Aloin katsoa vanhaa sarjaa jossa 9 tuotantokautta
Niin ihanaa näin syysilloiksi koukuttua sarjaan joka ei ihan heti lopu kesken. Enkä todellakaan kerro kenellekään mitä katson, ettei kukaan tule spoilaamaan. Sarja on jo niin vanha, ettei spoilereita vahingossa tule vastaan.
🍿📺
Kommentit (12)
Minä katsoin äskettäin The Crown sarjan, Downton Abbey sarjan ja nyt on menossa vanha kunnon Forsytein taru. Oon ihan koukussa näihin, kivaa katsottavaa kutomisen ohella.
Mä katson tällä hetkellä Hercule Poirotia. Vielä on useampi kausi katsottavana.
On ihan paras tunne, kun löytää jonkun hyvän vanhan, itselle tuntemattoman sarjan, jossa on monta kautta. Ihania syysiltoja!
Le Bureau, 10 kautta. Koukuttaa jo jaksosta 1. Jännittäviä iltoja!
Kahden kerroksen väkeä / Upstairs Downstairs 1970-luvulta.
Vanhojen sarjojen katsominen on mukavaa. Ei tarvitse enää odottaa uuden osan ilmestymistä, vaan voi katsoa useamman osan peräkkäin maratoonina. Syysillat ovat parasta aikaa katsoa viihdyttäviä sarjoja. Itse katson myös. Aloitin juuri Areenalta: The Woman of Substance (Rahan ruhtinatar). Tässä on vain 1 kausi, 8 osaa. Virittäydyn syystunnelmaan.
Mukavia katseluhetkiä kaikille palstalaisille. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sarjaa ap seuraa?
No sitähän en nimenomaan kerro, ettet pääse spoilaamaan! 😁
Ap
Kohta big brother sitä minä töllään
Katsoin hiljattain Sopranosin. Mikä helmi minulla olikaan ollut näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hiljattain Sopranosin. Mikä helmi minulla olikaan ollut näkemättä.
Näiden ystävä voisi tykätä myös The Wiresta ja Six feet underista, molemmat helmiä.
Vanhoja sarjoja on kiva kattoa. Ei tarvi odotella että koska uusi kausi tulee. 📺