Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia nopeasta perheen perustamisesta?

Pupu pöksy
29.08.2019 |

Jussina tavattiin, nyt asutaan yhdessä ja avovaimo pamahtanut paksuksi. Alkoi jänskättää, vaikka ihan kypsässä iässä olen jo isäksi (23). Koulut käyty molemmilla ja työt. Saahan se lapsi tulla heti. Loppuelämä ollaan yhdessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä

Vierailija
2/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta joo. Kaveri tuli tyyliin kolmansilla treffeillä raskaaksi viisi vuotta sitten. Nyt lapsia on 2, asuvat saman katon alla ja häät tiedossa vissiin ensi vuonna.

Toinen kaveri tapasi miehen, puhuivat kaikki asiat halki ensimmäisen parin kuukauden aikana ja alkoivat tosissaan yrittää lasta. Kolmantena yrityskuukautena tärppäsi. Menivät naimisiin ennen kuin lapsi syntyi. Nyt niitä on 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella kesällä ja muutettiin saman tien yhteen. Tämä osittain siksi että olin juuri muutenkin muuttamassa ja todettiin että miksen muuttaisi suoraan miehen luokse (hänellä oli isompi kämppä). Mietittiin, että jos tämä ei kestä niin sitten etsin sen oman kämpän, ei siinä sen kummempaa. Tiedettiin kyllä molemmat että kestää. Miehellä jo enemmän ikää enkä minäkään mikään ihan nuori ollut, joten aika pian annettiin lapsen tulla jos on tullakseen. Noin puoli vuotta seurustelun aloittamisesta olin raskaana. Mentiin sitten myöhemmin naimisiin ja hyvin on kaikki mennyt. :)

Vierailija
4/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tuli raskaaksi parin kuukauden seurustelun jälkeen. Päättivät pitää lapsen ja muuttaa yhteen, mutta sittemmin nainen pakkasi kamansa ja jätti miehen ja lapsen keskenään.

Vierailija
5/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroilla on kyllä kaikki niin helppoa. Otetaan ensimmäinen munanjatke mitä kylänraitilta löytyy ja ei kun yhteen loppuelämäksi.

Vierailija
6/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v kun kuukauden sisällä aloin seurustelemaan tulin raskaaksi menin naimisiin muutin pois kotoa ja ostin kilpikonnNa BEAT YA

Vierailija
7/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ollaan miehen kanssa tänä päivänä ns ”hitaasti etenevä” pari. Tutustuttiin 2013, 2014 kihloihin, 2015 yhteenmuutto, 2017 häät ja nyt 2019 ostettiin yhdessä omakotitalo. Moni muu tutuista on paljon tiheämmällä tahdilla perustanut perheen jne. Toki sitten on valitettavasti erojakin tullut, mutta niitä nyt voi tulla kelle vaan.

Mutta mun mielestä tää on ollut tosi jees, on kyllä oppinut tunteen toisen läpikotaisin.

Vierailija
8/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdimme seurustella 8 kk, kun tulin raskaaksi. Virhe. En tuntenut miestä kunnolla ja hänestä paljastuikin erittäin ikäviä asioita myöhemmin.

Olemme 5 v myöhemmin edelleen yhdessä mutta onnettomia. Luottamus meni eikä ole palannut.

Vierailija
9/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen aina tiennyt, että etenen nopeasti. Lapseni isän tapasin kolmekymppisenä ja muutama kuukausi seurustelun alkamisesta olinkin jo raskaana. Olin sitä mieltä, että kun kohdalla osui lapsia haluava mies, mitä sitä turhaan odottamaan. 

Uskoin ja uskon, että lapsellani on aina kaikki, mitä hän tarvitsee, joten en nähnyt syytä lykätä lapsihaavetta.

Vierailija
10/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tavattiin v-03, 6kk siitä tulin raskaaksi. Yhdessä edelleen. Tilastoharvinaisuuksia.

Vierailija
11/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä tavattiin v-03, 6kk siitä tulin raskaaksi. Yhdessä edelleen. Tilastoharvinaisuuksia.

Mitäs sitä varmistelemaan. Yleensä ensimmäinen on hyvä. Tosin tämän tajuaa vasta, kun on jo liian myöhäistä.

Vierailija
12/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on lähipiirissä, et äkkiä hynttyyt yhteen, lapsi, talovelkaa ja sit todetaan et homma ei toimi. Liian nopeeta toimintaa.

Vierailija
13/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin, joka kuukauden seurusteltuaan nainen oli raskaana. Mies ei halunnut pitää, nainen halusi. Alkoi huonot ajat ja tuli ero pian. Nut lastensuojelun asiakkaita. Naisen kämppä kuin sikolätti.