Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
13861/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevis luulee ettei toi runkkaus näy, että voi olla idiootti.

Vierailija
13862/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä tätä päivää, se on sekaisin jolla kaikkein normaalein elämänkatsomus ja arvot. 🙄

Uskonto on siis sinun mielestäsi se normi.

Ne arvot tulee Villelle siitä kirjasta. Vanhasta pölyisestä aavikkopaimenten keksimästä kirjasta.

Ei ne ole mitään oikeita arvoja, vaan kirjasta revittyjä.

Ikivanha kirja joka on kestänyt aikaa, miksiköhän. Varmaan juuri siksi että noita arvoja noudattamalla täälläkin voi kaikenlaiset ihmiset elää turvassa ja yhdessärinnakkain. Ihan sama mitä mieltä olet, elämä opettaa ehkä sinuakin.

Sinä et minun elämästäni ja sen sisällöstä ja opetuksista tiedä mitään.

Et ole hirveästi perehtynyt historiaan, etkä edes siihen kirjaasi. Minä olen lukenut sen sinun kirjasi.

JA SE ON KIRJA JOKA EI AIKAA OLE KESTÄNYT! Ja on täynnä väkivaltaa, julmuutta, ristiriitaisuuksia, epäreiluutta ja kertoo sadistinarsistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13863/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetta päivää Timolla on noi Gantin housut jalassa? Palstan hopeakettu pervo varmaan ostais ne mielellään Timben päältä👃

Vierailija
13864/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Jukka hiplaa jo itteäänki.

Vierailija
13865/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Kimmo alkanu jahtaa Kevinii?? Nytkin kun yleinen puheensorina alkoi nojautui heti Keviniin päin ja alkoi selitää tarkemmin mitä tekee kavereineen viikonloppuisin. Vaikuttaako Kevin hiukan hätääntyneeltä jopa?! What is this??

Kyllä se Kevin on itsekin katsellut ja alkanut lähentymään Kimmon kanssa. Esimerkiksi tänään silloin, kun viikkotehtävä oli loppumassa ja Krisu kehui henkilökuntaa ulkona, olivat vieretysten seisomassa ja sisälle lompsiessa molemmat katselivat heti ensimmäisenä toisiaan. Kevin seurasi Kimmoa takaisin sisälle ja kädet heilui siihen malliin, että olisi halunnut koskettaa Kimmoa, mutta ei innostukseltaan ilmeisesti kehdannut alkaa koskettelemaan.

Mielestäni sopisivat hyvin kimppaan, kun molemmat ilmeisen fiksuja ja luonteiltaan vastakohtia eli täydentäisivät toisiaan.

Vierailija
13866/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitto, jukka munasilla sormillaan kopeloi tyynyjä ja vilttejä. Noi kaikki tyynyt varmaan ihan spermassa.

Vierailija
13867/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä sanaton miksi noi ei mee makuuhuoneeseen onko noilla salatehtävä panna, ei edes vähäälyiset noin tee!!

Vierailija
13868/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu: "Mielummin syna ku syfilis vai miten se meni"

Vierailija
13869/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukalla on varmaan jo hiv, eikä ole vielä kuin poikanen. Nussii kaikkea mikä liikkuu.

Ei toi ihan normaalilta kuulosta, vaikka nuori onkin. Eikö osaa vetää hanskaan ollenkaan.

Miksi vaivautua ite kun näköjään saa aina jonkun naisen.. yök

Se on Juntti mikä Juntti kuvittelee tai on jäänyt sille tasolle että kun eukon iskee ni on vit...cool voin niin kuvitella kun ajaa pehmoarpakuutiot taustapeilissa roikkuen ja wunderbaumit haisee autossa😂

Tälläinen miesten ihannoima juntti-idiotismi kulttuuri on yhtenä syynä siihen miksi nuoret naiset pakenevat maalta opiskelemaan isompiin kaupunkeihin. Jukka on pelkkä jälkeenjäänyt rupsahtanut maalaispoika.

Vierailija
13870/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä sanaton miksi noi ei mee makuuhuoneeseen onko noilla salatehtävä panna, ei edes vähäälyiset noin tee!!

Tarkoitin että muiden edessä ei edes vähäälyiset noin tee joku veto???

Vierailija
13871/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aiemmilta kausilta oo harrastanut noin paljon peiton alla pelleilyä mitä nämä on alle 2 viikossa? Mulla ekaa kertaa 24/7 ja oon järkyttynyt

Vierailija
13872/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Tarina ovat molemmat niiiiin niiin pyyteettömästi tuolla talossa, muiden ihmisten takia vaan.

Minua naurattaa!

2 narskua.

Vierailija
13873/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet, miksi matkustajat ei valittaneet mistään. Varmaan pelkäsivät, että jos valittavat jostain, heidät leimataan nipottajiksi ja hankaliksi. He eivät halua riskeerata, että joutuvat äänestykseen. Oon itekin todellisuudessa asiakkaana sellainen, etten oikein kehtaa tai viitsi valittaa. Ellei nyt ole oikeasti niin, että tarjoillaan homeista leipää tai täysin palanutta puuroa. Muutenkin osalta taitaa unohtua, että nuo eivät ole alan ammattilaisia, vaan tuo on BB ja loppupeleissä leikkiä. Ei ole helppoa lähteä tuosta noin vaan vetämään roolia, improomaan tai tanssimaan ellei ole taustaa. Ja harva suomenkielinen käyttää ruotsia arjessaan tai edes työpaikalla, ellei asu suomenruotsalaisella paikkakunnalla, jolloin esim. aspatyösså täytyy osata lähinnä perusjutut ruotsista. Itekin oon lukenut koulussa pitkää ruotsia, mutta kyllähän se kielitaito on vuosien aikana rapistunut, kun ei käytä eikä tartte sitä. Ei tuo ny mikään työhakemus kuitenkaan ole. :D Laivallahan kaikki on oikeasti alalle koulutettuja ja kielitaitoisia.

Mut ehkä tämä tehtävä vedettiin vähän liian pitkälle, kun Krisukin vietiin aika piippuun. Olisi riittänyt ehkä kaksi päivää. Toivottavasti saa jotain isoa palkintoa tuosta, antoi ja teki kyllä kaikkensa kuunnellen vielä kärsivällisesti osan paskanjauhantaa. Mun pää ei ainakaan kestäis olla päällikkönä

.

Jos joku ei nähnyt kuin eilisen koosteen, niin saattoi jäädä liian pliisu kuva millaista hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista se Tarinan avautuminen oikeanlaisesta palautteen antamisesta oli. Tässä näkyy vähän täydennystä siihen (eri pätkä kuin koosteessa nähty):

https://www.bigbrother.fi/uutiset/eripuraa-bb-talossa-tarina-kyseenalai…

Jotain rajaa siihen Tarinan haukkumiseen ja Kristianin kehumiseen.

Se, mikä palstan perusteella on "hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista" on kyllä tuonkin klipin perusteella ihan asiallisesti annettu palaute Kristianin käskyttävästä ja itsevaltiasmaisesta pomottamisesta.

He olivat tuossa tilanteessa (siis sekä niissä, joista keskusteltiin, ETTÄ vielä tuossa pöydän ääressäkin) laivahenkilökuntaa, eikä laivahierarkiassa ole sopivaa että alainen käy opastamaan esimiestään, kuten Krisu kärisvällisesti koetti selittää.

Sen verran Krisu jousti, että kiitti keskustelusta, koska Tarinan näytti olevan täysin mahdotonta päästää siitä irti, ellei asiaa saa päätettyä jotenkin positiivisen kautta.

Tuskinpa se hierarkia laivalla on nykyään yhtään sen ihmeellisempi kuin missään muuallakaan. Krisu on katsonut vähän liikaa merirosvo-elokuvia, tuskin on itse ollut laivalla töissä kuitenkaan.

Tietääkö joku, missä Krisu on ollut töissä? Vaikuttaa elämäntapapummilta, joka saa p*skaa puhumalla sen minkä tarvitsee - ja näemmä myös äänestämään itsensä BB-voittoon.

Toivottavasti tuotannosta löytyy fiksumpaa porukkaa, kuin suurin osa katsojista, vai onko tuo joku tuotannon porukan tuttu/ystävä/sukulainen tmv.?

Kerto tänään keittiössä (med ville&timo), että on ollut kolmessakymmenessä paikassa töissä.

Remppa hommissahan tuo on ollut töissä, raksoilla.. kattojuttuja. Tänä kesänä ei ollut töissä ollenkaan. Sama juttu pari kesää sitten..

En tiedä missä on töissä. Omien sanojensa mukaan aika epämääräistä työskentelyä siellä täällä. Teakiin meinas hakee tänä vuonna, myöhästyi parilla päivällä.

Joulukuussa lähtee tyttiksen kanssa Aasiaan useammaksi kuukaudeksi.

Hänellä ei ole omaa kotia, asuu muiden nurkissa.

Että semmonen sankari. 🤣😂

Tuollaki itkee vaan kaljan perään..

Vierailija
13874/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tän ketjun alkupäätä. Silloin Janne oli suursuosikki ja Timo inhokki.

Vierailija
13875/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä ku krisu vidduilee noille kahdelle älykääpiölle, vammaeevis ei edes tajua sitä vidduiluksi.

Ja Jukka itkee ja kiukuttelee kuin pikkulapsi, joka ei saa tikkaria kaupasta. 😂

Vierailija
13876/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on selvä että tonne taloon ei oikea alkoholisti vapaaehtosesti menis.

Vierailija
13877/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aiemmilta kausilta oo harrastanut noin paljon peiton alla pelleilyä mitä nämä on alle 2 viikossa? Mulla ekaa kertaa 24/7 ja oon järkyttynyt

Mullakin tuli mieleen, että jos BB on aiemmin ollut seksin ja viinan täyteinen, niin onko siellä ollut jatkuvasti jotain orgioita olohuoneessa, vai miten? En ole aiemmin BB:tä seurannut ja tämä on kyllä ollut positiivinen yllätys nyt, en jaksaisi seurata mitään kaikkien kutemisia ja kännäämisiä.

Vierailija
13878/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on selvä että tonne taloon ei oikea alkoholisti vapaaehtosesti menis.

Nojaa, mitä on juttuja lukenut, niin on kuulostanut nimenomaan alkoholistin paratiisilta.

Vierailija
13879/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Johan hoiteli kolmea eri vosua. Jouko rytkytti koko ajan Jonnaa. Sitten Mikael ja Annika nussuttelivat tuon tuosta.

Sitten oli se yksi mimmi, joka tykkäs masturboida ja paneskella.

Vierailija
13880/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitten, kun eeviksellä on menkat. 

Kun eivät mitään peseytyjiä ole.

Ketju on lukittu.