BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset täällä näemmä purkamassa pahaa oloaan. Siihen voisi kyllä perustaa ihan oman ketjun. Olisi kaikille parempi.
Niin minä mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kirjoitti:
Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.
En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.
Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.
Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.
Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.
Osui ja upposi näemmä.
Ei osunut ihan. Tuo etten muka osaa asiallisesti puhua mistään, oli ihan täyttä sontaa.
Se voi olla hankala tajuta, että ihmiset kirjoittavat tänne vaikka mitä. Välillä tyhmempää ja keveämpää ja välillä asiallisempaa ja fiksumpaa.
Mustavalkoisuus on jotain sellaista mitä minä katson vähän nyrpeästi.
Todellakin tuo kiusatuksi joutuminen on tuttua, ja se oli pikkuisen vakavempaa kuin tämä täwwäinen.
Siksipä minusta tuntuukin niin naurettavalta lässytykseltä ja jeesustelulta nuo "kiusaamisen vastustajat".
En arvosta yhtään.
Menkää toki kouluihin lässyttämään jos haluatte kohottaa itseänne jonnekin jalustalle.
Siinä meillä aatteiltaan ylevät vegaanit ja kommunismin kannattajat. Haaveilevat linnanjuhliin pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mira on tämän illan lähtijä, on yksi nikotinisti vähemmän ensi viikolla kiukuttelemassa :D *kaikella hyvällä sanottu*
Timo, ja Ville on hyviä, aikuismaisia keskustelijoita, joilla on ihan järkevät jututkin vieläpä.
Villellä on kyllä kuuntelemisen taito aika olematonta eikä malta olla puuttumatta ja pätemättä toisten keskusteluun. Paljon vielä opittavaa jos haluaa aikuismaisesti keskustella. Mira on ihana kun sanoo suoraan ja ytimekkäästi eikä jaarittele ja kaarittele tuntia joka asiasta.
MIrat on tuollaisia kovaäänisiä, röhönauruisia röökimuijia.
Mirasta tulee mieleen tyttö, joka oli peruskoulun samalla luokalla. Alaluokilta lähtien vähän pelkäsin sitä ja toivoin ettei se huomaisi mua kun olin pieni ja hintelä hissukka ja jo parin luoka pojan kiusaama. Vitosella se sitten nosti yhden kiusaajan niskasta naulakkoon roikkumaan ja sanoi että jos mua ei jätetä rauhaan ne killuu siellä pian munistaan.
Jännitin edelleenkin sen rempseässä ja arvaamattomassa seurassa, mutta arvostin ja ihailinkin sitä, sillä siihen loppui kiusaaminen ja yläkoulussakin sain olla ihan rauhassa kun huhu kiersi että olisin sen kaveri.
No Mirahan se oli talossa ensimmäisenä puolustamassa Keviniä ja Emmaa kun Ville ja Kristian alkoivat paasata friikeistä ja homoudesta. Tai Ville paasasi ja Krisu ehkä vaan naureskeli vieressä. Mira kovaan ääneen laittoi stopin sille ja puolusti jokaisen oikeutta olla sellainen kuin haluaa.
Miran kaltaisia muijia saisi olla maailmassa enemmän!
OHHOH! jos tuollaista on tapahtunut. Kyllä se mieluusti seläntakana sitten puhuu ja pyörittelee silmiään.
Juu, lisää kaksinaamaisia naisia tarvitaan tähän maailmaan. :D
Tuo on taas ihan puutaheinää ja sun keksimää.
Kaikki näki esim livestä tänään loistavan keskustelun Miran ja Kevinin välillä muunsukupuolisuudesta ja intersexuaalisuudesta. Kimmo osallistui myös. Ennakkoluulotonta, aidosti kiinnostunutta, suvaitsevaa. Saa persujen haukkujat ottaa Mirasta mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miksei oikeesti ällöt ole pudotuksessa, tarina, kevin, eevis tai jukka.
Toivottavasti Timo tippuu.
No voin selittää.
He ovat oikeasti ällöjä SINUN mielestäsi. Tuohon äänestykseen ovat joutuneet henkilöt jotka sinne on äänestetty niiden henkilöiden toimesta ketkä heidän kanssaan on KOKO AJAN!
Menikö tunteisiin?
Ehkä ei kannata lukea tätä ketjua.Ei mennyt. Mistä moista sait päähäsi.
Selitin sinulle asian ja ehkäpä sinä oletki meistä se jonka tunteisiin meni?
Tuossa jo hyvin neuvoit itseäsi miten kannattaa menetellä jos menee tunteisiin.
Sulla meni niin selvästi tunteisiin, kun kysyin yksinkertaista asiaa, että ei kiemurtelut auta.
Minä en katso bb:tä sillä silmällä että nauttisin siitä miten ihania kaikki persoonat on, vaan sillä silmällä miten ärsyttäviä ne on. Kyllä sen myös on asukkaiden ilmeista nähnyt että inhoavat tarinaa, eikä noi loputkaan pidettyjä ole. Saa kai sitä ihmetellä miksi eivät nimeä niitä jotka heitäKIN eniten ärsyttävät. Mitä lie yrittävät huonolla menestyksellä taktikoida.
Lopulta käy niin että joku noista ällöistä voittaa koko kisan.
No meistä minä olen se joka tietää menikö minulla tunteisiin. Ymmärrätkö? Et sinä.
Minä vähän luulen että selitykseni sinun ihmettelevään kysymykseesi ei ollut sulle ihan mieleinen.
Mutta se on totta. Ei sinun "menikö tunteisiin" hyökkäyksesi sitä asiaa miksikään muuta.
Miksi kysyt jos ei saa vastata, niin kuin asia on.
Nuo asukkaat ne äänestivät! Ei ne häätöäänestetyt sinne määräydy sen mukaan miten ällöttäviä he SINUN mielestä on.
Ymmärrät varmaan että SINUN mielipiteesi ei ole KAIKKIEN mielipide? Ymmärrätkö?
Minua sinun on turha siitä asiasta potkia ja minulle lällätellä. Ei se siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mira on tämän illan lähtijä, on yksi nikotinisti vähemmän ensi viikolla kiukuttelemassa :D *kaikella hyvällä sanottu*
Timo, ja Ville on hyviä, aikuismaisia keskustelijoita, joilla on ihan järkevät jututkin vieläpä.
Villellä on kyllä kuuntelemisen taito aika olematonta eikä malta olla puuttumatta ja pätemättä toisten keskusteluun. Paljon vielä opittavaa jos haluaa aikuismaisesti keskustella. Mira on ihana kun sanoo suoraan ja ytimekkäästi eikä jaarittele ja kaarittele tuntia joka asiasta.
Mirasta tulee mieleen tyttö, joka oli peruskoulun samalla luokalla. Alaluokilta lähtien vähän pelkäsin sitä ja toivoin ettei se huomaisi mua kun olin pieni ja hintelä hissukka ja jo parin luoka pojan kiusaama. Vitosella se sitten nosti yhden kiusaajan niskasta naulakkoon roikkumaan ja sanoi että jos mua ei jätetä rauhaan ne killuu siellä pian munistaan.
Jännitin edelleenkin sen rempseässä ja arvaamattomassa seurassa, mutta arvostin ja ihailinkin sitä, sillä siihen loppui kiusaaminen ja yläkoulussakin sain olla ihan rauhassa kun huhu kiersi että olisin sen kaveri.
No Mirahan se oli talossa ensimmäisenä puolustamassa Keviniä ja Emmaa kun Ville ja Kristian alkoivat paasata friikeistä ja homoudesta. Tai Ville paasasi ja Krisu ehkä vaan naureskeli vieressä. Mira kovaan ääneen laittoi stopin sille ja puolusti jokaisen oikeutta olla sellainen kuin haluaa.
OHHOH! jos tuollaista on tapahtunut. Kyllä se mieluusti seläntakana sitten puhuu ja pyörittelee silmiään.
Anu ja Tupuhan tuolla selän takana naureskelee ja puhuu pasqaa, edes yrittämättä salata sitä. Mira sanoo kyllä ihan suoraan jos on jotain sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Tupuhan tuolla selän takana naureskelee ja puhuu pasqaa, edes yrittämättä salata sitä. Mira sanoo kyllä ihan suoraan jos on jotain sanottavaa.
Mirasta ja Kimmosta tykkään just koska sanovat suoraan ilman kuorrutusta. Hyvä parivaljakko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kirjoitti:
Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.
En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.
Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.
Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.
Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.
Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.
No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.
Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.
Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.
Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.
Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.
Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.
Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.
Ei sinua motivoi mikään hyvä.
En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.
Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku referoida miten Eevis analysoi itse? Mun silmään ei ollut mitään surua tai harmitusta vaan vahvasti fyysinen reaktio kahlittuna olemiseen.
On se jänskä kun Eevikselle kaikki on vaan fyysistä. Oli sitten kyse seksistä tai viikkotehtävässä poraamisesta. Taitaa yrittää lässyttää itseää yli ihmiseksi jolla ei ole tunteita laisinkaan. Ei tajua ettei tunteet ole mikään puute ihmisessä.
Mun mielestä Eevis vaikuttaa hirveän lapselliselta kolmekymppiseks naiseks. Ei varmasti ole ollut mitään suurempia murheita hänen elämässään mitkä kasvattaa niin jäänyt vähän teiniks.
Eevis vaikuttaa kuitenkin herkältä ihmiseltä, mutta ehkä häpeilee tunteitaan. Olin itse samanlainen joskus teininä.
Pahaa ihmistä kiusataan, se kiusaa itse ja oikeuttaa tekonsa sillä että häntäkin on kiusattu ja olisit kiitollinen etten kiusaa pahemmin. Hyvää ihmistä kiusataan, se tekee kaikkensa ettei kukaan joutuisi enää kokemaan samaa. En aiemmin edes uskonut pahuuteen mutta netti on muuttanut mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole ruokatarvikkeita, mistä valmistaa ruokaa. Milla ja Tupu toi kaupasta limuja, mehuja ja karkkeja, mutta eikö ollenkaan kunnon ruoka-aineita!? Yli 400 euroa sinne saatiin kulumaan.
Mehut makso rahnan pussi. Niitä mehuja oli kys kassissa lähemmäs parikytä.
Olihan siellä vaikka mitä.. nuo vaan ei handlaa ruuanlaittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kevin on puheripulinen kimittävä linnunpoika.
Hyi helevetti noita sen rujoja tissejä. Jos olisin hermis-Kevin en kehtais esitellä niitä.
Varmaan roikottaa niissä kotioloissa jotain painoja. Luotaantyöntävä tyyppi, eikä sen takia miten pukeutuu, esim christal snowsta tykkään, joten ei tämä liity mitenkään sellaseen.
Toi kevin on hyvin teennäinen ja ylimielinen, katsoo kaikkia nokanvartta pitkin jos on hiljaa.
Jotenkin karmiva.. ei ihan terve.
Onks kaikkien ei-heteroiden ranteissa jotain vikaa, vai miksi ne heiluu noin luonnottomasti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miksei oikeesti ällöt ole pudotuksessa, tarina, kevin, eevis tai jukka.
Toivottavasti Timo tippuu.
No voin selittää.
He ovat oikeasti ällöjä SINUN mielestäsi. Tuohon äänestykseen ovat joutuneet henkilöt jotka sinne on äänestetty niiden henkilöiden toimesta ketkä heidän kanssaan on KOKO AJAN!
Menikö tunteisiin?
Ehkä ei kannata lukea tätä ketjua.Ei mennyt. Mistä moista sait päähäsi.
Selitin sinulle asian ja ehkäpä sinä oletki meistä se jonka tunteisiin meni?
Tuossa jo hyvin neuvoit itseäsi miten kannattaa menetellä jos menee tunteisiin.
Sulla meni niin selvästi tunteisiin, kun kysyin yksinkertaista asiaa, että ei kiemurtelut auta.
Minä en katso bb:tä sillä silmällä että nauttisin siitä miten ihania kaikki persoonat on, vaan sillä silmällä miten ärsyttäviä ne on. Kyllä sen myös on asukkaiden ilmeista nähnyt että inhoavat tarinaa, eikä noi loputkaan pidettyjä ole. Saa kai sitä ihmetellä miksi eivät nimeä niitä jotka heitäKIN eniten ärsyttävät. Mitä lie yrittävät huonolla menestyksellä taktikoida.
On vähän turhauttavaa kun toinen on päättänyt toisen puolesta mitä tämä toinen tuntee. Ja sitten väittää loputtomasti vastaan.
Eihän sitä voi mitenkään todistaa ettei ole mennyt tunteisiin tai ei.
Minusta sen pitäisi kuitenkin lähtökohtaisesti mennä siten, että ihminen ITSE saisi päättää, ja jos joku ei ihmisen omaa kokemusta hyväksy, niin hänen "totuudellaan" olisi automaattisesti vähemmän painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti noita sen rujoja tissejä. Jos olisin hermis-Kevin en kehtais esitellä niitä.
Varmaan roikottaa niissä kotioloissa jotain painoja. Luotaantyöntävä tyyppi, eikä sen takia miten pukeutuu, esim christal snowsta tykkään, joten ei tämä liity mitenkään sellaseen.
Toi kevin on hyvin teennäinen ja ylimielinen, katsoo kaikkia nokanvartta pitkin jos on hiljaa.Jotenkin karmiva.. ei ihan terve.
Ei hyvää päivää.... Kevin on niin ihana eikä kyllä katso ihmisiä nenänvartyaan pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kevin on hyvin teennäinen ja ylimielinen, katsoo kaikkia nokanvartta pitkin jos on hiljaa.Jotenkin karmiva.. ei ihan terve.
Katos just tulee Suomen selviytyjät, siinä on nuori mies joku Arttu ilman paitaa, ihan samanlaiset tissit.
Kevin on katselleut varmaan tubevideoita aamusta iltaan, siellä juuri ton tyylisiä sateenkaarihörhöjä on luultavasti miljoona.
Edustaa täysin ajan kenkeä, kun vielä twerkkaisi hijabi päässä, olisi täydellinen kuva 2010-luvusta ja suvaitsevaisuuden symboli.
Oikeastihan toi ei suvaitsevaisuutta osota juuri kellekään, miettii vain kuka minkäkin termin alle sopii.
Sanokaas te BB-ymmärtäjät, kuka tänään tippuu? ei siis ketä toivotte, vaan kuka se putoaja on?
Se puhevian pilkkaaja - siitä teen rikosilmoituksen huomenna.