Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
17041/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Eikö Tarina muka ole kielellisesti lahjakas? Minusta on.

Miksei sitä saisi ääneen sanoa?

Miten muka voitte sanoa ettei Tarina osaa mistään muusta puhua kuin itsestään, jos aina vaihdatte kameraa kun hän puhuu?

Kyllähän tuolla jokainen puhuu itsestään, mutta Tarina ei saisi puhua?

Minä olen monta kertaa kuullut kun Tarina puhuu muista asioista kuin itsestään.

Hän on kiinnostunut asioista, ja kuuntele paljon esim. Timoa ja Keviniä.

Ehkä se on niin, ettei ihminen jota ei itseään kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto, oikein kestä sellaisia ihmisiä jotka esim. opiskelevat yliopistossa.

Johan sitä Tarinan minä minä tavallaan minä minä -puhetta on kuultu kohta kaksi viikkoa.

Ei minua kiinnosta nuo asiat mitä halventavana tuossa haluat esittää, mutta en silti jaksa enää Tarinaa kuunnella. Kevinkin on viihdyttävämpi silloin kun ei ole Tarinan seurassa.

Ainoastaan silloin kun Tarina antaa suunvuoron jollekin muullekin (kuten Eevikselle), keskustelua jaksaa kuunnella. 

Vierailija
17042/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin nautin tosta Eeviksen tuskasta. :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17043/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin taloon tulee uusi asukas/uusia asukkaita?

Tää ei oo mikään love Island🙈🙉

Vierailija
17044/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Sitä paitsi Tarina puhuu paljonkin muustakin kuin itsestään.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

Tarina lahjakas? Jos ulkoa opittua & puppusanageneraattoria käyttävä pan-ad hoc-feministi *eheheeh* suoltaa suustaan *oi, anteeksi* siis argumentoi sinusta yliopistotasoisesti (niinkö?) itsestäänselvyyksiä ja on semiempaattinen, hän on lahjakas = yliopistossa? Merkillinen näkökulma. Mutta tämähän onkin AV.

Vierailija
17045/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on Ville, Helmer ja Kristian. 

Ja ykkös inhokki Eeva-Leena ja toinen on Kevin.

Vierailija
17046/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko laiha palsanmäki nähnyt millaa ja jukkaa herkissä tunnelmissa?

huomaa että on vaivaantuneen oloinen ja hihitteloo kokoajan vaikkei mitään hauskaa sanota.

Vierailija
17047/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistutko enemmän Miraan ja Millaan? Tai Krisuun?

Se voi olla tosi inhottavaa jos joku on pikkuisenkin fiksumpi.

Olen eri vastaaja, mutta minusta fiksuus ei ole ollenkaan inhottavaa.

Ei edes silloin kun joku muu on minua fiksumpi.

Mutta jos Tarinasta puhutaan, niin hänestä ei BB:n perusteella fiksuus välity.

Hänessä on varmasti älykkyyttä, kun hän on Mensan testissä pärjännyt, mutta hänellä vaikuttaa olevan heikot perustiedot ja yleissivistys. On epäsiisti eikä hallitse käytännön asioitakaan.

Sen lisäksi on hyvin itsekeskeisen, huomioinkipeän ja epäkypsän oloinen. 

Toivottavasti hän on fiksumpi ulkomaailmassa. 

Minusta hän ei vaikuta itsekeskeiseltä, eikä eriyisen epäkypsältä. Ikäisekseen päin vastoin.

Minusta tuolla on paljon ärsyttävempiäkin huomioih oroja jotka tyhjää rääkyvät ja kiljuvat. Epäkypsempiä he ovat, vaikka ikää on enemmän.

Miettii nyt vaikka Miraa 30 vuotta, joka ei älyllä loista, ja sitten Tarinaa 23 vuotta, niin kyllähän Tarina pesee tuon rääkyjän mennen tullen sivistyksessä. Sanavarasto varmasti puolet isompi ja syvällisyydessä ihan eri luokkaa.

Tarina ei tuolla heiluttele pers ettään ja levittele takapuoltaan, vaan suurimman osan ajasta kuuntelee fiksumpia ihmisiä, kuten Timon luentoja.

Vierailija
17048/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voitte sanoa ettei Tarina osaa mistään muusta puhua kuin itsestään, jos aina vaihdatte kameraa kun hän puhuu?

Ehkä se on niin, ettei ihminen jota ei itseään kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto, oikein kestä sellaisia ihmisiä jotka esim. opiskelevat yliopistossa.

Sinulla on hyvin suppea käsitys yliopistossa olevista ihmisistä, jos siellä mielestäsi on vain Tarinan kaltaisia ihmisiä. 

Erikoinen päätelmä tuokin, että mikäli ei Tarinaa jaksa kuunnella, niin silloin katsojaa ei kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto.

Elät samassa kuplassa kuin Tarina?

Vierailija
17049/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa toi väkisinhihitys.

Vierailija
17050/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini hommeleita ei saisi lopettaa kuin seinään. Ottaen huomioon, että on riippuvuutta aiheuttava aine.

Vierailija
17051/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

Tarina lahjakas? Jos ulkoa opittua & puppusanageneraattoria käyttävä pan-ad hoc-feministi *eheheeh* suoltaa suustaan *oi, anteeksi* siis argumentoi sinusta yliopistotasoisesti (niinkö?) itsestäänselvyyksiä ja on semiempaattinen, hän on lahjakas = yliopistossa? Merkillinen näkökulma. Mutta tämähän onkin AV.

En ole huomannut mitään puppusanageneraattoria ja ulkoa opittua.

Vierailija
17052/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää on TOSI TV eikä mikään FEIKKI tosi TV täällä ei näytellä mitä joutuu sanomaan!

Vierailija
17053/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aiemmin on tullut uutta porukkaa kesken kauden

Vierailija
17054/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne muunsukupuolisesta leivo voittajaa ja muut valittu vaan hyväksymään Kevin?

Vierailija
17055/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tyhmästi ajateltu.

Melko tyhmästi sanottu ja haukuttu.

Perusteletko jotenkin fiksummin, miksei Tarina muka ole kiellellisesti lahjakas?

Kommentti koski kommenttia, jossa sanottiin tyhmästi ja haukuttiin. 

Vierailija
17056/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvin suppea käsitys yliopistossa olevista ihmisistä, jos siellä mielestäsi on vain Tarinan kaltaisia ihmisiä. 

Erikoinen päätelmä tuokin, että mikäli ei Tarinaa jaksa kuunnella, niin silloin katsojaa ei kiinnosta mikään muu kuin bb, tempparit ja röökinpoltto.

No sovitaan sitten että elän kuplassa (itse vissiin olet vapaa kuplista)

Kyllä sellaisesta ihmisestä tulee mieleen vähän juntti, joka perustelee mielipiteensä sillä, että kukaan ei ole toista mieltä ja kaikkihan tätä mieltä ovat.

En minäkään Tarinaa pidä välttämättä huippulahjakkaana ja välttämättä minään kovien tieteiden saralla lahjakkaana, mutta muutoin hän vaikuttaa kyllä syvällisesti ajattelevalta ja osaa kyllä kuunnella hyvin muita.

Tuollainen mentaliteetti, jossa Tarina on kertakaikkisen lahjaton ja sitä ei voi ollenkaan kuunnella, kertoo vain tunnepitoisesta lähestymistavasta asiaan.

Vierailija
17057/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava rangaistus. Oon nyt kelannut 247 ja tuo missä on Krisu sun muut muuten ok mutta Anu ei anna mitään katsojalle. Komiikkaa paljon.

Vierailija
17058/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tyhmästi ajateltu.

Melko tyhmästi sanottu ja haukuttu.

Perusteletko jotenkin fiksummin, miksei Tarina muka ole kiellellisesti lahjakas?

Kommentti koski kommenttia, jossa sanottiin tyhmästi ja haukuttiin. 

Niin varmasti koski, koska siihen itse asiaan ei osata sanoa mitään järkevää.

Vierailija
17059/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla on kyllä hyvin raikas, ravittu, vaivaton ja kaunis naama. kevytmeikki kuitenkin. Toisilla naamat täynnä rasvaa, meikkiä tai ryppyä

Vierailija
17060/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olen väittänyt että mielestäni yliopistossa on vain Tarinan kaltaisia ihmisiä?

Tuon keksit omasta päästäsi. Olkiukko.

Kerro toki millaisia keskusteluja mielelläsi kuuntelet. Mitkä asiat sinua kiinnostaa?

Ketju on lukittu.