BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jollain on ainakin hauskaa täällä.
Kyllä on nuoret ihmiset huonossa kunnossa. Niin naiset kuin miehetkin, pelkkää löysää taikinaa. Itse olen melkein viisikymppinen ja huomattavasti paremmassa tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Mira koko ajan häslää siitä että kauppareissulla pitää ottaa mahdollisimman paljon ketsuppia, "koska se säilyy"? :D Miten ois esim. mikä tahansa kunnon kuivaRUOKA mitä voi oikeesti syödä. Tosin Mira on kyllä just niin juntti että se syö varmaan kaiken ruokansa ketsupin kanssa.
Kyllä ketsuppia pitää aina olla, muuten ei voi syödä pastaruokaakaan.
Itselläni on tosi orpo olo, ellei kaapissa ole ketsuppia tai tonnikalaa.
Et hirveesti arvosta ruuan makuja, jos kaikkeen pastaan pitää ketsuppia saada pilaamaan.
Purkki tonnikalaa? - ei hyvää päivää. 😂
Ei sitä tarvitse litrakaupalla pruutata, mutta kyllä tomaatin maku aina jollainlailla kuuluu pastaan, en ymmärrä ollenkaan mitään pestopastoja yms, missä ei ole tomaattia.
Mikäs vika purkkitonnikalassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista kukaan ole persupersu, niistä vain on kolme äänestänyt persuja viime vaaleissa.
Mikä on "persupersu", ja miksi persuja äänestäneitä ei lasketa siihen määritelmään?
Tosi pettynyt Krisuun, jos on mm-vastainen. Luulin fiksuksi tyypiksi. Kyllähän muutkin puoleet ovat "ottaneet esiin" mm-asian, eivät vaan ole kaikkia mm:ia vastaan niin kuin persut.
Kunhan sanoin etteivät mitään himopersuja ole. Että muitakin on äänestetty. Himopersu persepersu on puolueen jäsen ja on äänestänyt jo vuosia persuja joka vaaleissa. :D
En ois uskonut että Krisu persu, mutta kun selitti minkä takia ja että on muita äänestänyt aiemmin, niin ymmärsin. Itsekin suhtaudun kielteisesti islamiin, mutta en äänestänyt peppuleita. Ainakaan vielä, ehkäö ens kerralla jo menee sinne ääni. Krisukin asuu helsingissä, siellähän ei kohta ole muita kuin kaapukansaa, ei ihme että äänesti persuja, kun muut ei ongelmista puhu samanlailla.Minä asun Tampereella ja näen päivittäin muslimeja, mutta en näe sitä ongelmana. Äänestän vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nuoret ihmiset huonossa kunnossa. Niin naiset kuin miehetkin, pelkkää löysää taikinaa. Itse olen melkein viisikymppinen ja huomattavasti paremmassa tikissä.
Good for you, dude.
Eikö oo vähän tylsiä aika moni asukas tuolla? Siis ei vitsit lennä, jutut on tylsiä ja koko olemus monella todella kärsivä. Luulisi että hakijoista olisi löytynyt sellaisia energisia ihmisiä, joiden olemus on jo viihdettä ja asioita tehdään ilolla ja pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Titta kai kun lihaksesi on olleet puolta kauemmin käytössä ja enemmänkin.
I am the great cornholio. I need TP for my bunghole.
Miksi täältä ilmiannetaan ja poistellaan viestejä? Ja varsinkin hauskimmat. Eikö täällä saa olla kivaa? Niistä hauskoista viesteistä saa kunnon hörönaurut.
Höllentäkääs vähän niitä nutturoitanne ettei teidän naamojen tarvitse olla niin kireänä hyvä ettei katkea keskeltä poikki ja halki.
Toi kevin persevakoineen ja tissipaitoineen vaihtamaan vaatteet. Mikä ihmeen persefetissi noista monella on, ainakin miralla ja näköjään kevinilläkin. Housut kyntää vaossa.
Ja onko ihan pakko kimittää kuin pikkulapsi. Jotenkin karmiva tapaus, en päästäisi lasten lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Tarina tekee kaikkea muuta turhaa(puhuu)jatkuvasti ja seisoo keittiössä,laittais vaikka koneeseen astiat ja sellainen kunnon ote noihin hommiin..vetelys mikä vetelys!
Syö ja puhuu suurimman osan aikaa ei ole kertaakaan lähtenyt toiseen hommaan suoraan aina jää suustaan kiinni tai nälkä yllättää!
tosinuijalla taas leuat jauhaa ruokaa. ilme on kuin jauhaminen ois kovaa työtä. onko tolla joku pakkosyöntisairaus.
Onko noilla joku erikois kahvinkeitin ? Tarina oli keittämässä kahvia ja suodatinpaperi kädessä ja kysyi tuleeko tämä tänne ? Mistä laitetaan päälle ?
Laatulavasteet kannella. Ruori hajoo käsiin ja ilmapalloportti leviää pitkin pihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista kukaan ole persupersu, niistä vain on kolme äänestänyt persuja viime vaaleissa.
Mikä on "persupersu", ja miksi persuja äänestäneitä ei lasketa siihen määritelmään?
Tosi pettynyt Krisuun, jos on mm-vastainen. Luulin fiksuksi tyypiksi. Kyllähän muutkin puoleet ovat "ottaneet esiin" mm-asian, eivät vaan ole kaikkia mm:ia vastaan niin kuin persut.
Kunhan sanoin etteivät mitään himopersuja ole. Että muitakin on äänestetty. Himopersu persepersu on puolueen jäsen ja on äänestänyt jo vuosia persuja joka vaaleissa. :D
En ois uskonut että Krisu persu, mutta kun selitti minkä takia ja että on muita äänestänyt aiemmin, niin ymmärsin. Itsekin suhtaudun kielteisesti islamiin, mutta en äänestänyt peppuleita. Ainakaan vielä, ehkäö ens kerralla jo menee sinne ääni. Krisukin asuu helsingissä, siellähän ei kohta ole muita kuin kaapukansaa, ei ihme että äänesti persuja, kun muut ei ongelmista puhu samanlailla.Minä asun Tampereella ja näen päivittäin muslimeja, mutta en näe sitä ongelmana. Äänestän vasemmistoa.
Ikävä ettet näe sitä ongelmana, ehkä sinunkin silmät vielä avautuvat. Itse äänestin demareita, mutta saisivat puuttua tähän ongelmaan vähän ryhdikkäämmin, en halua persuja ruveta äänestämään yhden asian takia, ovat muuten niin eri linjoilla muusta.
Jukan suusta ei taida ikinä tulla mitään asiaa. Kaksimielistä mukahauskaa läppää.
Miksi panomuna on taas hajupommin vieressä nuolemassa irstaita huuliaan, krisu voisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu pelkää, että hän on sössinyt jotain tehtävässään ja se näytetään kaikille huomenna.
Timo koitti lohdutella, että jokainen heistä varmasti on sössinyt jotain.
Olen melko varma, että tehtävä kosahti siihen toissa (?) iltana/yönä ”kannella” käytyyn keskusteluun tehtävästä. Rikottiin rooleja.
Tarina (eniten Kevinin kanssa) on toistuvasti rikkonut roolia ja puhunut tehtävästä, ihan alusta asti. Jos se siitä on kiinni, niin tehtävä kosahti jo ekan 3 tunnin aikana.
Apua, ei ollut tarkotus kirjottaa persepersu, vaan persupersu. Anteeksi.