BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Päällekkäin aikoo Eevis nukkua ensi yönä. Vihje Jukan suuntaan. Että kulliva saaha pittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä.
Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?
Melko tyhmästi ajateltu.
Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.
Sitä paitsi Tarina puhuu paljonkin muustakin kuin itsestään.
Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?
Melko tyhmästi sanottu ja haukuttu.
No oletko muka korkeasti koulutettu ja sivistynyt? Ja oliko tuo muka viisaasti ajateltu, että ihminen ei voi olla lahjakas, koska puhui itsestään?
Lahjakkuus ei tarkoita sitä ettei puhu koskaan itsestään ja on hiljaa. Tarina ei sen enempää tuolla edes itsestään puhu kuin muutkaan.
Olen aika varma että omasta taustastasi johtuen et vaan tykkää Tarinasta, kun hän ei edusta teikäläisiä.
Se on ainakin selvää, että viisas ja sivistynyt ihminen ei hauku toisia ihmisiä vaikka joku olisi erimieltä.
Jos jaksat lukea uudelleen kommentin, jonka kirjoittajaa halveeraat, niin huomaat, että kommentti koski viestiä, joka ei ole sen enempää viisas kuin sivistynytkään.
*yllä olevassa kommentissa ei oteta kantaa Tarinan kielellisen lahjakkuuden tasoon*
Minä en ole koskaan väittänyt olevani viisas tai sivistynyt. En olekaan. En edes opiskele yliopistossa.
Minua ärsyttää vaan typerät perustelut.
Jos ei osaa mielipidettään perustella muulla kuin skeidalla, että "jokainen" on tätä mieltä tai "kukaan ei", niin se ärsyttää minua ihan todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä.
Eikö Tarina muka ole kielellisesti lahjakas? Minusta on.
Miksei sitä saisi ääneen sanoa?
Miten muka voitte sanoa ettei Tarina osaa mistään muusta puhua kuin itsestään, jos aina vaihdatte kameraa kun hän puhuu?
Kyllähän tuolla jokainen puhuu itsestään, mutta Tarina ei saisi puhua?
Minä olen monta kertaa kuullut kun Tarina puhuu muista asioista kuin itsestään.
Hän on kiinnostunut asioista, ja kuuntele paljon esim. Timoa ja Keviniä.
Ehkä se on niin, ettei ihminen jota ei itseään kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto, oikein kestä sellaisia ihmisiä jotka esim. opiskelevat yliopistossa.
Johan sitä Tarinan minä minä tavallaan minä minä -puhetta on kuultu kohta kaksi viikkoa.
Ei minua kiinnosta nuo asiat mitä halventavana tuossa haluat esittää, mutta en silti jaksa enää Tarinaa kuunnella. Kevinkin on viihdyttävämpi silloin kun ei ole Tarinan seurassa.
Ainoastaan silloin kun Tarina antaa suunvuoron jollekin muullekin (kuten Eevikselle), keskustelua jaksaa kuunnella.
En itse vaan ole huomannut mitään erityisen minäkeskeistä puhetta, niin en ihan ymmärrä.
Tarina on verbaalisesti paras noista.
No eihän nuo kaksi muuta tee kuin pane, läheisyys eri asia!
Itseasiassa mun kolme inhokkia!!
Huomaa että Kevin ei oikeen osaa / halua kommunikoida / olla oma itsensä jos ei ole bestikset Tarina tai Milla paikalla - on ihan hiljaa tuossa ketjussa. Tai sitten ei meinaa sietää Krisua vieressään, minkä sinänsä ymmärrän. Kimmokin kysyi "Miksei Kevin puhu mitään?"
Kimmosta tykkään! Jotenkin tosi aito ja rauhallinen. Kiva saada tämänkaltaistakin seksuaalivähemmistöä pramille. Ei tee numeroa itsestään.
Eevis ja Jukka on sietämättömiä ja oksettavia. Eevis juuri mainitsi että ei ole käyttäneet kortsua pariin päivään, koska syö pillereitä. Mikä logiikka tässä on? Miksi käyttivät alunperinkään sitten? Onko noi kuulleet sukupuolitaudeista? Jukasta huomaa että on tajunnut Krisun suosion ja yrittää peesata.
Tarina on varmaan pohjimmiltaan ihan kiltti mutta jatkuva tarve olla esillä ja esittää ja olla tietynlainen on tosi raskasta katsottavaa. Esittelee myös rintojaan tosi mieluusti, tyylillä "vedän paidan pois ja hillun tissit paljaana kaikkien edessä" vaikka vaihtoehtona olisi tehdä se hienovaraisemminkin. Mutta haluaa varmaan tälläkin eleellä osoittaa avoimuuttaan tai mitä ikinä. Jatkuvaa showta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ärsyttää Tarina ja Eevis koska he ihmisinä rikkovat ja uhmaavat ahdasta naiskuvaa.
Naisen pitäisi olla hiljainen, nöyrä, arka, ahkera, palveleva, kokata, siivota, hissukka, itseään pienentävä, itseään kutistava, amputoiva, piilottava ja alempi kuin muut. Naisella ei saa olla seksuaalisuutta kuin salassa miehensä kanssa, siten että silloinkin valot pois ja lähetyssaarnaajassa vain.
Tarinahan on siveä, mutta tekee niin väärin, kun ei kokkaa, ja osallistuu aktiivisesti keskusteluihin
Eevishän ei niin paljon ota tilaa, mutta rikkoo sitä naiskuvaa joka moraalinvartijoilla on mielessään.
Tulkaa nyt todistamaan tämä vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt milla on jukan kainalossa ulkona.
Mitenköhän Eevis suhtautuisi, jos Jukka vaihtaisi lennossa Millaan?
En usko, että Eevistä kiinnostais pätkääkään, vaikka Jukka sitä hartaasti toivookin. Korkeintaan varmaan analysois, että kuinkahan kauan Milla on salaa käynyt kuumana Jukkaan ja naurais, että olishan hän kernaasti jakanut Jukan Millan kanssa ja vaikka kolmen kimppaakin harrastanut. Kyllä siihen tarvitaan vähän enemmän kuin toi Lappajärven ihme, että Eeviksestä tulee mustis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti vaihtaa
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Kevin ei oikeen osaa / halua kommunikoida / olla oma itsensä jos ei ole bestikset Tarina tai Milla paikalla - on ihan hiljaa tuossa ketjussa. Tai sitten ei meinaa sietää Krisua vieressään, minkä sinänsä ymmärrän. Kimmokin kysyi "Miksei Kevin puhu mitään?"
Kimmosta tykkään! Jotenkin tosi aito ja rauhallinen. Kiva saada tämänkaltaistakin seksuaalivähemmistöä pramille. Ei tee numeroa itsestään.
Eevis ja Jukka on sietämättömiä ja oksettavia. Eevis juuri mainitsi että ei ole käyttäneet kortsua pariin päivään, koska syö pillereitä. Mikä logiikka tässä on? Miksi käyttivät alunperinkään sitten? Onko noi kuulleet sukupuolitaudeista? Jukasta huomaa että on tajunnut Krisun suosion ja yrittää peesata.
Tarina on varmaan pohjimmiltaan ihan kiltti mutta jatkuva tarve olla esillä ja esittää ja olla tietynlainen on tosi raskasta katsottavaa. Esittelee myös rintojaan tosi mieluusti, tyylillä "vedän paidan pois ja hillun tissit paljaana kaikkien edessä" vaikka vaihtoehtona olisi tehdä se hienovaraisemminkin. Mutta haluaa varmaan tälläkin eleellä osoittaa avoimuuttaan tai mitä ikinä. Jatkuvaa showta.
No kyllä tuolla ihan muilla naisilla on tissit ja peput esillä ja huomion tarve.
Siellähän se Jukka keittiön pöydän äärestä kyylää kaihoten Eeviä jonka porukka on keittiössä välipalaa ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän Ville kesken kaiken pois, jos rangaistus jatkuu yön yli vai nukkuuko Tarinan vieressä?
Lasketaanko Tarina naiseksi?
Miksei laskettaisi?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se Jukka keittiön pöydän äärestä kyylää kaihoten Eeviä jonka porukka on keittiössä välipalaa ottamassa.
Siis Eevistä
Timo tiesi taas kellonajan!
https://www.vauva.fi/comment/39393900#comment-39393900 Kieltolakitehtävä olisi hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tarina muka ole kielellisesti lahjakas? Minusta on.
Miksei sitä saisi ääneen sanoa?
Miten muka voitte sanoa ettei Tarina osaa mistään muusta puhua kuin itsestään, jos aina vaihdatte kameraa kun hän puhuu?
Kyllähän tuolla jokainen puhuu itsestään, mutta Tarina ei saisi puhua?
Minä olen monta kertaa kuullut kun Tarina puhuu muista asioista kuin itsestään.
Hän on kiinnostunut asioista, ja kuuntele paljon esim. Timoa ja Keviniä.
Ehkä se on niin, ettei ihminen jota ei itseään kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto, oikein kestä sellaisia ihmisiä jotka esim. opiskelevat yliopistossa.
Johan sitä Tarinan minä minä tavallaan minä minä -puhetta on kuultu kohta kaksi viikkoa.
Ei minua kiinnosta nuo asiat mitä halventavana tuossa haluat esittää, mutta en silti jaksa enää Tarinaa kuunnella. Kevinkin on viihdyttävämpi silloin kun ei ole Tarinan seurassa.
Ainoastaan silloin kun Tarina antaa suunvuoron jollekin muullekin (kuten Eevikselle), keskustelua jaksaa kuunnella.
En itse vaan ole huomannut mitään erityisen minäkeskeistä puhetta, niin en ihan ymmärrä.
Tarina on verbaalisesti paras noista.
Tarina on verbaalisesti lahjakas ja osaa puhua. Kevin olisi myös, mutta artikuloi epäselvästi ja hakee joskus sanoja. Timo ja Ville osaavat myös ilmaista itseään hyvin.
Krisu ei osaa muuta kuin kiroilla ja huutaa.
Mira osaa vain huutaa.
Milla ei osaa muuta kuin käkättää.
Jukka ei osaa mitään.
Eevis osaa paljonkin puhua ja on fiksu, jos ei lasketa tilannetajun puutetta alapääjutuissa.
Anu ja Tupu eivät puhu kuin hyvin vähän.
Kimmo puhuu heitä enemmän ja iskee väliin teräviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Eevistä kiinnostais pätkääkään, vaikka Jukka sitä hartaasti toivookin. Korkeintaan varmaan analysois, että kuinkahan kauan Milla on salaa käynyt kuumana Jukkaan ja naurais, että olishan hän kernaasti jakanut Jukan Millan kanssa ja vaikka kolmen kimppaakin harrastanut. Kyllä siihen tarvitaan vähän enemmän kuin toi Lappajärven ihme, että Eeviksestä tulee mustis :D
Kolmen kimppaa todennäköisesti himoitsis!
Jukka katselee Millaa onnessaan ja sen jälkeen alas housuihinsa ja sen jälkeen nopeesti kameraan!!
Sateenkaari väki on tuolla talossa ollut edukseen. Omasta viiteryhmästään antaneet hyvän kuvan. Eivät ole rietastelleet ja käyttäytyneet rumasti.
Sen sijaan perus miehet ja naiset ovat häpäisseet itsensä ja edustaneet huonosti. Krisu, Eevi ja Jukka antoivat huonon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks me tykätään Timosta niin paljon vaikka onhan hän aika vaivautunut tuolla😁
No minä en ole ikinä tykännyt ja olen vaan ihmetellyt että missä on se upea supliikki maailmanmies Timo josta täällä jauhetaan, kun suurin piirtein kaikki hänen keskustelunsa on niin vaivautuneita ja tihkaisevia että joudun yleensä vaihtamaan kanavaa koska en kestä odottaa milloin keskustelu pääsee käyntiin. Lähinnä on sellainen olo koko ajan kuin vanha opettaja keskustelisi vaivaantuneena aikuiseksi kasvaneiden oppilaidensa kanssa.
Ja droppailee nimiä - ja samalla tunnelmaa. En yhtään ihmettele, että Kimmoa ärsyttää, toi on niin karikatyyri kokkareesta.
Ilman diagonoosiakin voin sanoa että Eeviksellä on niitä samoja autismin kirjon oireita mitä itsellänikin on. Tässä on tullut itsensä hyvin tarkka huomioitsija siitä saakka kun itse sain sen diagnoosin kauan sitten.