Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ajat autoa ja mies on kyydissä niin kuinka rauhallisesti istuu vieressä?

Vierailija
30.08.2019 |

Pelkääkö? Neuvooko? Moittiiko?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun rauhassa vaimoni ajaessa, mielelläni nukahtaisin pidemmillä matkoilla, mutta vaimo haluaa minun pitävän seuraa. Mielelläni antaisin hänen aina ajaa, mutta usein tyyrää itsensä pelkääjänpaikalle ja minä joudun kuskiksi.

Vaimo kuitenkin on sitä mieltä että minä olen sitä mieltä että hän ajaa liian varovaisesti. En ole samaa mieltä.

Vierailija
22/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni istuu kiltisti vieressä kun ajan. Eipä sillä, voisi tulla kävelyreissu miehelle jos alkaisi kortittomana kommentoimaan minun ajamistani. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoan että vähän pelkää mun kyydissä, istuu hiljaa ja on jännittyneen oloinen.

Vierailija
24/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhakseen tuo viimeksi istui Scanian kyydissä.

Kortti silläkin riittää, muttei viitsi jaella neuvoja tai päteä.

Vierailija
25/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo nainen ei ole hiljaa, vaan korostaa aina omaa erinomaisuuttaan siis kaikessa, kuten tässäkin. Oli ennen lapsen syntymää ihan eri ihminen, mutta nyt tämä on sitten ollut tälläistä muutaman vuoden. Ei tätä kovin kauaa taida jaksaa kuunnella, vaikka olisi kyse pelkästä autolla ajosta. Henkistä väkivaltaa toisen mitätöinnin muodossahan tuo.

Vierailija
26/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalisti kyytissä istuu.

Vierailija
27/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa jostain nonstop. Kerran valitti 6 h matkan ajan 10 min välein koko ajan.

Se on niin rasittavaa, etten usein viitsi ajaa hänen kanssaan. On omat autot muutenkin.

Mies on ihan hirveä sovinisti, mutta niin hyvää seksiä, että pyrinnolemaan välittämättä siitä.

Vierailija
28/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiltisti ja hiljaa, minä olen perheen ykköskuski ja paljon taitavampi ajamaan kuin mies.

Vierailija
29/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplää puhelintaan yleensä koko matkan. Hämmästyy, kun ollaan perillä, että "oho, joko me ollaan täällä?".  

Vierailija
30/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun rauhassa vaimoni ajaessa, mielelläni nukahtaisin pidemmillä matkoilla, mutta vaimo haluaa minun pitävän seuraa. Mielelläni antaisin hänen aina ajaa, mutta usein tyyrää itsensä pelkääjänpaikalle ja minä joudun kuskiksi.

Vaimo kuitenkin on sitä mieltä että minä olen sitä mieltä että hän ajaa liian varovaisesti. En ole samaa mieltä.

Apua onko mun mies täällä?!

...hän ei toki halua nukkua. Siinä nukkumisessa on se vaara et toistakin alkaa nukuttaan.

Kuitenkin. Mä ajan 95% ajoista, jutellaan kaikenlaista tai sit mies lukee kirjaa tai selaa nettiä tai katsoo maisemia.

Vierailija
31/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kesälomareissulla katselin vastaantulevia matkailuautoja/vaunuja, kaikkia ajoi mies, miten sattukin, että neljän tuhannen kilometrin aikana ei ollut yhtään naista ratissa. Yleensä apukuski oli kännykkä kädessä, varmaankin palstaili.

Vierailija
32/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) annan rouvani ajaa, mielellään katselen kun turvavyö menee tissien välistä ja isot tissit oikein törröttää ja pomppii kuopissa....

Vierailija
33/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saattaa nukkua pidemmillä matkoilla ja luottaa selvästi ajotaitooni, koska istuutuu pelkääjän paikalle automaattisesti kun lähdemme yhdessä johonkin. Myös silloin kun lähdemme liikkeelle hänen autollaan.

Ajaa itse silloin kun en ole mukana tai jos erikseen pyydän häntä ajamaan. Tämä johtuu varmaankin siitä että minä tykkään ajaa autolla ja hän taas ei niinkään, varsinkin pitkät matkat ovat kuulemma tylsiä ajaa.

Vierailija
34/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aina ajaa kun yhdessä autoillaan.

Vierailija
35/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ajanut ja mies ollut pelkurin paikalla. Neuvoi, pelkäsi ja jopa huusi 😁 sen jälkeen on saanut ajaa ihan itse.

Vierailija
36/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pujahtaa matkustajaksi ellen erikseen pyydä häntä kuskiksi. Ajaa ammatikseen ja on tyytyväinen, että ei tarvitse vapaa-ajalla istua ratin takana. Minä olen aina tykännyt ajaa.

Vierailija
37/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukkuu erityisesti pitkillä matkoilla. Minä ajan aina suurimman osan matkasta, kun mies ei ajamisesta oikein välitä.  

Vierailija
38/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkää, ei moiti ei neuvo. Olen häntä parempi kuski, myös hänen itsensä mielestä.

Jos tekisi jotain aloituksessa mainituista asioista niin kyyditys päättyisi siihen, saisi tilata taksin.

Vierailija
39/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo, hyvin naiseni osaa ajaa. Ajetaan noin puoliksi, mutta minä ehkä himpun enemmän. M47

Vierailija
40/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa huomata että naisetkin ajavat näitä yhteisiä ajoja, eivätkä oleta että se mies ajaa peniksellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme