Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ajat autoa ja mies on kyydissä niin kuinka rauhallisesti istuu vieressä?

Vierailija
30.08.2019 |

Pelkääkö? Neuvooko? Moittiiko?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi ääneen, mutta joskus tuhisee nenäänsä ja muljauttelee silmiä.  

Ei tykkää jos ajan rajoitusten mukaisesti, mutta en halua kaahata. En aja alinopeutta,

Vierailija
2/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti. Miksi ei istuisi, ei ole mikään tyhmä ja olen vähintään yhtä hyvä kuski kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu mitään kuten en minäkään kommentoi hänen ajotapaansa. Kumpikin ajetaan paljon ja ihan kokeneita kuskeja kuiten.

Meillä ajaa pääasiassa se kumman auto se on mutta nykyään vielä kun 1vee istuin vie vänkärin puolen etupenkiltä ison tilan, jolloin mies ei kunnolla mahdu siihen, hän ajaa yleensä minunkin autoa.

Vierailija
4/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu vaan eikä neuvo. Minä ajan perheessämme eniten.

En tajua miehiä jotka eivät päästä naistansa ajamaan, vaikka olisi yhteinen auto. 

Vierailija
5/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi mitenkaan kun tietaa etta olen parempi kuski ja tiedan mihin ollaan menossa ja mita tieta. Meilla ei edes ole navigaattoria.

Mina paasen ajokokeista lapi ensiyrittamalla ja han aina tyrii jotain.

t. mummo ja vaari

Vierailija
6/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen projisoimassa. 

Vierailija
7/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kommentoi mitenkaan kun tietaa etta olen parempi kuski ja tiedan mihin ollaan menossa ja mita tieta. Meilla ei edes ole navigaattoria.

t. mummo ja vaari

Oletko montakin ajokoetta suorittanut?

Vierailija
8/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu koko ajan kuten minäkin. Siinä käydään läpi ensi viikon aikatauluja ja lapsen synttäreiden suunnittelua. Ajamisesta ei yleensä puhuta, ellei sitten näy jotain kummallista tyyliin joku vetää eteen kolmion takaa.

Vierailija
9/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin yhdessä edes ajellaan, molemmilla oma auto.

Muistaakseni hän istui ihan rennosti ;)

Mä kyllä ajan paljon, ulkomailla ajoakin jonkin verran tulee.

Vierailija
10/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mummo ja vaari

Oletko montakin ajokoetta suorittanut?

Tassa iassa USAssa vaaditaan ajokoe  2-3 vuoden valein, en nyt muista ihan tarkkaan kuinka usein , menen kun kutsutaan.

Ei ole parkkisakkoja eika nopeussakkoja eika mitaan muitakaan liikennerikkomussakkoja.

Olen myos ajanut 6 vuotta vasemmanpuoleista liikennetta ja vaihtanut oikeanpuoliseen paivassa. Olen ajanut maailman metropoleissa ja kehitysmaiden liikenteessa.

Vierailija
11/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti istuu. Ekalla pidemmällä automatkalla tunnusti ettei ole ennen uskaltanut nukkua naisen kyydissä. Minä taas en mene parhaiden kavereideni kyytiin kuin max. 50 km/h rajoitetuilla reiteillä, ovat sellaisia liian "klassisia naiskuskeja".

Vierailija
12/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun deittien tulikoe. Jossei osaa istua kiltisti siinä pelkääjän paikalla ja pitää näppejään irti ratista ja turpaansa tukossa mun kytkimen käytöstä, niin se on Thank you, next! Oon aika hurja ajaja (en suinkaan tarkoituksella kaahaile, ilmeisesti jarrutusmatkat toisia kyytiläisiä jännittää), mutta kolhuja ei ole sattunut kuin peruuteltaessa epämääräisiin taskuparkkeihin. Vaihtoehtoisesti mies voi vapaasti ehdottaa ajavansa seuraavalla kerralla. Tällä testillä näkee hyvin onko mies luonteeltaan semmoinen kontrolloiva ja omasta mielestään aina oikeassa, vai osaako keskustellakin. En missään nimessä ottaisi enää päällepäsmäriä.

Vierailija
13/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroo siihen, että istuttais toisin päin.

Vierailija
14/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu paskanjäykkänä ja silminnähden ahdistuneena.

Vierailija
15/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti se on, jutellaan ja kinataan hyvässä hengessä radiokanavista ja mä laulelen biisien mukana ja hän kiusaa mun laululahjoista... Ei ole kommentoinut edes silloin kun jotkut kavereistani varmasti olisivat kommentoineet raskasta kaasujalkaa. Kerran huomautti että tuolla on edessä kamera. Ja asuntoautolla liikkeellä ollessa naureskeli kun hätäilin parkkeeratessa etten hahmota auton mittoja (minulla on BC-kortti muttei sille C-kortille ole juuri ollut käyttöä autokoulun jälkeen). Mies ei yleensä aja, meillä ei siis ole autoa mutta saadaan suht usein lainaan auto ja minä ajan aina. Tai no kuuden yhteisen vuoden aikana olen ollut miehen kyydissä kahdesti, joskus tuo vähän rassaakin ettei hän haluaisi ajaa jos ollaan pidemmällä matkalla. 

Vierailija
16/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puututa kummankaan ajoon, ei ole mitään syytä. Saan ajaa miehen autolla halutessani ja mies minun autollani.

Vierailija
17/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa koska minulla on rauhallinen ajotyyli. Itse sen sijaan poljen vänkärinpenkillä kuvitteellista jarrua, koska mies roikkuu toisten persiissä ja jarruttaa risteyksiin tosi myöhään. Itse käytän yleensä moottorijarrutusta hyvissä ajoin ja siitä sitten pehmeä loppujarru.

Vierailija
18/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tilannetta ole ellei mies ole kännissä 😁 Mies ajaa aina jos molemmat samassa autossa 👍

Vierailija
19/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti istuu eikä puutu minun ajotapoihin. Toki päivittelee minun kanssani joskus muuta liikennettä, jos aihetta on.

Vierailija
20/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaalisti istuu ja juttelee. Joskus (jos ajan hänen autoaan) muistuttaa että kutoselle voisi vaihtaa (minun autossani on vain 5 vaihdetta). Joskus myös sanoo, että tän mutkan jäljkeen sit tulee hyvä ohituspaikka (mökkitiellä niitä on harvassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän