Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
13881/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusko eevis nyt vasta että niille vittuiltiin, ilme oli niin kummallinen.

Vierailija
13882/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina: Minä minä mä mun, minun näkemys, minä haluan levittää maailmankatsomustani, minä

Siis aivan kauhistuttavaa kuunneltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13883/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on talon ainut lihaa syövä heteromies joka ajaa moottoripyörällä ja on lapsia. Ei kai villeä ulos?

Onko Timokin homo ja kasvissyöjä?

Ei kai, mutta tuollainen viinin nuuhkija, neule teatterimies. Kyldyrelli..

Vierailija
13884/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä sanaton miksi noi ei mee makuuhuoneeseen onko noilla salatehtävä panna, ei edes vähäälyiset noin tee!!

Mieti positiivisesti, onhan tämä silti pienempi paha kuin katsoa päivät pitkät vaikka keviniä ja Kimmoa vemputtamassa toisiaan viltin alla 😂

Vierailija
13885/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo Mira riko sääntöjä kun spekuloi kun porukat juoksee päiväkirjahuonessa...ai niin ei ole sääntöjä🤣

On se kumma ettei noilla ole kenelläkään munaa sanoa että menkää siivouskaappiin vaikka kutemaan!

Vierailija
13886/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä tätä päivää, se on sekaisin jolla kaikkein normaalein elämänkatsomus ja arvot. 🙄

Uskonto on siis sinun mielestäsi se normi.

Ne arvot tulee Villelle siitä kirjasta. Vanhasta pölyisestä aavikkopaimenten keksimästä kirjasta.

Ei ne ole mitään oikeita arvoja, vaan kirjasta revittyjä.

Ikivanha kirja joka on kestänyt aikaa, miksiköhän. Varmaan juuri siksi että noita arvoja noudattamalla täälläkin voi kaikenlaiset ihmiset elää turvassa ja yhdessärinnakkain. Ihan sama mitä mieltä olet, elämä opettaa ehkä sinuakin.

Sinä et minun elämästäni ja sen sisällöstä ja opetuksista tiedä mitään.

Et ole hirveästi perehtynyt historiaan, etkä edes siihen kirjaasi. Minä olen lukenut sen sinun kirjasi.

JA SE ON KIRJA JOKA EI AIKAA OLE KESTÄNYT! Ja on täynnä väkivaltaa, julmuutta, ristiriitaisuuksia, epäreiluutta ja kertoo sadistinarsistista.

Onpa aavikkopaimenet olleet hyviä kirjoittajia.

Vierailija
13887/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko toi Milla käyttää edes normialushousuja, ettei sen housut kyntäs aina vaossa.

Hirveä katella sitä persikkaa joka käänteessä.

Vierailija
13888/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista seksuaalista häirintää harrastaa PETTINGIÄ

MUIDEN EDESSÄ.

Haisevin vittuinee ja lemuavine käry-esinahkoinee!

Hyi.

Mensan unijäsen-

Vierailija
13889/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukalla taitaa jo käsi käydä alakerroksessa. Esileikkiä nukkumaanmenoon asti.

Vierailija
13890/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Eevis ihan jälkeenjääneen näkönen kun naama vakava ja välillä tekonaurahtelee, samalla kun runkuttaa jukkaa, joka katsoo venyttelevää millaa..

Vierailija
13891/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannonnokasta kajahtaa Villen plogi. Youtubessa.

Vierailija
13892/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi hitto, jukka munasilla sormillaan kopeloi tyynyjä ja vilttejä. Noi kaikki tyynyt varmaan ihan spermassa.

Tuotahan ne on tehneet koko ajan. Niillä pivvukäsillä vaan lähmitään yhteisiä vilttejä yms. Hyi.

Vierailija
13893/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Kimmo alkanu jahtaa Kevinii?? Nytkin kun yleinen puheensorina alkoi nojautui heti Keviniin päin ja alkoi selitää tarkemmin mitä tekee kavereineen viikonloppuisin. Vaikuttaako Kevin hiukan hätääntyneeltä jopa?! What is this??

Kyllä se Kevin on itsekin katsellut ja alkanut lähentymään Kimmon kanssa. Esimerkiksi tänään silloin, kun viikkotehtävä oli loppumassa ja Krisu kehui henkilökuntaa ulkona, olivat vieretysten seisomassa ja sisälle lompsiessa molemmat katselivat heti ensimmäisenä toisiaan. Kevin seurasi Kimmoa takaisin sisälle ja kädet heilui siihen malliin, että olisi halunnut koskettaa Kimmoa, mutta ei innostukseltaan ilmeisesti kehdannut alkaa koskettelemaan.

Mielestäni sopisivat hyvin kimppaan, kun molemmat ilmeisen fiksuja ja luonteiltaan vastakohtia eli täydentäisivät toisiaan.

Kevin on kyllä myös liian kermaperse juntti Kimmolle. Kevinillä oli todella hyvä keskustelu antimateriasta Timon kanssa kerran. On hauska seurata sivistyneiden ja toisensa huomioivien henkilöiden keskustelua. Kimmo on enemmän sellainen töksäyttelijä, pyrkii vaan näpäyttelemään tai naurattamaan.

Vierailija
13894/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Kimmo alkanu jahtaa Kevinii?? Nytkin kun yleinen puheensorina alkoi nojautui heti Keviniin päin ja alkoi selitää tarkemmin mitä tekee kavereineen viikonloppuisin. Vaikuttaako Kevin hiukan hätääntyneeltä jopa?! What is this??

Kevinkin tiesi Keltaisen ruusun. Takuulla ovat humalan huurussa aamuyöllä kohdanneet siellä ja Kimmo on lutkuttanut Kevinin hermafrodiittilerssiä hyvällä ruokahalulla.

Vierailija
13895/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asukkaille jo paljastettu äänestykseen joutuvat?

Vierailija
13896/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin tän ketjun alkupäätä. Silloin Janne oli suursuosikki ja Timo inhokki.

Ei ole sen nimistä asukasta talossa.

Vierailija
13897/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa miten aikuiset ihmiset kehtaa runkkailla toisiaan muiden läsnäollessa samassa huoneessa. Ja miksi kukaan noista muista ei sano niille mitään? 🤢

On tuo jo kuvottavaa. Täydellistä piittaamattomuutta muista ihmisistä.

Siis oikeesti hyi helvetti mua oksettaa tuo touhu. Yleisesti se peseytymättömyys, runkataan toisten läsnäollessa ja sit vielä yleisessä käytössä olevien peittojen alla ja vielä kamerat kuvaa. Isoveljen pitäisi jo puuttua tuohon touhuun ihan muita asukkaita kunnioittaen.

Vierailija
13898/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä sanaton miksi noi ei mee makuuhuoneeseen onko noilla salatehtävä panna, ei edes vähäälyiset noin tee!!

Mieti positiivisesti, onhan tämä silti pienempi paha kuin katsoa päivät pitkät vaikka keviniä ja Kimmoa vemputtamassa toisiaan viltin alla 😂

Itse kylläkin katselisin mieluummin Keviniä ja Kimmoa :DD

Vierailija
13899/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko toi Milla käyttää edes normialushousuja, ettei sen housut kyntäs aina vaossa.

Hirveä katella sitä persikkaa joka käänteessä.

Ihan kiva katella. T. mies 54v

Vierailija
13900/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin tän ketjun alkupäätä. Silloin Janne oli suursuosikki ja Timo inhokki.

Ei ole sen nimistä asukasta talossa.

Mietin kans että mikä Janne. 🤔

Ketju on lukittu.