Eriasia sitten halusikokaan Heidi lapsia?
Muistaakseni Oskari sanoi haluavansa.
No nämä nyt on vain nelikymppisen mummelin höpinöitä ja tiedättekös mitä, kyllä minun musiikkimaku on hyvinpaljon samaa mitä nuorisokin kuuntelee.
En aio siirtyä humppalinjalle ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesässä Provinssissa= bilerotta.
Jos aletaan pitää tällaista mittapuuna, niin Suomessa suurin osa on alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä ole jotain teinejä haukkumassa toisten ulkonäköä ja kauhistelemassa, miten joku vielä 38-vuotiaana kehtaa bilettää ja käydä festareilla. Teinien näkökulmastahan tuon ikäinen on jo toinen jalka haudassa, siinä missä bilettäminen ja festareilla käyminen on vain nuorten juttu, aivan kuin olisivat itse sen keksineet. Vähän samaan tyyliin, kuin jokainen seksin löytänyt sukupolvi kuvittelee keksineensä, että seksiä voi harrastaa muutenkin kuin lähetyssaarnaajassa lisääntymistarkoituksessa.
Ilmeisesti kommentoijat ovat teinejä. Miksi pitää olla jokin ikäraja jolloin saa käydä festareilla?
Minä olen jo 72v ja mies on 65v ja kyllä käydään festareilla ja jopa biletetään. Elämä on ihanaa ja silloin ei jäädä odottamaan hautajaisia vaan eletään täysillä tai niin hyvin kuin voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä vielä isän ja äidin helmoissa kuin pikkutyttö.Tuohon olen muuten minäkin kiinnittänyt huomion.
Heidi on jotenkin "lapsellisen" oloinen.
Itse olin nelikymppisenä mummo.
Siltikään emme tyttäreni kanssa olleet teiniäitejä äideiksi tultuamme.
Heidin pitäisi ensin " kasvaa" henkisesti hurjasti ennenkuin olisi sopiva äidiksi.
Toivottavasti ei tule ikä esteeksi lapsensaannille.
Eriasia sitten halusikokaan Heidi lapsia?
Muistaakseni Oskari sanoi haluavansa.
No nämä nyt on vain nelikymppisen mummelin höpinöitä ja tiedättekös mitä, kyllä minun musiikkimaku on hyvinpaljon samaa mitä nuorisokin kuuntelee.
En aio siirtyä humppalinjalle ; )
Mummoksi voi tulla vaikka 30 vuotiaana, mutta mummoontua nelikympisenä ei ole meriitti vaan surullista. Kansanradio, et-lehti ja karjalanpiirakat ovat enää neljänkympin jälkeen soveltuvia? Miten ihmiset voivat rajoittaa niin paljon sekä itseään, että muita?
Millaisia luulette joidenkin kaksikymppisten äitien olevan? Henkisesti 50 vuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en voi kuin suuresti ihmetellä, että MIKSI Heidi osallistui tähän koko ohjelmaan, jos tarkoitus on tuonikäisenä vain bilettää, käydä festareilla ja muuta teinimäistä.
Olisiko edes halunnut perustaa perhettä?
Oskari halusi perheen.
Meni hukkaan tuokin juttu Oskarilta.
Hyvin osasi Heidi teeskennellä valintatilanteessa.
Harmi vain kun vei paikan joltakin paremmalta.
Mikä tämä VAIN bilettäjä on? Käynyt yhdet festarit kesässä? Festareilla on moniin ravintoloihin ikäraja. Ne ovat siis oikeasti aikuiselle tarkoitettuja.
Luuletko, että työelämässä jossain pikkujoulujuhlissa istutaan kädet ristissä ja lähdetään kotiin klo 19? Mikä tämä muu teinimäinen käytös on? Tukholman risteily, juhannuksen vietto, kahvilassa istuminen ja kuvien näyttäminen puhelimesta vai mummon luona käynti, ehkä ensitreffeille osallistuminen? Onpa niin teiniä, niiiin teiniä.
Täällä saa näköjään haukkua Oskarin ulkonäköä ihan vaivatta, mutta maailman luokan kaunotar Heidiä🤮🙈 ei
Enemmän kuin tasapuolista.
En nyt osaa sanoa mitään tuohon bilettämiseen tai mihinkään siihen liittyvään.
Kukin tyylillään, mutta todentotta kyllähän tuo Heidi ikäisekseen vähän ....miten sanoisin että en loukkaa? On vähän, no teinimäinen.
Sitä mieltä olen.
En tarkoita, että pitäisi mummoutua, mutta välimuotojakin on.
Minulla on teinejä kotona ja väitän, että ovat kypsemmän oloisia kaikinpuolin kuin tuo Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa näköjään haukkua Oskarin ulkonäköä ihan vaivatta, mutta maailman luokan kaunotar Heidiä🤮🙈 ei
Enemmän kuin tasapuolista.
Näinpä. Varsinkin kun Oskarin ulkonäössä ei ole moittimista, toisin kun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytitpä rumaa kieltä. Mielestäni me kaikki olemme aika keskeneräisiä ja se on hyvä. Siinä, että Heidi tykkää festareista, ystävien kanssa juhlimisesta jne., ei ole mitään vastuutonta. Rentoutuminen viihdyttävien asioiden parissa on monella tavalla terveellistä. Ihmisen on hyvä säilyttää leikkimieli koko ikänsä. Myöskään se, että viihtyy omien vanhempiensa kanssa, ei ole huono asia, päinvastoin.
Oma arvioni on, että Heidi olisi varmasti kiva huolehtiva äiti. Nyt vain suhde Oskariin ei toiminut. Oskari sattui käyttäytymisellään painamaan Heidin ns. traumanappuloita. Sellaisia on melkein meillä jokaisella.
Heidi on ehkä joskus katsonut Absolutely Fabulous (Todella upeeta) tv-sarjaa ja kopioi Edinan tyyliä alitajuisesti.