BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ollut hauska tyyppi ja on kyllä edelleen ihan jees, MUTTA asukkailla tulee menemään hermot tohon kaljan huuteluun ja siihen että ei puhu melkeimpä mistään muusta. Toki varmaan rauhoittuu jos saa kaljansa. Tuotanto jos Krisun haluaa talossa pitää antaa hänelle sen kunnon kännnin, sen verran tuntuu olevan Krisulla alkon kanssa ongelmaa että vanne alkaa pikkuhiljaa kiristämään varsinkin kun on tylsiä hetkiä.
Kyllähän Krisu tuo tuolla hauskoja hetkiä talon elämään.
Joo hauska tyyppi on siitä olen kyllä samaa mieltä, hauskoja heittoja ja ilmeitä. Veikkaan vaan tosiaan, että asukkailla alkaa menemään hermot jos tuo kaljaa kaljaa kaljaa, känni känni känni jauhanta ei rauhotu kohta. Ja siis vähän vaan veikkaan että tuo jankkaus pahenee mitä enemmän aikaa kuluu. Jos esim tänään saavat kännit vedettyä niin on varmasti taas vähän rauhallisempi tuon kaljasta jankkaamisen suhteen. Itse siis myös pidän tyyppiä jopa mahdollisena voittajana, pohdiskelin lähinnä tuota sen alkoholiongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muilla Eeviksen ääni? Kun minusta hänen äänentuotto on jotenkin outoa. Väkinäistä? Joku mulla käy siinä, että en voi edes kuunnella.
Voiko se olla joku puhevika?Voi liittyä siihen puhevikaan. Mulla on tuttava, jolla on samanlainen puhevika ja hänen äänenkäyttö on samanlaista.
Jos on puhevika, niin kannattaisi se hoitaa, varsinkin, kun kuvittelee olevansa fiksu. Puhevika vie puheesta uskottavuutta.
Ei vie yhtään uskottavuutta sellaisetn henkilöiden kesken joiden kanssa on tarve olla uskottava. Kaljankittaajajuntti ei ole tällainen henkilö.
Kertokaas mulle mitä mieltä ootte tästä jukka eevis jutusta. En tarkoita mitään oksettava ym juttuja. Vaan että viekö tää eevis Jukkaa vai toisinpäin? Vai ovatko vaan niin ihastuneita etteivät tajua mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ollut hauska tyyppi ja on kyllä edelleen ihan jees, MUTTA asukkailla tulee menemään hermot tohon kaljan huuteluun ja siihen että ei puhu melkeimpä mistään muusta. Toki varmaan rauhoittuu jos saa kaljansa. Tuotanto jos Krisun haluaa talossa pitää antaa hänelle sen kunnon kännnin, sen verran tuntuu olevan Krisulla alkon kanssa ongelmaa että vanne alkaa pikkuhiljaa kiristämään varsinkin kun on tylsiä hetkiä.
Joo hauska tyyppi on siitä olen kyllä samaa mieltä, hauskoja heittoja ja ilmeitä. Veikkaan vaan tosiaan, että asukkailla alkaa menemään hermot jos tuo kaljaa kaljaa kaljaa, känni känni känni jauhanta ei rauhotu kohta. Ja siis vähän vaan veikkaan että tuo jankkaus pahenee mitä enemmän aikaa kuluu. Jos esim tänään saavat kännit vedettyä niin on varmasti taas vähän rauhallisempi tuon kaljasta jankkaamisen suhteen. Itse siis myös pidän tyyppiä jopa mahdollisena voittajana, pohdiskelin lähinnä tuota sen alkoholiongelmaa.
Ihan sama, ei ole voittaja-ainesta jos on niin riippuvainen alkoholista että hermostuttaa kaikki jankkauksellaan. Ei tässä saa mitään suosikkeja olla, samat säännöt kaikille, eli ei mitään "annetaan nyt sitten Krisulle kaljaa ettei pilaa olemistaan BB:ssä".
Tytöllä?
Voit tosiaan seurata idoli Villeäsi vaikka hevonkuuseen, hei hei![/quote]
Anteeksi, mikäs hän sitten, mies, henkilö, muunsukupuolinen, ei enää tiedä mitä sanoa. Viikkotehtävän perusteella vastasin. Viihdettä kai tässä seurataan.
Vierailija kirjoitti:
Villellä välillä moukkamainen käytös. Toivottavasti pääsrvät su eroon jo katsojankin kannalta. Mulla menisi ihan sukset ristiin tuollaisrn kanssa.
Välillä? Koko ajan. En ole kertaakaan nähnyt yhtään herrasmiesmäistä elettä tai minkäänlaista kohteliasta käytöstä ketään kohtaan. Korostuu oikein, kun asukkaiden joukossa on herrasmieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiroilukielto olisi kyllä ihan hauska😊
Seksikielto olisi vielä hauskempi.
No sitten etenkään Jukkaa ei tulla saamaan äänestykseen vielä pitkään aikaan. Nyt kun ne kutee tuolla lattialla, niin todennäköisesti jo tulevissa nimeämisissä ääniä ropisee.
Tuskin. Voivat luulla, että ovat suosikkeja ulkomaailmassa eivätkä siksi uskalla äänestää niitä häätöön, vaikka kuin vituttais tuo elostelu.
Jokainen joka on vähänkään seurannut bb:tä aikaisemmin tietää että kutuparit harvemmin on yleisön suosikkeja. [/
Eivät olekaan. Mutta asukkaat voivat luulla niin koska esimerkiksi eevis äänestettiin sviittiin. Luulevat todennäköisesti, että kaikki oli mukana äänestyksessä ja eevis on katsojien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Ville meni väliin, koska jääkaappi oli sepposen selällään, ihan perusjuttuihin kuuluu keittiössä se, että jääkaapin ovea ei pidetä turhaan auki.
No herranjumala! Hetken on auki, koska siinä laitettiin tuotteita samalla kaappiin, ei siihen ois Villeä tarvittu. Eiköhän nuo muutkin olis tavarat osannut laittaa kaappiin ennen kuin se sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, ei ole voittaja-ainesta jos on niin riippuvainen alkoholista että hermostuttaa kaikki jankkauksellaan. Ei tässä saa mitään suosikkeja olla, samat säännöt kaikille, eli ei mitään "annetaan nyt sitten Krisulle kaljaa ettei pilaa olemistaan BB:ssä".
Samaa mieltä kanssasi, pointtinit ei ollut se että hänelle pitäisi kaljaa antaa vain sen takia että on ongelma. Lähinnä vaan pohdin tuota hänen riippuvuuttaan, että koska muut asukkaat alkavat antamaan hänelle pisteitä kun ei vaan enään jaksa kuunnalla sanaakaan kännistä tai kaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mulle mitä mieltä ootte tästä jukka eevis jutusta. En tarkoita mitään oksettava ym juttuja. Vaan että viekö tää eevis Jukkaa vai toisinpäin? Vai ovatko vaan niin ihastuneita etteivät tajua mitään muuta
No kyllä eilen siinä sängyllä kun juttelivat Kimmon ja Kevinin kanssa oli molemmilta jotensakin ihastuneita ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo alkaa vähä olemaan kuultu tää Jätkä. Sai sanottu 2 viiko aikana parhaat läppänsä ja nyt alkaa jankkaamaan samoja asioita. Joku sano et tän tyyppisiä kavereita on kallion pubit täynä. Alan kallistua siihe suuntaan. Hetken aikaa hyvää seuraa, hauska sit alkaa 3 vuoden päästä kertoo samat asiat ja oispa kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville meni väliin, koska jääkaappi oli sepposen selällään, ihan perusjuttuihin kuuluu keittiössä se, että jääkaapin ovea ei pidetä turhaan auki.
No herranjumala! Hetken on auki, koska siinä laitettiin tuotteita samalla kaappiin, ei siihen ois Villeä tarvittu. Eiköhän nuo muutkin olis tavarat osannut laittaa kaappiin ennen kuin se sulaa. [/quote
Eli kaikki muut saavat auttaa paitsi Ville? Ihan jokainen asukas joka oli hereillä sääti siinä niiden tuotteiden kanssa.
Ville ja Tarina on samanlaisia itsestään puhujia, kumpikin tykkää jaarittaa monologeja omista tekemisistään tai tapahtumistaan antamatta muille suunvuoroa. Juttu vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ilman vuorovaikutteisuutta tai muiden huomioimista. minä minä minä MIinä Minä Minä MINÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herranjumala! Hetken on auki, koska siinä laitettiin tuotteita samalla kaappiin, ei siihen ois Villeä tarvittu. Eiköhän nuo muutkin olis tavarat osannut laittaa kaappiin ennen kuin se sulaa. [/quote
Eli kaikki muut saavat auttaa paitsi Ville? Ihan jokainen asukas joka oli hereillä sääti siinä niiden tuotteiden kanssa.
Muut osasi toimia muiden lomassa, eikä tiuskinut muita siirtymään tieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muilla Eeviksen ääni? Kun minusta hänen äänentuotto on jotenkin outoa. Väkinäistä? Joku mulla käy siinä, että en voi edes kuunnella.
Voiko se olla joku puhevika?Voi liittyä siihen puhevikaan. Mulla on tuttava, jolla on samanlainen puhevika ja hänen äänenkäyttö on samanlaista.
Eevis puhuu sujuvasti ja osaa perustella asiat.
Eevis käyttää paljon sivistyssanoja joten kaikki ei pysy kärryillä.
Fiksu ihminen puhuu niin, että kaikki ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä ihan apuna tuota paikalle rynnimistä ja väsitämiskäskytystä, mutta moukka mikä moukka kuten jo edellä joku totesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiroilukielto olisi kyllä ihan hauska😊
Seksikielto olisi vielä hauskempi.
No sitten etenkään Jukkaa ei tulla saamaan äänestykseen vielä pitkään aikaan. Nyt kun ne kutee tuolla lattialla, niin todennäköisesti jo tulevissa nimeämisissä ääniä ropisee.
Tuskin. Voivat luulla, että ovat suosikkeja ulkomaailmassa eivätkä siksi uskalla äänestää niitä häätöön, vaikka kuin vituttais tuo elostelu.
Jokainen joka on vähänkään seurannut bb:tä aikaisemmin tietää että kutuparit harvemmin on yleisön suosikkeja. [/
Eivät olekaan. Mutta asukkaat voivat luulla niin koska esimerkiksi eevis äänestettiin sviittiin. Luulevat todennäköisesti, että kaikki oli mukana äänestyksessä ja eevis on katsojien suosikki.
Niin ehkä luulevatkin ja juuri tästä syystä. Talossa eivät nyt uskalla nimetä Eevistä kun pelkäävät saavansa katsojien vihat jos eivät tykkää Eeviksestä.
Eevis duunaripuolella lorvimassa ja makoilemassa olisi kirvoittanut todennäköisesti useamman nimeämispisteen. Nyt ei vip-vieraana ärsyttänyt tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herranjumala! Hetken on auki, koska siinä laitettiin tuotteita samalla kaappiin, ei siihen ois Villeä tarvittu. Eiköhän nuo muutkin olis tavarat osannut laittaa kaappiin ennen kuin se sulaa.
Näinpä... Ville toi ison ruhonsa siihen vain tielle, Ville tuli kyttäämään mitä kaikkea kaupasta tuli että kerkeää vetää parhaat palat naamaansa ennenkuin lentää sunnuntaina talosta.
BB vois pitää pariskunnalle jonkun valistussession siitä, että vaikka ei itseään huvitakkaan pestä touhuilujen jälkeen, niin pesisivät edes kädet.
Jukallakin on semmonen röhä tällä hetkellä että käsienpesusta huolehtiminen ois ensisijaista.