Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
16181/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan ja Runon pitäis antaa lapsensa nimeks Pakina :D

Vierailija
16182/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu muslimien kanssa, liivatetta voivat syödä jos se on esim kakun muodossa 🙈

Ja mikä tärkeintä, kukaan ei näe

Mun tutut muslimit ei ainakaan syö liivatetta, ei edes karkkia.

Joo ei nämäkään "kuulemma".

Kondiittoriksi olin opiskelemassa ja aikalailla kaikki söivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16183/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EnHarrastaAnaaliseksiäN40 kirjoitti:

Eeva-Leena jo lehdessäkin: https://www.seiska.fi/Telkkari/Huhhuh-mita-seksipaljastuksia-BB-talossa…

Näyttää noissa kuvissakin ihan mielisairaalta.

Näyttää tuossa kuvassa ihan siltä kuin olisi wausumalla äwwää.

Vierailija
16184/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni suomalainen tekee arjen töitä ja vetää joka viikko kännit. Saattaa juoda perjantaisin- ja mahdollisesti myös lauantaisin tai kenties aina sunnuntai-iltaan saakka. 

Ovatko nämä siis myös alkoholisteja?. Kylläpä Suomessa sitten onkin paljon alkoholisteja. Tämän perusteen mukaan ainakin 20%  20-45 vuotiaista miehistä on alkoholisteja :D. 

Jokin tässä nyt ei täsmää :D.

Vierailija
16185/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

evis ei ole perverssiä nähnytkään :D

Oletteko te tosi nuoria, vai miksi joku anaaliseksi ja suuhun kuseminen on noin ihmeellistä!

Älä tule tänne selittämään että tuo olisi ns normaalia ollut koskaan, äitiäs opettamaan. Hyi helvata!

N52

Huh huh, olette te kyllä estoisia naisia. Surullista.

Ei ehkä suuhun kuseminen ole jokapäiväistä, mutta anaaliseksi on. Ihan turha lässyttää muuta. Ja ei sitä tehdä miestä miellyttääkseen, vaan siksi koska se tuntuu hyvältä. Kun tyydytän itseäni, tyydytän aina anaaliin. Että siinä teille miesten miellyttämistä. Ja kun imen, imen siksi koska rakastan saada mieheltä pettämään jalat nautinnosta alta. Nautin siitä vallan tunteesta ja kiihotun samalla itsekin. Päälleni on myös pyynnöstäni virtsattu, mutta vain kerran, koska se ei ollutkaan minun juttuni, mutta tulipahan testattua.

Ai että mua sieppaa, että täällä on naisia, jotka kokee oikeudekseen haukkua niitä, jotka nauttii muustakin kuin alla/päällä/kontallaan olemisesta. Argh.

Puhuisinko näistä kokemuksistani sitten kuitenkaan tuolla talossa? En. Mutta ei se, että joku muu puhuu omistaan, saa minua kyllä noin raivon partaalle, mitä Eevis on näköjään teitä joitakin saanut. Jos jonkun toisen seksikokemukset saa veren noin kiehumaan, niin kannattaisikohan miettiä, mistä se kertoo. Olisiko taustalla joku teidän oma trauma?

N43

Sinä olet melkein ymmärtänyt pointin mutta et sitten ollenkaan.

Ei ketään käy kateeksi sinun kokemuksesi tai eeviksen. Miksi edes kuvittelet moista?

Ei ole siitä kyse ettei nainen saisi nauttia seksistä. Ei todellakaan. Ei me olla mitään islamisteja sentään.

Kyse on ihan siitä, että totta kai seksiä saa harrastaa miten haluaa, mutta pitää kunnioittaa toisia sen verran ettei hiero niitä juttuja toisten naamaan.

Kyllä, ymmärrän, että osa teistä tarkoittaa tuota, mitä sanoit ja siihen viittasinkin viestini lopussa sanomalla, etten itse kokemuksistani talossa puhuisi. Mutta! Täällä on myös osa porukasta haukkunut Eeviksen teot kuvottaviksi ja epänormaaleiksi. Viestini oli tarkoitettu tälle jälkimmäiselle porukalle.

Vierailija
16186/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetetotkin harrastaa välillä anaalia. Kyllä se m...na on tarkoitettu naisen tiettyyn paikkaan. Siellä tehkää mitä lystäätte.

Vierailija
16187/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

don't mind me, just minding my own business

Vierailija
16188/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Haluatko että lopetan kirjoittamisen?

Se on helppoa.

Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.

Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.

Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.

Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.

Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.

Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.

Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.

Mene pois!

Jos osaat lukea niin tiedät mitä sun pitää tehdä että menisin pois!

Olin oikeassa. Et pysty myöntämään että on väärin syyttää yhtä ihmistä 15 000 ketjun kaikista viesteistä.

Olet aika heikko ihminen.

Sinulla on vain egon nostatus mielessäsi, eikä sinua kiinnosta KENENKÄÄN tunteet. Haluat vain ylentää itseäsi toisia syyttelemällä.

Mitä jos toimisit kuten normaalit ihmiset. Poistattaisit inhottavat viesti ja pitäisit turpasi kiinni?

Ei onnistu koska sinun pitää saada syytellä ihmisiä sellaisestakin mitä he eivät ole tehneet.

Saat sitä huomiota sitten ja riitaa aikaiseksi.

Nolo olet.

Liian vaikea vain pyytää anteeksi.

Outo pakkomielle sulla. En ole tuo, jolle vastasit. Ihmettelen vaan tota sun fanaattisuuttasi.

Vierailija
16189/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei saa laulaa? Onpa omituinen sääntö. Ymmärrän että viinaa ei, mutta mikä vika laulamisessa on?

Vierailija
16190/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AntiMensa kirjoitti:

Seiskan etusivulla kaksikin Eeva-Leena -juttua. Eivät kuitenkaan käsittele yliopiston ainejärjestötoimintaa tai Mensan jäsenyyttä...

"Eeva-Leena harrasti anaaliseksiä ja katsoi samalla piirrettyjä"

"Eeva-Leena hekumoi: Odotan innolla römpsän nuolemispuuhia"

Onnea loppuelämälle.

Olen yrittänyt ymmärtää ja suvaita, mutta ei tuo käytös kyllä ihan normaalin naisen/ihmisen käytöstä ole.

Vierailija
16191/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin et voisko olla jotain teosto juttuja, mut kyllä ne tuossa välissä sai laulaa

Vierailija
16192/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut parempi jos Big Brother olisi säilynyt Sub-kanavalla ja Nelonen olisi ostanut oikeudet Love Island Suomi sarjaan jossa alkoholia ei käytetä.

Vierailija
16193/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eevis !

Ei se naisten vapautuminen tätä tarkoittanut!

Käsitit väärin surkimus.

Paska-asiat pidetään omana tietona ja likapyykki pestään edelleen kotona.

Eeviksen jutut On samaa paskasarjaa kuin ne kaksi tyhmää toimittajanaista, jotka paskoista tahallaan bussissa alleen.

Eevis on hyvin huomionkipeä.

Ja kun ei syntynyt miksikään miss maailmaksi niin pitää surkimuksen kertoa mahdollisimman hävettävää settiä ja paskaista että saisi olla lööpeissä.

Hyi !

Vierailija
16194/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on niin hauska, nauran täällä tolle risteilyisännän äänelle ja eleille.

Vierailija
16195/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan ja Runon pitäis antaa lapsensa nimeks Pakina :D

Saaga, Loru, Taru, Satu, Sketsi, Vitsi, Essee, Kolumni, Haiku?

Vierailija
16196/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laulukielto on varmaan ihan tekijänoikeuksien vuoksi. Tokikaan omatekoisissa sävellyksissä/sanoituksissa ei mitään ongelmaa pitäisi olla.

Vierailija
16197/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Eeviksen pilata sulkijalihaksensa jos sen hinta hällä on leikkiä miestennielijää ja jotain estotonta elostelijaa jne😂

Mutta ei sitten julkiselle puolelle löysää peräreikää korjauttamaan !

Veit sanat suustani.

Vierailija
16198/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AntiMensa kirjoitti:

Seiskan etusivulla kaksikin Eeva-Leena -juttua. Eivät kuitenkaan käsittele yliopiston ainejärjestötoimintaa tai Mensan jäsenyyttä...

"Eeva-Leena harrasti anaaliseksiä ja katsoi samalla piirrettyjä"

"Eeva-Leena hekumoi: Odotan innolla römpsän nuolemispuuhia"

Onnea loppuelämälle.

Olen yrittänyt ymmärtää ja suvaita, mutta ei tuo käytös kyllä ihan normaalin naisen/ihmisen käytöstä ole.

Mutta Krisun vastaavat puheetko taas on ihan normaalia? Hän vielä hokee niitä koko ajan. Eevis sentäs sanoi anaalijutun leikin yhteydessä ja römpsän nuolemisen ihan yksityisesti henkilölle joka oikeasti voi nuolla hänen römpsäänsä. Joo kamera kuvasi, mutta silti.

Krisu taas on saanut monet talon asukkaat ahdistumaan puheillaan.

Vierailija
16199/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian ollut talossa kohta kaksi viikkoa ja sinä aikana saanut muutaman hassun alkoholiannoksen. Jos hän tuon lisäksi haluaisi todella juoda jonain iltana kännit niin täällä katsotaan hänen olevan alkoholisti.

Nyt jotain rajaa näihin alkoholisti- keskusteluihin. Oletteko te oikeasti noin vieraantuneita alkoholista tai eikö teidän suvussa ole ketään aitoa alkoholistia?.

Tämän kauden BB- olisi voinut olla hyväkin kausi, mutta tuotannon pihistely kaikessa (mm. alkoholissa) pilaa kaiken. 

Ei se normaalia ole jos on monta päivää ollut vaan viina mielessä. En ole ikinä ollut yhdenkään ei-alkoholistin kanssa tekemisissä jolla olisi noin tuskaa olla 2 viikkoa ilman kaatokänniä (kun ei riittänyt 5 siideria ja viinipullo sitä humalannälkää tyydyttämään).

Ei tuo mitään pihistelyä ole, vaan halutaan tarjota erilainen BB. On meitäkin jotka eivät ole tykänneet niistä edellisisistä versioista, joissa on mokellettu kännissä, tapeltu, huudettu, kaatuiltu, oksenneltu, naitu jne.

Lisäksi tuolla on nyt monta asukasta, joita ei viinan ottaminen nappaa, eikä useimmille heistä ilmeisesti myöskään ympärikännisten katselu ole mikään erityisen viehättävä kokemus. Miksi pitäisi mennä muutaman juopon mielen mukaan?

Vierailija
16200/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kertoi, että kotona odottaa käräjät.

Ketju on lukittu.