BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuoko löysä pötkylä älykäs?
Hohhoijaaa ei oo oikein älykkäät siirrot tuolla BB talossa !!!!!!!!!!!!!
Kukaan ei voi tarkistaa pitääkö Mensahöpötys edes paikkaansa
Varmaan ei koska eihän Eevis pärjännyt siinä tietokilpailussa !!!!!!!!
Eli EI ÄLYKÄS
Villeki totesi että siellä on sellainen jumputus peitonalla ettei ilkeä enää katsoa, siellä silmät vain muljahtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Kimmo alkanu jahtaa Kevinii?? Nytkin kun yleinen puheensorina alkoi nojautui heti Keviniin päin ja alkoi selitää tarkemmin mitä tekee kavereineen viikonloppuisin. Vaikuttaako Kevin hiukan hätääntyneeltä jopa?! What is this??
Kyllä se Kevin on itsekin katsellut ja alkanut lähentymään Kimmon kanssa. Esimerkiksi tänään silloin, kun viikkotehtävä oli loppumassa ja Krisu kehui henkilökuntaa ulkona, olivat vieretysten seisomassa ja sisälle lompsiessa molemmat katselivat heti ensimmäisenä toisiaan. Kevin seurasi Kimmoa takaisin sisälle ja kädet heilui siihen malliin, että olisi halunnut koskettaa Kimmoa, mutta ei innostukseltaan ilmeisesti kehdannut alkaa koskettelemaan.
Mielestäni sopisivat hyvin kimppaan, kun molemmat ilmeisen fiksuja ja luonteiltaan vastakohtia eli täydentäisivät toisiaan.
Kevin on kyllä myös liian kermaperse juntti Kimmolle. Kevinillä oli todella hyvä keskustelu antimateriasta Timon kanssa kerran. On hauska seurata sivistyneiden ja toisensa huomioivien henkilöiden keskustelua. Kimmo on enemmän sellainen töksäyttelijä, pyrkii vaan näpäyttelemään tai naurattamaan.
seuraan 247 ja Kimmo osaa fiksusti puhua. Hyvin perusteli nimeämiset. En toki toivo Timon lähtlä. Ville ulos
Eiköhän ensi viikolla tule sellainen viikkotehtävä että noita kahta vajaata koetellaan🤯
Vierailija kirjoitti:
Villeki totesi että siellä on sellainen jumputus peitonalla ettei ilkeä enää katsoa, siellä silmät vain muljahtelee.
Villehän tuolla on tuominnut Kevinin ihmisarvon. U L o S
Eihän toi noitten kuteminen ärsytä muita asukkaita vaan katsojia. Kummallakaan ei ollut mitään vaaraa joutua häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä tätä päivää, se on sekaisin jolla kaikkein normaalein elämänkatsomus ja arvot. 🙄
Uskonto on siis sinun mielestäsi se normi.
Ne arvot tulee Villelle siitä kirjasta. Vanhasta pölyisestä aavikkopaimenten keksimästä kirjasta.
Ei ne ole mitään oikeita arvoja, vaan kirjasta revittyjä.
Ikivanha kirja joka on kestänyt aikaa, miksiköhän. Varmaan juuri siksi että noita arvoja noudattamalla täälläkin voi kaikenlaiset ihmiset elää turvassa ja yhdessärinnakkain. Ihan sama mitä mieltä olet, elämä opettaa ehkä sinuakin.
Sinä et minun elämästäni ja sen sisällöstä ja opetuksista tiedä mitään.
Et ole hirveästi perehtynyt historiaan, etkä edes siihen kirjaasi. Minä olen lukenut sen sinun kirjasi.
JA SE ON KIRJA JOKA EI AIKAA OLE KESTÄNYT! Ja on täynnä väkivaltaa, julmuutta, ristiriitaisuuksia, epäreiluutta ja kertoo sadistinarsistista.
Onpa aavikkopaimenet olleet hyviä kirjoittajia.
Lue joskus jotain muutakin kuin sitä yhtä kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa miten aikuiset ihmiset kehtaa runkkailla toisiaan muiden läsnäollessa samassa huoneessa. Ja miksi kukaan noista muista ei sano niille mitään? 🤢
On tuo jo kuvottavaa. Täydellistä piittaamattomuutta muista ihmisistä.
Siis oikeesti hyi helvetti mua oksettaa tuo touhu. Yleisesti se peseytymättömyys, runkataan toisten läsnäollessa ja sit vielä yleisessä käytössä olevien peittojen alla ja vielä kamerat kuvaa. Isoveljen pitäisi jo puuttua tuohon touhuun ihan muita asukkaita kunnioittaen.
Vois oikeesti tulla kuulutus, että Jukka ja Tarina lopettakaa heti. Nuo kun eivät itse mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat kertoo vuorotellen omasta perus viikonlopustaan, Jukan viikonloppuun kuuluu se, että hän tapaa jonkun tytön (naisen, oletan..) ja kuulemma usein (ei aina) nainen on eri. Eipä yllättänyt että kiimamunalla on joka viikko eri nainen.
Tää kuvaa Jukkaa tosi hyvin. Suurin osa ikäisistään tapailee varmasti naisia tai miehiä, mutta amisteinin tasolle jäänyt Jukka treffailee ”tyttöjä”. En yhtään ihmettele Eeviksen kommenttia, että kiehnäämisessä on kyse vain ja ainoastaan fyysisyydestä.
Eikös se ole hyvä, että kumpikin saa sitä, mitä haluaa ja molemmat ovat tyytyväisiä, turha heidän tekojaan on ruveta moralisoimaan, koska ovat itse sopineet, että kumpikin saa vapaasti tehdä, mitä haluaa, ilman mustasukkaisuutta, reilu peli kaikin puolin.
Ville tuli äsken keittiöön ja sano suorat sanat nusuttelijoista.
Ja Jukka kuiskas eevikselle että "älä kuuntele tota!" kun mira jotain naljailee siellä.
Oksettavia juntteja.
Eevis kutsuttiin pkhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa miten aikuiset ihmiset kehtaa runkkailla toisiaan muiden läsnäollessa samassa huoneessa. Ja miksi kukaan noista muista ei sano niille mitään? 🤢
On tuo jo kuvottavaa. Täydellistä piittaamattomuutta muista ihmisistä.
Siis oikeesti hyi helvetti mua oksettaa tuo touhu. Yleisesti se peseytymättömyys, runkataan toisten läsnäollessa ja sit vielä yleisessä käytössä olevien peittojen alla ja vielä kamerat kuvaa. Isoveljen pitäisi jo puuttua tuohon touhuun ihan muita asukkaita kunnioittaen.
Vois oikeesti tulla kuulutus, että Jukka ja Tarina lopettakaa heti. Nuo kun eivät itse mitään ymmärrä.
Tarkoitin siis Jukka ja Eeva-Leena. Toki Tarinakin saisi lopettaa. :D
Nyt kutsuttiin Eevaleena päikkyyn!
Ville alkaa olla kypsä tohon muiden keskellä panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tän ketjun alkupäätä. Silloin Janne oli suursuosikki ja Timo inhokki.
Ei ole sen nimistä asukasta talossa.
Mietin kans että mikä Janne. 🤔
Se on se pääohjaaja Janne Virtanen, asukkaat häätivät sen salaisessa äänestyksessä heti alussa, ja siitä lähtien kamerat ovat kuvanneet automaatilla mitä sattuu.
Nuorta miestä banettaa. Aivan luonnollista. Tosin vetäis handuun vessassa. Monta tuntia ennenku aljaa hyvän yön toivotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat ihmetelleet, miksi matkustajat ei valittaneet mistään. Varmaan pelkäsivät, että jos valittavat jostain, heidät leimataan nipottajiksi ja hankaliksi. He eivät halua riskeerata, että joutuvat äänestykseen. Oon itekin todellisuudessa asiakkaana sellainen, etten oikein kehtaa tai viitsi valittaa. Ellei nyt ole oikeasti niin, että tarjoillaan homeista leipää tai täysin palanutta puuroa. Muutenkin osalta taitaa unohtua, että nuo eivät ole alan ammattilaisia, vaan tuo on BB ja loppupeleissä leikkiä. Ei ole helppoa lähteä tuosta noin vaan vetämään roolia, improomaan tai tanssimaan ellei ole taustaa. Ja harva suomenkielinen käyttää ruotsia arjessaan tai edes työpaikalla, ellei asu suomenruotsalaisella paikkakunnalla, jolloin esim. aspatyösså täytyy osata lähinnä perusjutut ruotsista. Itekin oon lukenut koulussa pitkää ruotsia, mutta kyllähän se kielitaito on vuosien aikana rapistunut, kun ei käytä eikä tartte sitä. Ei tuo ny mikään työhakemus kuitenkaan ole. :D Laivallahan kaikki on oikeasti alalle koulutettuja ja kielitaitoisia.
Mut ehkä tämä tehtävä vedettiin vähän liian pitkälle, kun Krisukin vietiin aika piippuun. Olisi riittänyt ehkä kaksi päivää. Toivottavasti saa jotain isoa palkintoa tuosta, antoi ja teki kyllä kaikkensa kuunnellen vielä kärsivällisesti osan paskanjauhantaa. Mun pää ei ainakaan kestäis olla päällikkönä
.Jos joku ei nähnyt kuin eilisen koosteen, niin saattoi jäädä liian pliisu kuva millaista hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista se Tarinan avautuminen oikeanlaisesta palautteen antamisesta oli. Tässä näkyy vähän täydennystä siihen (eri pätkä kuin koosteessa nähty):
https://www.bigbrother.fi/uutiset/eripuraa-bb-talossa-tarina-kyseenalai…
Jotain rajaa siihen Tarinan haukkumiseen ja Kristianin kehumiseen.
Se, mikä palstan perusteella on "hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista" on kyllä tuonkin klipin perusteella ihan asiallisesti annettu palaute Kristianin käskyttävästä ja itsevaltiasmaisesta pomottamisesta.
He olivat tuossa tilanteessa (siis sekä niissä, joista keskusteltiin, ETTÄ vielä tuossa pöydän ääressäkin) laivahenkilökuntaa, eikä laivahierarkiassa ole sopivaa että alainen käy opastamaan esimiestään, kuten Krisu kärisvällisesti koetti selittää.
Sen verran Krisu jousti, että kiitti keskustelusta, koska Tarinan näytti olevan täysin mahdotonta päästää siitä irti, ellei asiaa saa päätettyä jotenkin positiivisen kautta.
Tuskinpa se hierarkia laivalla on nykyään yhtään sen ihmeellisempi kuin missään muuallakaan. Krisu on katsonut vähän liikaa merirosvo-elokuvia, tuskin on itse ollut laivalla töissä kuitenkaan.
Krisu sanoi että ei millään oikealla luxusristeilijälläkään siivoojat tai keittiöhenk tule opastamaan neuvomaan ja inttämään väliin kun riseilyisäntä on risreilyvieraiden seurassa.
Mene jollekin risteilyalukselle töihin ja kokeile.
Olen ollutkin risteilyaluksella töissä ja ainakin siellä oli tosi rento meininki ja hyvä työilmapiiri. Onneksi ei sattunut Krisun kaltaista pomoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vieläkin niin paljon että porukat äänesti Eeviksen tuonne makoilemaan kun olisi niin mukava ollut nähdä se ruorissa ...siivoamassa...laittamassa ruokaa😡
Joo mut sit olis viikkotehtävä kosahtanut noiden kahden salakuksimiseen.
Oliko se tehtävässä jotenkin erityisesti kielletty?
Tuntuu, että tehtävän suorittamisessa toteutettiin pelkästään Krisun näkemystä laivan henkilökunnan elämästä, eikä se vastaa millään lailla todellisuutta, sillä ei se henkilökunta kuivin suin ja selibaatissa siellä laivallakaan todellisuudessa elä.
Mitä tehtävän onnistumiseen tai epäonnistumiseen tulee, niin mitä tahansa tuo porukka teki tai jätti tekemättä, niin tuon tehtävänannon perusteella tuotannolla oli täysin vapaat kädet tulkita tehtävä onnistuneeksi tai epäonnistuneeksi sen mukaan, mitä katsovat ohjelman käsikirjoituksen kannalta paremmaksi vaihtoehdoksi.
Selibaattia ei kukaan tietenkään käytännössä pysty vaatimaan ja valvomaan, mutta ei laivahenkilökunta oikeasti pysty työvuoron aikana juhlimaan. Pitkiä päiviä, käytännössä vapaa-aikaa ei paljon muuhun kuin lepäämiseen.
Miten voi olla mahdollista, että tää runkkupari ja Tarina ei ole äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ensi viikolla tule sellainen viikkotehtävä että noita kahta vajaata koetellaan🤯
Joo ja sori että puhun vajaasta mutta eihän tuollainen käytös ole millään lailla asiallista ja järkevän ihmisen käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä tätä päivää, se on sekaisin jolla kaikkein normaalein elämänkatsomus ja arvot. 🙄
Uskonto on siis sinun mielestäsi se normi.
Ne arvot tulee Villelle siitä kirjasta. Vanhasta pölyisestä aavikkopaimenten keksimästä kirjasta.
Ei ne ole mitään oikeita arvoja, vaan kirjasta revittyjä.
Ikivanha kirja joka on kestänyt aikaa, miksiköhän. Varmaan juuri siksi että noita arvoja noudattamalla täälläkin voi kaikenlaiset ihmiset elää turvassa ja yhdessärinnakkain. Ihan sama mitä mieltä olet, elämä opettaa ehkä sinuakin.
Sinä et minun elämästäni ja sen sisällöstä ja opetuksista tiedä mitään.
Et ole hirveästi perehtynyt historiaan, etkä edes siihen kirjaasi. Minä olen lukenut sen sinun kirjasi.
JA SE ON KIRJA JOKA EI AIKAA OLE KESTÄNYT! Ja on täynnä väkivaltaa, julmuutta, ristiriitaisuuksia, epäreiluutta ja kertoo sadistinarsistista.
Onpa aavikkopaimenet olleet hyviä kirjoittajia.
Niin no tuohan kertoo vai sinusta. Sinun mielestäsi on hyvä kirjoittaja kun osaa kirjoittaa väkivaltaisia raakuuksia ja satuja mielikuvitusolennosta, joka on koston himoinen, raaka ja epäreilu.
ville tuli keittiöön ja sanoi että siellä on sellanen runkutus menossa ettei siellä voi olla. Silmät pyörii päässä niillä.