Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
17301/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina hämmästyn siitä miten tyhmää porukkaa palstan miehet on. Vessassa ei ole kameroita. Siellä on kuitenkin käsisuihku. Suihku ei siis ole ainoa paikka missä alapää pestään.

Ihmettelen myös samaa. Itsekään en esim kuukautisten aikaan käy suihkussa useammin kuin kerran päivässä. Muutoin käsisuihkulla pärjään. Palstaa lukiessa saa kuvan, että koko suihkussa pitäis käydä.

Vierailija
17302/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millassa on jotain tosi outoa.

on sentään puhdas eikä kuuluta seksihistoriaansa kaikille, bosslady.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17303/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukan ja Millan välillä tuskin tapahtuu yhtään mitään niin kauan kuin Eevis on asukkaana.

Uskon, että Eevis tulee voimakkaasti Millan ja Jukan väliin, kun pääsevät irti. Ei osaa olla hienotunteinen vaan koettaa heti ottaa yliotteen.

Onko Eevis edes huomannut Millan flirttailun Jukalle?

Miten Jukka reagoi Millan halaukseen ja pusuun?

Vierailija
17304/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kellään sääliksi kun haisuli ei pääse vaakatasoon? tuo kahlehtiminen alkaa olla sille liikaa. 

Vierailija
17305/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ettei johtu ärsytys heidän sukupuolestaan.

Kevin selittää asiat ihan yhtä epätiivistetysti kuin T ja E.

Tuolla on muitakin keittiössä epäaktiivisia, mutta ei heitä vihata.

Ei kai ketään nyt sentään vihata sen takia, että ei ole osallistunut kokkaamiseen. 

Talon miesten osalta olen täältä lukenut kommentin kokkaamattomuudesta ainakin Villeä ja Jukkaa koskien. 

Jukan kohdalla oli vielä se, että nyrpistelee ja moittii toisten tekemiä ruokia, mutta hän ei ilmeisesti silti tee mieleisempää ruokaa(?). 

No tuolla ainakin perusteltiin Tarina inhoa sillä ettei hän ahkeroi tuolla talossa.

Sitten oli joku epämääräinen "tekopyhyys" jota ei avattu ja selitetty enempää.

Ja tosiaan se ärsytti kun hän puhuu ja käyttää vissiin vielä sivistyssanojakin ihan.

Ehkä hän olisi voittaja suosikki, jos hän olisi mies, puhuisi kiroillen ja töksäytellen ja joisi viinaa.

Voittajasuosiksi pääsemiseen riittäisi ihan vain vastakkainen sukupuoli. Jos Tarina olisi parikymppinen, ihan hyvässä kunnossa oleva psykologiaa opiskeleva panseksuaali mies, joka ei kokkaa mutta on positiivinen ja kova puhumaan, niin uskoisin hänen olevan aika suosittu asukas. Ehkä hänelle jopa kaavailtaisiin jotain söpöä romanssia Kevinin tai Kimmon kanssa? 

Niin totta. Harmittaa Tarinan puolesta kun nyt häntä haukkuu niin miehet kuin naisetkin. Onhan se vähän sekaisin ja raskaskin, mutta ilkeämpiä ja pahempia ihmisiä maailma pullollaan (sellaiset jo ansaitsee haukkumisen).

Samaa mieltä. Tarina voi vaikuttaa itsekeskeiseltä ja olla äänekäs, mutta hän ei ole kuitenkaan ollut kenellekään ilkeä tai haukkunut ketään. Itse asiassa hänen ongelmansa ja ärsytyksen aihe katsojille tuntuu olevan juuri päinvastainen - hän on "liian" innoissaan, "liian" positiivinen ja "liian" tungetteleva. Mun mielestä Tarina oli tosi huomaavainen esim. Timon jouduttua häätöäänestykseen, kyseli fiiliksiä, tarjoutui juttuseuraksi ja halasikin. 

Suosikki-Krisu puolestaan eilen puhui ihmisille tosi rumasti ja Eeviksellekin tiuskaisi jotain että "mene säkin nyt v*ttuun siitä hihittämästä", mutta ilmeisesti se pitää vain ottaa huumorilla. 

Tarina halasi Miraakin hyvin osaaottavasti, vaikka itse antoi hänelle 2 häätöpistettä! Tavallaan tosi kiva, tavallaan ihanaa, että kysyit juuri tuota, tavallaan sitä, tavallaan...

Vierailija
17306/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka painuu heti Eeviksen luo se on selvä ehkä raukka yrittää tehdä Eevistä mustikseksi Eevistä ei vois paljon enempää kiinnostaa kunhan saa munaa..

Domina!

Vierailija
17307/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ei tienny mikä on moussaka..

Vierailija
17308/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon Putinin vieraaksi ois jees. Ja mielummin seksualivähemmistön edustaja asukas. Kevin sopis loistavasti. Mekko, viikset, korkokengät ja vihreä meikki.

Vierailija
17309/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonut koko ohjelmaa,enkä lukenut tätä ketjua.

Ällöttää lööpit tästä Eeva-Leenan römpsän-nuolemisista,suuhun kusemisista ja anaaleista.Yöh...

Vierailija
17310/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Milla nojaa Jukkaan just silloin kun Eevis näkee! Varmasti tahallaan

Vierailija
17311/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Milla sateenkaari jengiin? Itse tykkään Tarina, Helmeri, Eevis, Kimmo, Kevin, Timo ja jossain määrin Krisu.

Vierailija
17312/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä vatun tynnyrissä tuo Horina on kasvanut? Pappilan hätävara. Ei tiedä edes mikä moussaka on.

Vierailija
17313/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkeja (ei välttämättä järjestyksessä):

Kevin, Helmeri, Timo, Tarina, Tupu, Marko

Inhokkeja/ärsykkejä:

Ville, Mira, Eevis,

Alkaa nyppiä:

Krisu, Anu, Milla

Ei herätä tunteita:

Jukka

Oliks niitä muita?

Kivat, että Markostaki tykätään.

Ite oon alkanu tykää Markosta ihan eniten.

Mun mielestä se Marko on tosi näkymätön ja hiljainen, hyvin saa pidettyä itsensä kameroiltakin piilossa.

Marko rikkoo koko ajan sääntöjä. Laulaa, on silmät kiinni, eikä vaihda pattereita kun käsketään.

Eikös se Maken rooli oo suoritettu jo ennen ku kamerat tuli paikalle? Sillehän kävi se mittamoka makuuhuoneen kanssa, ja siksi Tarina-parka joutui sitten ekaksi viikoksi sängyttä.

Ja unohti muurata sen horminkin.

Toisaalta monipuolinen kaveri, kun yksin hoiti kaikki hommat. En vaan tiennyt että jäi siis taloon vielä ohjelman ajaksi.

Vierailija
17314/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, Milla nojaa Jukkaan just silloin kun Eevis näkee! Varmasti tahallaan

Eevis ei pysty katsoon.

Vierailija
17315/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkeja/ärsykkejä:

Ville, Mira, Eevis,

Alkaa nyppiä:

Krisu, Anu, Milla

Ei herätä tunteita:

Jukka

Oliks niitä muita?

Mä menisin Markon kanssa mielusti naimisiin, niin ihana mies se on. <3

Vierailija
17316/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon Putinin vieraaksi ois jees. Ja mielummin seksualivähemmistön edustaja asukas. Kevin sopis loistavasti. Mekko, viikset, korkokengät ja vihreä meikki.

Lähetetään ennemmin Krisu Ranskaan. Siinä olis ransiksille ihmeteltävää kun suomijutti tulee ja kittaa kaikki niiden viinit kertaheitolla ja sitten rääkyy että ei ollut tarpeeksi.

Vierailija
17317/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Sitä paitsi Tarina puhuu paljonkin muustakin kuin itsestään.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

Tarina lahjakas? Jos ulkoa opittua & puppusanageneraattoria käyttävä pan-ad hoc-feministi *eheheeh* suoltaa suustaan *oi, anteeksi* siis argumentoi sinusta yliopistotasoisesti (niinkö?) itsestäänselvyyksiä ja on semiempaattinen, hän on lahjakas = yliopistossa? Merkillinen näkökulma. Mutta tämähän onkin AV.

Olipas sekavasti kirjoitettu teksti itseltäsi. Sain pari kertaa lukea, enkä ole vieläkään ihan satavarma mitä tarkoitit. Mikä on "pan-ad hoc-feministi", onko "eheheeh" ja "oi, anteeksi" lainauksia Tarinan puheista vai? Osaatko kirjoittaa lauseen normaaleilla välimerkeillä? 

Vierailija
17318/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkeja/ärsykkejä:

Ville, Mira, Eevis,

Alkaa nyppiä:

Krisu, Anu, Milla

Ei herätä tunteita:

Jukka

Oliks niitä muita?

Mun mielestä se Marko on tosi näkymätön ja hiljainen, hyvin saa pidettyä itsensä kameroiltakin piilossa.

Marko rikkoo koko ajan sääntöjä. Laulaa, on silmät kiinni, eikä vaihda pattereita kun käsketään.

Eikös se Maken rooli oo suoritettu jo ennen ku kamerat tuli paikalle? Sillehän kävi se mittamoka makuuhuoneen kanssa, ja siksi Tarina-parka joutui sitten ekaksi viikoksi sängyttä.

Ja unohti muurata sen horminkin.

Toisaalta monipuolinen kaveri, kun yksin hoiti kaikki hommat. En vaan tiennyt että jäi siis taloon vielä ohjelman ajaksi.

Sala-asukas olisi kiva. Söisi yöllä ruokia jne.

Vierailija
17319/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä veikkaan että Eevistä toi kuitenkin vähän häiritsee. Ehkei uskonut että Jukka on noin lapsellinen. Milla tahallaan nojailee  Jukkaan jotta Eevis varmasti näkee, säälittävä.

Vierailija
17320/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen muna Helmerillä on? Jotenkin tulee mielikuva, että sillä on sellainen liero, onkimato. Ohut eikä kovin pitkä. Onko ketään nähnyt?

Oletko mies vai nainen?

Ketju on lukittu.