Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
16201/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että toi Krisun flippaaminen oli seurausta siitä miten se ylisuoritti sitä viikkotehtävää. Teki periaatteessa 12tuntista päivää, ilman taukoja. Sitten pettymys "palkinnosta". Ehkä se tuosta taas lähtee, kun pahin pettymys hälvenee. 

Vierailija
16202/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka kertoi, että kotona odottaa käräjät.

Kertoiko syytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16203/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on hiljanen mutta häärää kyllä kovasti viikkotehtävässä. Sen kannattais pitää vähän enemmän ääntä itestään.

Vierailija
16204/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eevis !

Ei se naisten vapautuminen tätä tarkoittanut!

Käsitit väärin surkimus.

Paska-asiat pidetään omana tietona ja likapyykki pestään edelleen kotona.

Eeviksen jutut On samaa paskasarjaa kuin ne kaksi tyhmää toimittajanaista, jotka paskoista tahallaan bussissa alleen.

Eevis on hyvin huomionkipeä.

Ja kun ei syntynyt miksikään miss maailmaksi niin pitää surkimuksen kertoa mahdollisimman hävettävää settiä ja paskaista että saisi olla lööpeissä.

Hyi !

Entäs Krisun punaiset sukat ja halolla päähän jutut?

Vierailija
16205/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpakäräjät?

Vierailija
16206/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että toi Krisun flippaaminen oli seurausta siitä miten se ylisuoritti sitä viikkotehtävää. Teki periaatteessa 12tuntista päivää, ilman taukoja. Sitten pettymys "palkinnosta". Ehkä se tuosta taas lähtee, kun pahin pettymys hälvenee. 

Mäkin toivon. Krisu on tänään ollut tosi ärsyttävä, mutta varmaan ainakin osittain just tuo syy ja tunteet vähän kohahti.

Helmeri taas on tänään nostanut pisteitä heittäytymällä

Vierailija
16207/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko syytä?

Ei, mutta taisi kertoa, että oli saanut sovittua (paikallis?)lehden kanssa ettei asiasta tule vielä juttua.

Vierailija
16208/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eevis !

Käsitit väärin surkimus.

Eeviksen jutut On samaa paskasarjaa kuin ne kaksi tyhmää toimittajanaista, jotka paskoista tahallaan bussissa alleen.

Ja kun ei syntynyt miksikään miss maailmaksi niin pitää surkimuksen kertoa mahdollisimman hävettävää settiä ja paskaista että saisi olla lööpeissä.

Hyi !

Eevis on matemaattinen ts älliä löytyy. Kauniskin ja hyvä vartalo

Vierailija
16209/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL.mua naurattaa krisu nyt, söpö se on. kohta nukahtaa.

Vierailija
16210/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo -parkaa ei kukaan halannut viikkotehtävän jälkeen :(

Vierailija
16211/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho Eeviksellä on oikeasti kalju😔Höh.

Vierailija
16212/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelyjuttu eli oli tapellut nakkikioskilla.

Vierailija
16213/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi eevis !

Käsitit väärin surkimus.

Hyi !

Eevis on matemaattinen ts älliä löytyy. Kauniskin ja hyvä vartalo

Tilannetaju vaan puuttuu totaalisesti.

Vierailija
16214/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu muslimien kanssa, liivatetta voivat syödä jos se on esim kakun muodossa 🙈

Ja mikä tärkeintä, kukaan ei näe

Mun tutut muslimit ei ainakaan syö liivatetta, ei edes karkkia.

Joo ei nämäkään "kuulemma".

Kondiittoriksi olin opiskelemassa ja aikalailla kaikki söivät

Ja suomalaisilla luterilaisilla kuinka monella on mitään muistikuvaa Raamatun käskyistä? Kuinka moni pyrkii noudattamaan? Kuinka moni noudattaa?

Vierailija
16215/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitelyjuttu eli oli tapellut nakkikioskilla.

Mut joutuko joku pois tuollaisen jutun takia aikanaan🤔

Vierailija
16216/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan ja Runon pitäis antaa lapsensa nimeks Pakina :D

Saaga, Loru, Taru, Satu, Sketsi, Vitsi, Essee, Kolumni, Haiku?

Esikoisesta tulee Pääkirjoitus :D

Vierailija
16217/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on pessyt Tarinan ja jonkun muun? housut nyrkkipyykillä ja laittanut kuivumaan :)

Niissä oli varmaan kakkaa kun teki näin.

Vierailija
16218/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Haluatko että lopetan kirjoittamisen?

Se on helppoa.

Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.

Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.

Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.

Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.

Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.

Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.

Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.

Mene pois!

Älä huomioi.

Ette halua että menen pois? Ette pysty ja kykene anteeksi pyyntöön koska teillä on niin hauras ego.

Anteeksi!

Anteeksi. Pyydän anteeksi, olen pahoillani, pyydän anteeksi. So sorry, pyydän nöyrimmästi anteeksi. Pahoittelut, pyydän anteeksi.

Olipa uskottavasti pyydetty anteeksi. Tuosta tulee sellainen fiilis, että halutaan vain enemmän pahoittaa toisen mieli.

On se vaikeaa sanoa pelkästään: "Anteeksi" tai "tein tuossa sen ja sen väärin ja myönnän sen".

Tulee tuollaisista ihmisistä mieleen, ketkä eivät osaa pyytää anteeksi, että heidän koko maailmansa hajoaa ja minäkuva särkyy pirstaleiksi, jos myöntävät missään ikinä tehneensä väärin.

Ihan kuin se anteeksi sana muutaisi heidät kuin taikaiskusta joksikin maan matoseksi ja tiputtaisi heidät jostain jumalaa seuraavana olleesta ylisuperjeesus asemasta suoraan jonnekin skeidaan.

Eihän terve ja normaali ihminen koe noin?

Lopeta jo! 😂 Nolo olet!

Vierailija
16219/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu avautuu hiljaisuudestaan, ei ymmärrä miksi ei saa talossa sanaa suustaan, kun kotona on puhelias. Tupu sanoi, että jotkut on niin hyviä keskustelemaan, ettei oikein uskalla osallistua siihen, Kimmo taas sanoi, että ei ole oikein että painostetaan, kaikki ajallaan.

Puhuvat Villestä positiivisesti Tupu ja Kimmo, että vaikka eivät ole samaa mieltä ja Kimmo jopa avautuu, että uskovaiset on olleet punainen vaate ja perussuomalaiset tai perussuomalaisten aatemaailma. Kimmosta on tullut suvaitsevaisempi.

Anu, Kimmo ja Tupu toteavat, että tykkäävät jutella pienemmissä poruikoissa, eivät tykkää tuoda itseään hirveästi esille isossa joukossa.

Vierailija
16220/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo laulukielto on varmaan ihan tekijänoikeuksien vuoksi. Tokikaan omatekoisissa sävellyksissä/sanoituksissa ei mitään ongelmaa pitäisi olla.

Ahaa. Jos kyse vain tekijänouksista ja omatekoiset sävellykset/sanoituksen kauden aikana on sallittuja niin eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole!. 

Ketju on lukittu.