BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vain omatekemiä lauluja saa laulaa, eikä niitä saa toistaa. Bbkin on kypsynyt Päivänsäde menninkäiseen.
Virtanen ja muut tuotannon kurpat on huomanneet, että ne joutuvat maksamaan Teosto-maksuja esittämistään lauluista niin haluavat säästää.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan nostalgiaa menneeltä kaudelta. Tamer vs Terhi."Minä suutu vittu" "Älä vittu ala huutaa mulle" :D
Ai karmee, olin jo täysin unohtanut tämän ja nuo tyypit. Jestas että Tamer osaa ärsyttää ja mikä bubiruusumainen rääyntä tuosta Terhistä lähtee...
Kevin on osittain yllättänyt mut positiivisesti tämän viikkotehtävän aikana.
Ei saa laulaa enää, teostomaksut vie konkurssiin m/s bordellin, voi jumallauta.
VIP vieraat pyysi että Timo tulisi lukemaan heille, mutta eipä Kristian toteuttanut sitä toivetta kun tietää ettei Timo käy kuitenkaan väittämään vastaan ja raivoamaan kun ei saa esiintyä.
Sinne olis helposti voinu heittää Timon lukuhommiin ja jonkun toisen ruoriin.
Mites nyt kun ei vippien toivetta toteutettukaan??
Nehän ois halunnu Timon?
Villekin tykkää, kun saa hyvää vip-sapuskaa eikä vegepakotusta ;)
Todella epäreilu viikkotehtävä Krisun kannalta. Kaikki muut huolehtii vain omasta pikku tontistaan yhden hetken ( hihitellen tyhjäpäisesti siinä samalla kuten ärrsyttävä Milla ) eivätkä edes muista, mitä ovat edellisellä vuorollaan tehneet, olettavat että Krisu huolehtii kaikesta kaikkien puolesta! Ovat tahallaan noudattamatta BB:n (joka ottaa kaiken irti yhden asukkaan eli Krisun epätoivoisesta roolista) antamia, Krisun välittämiä sääntöjä ja käskyjä eivätkä anna ryhmänä mitään tukea "esimiehelleen", huutavat päälle jos tämä koittaa saada jossain ryhmän mielipiteitä jnejne.
Ja Krisu on nyt huolissaan, että kenenkään muun virheisiin tämä ei tule kosahtamaan kuin hänen koska hänellä kaikki vastuu YHTEISESTÄ viikkotehtävästä.
BB ja kanssa-asukit sucks!!
ps ja kyllä, olen Krisufani, ainut valopilkku koko talossa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoo juttua ”olin tapani mukaan täs sohvalla”. Hyvä että tiedostaa sen itsekin.
Toljottaa tyhjyyteen. Kauankohan se vinkuu tost chilistä
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei vaan ole mun makuun yhtään. En voi käsittää suosiota yhtään. Kyllä te muutkin tulette toisiin ajatuksiin ohjelman myötä.
Tulin jo toisiin ajatuksiin. Ensivaikutelman perusteella en tykännyt, nyt tykkään ja pidän jo tässä vaiheessa voittajasuosikkina.
Vierailija kirjoitti:
Pohtinut tuota Tarinan opiskeluvalintaa. Opiskeleeko psykologiaa itsensä huviksi vai meinaako joskus tehdä töitäkin sillä saralla?
Sillä vaan, että Tarinahan hirveesti kyllä kyselee, että miltä susta tuntuu jne. MUTTA kuunteleeko se koskaan mitä toinen sanoo? Jotenkin tuntuu, että aina ne jutut kääntyy häneen tavalla tai toisella.
Loistava psykologi. Ensin kysytään, mitä potilaalle kuuluu ja lopuksi itketään Turinan kovaa elämää ja kohtaloa ja ihaillaan hänen selviytymiskykyään. Potilas on huomaa omien murheidensa pienuuden - tosin samalla huomaa myös oman pienuutensa noin mahtavan tyypin rinnalla, ja päättää lopettaa kärsimyksensä.
Vierailija kirjoitti:
VIP vieraat pyysi että Timo tulisi lukemaan heille, mutta eipä Kristian toteuttanut sitä toivetta kun tietää ettei Timo käy kuitenkaan väittämään vastaan ja raivoamaan kun ei saa esiintyä.
Eikös sääntö ollut, että tehtävät vaihtuvat sumutorvesta? Silloin ihan oikein, ettei Timoa vaihdeta pois kesken hukin.
Mites jos teillä pomo käskee töissä sut yllättäen eri tehtäviin kuin oletit, sanotko heti että en mä haluu?
Nyt vois alkaa nopeammassa tahdissa huutamaan sumutorvi niin Krisun pää hajoo varmasti😉
Tarinalla on tainnut jäädä merisää kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sääntö ollut, että tehtävät vaihtuvat sumutorvesta? Silloin ihan oikein, ettei Timoa vaihdeta pois kesken hukin.
Eipä se Timon vuoro ollut alkanut vielä, Sitä enne tultiin sanomaan että vieraat toivovat Timoa lukemaan.
Jos viikkotehtävä epäonnistuu niin voisivat näyttää television kautta asukkaille keiden kaikkien virheistä johtui. Surullista, että Krisu on noin paineissa yksin hommansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vois alkaa nopeammassa tahdissa huutamaan sumutorvi niin Krisun pää hajoo varmasti😉
Taatusti soi huomen aamulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu torvi tullu vielä. Kokit tuli vippien luota astioineen ja laseineen ja sanoivat että Timoa pyydettiin. Tarinakin alkoi siinä tohottaa, että missä Timo.
Eikö Ville valinnu Krisun tuohin tehtävään eikä tuotanto?