BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tytöllä?
Voit tosiaan seurata idoli Villeäsi vaikka hevonkuuseen, hei hei!
Anteeksi, mikäs hän sitten, mies, henkilö, muunsukupuolinen, ei enää tiedä mitä sanoa. Viikkotehtävän perusteella vastasin. Viihdettä kai tässä seurataan.
Nainen, mutta se ei näköjään kuulu sanavalikoimaasi, yrität vähätellä mutta munaat vain itsesi.
Kimmolla on protestointifiilis!
Nyt jännittämään milloin alkaa paukkua :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on innoissaan viinistä, ehkä on oikeasti ujo ja epävarma ja pääsee vauhtiin viinin avulla. Kristian vaikuttaa jossain määrin alkoholisoituneelta..
Anun niskavaivat hävisivät taikaiskusta,kun näki juomat.
Kuinka voi edes juoda alkoholia jos on niskojensa takia vahvoilla särkylääkkeillä?
Saanut ihan perus tulehduskipulääkkeitä ja voltarenia, niiden kanssa voi ottaa alkoholia.
Kyllä mä olen aika varma, että ei Ville ihan heti tipu, sillä on kuitenkin paljon uskovaisia kannattajia.
Olipa yllätys, että tuo kuteva pari ei mennyt äänestykseen. Kyllä se katsojiakin, sekä asukkaita ärsyttää tuo alituinen kiehnääminen ja makaaminen. Täytyy olla kova kiima päällä, kun tv kameroiden edessä paneskellaan.
Kutuparit ovat olleet joka vuosi huonointa antia. Ei millään jaksa katsoa kun jotkut ovat vain keskittyneitä toisiinsa ja seurassa nussiminen on ällöttävää.
Sama oikeassakin elämässä. Jos illanvietossa kaksi vaan imuttelee toisiaan, niin on siinä seurallisuus kaukana.
Kutuparit ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ville meni väliin, koska jääkaappi oli sepposen selällään, ihan perusjuttuihin kuuluu keittiössä se, että jääkaapin ovea ei pidetä turhaan auki.
Mites se Milla on ainut joka ei saa kaapin ovea avata, vai onko Milla ainoa jolle uskaltaa huutaa?
Tänäkin aamuna oli ovi auki aika taajaan, ovi auki jääkaapin edessä seisoivat vuorollaan Ville itse, Villen katsellessa Kimmo ja Helmeri, eipäs silloin haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen aika varma, että ei Ville ihan heti tipu, sillä on kuitenkin paljon uskovaisia kannattajia.
Olipa yllätys, että tuo kuteva pari ei mennyt äänestykseen. Kyllä se katsojiakin, sekä asukkaita ärsyttää tuo alituinen kiehnääminen ja makaaminen. Täytyy olla kova kiima päällä, kun tv kameroiden edessä paneskellaan.
Asukaittenhan kannattaisi nimetä sellaisia henkilöitä, joiden arvelevat olevan potentiaalisia voittajia itsensä lisäksi. Ei heidän tietenkään kannata mitään lahnoja sinne laittaa, joista arvelevat etteivät ole yleisönkään mieleen, sellaisista voi päästä sitten myöhemmin eroon.
Ellei sitten esim. Eevis ole oikeasti niin fiksu, että on jopa osannut pelata tän asian juuri näin ;) En suuresti yllättyisi jos olisi, kun porukka vähenee niin saattaa tästä neitosesta paljastua ihan uusia puolia.
Suosikit makkaris jo Marina ja ihqu Eeva
Ällöö ettei noi käy seksin jälkeen pesemässä vehkeitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on innoissaan viinistä, ehkä on oikeasti ujo ja epävarma ja pääsee vauhtiin viinin avulla. Kristian vaikuttaa jossain määrin alkoholisoituneelta..
Kuinka voi edes juoda alkoholia jos on niskojensa takia vahvoilla särkylääkkeillä?
No huhu huh ei se siihen kuole itseasiassa alkoholi rentouttaa jännitystä siellä niskassa !!
Mut maksa huutaa hallelujaa!
Kyllä, jos jatkat niitten tabujen ja alkon ottamista viikkotolkulla ja erittäin suuria määriä. Ei noilla määrillä mitä se on tuolla saanut oo kyllä vielä mitään vaikutusta maksaan. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Ville meni väliin, koska jääkaappi oli sepposen selällään, ihan perusjuttuihin kuuluu keittiössä se, että jääkaapin ovea ei pidetä turhaan auki.
Ville on koko ajasta eniten itse seisonut tutkimassa avointa jääkaappia ilman mitään kiirettä. Ihan joka päivä on jääkaapin ovi auki, milloin keneltäkin mutta Milla taitaa olla ainoa jolle Moukka-Ville uskaltaa alkaa raivota. Osalta on tullut jo kipakkaa vastausta kun on alkanut pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mira tippuu nyt niin jäljelle jää enää Krisu, joka äänesti Tarinaa häätöön.
Eli Tarinaa ei saada vielä pitkään pitkään aikaan pois talosta.
Yritetään nyt vain sopeutua tilanteeseen.
Mut aika jännä juttu on se, et siellä ihmisillä vaihtuu noi nimeämiskohteet. Et kyllä se Tarian tulee saamaan ääniä jatkossa ilman miraakin, eli mira ulos!
Kiitos tuotannolle, että Ville on mukana, ainakin minun suosikki on hän. Sehän tämän formaatin rikkaus on, että on erilaisia persoonia talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muilla Eeviksen ääni? Kun minusta hänen äänentuotto on jotenkin outoa. Väkinäistä? Joku mulla käy siinä, että en voi edes kuunnella.
Voiko se olla joku puhevika?Voi liittyä siihen puhevikaan. Mulla on tuttava, jolla on samanlainen puhevika ja hänen äänenkäyttö on samanlaista.
Eevis puhuu sujuvasti ja osaa perustella asiat.
"maksakaa rahnaa niin saatte haistaa Jukan sormia", "tietäisitte vaan mitä ollaan viltin alla tehty keskellä päivää tässä teidän keskellä, tätä peiton alla touhuilua on jo harjoiteltu", "odotan jo römpsän nuolemista", "Jukka on mun rattopoika"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhu huh ei se siihen kuole itseasiassa alkoholi rentouttaa jännitystä siellä niskassa !!
Mut maksa huutaa hallelujaa!
Kyllä, jos jatkat niitten tabujen ja alkon ottamista viikkotolkulla ja erittäin suuria määriä. Ei noilla määrillä mitä se on tuolla saanut oo kyllä vielä mitään vaikutusta maksaan. Huhhuh.
Vanha sekakäyttäjä tietää kyllä mitä määriä voi minkäkin kanssa vetää!
Ihan normaalisti ei kyllä yhdenkään lääkeaineen kanssa alkoholia suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu ja Milla tulivat kaupasta iloisina. Yksi asia mikä sai minun veren kiehumaan, tosin aika pikku juttu mutta ärsytti kun olivat keittiössä purkamassa ostoksia, jääkaapin ovi selkosen selällään ja ville tuli auttamaan (laittamaan tavaraa jääkaappiin). Ville sanoi jotenkin näin "väistäkääs niin saadaan nämä tästä viileään nopeasti". Milla vastaa vittumaisella äänellä "ei noi vamraan parissa minuutissa pilalle mene". Ville ei ollut mtenkää ilkeä ja yks tiuskii. Ihme eukko näköjään tuo Millakin.
Ja tarkennan vielä sen verran että en välitä yhtään noista Villen taivaan iskä jutuista. Ne taivaan iskä puheet jos ottaa veke on minusta ihan rehti ja hyvä tyyppi.
Ei se tuo tapahtuma mennyt noin. Ville tiuskaisi siitä, että väistäkää yms. sit Milla siihen vaan, että ei tarvi huutaa.
Tuollaisia tolloja pohjoissuomalaisewt just ovat niin kuin Milla. Kaunaisia, katkeria ja itsekkäitä. Kouluttamaton ja sivistymätön moukka-Milla.
Joo ville sanoin väistäkääs tms. ja milla sanoin vittumaisella äänellä ei tarvii huutaa ja jatkoi vielä että ei varmaan parissa minuutissa pilalle mene. Ja se mikä ärsytti oli juurikin se MIllan vittumainen ääni, sanoi minusta aika ilkeällä äänensävyllä. En sitten tiedä kokiko sen Ville "väistäkääs vähän" jotenkin ilkeilyksi. Mutta en jotenkin usko että Ville tuolla vittuilee kellekkään vaikka olisi ihan eri planeetalta.
Jos ostoksilla kävijät ovat jo laittamassa tarvikkeita kaappeihin niin miksi ihmeessä Villen ylipäätään pitää mennä siihenkin puuttumaan?! En yhtään ihmettele että Millaa ärsytti, olisi ollut sekantumatta koko ajan muiden tehtäviin. Ihme päsmäröintiä koko ajan, ihan kuin kukaan ei osaisi mitään ilman Villeä.
Tämä! Hyvä että olivat saaneet ostoksia purettua pöydälle, kun jo oli Ville päsmäröimässä siellä tuotteita kaappiin. Eiköhän sen ois kerennyt myöhemminkin kun kaikki halusi kuitenkin siinä hetkessä nähdä mitä sieltä kaupasta tuli ostettua. Milla ei kuulostanut yhtään ilkeältä, ennemminkin katsoi Villeä ihmeissään.
Millä on pohjoisen tyrkky, hemputtaa pi11uaan kaikkien edessä naamioiden sen "twerkkaukseksi". Kouluttamaton moukka, jonka suurin saavutus pyrstön heilutuksen lisäksi on lehmän kaltainen toljotus monttu auki.
En nyt itsekään erityisesti Millasta pidä, mutta on kyllä käynyt kouluja. Valmistunut ammattikorkeakoulusta, ja vaikka täällä nyt taidetaankin pitää vain yliopistoa ainoana oikeana kouluna, niin kyllä amk-tutkinnolla pääsee ihan hyväpalkkaisiinkin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuotannolle, että Ville on mukana, ainakin minun suosikki on hän. Sehän tämän formaatin rikkaus on, että on erilaisia persoonia talossa.
Huonokäytöksinen tosikkomoukka ei ole rikkaus missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukaittenhan kannattaisi nimetä sellaisia henkilöitä, joiden arvelevat olevan potentiaalisia voittajia itsensä lisäksi. Ei heidän tietenkään kannata mitään lahnoja sinne laittaa, joista arvelevat etteivät ole yleisönkään mieleen, sellaisista voi päästä sitten myöhemmin eroon.
Ellei sitten esim. Eevis ole oikeasti niin fiksu, että on jopa osannut pelata tän asian juuri näin ;) En suuresti yllättyisi jos olisi, kun porukka vähenee niin saattaa tästä neitosesta paljastua ihan uusia puolia.
Niin, totta. Tosi pelaaja nimeää järjellä eikä tunteella. Peluri kestää talossa vaikka kenen kanssa 10 viikkoa jos se niin vaatii eikä hae vaan talosta kivointa seuraa.
Hauskaa bb:ssä on, ettei nimeämistä saa puhua joten asiassa ei pääse porukalla juonimaan. Jokainen nimeää omillaan tietämättä mitä muut aikovat.
Haha, Krisua kaduttaa ku otti 25 rahnaa, eikä 250 euroa, oli raukka kuvitellut että voi rahnoilla ostaa heti kaljaa :,D