Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ajat autoa ja mies on kyydissä niin kuinka rauhallisesti istuu vieressä?

Vierailija
30.08.2019 |

Pelkääkö? Neuvooko? Moittiiko?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää aina jotain huomautettavaa ja antaa ystävällisiä neuvoja. Todella raivostuttavaa.

Vierailija
42/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hyvin harvoin joudun kuskin hommiin, jos mennään yhdessä jonnekin. Jatkuvaa arvostelua ja nupinaa... Miksi päästät kytkintä noin, nyt pienempää vaihdetta ja ohi perkele, mene nyt kärkkymään siihen ohituspaikkaa, älä hidasta jäkäjäkä... Mies ajaa itse sellaisella raivokkaalla minäminä -tyylillä ja on koko ajan ohittelemassa... Kyllä ohitan, jos koen todellista tarvetta ja siitä on jotain hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ajanut ja mies ollut pelkurin paikalla. Neuvoi, pelkäsi ja jopa huusi 😁 sen jälkeen on saanut ajaa ihan itse.

Kuullostaa aivan tätini ja hänen miehensä autoilulta aikoinaan :-) Kyse oli kyllä tosiaan vanhemmasta sukupolvesta. Veljeni autoillessa asetelma onkin päinvastainen, vaimo neuvoo koko ajan vierestä, vaikka veli onkin varsin kokenut kuski...

Vierailija
44/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuu olevan keskimäärin arempia auton ratissa miehiin verrattuna. Ei oikein uskalleta tehdä taskuparkkia, lähteä ohittamaan jne. Minunkin naiseni on hyvä kuski, mutta vähän epävarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän