BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Joo Kristian riittää tuo lässyttäminen viikkotehtävän vaativuudesta. Oot vitt* hieno ihminen, läpy läpy.
Mira oli ehkä viikkotehtävän aikana eniten naama nurinpäin.
Huijarit kirjoitti:
Ruotsalaisella Betsson-vedonlyöntifirmalla oli kohteena kuka kolmesta häätöäänestyksessä olevasta putoaa. Vedoista yli 90% asetettiin Emmin putoamisen puolesta, kun normaali jakauma olisi ollut edes lähellä 33 - 33 -33 % putoajaehdokkaiden välillä. Siis BB oli etukäteen päättänyt Emmin putoavan ja jotkut henkilöt käyttivät tietoa lyödäkseen rahoiksi. Tämä on väärin Emmiä, muita kilpailijoita (jotka eivät tiedä putoavansa käsikirjoituksen vuoksi, ei yleisöäänestyksen), yleisöä ja etenkin tekstiviesteistä maksaneita kohtaan.
Antaakohan BB kommenttia asiasta?
Jos Betsson antaa itse 16 % todennäköisyyden vastenmielisyyttä herättävän Emman putoamiselle, niin vedonlyönti on ns. no-brainer. Jos nyt joku ylipäätänsä haluaa niin hullun asian puolesta lyödä vetoa kuin bb-häätöäänestys.
Aivan varma, että saamme parempaa seurattavaa, kunhan Tarina häipyy helvettiin tuolta. Kevin tuo viihdettä sekoilemalla orpona ympäriinsä. Jopa pariskunnan romanssissa vois kehkeytyä draamaa, jännitteitä ja käänteitä, varsinkin isoveli vois puuttua tohon velttoiluun. Ja ennenkaikkea Tarinan pelästyttämät hiljaisemmat asukit pääsisivät ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sukupuoliasiasta avattiin erillinen ketju, mutta näyttää ettei asiasta puhuminen ole vähentynyt yhtään. Ei varsinkaan niiden puhe, jotka eivät tykkää sateenkaari-ihmisistä.
Menkää keskustelemaan muualle siitä, että teidän mielestänne on vain miehiä ja naisia. Se on oikeasti kuultu jo liian monta kertaa.
Voivoi, tämä on BB-ketju ja talossa jankataan asiasta, joten mekin voidaan siitä puhua.
Selvä, mutta sitten reilu peli, että myös Tarinan ja Kevinin puolustajat saavat puhua. Olen itse saanut täällä paskaa niskaan siitä että tämä ei ole Setan infopiste jne., menkää muualle puhumaan. Hyväksykää että asiasta voi tulla pitkä keskustelu eri osapuolten kesken.
Se että jotkut alapeukuttavat tätä, kertoo jo kaiken. Ei haluta keskustelua, eivätkä Tarina ja Kevinkään saisi puhua omasta identiteetistään. Toistelkaa miten monta kertaa haluatte, että sukupuolia on vain 2 jne., mutta ei se toisten ihmisten identiteettiä muuksi muuta.
Tummennettu kohta kertoo olennaisen. Sukupuoli on biologiaa, sukupuolia on kaksi (+ääriharvinaiset poikkeukset). Sukupuoli-identiteetti on jotakin ihan muuta. Sukupuoli-identiteetiltään voi olla sukupuoleton tai muunsukupuolinen tai mikä tahansa naismiesbatman. Minkä kukakin kokee identiteetikseen ei muuta sitä faktaa, että sukupuolia on kaksi.
Nyt oli aitoa iloa kun viikkotehtävä oli ohi :)
Krisu on viikkotehtävästä todella väsynyt sekä henkisesti että fyysisesti.
Mutta eihän nuo pöljät minä minä tyypit sitä tajua.
Tarinaki vaan vouhkaa kuinka hän nautti esiintymistä ja miten hyvin ne sujui.
Vierailija kirjoitti:
Mira oli ehkä viikkotehtävän aikana eniten naama nurinpäin.
Tai Anu. Anu jutteli tehtävän toisena aamuna jo muille keittiössä että Kristian käski hänet pois laivan yökerhosta vaikka hän oli ihan selvinpäin ja jäi sinne vain itse vippien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eevis ärsyttää niin monia?
Tästä saa varmaan paskaa niskaan mutta mulla semmonen tunne että en vaan viihtyisi tuollaisen seurasta. Ei kaikista tarvi tykätä
Totta, kaikista ei tarvitse tykätä, mutta ei tarvitse myöskään haukkua, voi olla neutraali, itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisten silmitöntä haukkumista, vaikka he nyt tv:ssa ovatkin.
Onko viikkotehtävää ratkaistu joskus niin, että onnistujat palkitaan, vaikkei se kokonaisuudessa ookkaan mennyt läpi? Mun mielestä noi kikattavat ja niskuroivat pitäisi jättää palkkiotta.
Krisu, Kimmo, Helmeri, Timo ja Ville ainakin voisivat saada bileet ja loput voisivat toimia illan henkilökuntana.
Oisko tehtävä mennyt läpi, ja saavat illalla saunan ja paljun, koska lämmintä vettä ei kai tänään ole tullut ollenkaan?
Alkoi jo ärsyttää tuo Krisun tehtävämoodi. Ei hän sentään presidentin virkaa hoitanut kolmea päivää. Vaan leikkitehtävää viihdeohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto tuota noiden keittiöhygieniaa. Tarina aivastaa eikä pese käsiään vaan jatkaa ruoanlaittoa. Jukka koskee raakaan naudanlihaan eikä pese käsiään sen jälkeen ja koskettelee niillä Ehec-käsillään jokaista paikkaa. Bb:n pitäis oikeasti järjestää noille hygieniakoulutus. Tuohan on terveydelle vaarallista. Uskomatonta miten aikuiset voi olla noin sikoja ja tyhmiä.
Asukkaille ensin kooste kaikista epähygieenisistä ruoankäsittelyistä ja sen perään hygieniakoulutustehtävä.
Tämä olisi oikeasti hyvä ja hyödyllinen tehtävä.
Ja varmasti tulisi myös sanailua ja tahatonta komiikkaa.
Tupu ja Anu valmistivat taannoin broilerinkoipia.Raakaa lihaa pyörittelivät pöydällä ja kurkut olivat hetken päästä samalla pinnalla,eikä käsiä pesty missään välissä.
Tupu vielä työskentelee lasten parissa.
Ei siinä mitään herraa kuulunut kun Ville aloitti rukoilunsa: Sehän oli vain: Iskä, mä haluan kiittää Anusta...
Krisuparran hieman iloisen kauhistuneesta ilmeestä näki että nuo sanat tulivat hänelle täysin puun takaa. iltsikassakin muka väitettiin että Krisu pilkkasi Villeä kovaan ääneen. NO hoohhoi, mikrofonit ne vaan olivat ehkä kovalla ja lavertelivat puheen sinne minne ei ois kuulunut. minä en huomannu tuossa mitään pilkkaa. Ankeita nuo iltsikkaseiskojen toimittajat kohuhakuisuudessaan
Tehtävä melko varmasti epäonnistuu. Ei ole mitään mittaria millä mitataan onnistuminen, niin on helppo sekoittaa pakkaa ja henkilösihteita, kun bb laittaa tehtävän epäonnistumaan.
Krisu meni helmerin kainaloon sängyllä :D
Joko pariskunta on päässyt nyhjäämään?
Häiritsee kun Eeviksellä on ihan samanlainen ääni ja turkulainen puheennuotti kuin yhdellä työkaverilla (miinus puhevika). Aina tulee tyyppi mieleen kun Eevis avaa suunsa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Onko viikkotehtävää ratkaistu joskus niin, että onnistujat palkitaan, vaikkei se kokonaisuudessa ookkaan mennyt läpi? Mun mielestä noi kikattavat ja niskuroivat pitäisi jättää palkkiotta.
Krisu, Kimmo, Helmeri, Timo ja Ville ainakin voisivat saada bileet ja loput voisivat toimia illan henkilökuntana.
Eiköhän tossa tullu Helmerille ja Villelle bileitä jo ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sukupuoliasiasta avattiin erillinen ketju, mutta näyttää ettei asiasta puhuminen ole vähentynyt yhtään. Ei varsinkaan niiden puhe, jotka eivät tykkää sateenkaari-ihmisistä.
Menkää keskustelemaan muualle siitä, että teidän mielestänne on vain miehiä ja naisia. Se on oikeasti kuultu jo liian monta kertaa.
Voivoi, tämä on BB-ketju ja talossa jankataan asiasta, joten mekin voidaan siitä puhua.
Selvä, mutta sitten reilu peli, että myös Tarinan ja Kevinin puolustajat saavat puhua. Olen itse saanut täällä paskaa niskaan siitä että tämä ei ole Setan infopiste jne., menkää muualle puhumaan. Hyväksykää että asiasta voi tulla pitkä keskustelu eri osapuolten kesken.
Se että jotkut alapeukuttavat tätä, kertoo jo kaiken. Ei haluta keskustelua, eivätkä Tarina ja Kevinkään saisi puhua omasta identiteetistään. Toistelkaa miten monta kertaa haluatte, että sukupuolia on vain 2 jne., mutta ei se toisten ihmisten identiteettiä muuksi muuta.
Tummennettu kohta kertoo olennaisen. Sukupuoli on biologiaa, sukupuolia on kaksi (+ääriharvinaiset poikkeukset). Sukupuoli-identiteetti on jotakin ihan muuta. Sukupuoli-identiteetiltään voi olla sukupuoleton tai muunsukupuolinen tai mikä tahansa naismiesbatman. Minkä kukakin kokee identiteetikseen ei muuta sitä faktaa, että sukupuolia on kaksi.
Seinille on turha selittää. Jokainen voi toki miettiä, jos kaikki muukin maailmassa olisi henkilökohtaisia päätöksiä. Minä nyt päätin, että tämän sadan euron setelin arvo on tuhat euroa ja muiden pitää vain hyväksyä tämä tai minun tunteitani loukataan verisesti.
Onko sinulla jotenkin rankkaa vai mistä tuo katkeruus kumpuaa?