Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Toi Heidin kaverin puhe oli mielestäni hyvin teennäinen. Tutun näköinen tämä Annukka, onko hänkin ollut jossain realityssä?
Ei mäe en kestä. Katjasta tulee tän kauden Aliisa.
Vierailija kirjoitti:
Katjasta tuli vähän nirppanokka-fiilis.
Ai vähän, aika paljonkin mun mielestä. Kertoi mensan jäsenyydestään kuin valtaisasta uroteosta, mies ihan oikein laittoi vähän jauhoja suuhun hänelle. Mies olisi ansainnut paremman puolison. Mun ystäväni on mensan jäsen ja tehnyt lisäksi upean uran. Hänellä olisi oikeasti syytä brassailla, mutta ei kuitenkaan koskaan tuo jäsenyyttään millään tavalla esille ja miksi toisikaan. Katja antoi itsestään todella ylimielisen kuvan, muut ohjelmaan osallistuneet vaikuttavat sympaattisemmilta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/405c9c61-a2b3-4d53-800b-2f5c936…
Varmasti on sanomattakin selvää, että tuleva realityjulkkis on taas otsikoissa, niin kuin eilen ennustinkin.
Halusitte tai ette, niin Oskari lyödään väkisin kansakunnan tietoisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo uudesta puolisostaan, että hän on helvetin mukava? Oskari ainakin.
On kyllä aika viinaan meneviä noi bestmanit ja Oskari-sulhanen. Eikö riitä siideri ja olut, kun pitää heilua kossupullo kädessä heti, kun tupakille pääsee?
Kaikki tämä on täysin suunniteltua ja ainoa pyrkimys on päästä otsikoihin hinnalla millä hyvänsä. Kuulin, että Oskarin "bestman" ja Heidin "kaaso" olivat vain naamatuttuja ja heidän kummankin tv-taustan takia uskotuiksi pyydettyjä. Tämä Oskarin ja Heidin osallistuminen vaikuttaa niin järjestetyltä ja ilmeisesti vain ja ainostaan ns. täyteparilta
Eikö nämä ihmiset osaa todellakaan käyttää oikein haarukkaa ja veistä?!
Anniinalla, Heidillä ja Oskarilla oli syödessä ruokailuvälineet väärin päin: haarukka oikeassa ja veitsi vasemmassa kädessä.
Ruokaillessa veitsi kuuluu oikeaan käteen ja haarukka vasempaan.
No, Heidillä ja Oskarilla on sitten yksi yhteinen piirre. Anniinan ruokailu näytti lisäksi kömpelöltä.
Kummasti voi alkaa se avioliiton sitoumus ahdistamaan, kun ei ole (vielä) henkisesti ja tunteen tasolla sitoutunut siihen vastapuoleen. Ymmärrän ihan hyvin kaikki ahdistumiset. Vaikea suitsia mieltä samalla kun odotukset ja toiveet varmaan väkisinkin ovat suuret.
Vierailija kirjoitti:
Olli kertoi jotain negatiivista ja tuore vaimo kertoi olevansa mensan jäsen. Ette sitten ymmärtäneet, että vaimokin halusi kertoa jotain "negatiivista". Voin kertoa, että mensan jäsenyys naisella ei todellakaan herätä miehissä mitään ihastusta, ja mitä huonompi itsetunto miehellä, sitä enemmän hiljaa siitä kannattaa olla. Muutenkin kadunmiehessä kaikki, mikä haiskahtaa jotenkin porvarilta tai herramaiselta, haukutaan ihan varmuudeksi.
Olen duunarivanhempien lapsi, ja mulla on paljon duunarikavereita. Niiden kaverit kohtelee mua usein kuin paskaa, kunnes tulee puhe siitä, että itse olen samoista ympyröistä. Sitten joku sanoo että "oot ihan hyvä tyyppi tollaseksi yliopistopelleksi". Ja en ole itse korostanut asiaa mitenkään, vaan juonut kaljaa ja tyyliin iskenyt kainalopieruja.
Koko tämä keskustelu siitä, kuinka ko. tyyppi on nyt aivan hirveä kun "keuli" olevansa mensan jäsen, todistaa sen, että hän tiesi, kuten itsekin tiedän, sen olevan negatiivista. Koska teillä kaikilla on niin huono itsetunto, että on parempi potkia tommosta päin, ettei se vaan luule olevansa parempi kuin te.
Höpöhöpöhöpö... Kyllä se vaan on älyttömän huonoa käytöstä ihan keneltä vaan alkaa brassailemaan ihan millä vaan. Kyllä tuo nainen paljasti itsestään ikävän puolen kun alkaa noin tyhmästi tuomaan itseään esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat parit !!! Ensinäkemältä vaikuttivat tosi hyvin toisilleen sopivilta. Kaikki olivat jotenkin niin kauniita tuossa ”hetkessä”. Mä niiiiin toivon, että he kaikki löytävät rakkauden puolisoistaan.
Samaa mieltä. Kaikilla aivan ihana kohtaaminen alttarilla ja onnistuneen oloiset häät. Hienosti mukana elävät, hellyttävät vanhemmat, ja aidosti liikuttuneet vieraat. Ja kaikki näyttävät sopivan hyvin yhteen niin ulkoisesti kuin persoonallisuudeltaankin.
Tulee tosi mielenkiintoinen kausi!
(Tämän ketjun mt-potilas voisi vähitellen jättää nuo kuraviestit vähemmälle. Minä en ainakaan lue niitä enää edes loppuun, kun totean että taas sitä samaa sontaa.)
Nyt ei näytä hyvältä, Katja jokilaivassa vakavan näköisenä aurinkolasit päässä. Vahva Mari-dejavu. Oliko Aperolia myös tilauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli kertoi jotain negatiivista ja tuore vaimo kertoi olevansa mensan jäsen. Ette sitten ymmärtäneet, että vaimokin halusi kertoa jotain "negatiivista". Voin kertoa, että mensan jäsenyys naisella ei todellakaan herätä miehissä mitään ihastusta, ja mitä huonompi itsetunto miehellä, sitä enemmän hiljaa siitä kannattaa olla. Muutenkin kadunmiehessä kaikki, mikä haiskahtaa jotenkin porvarilta tai herramaiselta, haukutaan ihan varmuudeksi.
Olen duunarivanhempien lapsi, ja mulla on paljon duunarikavereita. Niiden kaverit kohtelee mua usein kuin paskaa, kunnes tulee puhe siitä, että itse olen samoista ympyröistä. Sitten joku sanoo että "oot ihan hyvä tyyppi tollaseksi yliopistopelleksi". Ja en ole itse korostanut asiaa mitenkään, vaan juonut kaljaa ja tyyliin iskenyt kainalopieruja.
Koko tämä keskustelu siitä, kuinka ko. tyyppi on nyt aivan hirveä kun "keuli" olevansa mensan jäsen, todistaa sen, että hän tiesi, kuten itsekin tiedän, sen olevan negatiivista. Koska teillä kaikilla on niin huono itsetunto, että on parempi potkia tommosta päin, ettei se vaan luule olevansa parempi kuin te.
Höpöhöpöhöpö... Kyllä se vaan on älyttömän huonoa käytöstä ihan keneltä vaan alkaa brassailemaan ihan millä vaan. Kyllä tuo nainen paljasti itsestään ikävän puolen kun alkaa noin tyhmästi tuomaan itseään esiin.
Jännitti toiseen tutustumista tv-kameroiden edessä, yllättyi ehkä siitä että sulhanen on ollut jo naimisissa, ja teki sitten pienen virhearvion sen suhteen mitä kannattaa tai ei kannata sanoa juuri siinä tilanteessa. Voisi sattua meistä jokaiselle, paitsi että meistä jokainen ei kuulu Mensaan. Mutta ymmärrät ehkä mitä tarkoitan.
Olli onneksi kuittasi juuri asiaankuuluvalla tavalla ja sai tuoreen vaimonsa rentoutumaan. Pisteet! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat parit !!! Ensinäkemältä vaikuttivat tosi hyvin toisilleen sopivilta. Kaikki olivat jotenkin niin kauniita tuossa ”hetkessä”. Mä niiiiin toivon, että he kaikki löytävät rakkauden puolisoistaan.
Samaa mieltä. Kaikilla aivan ihana kohtaaminen alttarilla ja onnistuneen oloiset häät. Hienosti mukana elävät, hellyttävät vanhemmat, ja aidosti liikuttuneet vieraat. Ja kaikki näyttävät sopivan hyvin yhteen niin ulkoisesti kuin persoonallisuudeltaankin.
(Tämän ketjun mt-potilas voisi vähitellen jättää nuo kuraviestit vähemmälle. Minä en ainakaan lue niitä enää edes loppuun, kun totean että taas sitä samaa sontaa.)
Tulee nimenomaan tosi tylsä kausi, jos kaikilla menee asiat putkeen. Parasta viihdettä tulee juuri parien yhteentörmäyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mäe en kestä. Katjasta tulee tän kauden Aliisa.
Luultavasti Rahka-Petri olisi ollut Katjalle sopiva. Tai joku samantyyppinen envis-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjasta tuli vähän nirppanokka-fiilis.
Ai vähän, aika paljonkin mun mielestä. Kertoi mensan jäsenyydestään kuin valtaisasta uroteosta, mies ihan oikein laittoi vähän jauhoja suuhun hänelle. Mies olisi ansainnut paremman puolison. Mun ystäväni on mensan jäsen ja tehnyt lisäksi upean uran. Hänellä olisi oikeasti syytä brassailla, mutta ei kuitenkaan koskaan tuo jäsenyyttään millään tavalla esille ja miksi toisikaan. Katja antoi itsestään todella ylimielisen kuvan, muut ohjelmaan osallistuneet vaikuttavat sympaattisemmilta.
Harmi että emme tiedä, mikä keskustelu tuota heittoa edelsi. Oliko Olli esim. vähän leijunut itse sivistyneisyydellään, ja Katja päätti kuitata, että en minäkään hei puupää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nimenomaan tosi tylsä kausi, jos kaikilla menee asiat putkeen. Parasta viihdettä tulee juuri parien yhteentörmäyksistä.
Katja ja Olli tulee angstaamaan niin paljon että toivot ettet olisi toivonut. Eikä Oskarilla ja Anniinanllakaan hyvin mee. Vaikuttavat vähän Kissa-miehen ja Marin yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei näytä hyvältä, Katja jokilaivassa vakavan näköisenä aurinkolasit päässä. Vahva Mari-dejavu. Oliko Aperolia myös tilauksessa?
Nämä ovat niitä haasteita, mitä loogisilla ja vähemmän tunteidensa kanssa kosketuksissa olevilla ihmisillä voi olla. Siis vaikka valitussa puolisossa ei olisi mitään vikaa, viileitäkin hetkiä on varmasti odotettavissa. Tunteellisemmat ihmiset joko kinastelevat tai ihastelevat toisiaan, mutta harvemmin vetäytyvät viileinä aurinkolasien taa pohdiskelemaan, mitä tulikaan tehtyä.
Toivon ja uskon tuosta klipistä huolimatta, että Katja&Olli voi onnistua oikein hyvin.
Noi meni toukokuussa naimisiin. Miksi heti häissä, siis toukokuussa, kun tapaa ihmisen ekaa kertaa, niin pitää kysyä mitä teet juhannuksena. Juhannukseen on kuukausi aikaa ja eikö olisi tuhat muutakin puhuttavaa asiaa, esim. että kuka sinä (mieheni/vaimoni) olet, millainen olet, mistä tykkäät, mitä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei näytä hyvältä, Katja jokilaivassa vakavan näköisenä aurinkolasit päässä. Vahva Mari-dejavu. Oliko Aperolia myös tilauksessa?[/quote
Ei toimi kuin Mari vaan kuin Aliisa. Ei osaa arvostaa, vaan vaatii ja kyykyttää.
Katja muistuttaa Rosaa, Aliisaa ja Maria. Nyt jo ahdistaa. Olli osaa kuitenkin suhtautua fiksusti. Säälittää tuo poika.
Ihan paska ketju. Kausi sen sijaan vaikuttaa kiinnostavalta.