BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukka sitten paisteli pihvit itselleen/muille 😂
Vierailija kirjoitti:
Ketä veikkaatte häätöäänestykseen tällä viikolla?
Oma veikkaus
Tarina ja Jukka
Eevis, Jukka ja Helmeri.
https://www.lansivayla.fi/artikkeli/245837-halloween-homppaa-vai-hekumaa Asukkaille juhlittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus
Tarina ja Jukka
Mutta antavatko nämä kaikki Villelle 2 pistettä: Milla, Kevin ja Kimmo? Jos antavat, kuusi pistettä luultavasti vie Villen häätöäänestykseen. Mitä luulette, käykö näin?
Oletteko jotenkin henkisesti sairaita?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestäsi ketjun asiallisin kirjoittaja? Entä sairain? Tai huonoin?[/quote
Asiallisin on Timo. Sairain Kevin. Huonoin Tarina.
Viikon suosikit: Helmeri ja Krisu. Semit: Kevin ja Jukka. Huomaamattomin Tupu. Inhokkia ei tällä viikolla ole, kun Ville on toistaiseksi pitänyt jeesustelunsa kurissa. Häätöön toivon Villeä ja Tupua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus
Tarina ja JukkaMutta antavatko nämä kaikki Villelle 2 pistettä: Milla, Kevin ja Kimmo? Jos antavat, kuusi pistettä luultavasti vie Villen häätöäänestykseen. Mitä luulette, käykö näin?
En usko Kimmon antavan kahta. Mira puolestaan saattaa kyllä antaa.
Facebookin big brother palstalla kysely kelle antaisi äänet. Vaikea arvata ketkä 2 esiintyy vissiin joka vastauksessa
Vierailija kirjoitti:
Viikon suosikit: Helmeri ja Krisu. Semit: Kevin ja Jukka. Huomaamattomin Tupu. Inhokkia ei tällä viikolla ole, kun Ville on toistaiseksi pitänyt jeesustelunsa kurissa. Häätöön toivon Villeä ja Tupua.
Häätöön toivon Helmerin ja Jukan.
Jonnet ovat kirjoittaneet tässä ketjussa 6 ja puoli sataa sivullista pelkkää paskaa. Hieno suoritus teiltä jonnet. Osaatte sentään jotain saavuttaa. Olette aplodinne ansainneet rakkaat jonnet. Nyt kun vielä suoritatte peruskoulun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus
Tarina ja Jukka
Tää ois herkullinen. Ja koska Janne Virtanen tuntuu rakastavan kuvata Tarinaa, niin Jukalle koittaisi kotimatka.
Ihanan onnellista porukkaa.
Ja siitä sitten suoraan nimeämään ?
Viikkotehtävä on päättynyt!
Koko sakki tuuletti onnesta. Jukka kaappasi heti Eeviksen hetkeksi syliin ja nosti ilmaan. Nyt meni syömään itse paistamaansa fileepihviä.
Eikö Tarina ole vähän samasta puusta veistetty kun Hanna-Riikka Siitonen. Edustaa siis Virtasen naistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen verran pitäis osata ajatella talossa, että ketkä ehkä saattaisivat olla yleisön suosikkeja, Krisu nyt selkeästi on. Ei tällaiselle kannata ääniään antaa, jos itse joutuu äänestykseen, niin tippuu itse varmasti.
Toivottavasti nyt eivät kuvittele, että Eevis on kansan suosikki kun pääsi vippiin
Se meni omituisesti, kun sanottiin, että kansa on valinnut Eeviksen vippiin. Miten niin? Ja siitähän Eevis innostui, että on katsojien suosikki.
Ääh, Eevis alkoi jo puhumaan loputtomia lauseita.
Toi Kevin puhuu suvaitsevaisuudesta, mutta eihän itse ole suvaitsevainen ollenkaan. Letit kuuluvat kaikille!!!!! On todistettu, että monet vikingit käyttivät ns "rasismilettejä" - ei kaikki, mutta monet. Koen, että minä en ole rasisti, kun teen mun hiuksille, mitä lystää - koko tämä kulttuurisen omimisen puhe on erittäin rajoittava. Ja kyllä, olen tutustunut ns syihin, miksi mustat naiset loukkaantuvat siitä, kun valkoinen käyttää niitä lettejä ja minusta nämä syyt eivät ole päteviä ollenkaan. Tänä päivänä minusta tuntuu, että en pystyis edes keskustelemaan vihervasemmistolaisen kanssa - sen verran ohuella jäällä kävelemistä ja naurettavia sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Juu oli hauska läppä ei olis vaan tehtävän kannata ajateltenu kannattanut heittää sitä villen ja Anun kuullen..
Minusta se näytti kyllä tahattomalta naurunpyrskähdykseltä, jota ei saanut pidäteltyä.
Ei tahalliselta läpältä.
Sopimaton toki tuossa tilanteessa, kun toinen pyysi apua ja toinen vakavissaan sitä antoi.
Risteilyisäntä oli hieman väsyneessä mielentilassa, niin se todennäköisesti heikensi itsehillintää kun sai tuon mielikuvan noista sanoista päähänsä näin:
"Haluan kiittää sinua, herra Anusta"
Tuntuu että hänet on ottanut innokkaimmin vihan kohteekseen joku, joka on ihastunut Jukkaan.