BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla joku erikois kahvinkeitin ? Tarina oli keittämässä kahvia ja suodatinpaperi kädessä ja kysyi tuleeko tämä tänne ? Mistä laitetaan päälle ?
Jos ei kotona ole koskaan keitetty tai itse juo kahvia, niin mites sen oppis?
eihän se kahvinkeitin vaikea laitos ole, mutta mäkin olen ollut keittämättä kahvia 25 vuotta ja sitten napsahti kahvinkeitto nakki lapsen harrastuksen parissa. Hetki meni ennen kuin siitä jyvälle pääsin.
Ei tuo pikkupoika edes kuuntele ohjeita, kirkkovene vain pyörii päässä.
Eevis sössöttää pöksyt märkinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä ilmiannetaan ja poistellaan viestejä? Ja varsinkin hauskimmat. Eikö täällä saa olla kivaa? Niistä hauskoista viesteistä saa kunnon hörönaurut.
Höllentäkääs vähän niitä nutturoitanne ettei teidän naamojen tarvitse olla niin kireänä hyvä ettei katkea keskeltä poikki ja halki.
No jos nuo "hahahaa hohohoh hihihihi"-viestit naurattavat sinua, niin halvatpa on huvit. Muille ne ovat vain ärsyttäviä.
Krisu, Kimmo ja Timo ovat parhaiten suoriutuneet tähän asti tehtävästä. Etenkin Kimmon asenne on positiivisesti yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Mira koko ajan häslää siitä että kauppareissulla pitää ottaa mahdollisimman paljon ketsuppia, "koska se säilyy"? :D Miten ois esim. mikä tahansa kunnon kuivaRUOKA mitä voi oikeesti syödä. Tosin Mira on kyllä just niin juntti että se syö varmaan kaiken ruokansa ketsupin kanssa.
Kyllä ketsuppia pitää aina olla, muuten ei voi syödä pastaruokaakaan.
Itselläni on tosi orpo olo, ellei kaapissa ole ketsuppia tai tonnikalaa.
Et hirveesti arvosta ruuan makuja, jos kaikkeen pastaan pitää ketsuppia saada pilaamaan.
Purkki tonnikalaa? - ei hyvää päivää. 😂
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nuoret ihmiset huonossa kunnossa. Niin naiset kuin miehetkin, pelkkää löysää taikinaa. Itse olen melkein viisikymppinen ja huomattavasti paremmassa tikissä.
Moni "löysä" ihminen on yllättävän hyvässä kunnossa. Kunnon mittari on se paljonko jaksaa tehdä, ei se miltä kroppa näyttää. Ei kaikkien tarvitse olla fitness-malleja.
Vierailija kirjoitti:
Toi kevin persevakoineen ja tissipaitoineen vaihtamaan vaatteet. Mikä ihmeen persefetissi noista monella on, ainakin miralla ja näköjään kevinilläkin. Housut kyntää vaossa.
Ja onko ihan pakko kimittää kuin pikkulapsi. Jotenkin karmiva tapaus, en päästäisi lasten lähelle.
Siis piti sanoa MILLALLA ja kevinillä.
Vois tuolle holisti päällikölle antaa tehtäväksi salaa tissuttelun ja pääsis vapaalle sitten laivan tultua satamaan.
Tarina hoitakoot päällikköyden huomenna, kun sitä hommelia niin haluaa. Nähtäis kuinka äkkiä sen pää spragaa ja mokaa viimeistään koko viikkotehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla joku erikois kahvinkeitin ? Tarina oli keittämässä kahvia ja suodatinpaperi kädessä ja kysyi tuleeko tämä tänne ? Mistä laitetaan päälle ?
Tarina on kasvanut pappilassa. Niillä on ollut palkattuna siivooja, kokki ja pyykkäri.
Ei hänen ole tarvinnut kotiaskareita tehdä.
Hän on saanut uudenlaisen, positiivisen, elämänkatsomuksellisen ja itseään esilletuovan kasvatuksen.
Kun tähän lisätään se, ettei hänen ole tarvinnut kantaa huolta huomisesta, on riittänyt se, että käy metsässä halaamassa puita ja suojelee kärpäsiä, itikoita ja banaanikärpäsiä myös.
Hänelle on sanottu: Hienoa, upeeta, kuinka sinä nyt loistavasti tämä esitit. Itkupotku raivarinkin saatuaan Tarina on saanut tahtonsa läpi, ettei vain tule traumoja.
Kultalusikka suussa syntynyt, mitään normaalista elämästä ymmärtämätön ihminen, jollaista minä en koskaan aikaisemmin ole tavannut.
Siis haluaako tuo Helmeri, että sen hiukset laitetaan just noin, kuten Mira just laitto?
Mä olen bussissa ja kuulokkeet jäi töihin... äänetöntä kattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Mira koko ajan häslää siitä että kauppareissulla pitää ottaa mahdollisimman paljon ketsuppia, "koska se säilyy"? :D Miten ois esim. mikä tahansa kunnon kuivaRUOKA mitä voi oikeesti syödä. Tosin Mira on kyllä just niin juntti että se syö varmaan kaiken ruokansa ketsupin kanssa.
Kyllä ketsuppia pitää aina olla, muuten ei voi syödä pastaruokaakaan.
Itselläni on tosi orpo olo, ellei kaapissa ole ketsuppia tai tonnikalaa.
Pasta tilpehööreineen ei kaipaa ketsuppia
Kyllä kaipaa, tai soosissa pitää ainakin olla tomaattia.
Nyt Krisu äkkiä sairaslomalle.
Tarina tuuraa sairasloman aikana Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Krisu, Kimmo ja Timo ovat parhaiten suoriutuneet tähän asti tehtävästä. Etenkin Kimmon asenne on positiivisesti yllättänyt.
Totta! Lisäisin listaan kyllä vielä Helmerin, joka on hoitanut matkustajan roolinsa hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina on kasvanut pappilassa. Niillä on ollut palkattuna siivooja, kokki ja pyykkäri.
Ei hänen ole tarvinnut kotiaskareita tehdä.Hän on saanut uudenlaisen, positiivisen, elämänkatsomuksellisen ja itseään esilletuovan kasvatuksen.
Kun tähän lisätään se, ettei hänen ole tarvinnut kantaa huolta huomisesta, on riittänyt se, että käy metsässä halaamassa puita ja suojelee kärpäsiä, itikoita ja banaanikärpäsiä myös.Hänelle on sanottu: Hienoa, upeeta, kuinka sinä nyt loistavasti tämä esitit. Itkupotku raivarinkin saatuaan Tarina on saanut tahtonsa läpi, ettei vain tule traumoja.
Kultalusikka suussa syntynyt, mitään normaalista elämästä ymmärtämätön ihminen, jollaista minä en koskaan aikaisemmin ole tavannut.
Nyt on tiukkaa analyysia. Hyvä sä! Ihanasti sait kiteytettyä.
Mähän olin tuon pappila touhun unohtanut. Ajatellut vaan, että curlingvanhemmuuden uhri. Ehkä sitäkin. :D
Kaikkien aikojen paras BB jengi. Jeeee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Lisäisin listaan kyllä vielä Helmerin, joka on hoitanut matkustajan roolinsa hienosti.
Villen laittaisin myös. Ei sekään nyt ihan surkea ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen ole tarvinnut kotiaskareita tehdä.Hän on saanut uudenlaisen, positiivisen, elämänkatsomuksellisen ja itseään esilletuovan kasvatuksen.
Kun tähän lisätään se, ettei hänen ole tarvinnut kantaa huolta huomisesta, on riittänyt se, että käy metsässä halaamassa puita ja suojelee kärpäsiä, itikoita ja banaanikärpäsiä myös.Hänelle on sanottu: Hienoa, upeeta, kuinka sinä nyt loistavasti tämä esitit. Itkupotku raivarinkin saatuaan Tarina on saanut tahtonsa läpi, ettei vain tule traumoja.
Nyt on tiukkaa analyysia. Hyvä sä! Ihanasti sait kiteytettyä.
Mähän olin tuon pappila touhun unohtanut. Ajatellut vaan, että curlingvanhemmuuden uhri. Ehkä sitäkin. :D
Onko lande pappila? Äiti kai pappi entä isä?????
No just eli hänelle muut keittää kahvin .....,hänelle voisi opettaa myös ruokatapoja!! Välillä syö sängyssä.Jättää märät peitot lattialle.
On hyvä että on tälläistä ohjelmaa. Ennenvanhaan mentiin sirkukseen kun piti saada jotain erilaista. Nyt tulee friikkisirkus kotiin ja voi mussuttaa pullaa ja juua kaljaa ja katella temppuja. Kyl on hienoo...