Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
641/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli kertoi jotain negatiivista ja tuore vaimo kertoi olevansa mensan jäsen. Ette sitten ymmärtäneet, että vaimokin  halusi kertoa jotain "negatiivista". Voin kertoa, että mensan jäsenyys naisella ei todellakaan herätä miehissä mitään ihastusta, ja mitä huonompi itsetunto miehellä, sitä enemmän hiljaa siitä kannattaa olla. Muutenkin kadunmiehessä kaikki, mikä haiskahtaa jotenkin porvarilta tai herramaiselta, haukutaan ihan varmuudeksi.

Olen duunarivanhempien lapsi, ja mulla on paljon duunarikavereita. Niiden kaverit kohtelee mua usein kuin paskaa, kunnes tulee puhe siitä, että itse olen samoista ympyröistä. Sitten joku sanoo että "oot ihan hyvä tyyppi tollaseksi yliopistopelleksi". Ja en ole itse korostanut asiaa mitenkään, vaan juonut kaljaa ja tyyliin iskenyt kainalopieruja.

Koko tämä keskustelu siitä, kuinka ko. tyyppi on nyt aivan hirveä kun "keuli" olevansa mensan jäsen, todistaa sen, että hän tiesi, kuten itsekin tiedän, sen olevan negatiivista. Koska teillä kaikilla on niin huono itsetunto, että on parempi potkia tommosta päin, ettei se vaan luule olevansa parempi kuin te.

Vierailija
642/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kertoa kuuluvansa Mensaan? 🤔 Hyvä kuitti Villeltä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löytyi yhteinen tekeminen Oskarille ja Heidille, provinssi. Tykkäävät ainakin samasta festarista

Vierailija
644/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja tahtoo maskuliinisemman miehen. On ehkä hieman ns oman älynsä sokaisema, tahtoo löytää itseään säväyttävän. Omien odotusten alentamiseen pitää myös olla asennoitunut oikein, tai heti ahdistaa "epämääräinen". Toisaalta hän on liian nuori tyytymään. 

Vierailija
645/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset osaa enää pitää aterimia kädessä Ja syödä veitsellä ja haarukalla?

Ei. Kolmekymppisistä alaspäin on enemmän sääntö kuin poikkeus syödä aterimilla kömpelösti. Haarukan piikit ylöspäin, niitä puristetaan nyrkissä ym.

Vierailija
646/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nuttura-miehen ex-vaimo linjoilla? Mikäs ukkeli tuo oikein on?

Vierailija
647/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään enää mikään ole kuin ennen.

Vierailija
648/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/ketkä valitsee nuo juhlasyötävät?

Vierailija
649/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mitkä "hääkakut " noilla kaikilla on. Juustokakut suoraan pakastealtaasta, dr.Ötker

Vierailija
650/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kolmekymppisistä alaspäin on enemmän sääntö kuin poikkeus syödä aterimilla kömpelösti. Haarukan piikit ylöspäin, niitä puristetaan nyrkissä ym.

Viiskymppisestä ylöspäin haarukkaa ei käytetä lainkaan vaan savukinkkua leikataan ja pistetään poskeen valtavalla puukolla, kuten Oskari tekee.

Vierailija
651/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaaks me jo mennä, ja pikkutytön hyppely päälle... no joo. Kaunis nainen, tottunut olemaan se ihailtu kaunis nuori tyttö eikä osaa päästää roolista irti.

Vierailija
652/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari on paras tanssija noista käppänöistä.

Vierailija
653/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla tosiaan sama häävalssi? Kukaan ei osaa ainakaan tanssia

Vierailija
654/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaaks me jo mennä, ja pikkutytön hyppely päälle... no joo. Kaunis nainen, tottunut olemaan se ihailtu kaunis nuori tyttö eikä osaa päästää roolista irti.

Mennä minne... Lukon taakse omaan huoneeseen välttelemään rakastelua aviomiehen kanssa.

Vierailija
655/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ei ihastunut morsiamensa ulkonäköön.

Ehkä ei, mutta luonteet tais mätsätä ja sekait lienee avioliitossa aika tärkeä pointti!

Vierailija
656/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olli ole vasta jotain 28? Ehtinyt silti jo kerran naimisiin. Katja kuittasi ärsyttävästi mensa -jutullaan. Ketä kiinnostaa joku mensa.

Vierailija
657/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanat häät kaikilla. Tästä tulee hyvä!

Vierailija
658/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla budjettihäissä ole edes livemusiikkia? Tuleeko häävalssi mankkarilta vai oliko vaan leikattu tuolleen tv:tä varten?

Vierailija
659/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli kertoi jotain negatiivista ja tuore vaimo kertoi olevansa mensan jäsen. Ette sitten ymmärtäneet, että vaimokin  halusi kertoa jotain "negatiivista". Voin kertoa, että mensan jäsenyys naisella ei todellakaan herätä miehissä mitään ihastusta, ja mitä huonompi itsetunto miehellä, sitä enemmän hiljaa siitä kannattaa olla. Muutenkin kadunmiehessä kaikki, mikä haiskahtaa jotenkin porvarilta tai herramaiselta, haukutaan ihan varmuudeksi.

Olen duunarivanhempien lapsi, ja mulla on paljon duunarikavereita. Niiden kaverit kohtelee mua usein kuin paskaa, kunnes tulee puhe siitä, että itse olen samoista ympyröistä. Sitten joku sanoo että "oot ihan hyvä tyyppi tollaseksi yliopistopelleksi". Ja en ole itse korostanut asiaa mitenkään, vaan juonut kaljaa ja tyyliin iskenyt kainalopieruja.

Koko tämä keskustelu siitä, kuinka ko. tyyppi on nyt aivan hirveä kun "keuli" olevansa mensan jäsen, todistaa sen, että hän tiesi, kuten itsekin tiedän, sen olevan negatiivista. Koska teillä kaikilla on niin huono itsetunto, että on parempi potkia tommosta päin, ettei se vaan luule olevansa parempi kuin te.

Ehkä Katjaa ärsytti noinkin uunikissa tilanteessa, että tuore mies olikin jo mennyt naimisiin toisen kanssa. Reagoi sanomalla itsestään asian jonka uskoo näpäyttävän miestä, tai ehkä jopa erottavan itsensä vaimo nro yhdestä. Niin yksinkertaistakin se voi olla, mensasta viis.

Vierailija
660/7445 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä noilla häävalsseilla ja tarjoiluilla, kun menee tuntemattoman kanssa "naimisiin". Muutenkin mennään hanuri edellä puuhun, ja vasta kuukausien jälkeen selviää, minkälainen se vastapuoli oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi