BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Keviniltä oli tänään mukava kommentti vipeille, kun Anu sanoi, että jämäruuat menevät sitten parempiin suihin niin, Kevin sanoi Infopaikalta " Ei tietenkään parempiin kuin teidän".
Hyvin oli Keviniltä sanottu, mutta jännä, että se puuttuu näihin juttuihin toiselta kannelta. Muutenkaan noihin palvelutilanteisiin ei puututa, ellei toinen sitten todellakin mokaa jotain ja vaikkapa hauku asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Krisu pelkää, että hän on sössinyt jotain tehtävässään ja se näytetään kaikille huomenna.
Timo koitti lohdutella, että jokainen heistä varmasti on sössinyt jotain.
Olen melko varma, että tehtävä kosahti siihen toissa (?) iltana/yönä ”kannella” käytyyn keskusteluun tehtävästä. Rikottiin rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Itkeekö Krisu :(
En ihmettele, vakka itkis. Eiks tähän showhun olis yks päivä riittänyt? Okei iso duuni lavastuksissa, mutta onhan toi henkisesti kova rääkki yhdelle, Krisulle. Jopa epäinhimillinen.
Millalla ja muilla nuorilla "liberaaleilla" on vaikeuksia perustella mielipiteitään. Villen kysymys p*llu-paidasta oli ihan asiallinen, mutta Milla ei tuntunut itsekään oikein loppujen lopuksi tietävän, mikä sen p*llun funktio on. Tuntuu, että monet tekevät asiaa x vain koska muutkin tekevät ja se koetaan trendikkääksi ja kantaaottavaksi, mutta ei oikeastaan edes tiedetä, että miten ja minkä puolesta tässä oikeastaan otetaan kantaa. Itse olen feministi ja puhun myös naisen seksuaalisuuden neutralisoimisen ja normalisoimisen puolesta, mutta en kulje tissit paljaina töissä, ota kuvia häpykarvoistani tai pukeudu kirkkovene-printillä kuvioituihin housuihin, vaikka niitä olisi Instagramin feministi-sivut pullollaan. Koen, että tuollaisella sensaatiohakuisuudella vain ammutaan itseään jalkaan eikä feminismiä enää oteta vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokit saa tehdä mitään oma-aloiteisesti?
Siis, että Krisu käy huolehtimassa jälkkärikahvien keittämisenkin?! Apua? - ei ihme, että nuppi tutisee.
Saishan ne ja se oma-aloitteisuushan oli toivottavaakin.
Entistä enemmän alkoi säälittämään Krisun työtaakka.
Säälittävää on kun ei selviä noin yksinkertaisesta tehtävästä ilman että päähajoo. Lähtee varmaan himaan kohta kun on niin rankkaa
Huolehtii yksin kymmenen ihmisen duunit ilman taukoja?
Onneksi sä olet monitaitoinen ja tykkäät tehdä duunia 12-14 tuntia vuorokaudessa, ilman taukoja ja ilman palkkaa.
Siis minkä takia tuo Krisu ottaa tuolaisen stressin en minä ainakaan muista että säännöissä ihan prikulleen sanottiin että ei saa siinä ja siinä ajassa tehdä samaa tehtävää mä heittäisin sattumanvaraisesti noita...jos henkilö siivoo niin voihan se vaikka keittiön jälkeen taas siivota??
Tämä Vauva.fi foorumi on niin säälittävä. Mutta tehän olettekin lastentarhaikäisiä. Suokaamme se siis teille anteeksi.
Aha, eevis Haka chilin syönnissäkin. Missähän toi ole
onhan se kyllä niinkin, että mä karttelisin tuommoista risteilyä. Ei saakeli, että vihaisin sitä, että henkilökunta on koko ajan iholla ja maireesti hmyilemässä ja esitystä toisensa perään. Ei, ei, ei. Vaatisin rahat takaisin. :D
Vierailija kirjoitti:
Aha, eevis Haka chilin syönnissäkin. Missähän toi ole
Siltä näyttää, kohta varmaan laattaa
Äänet ei kuulu kunnolla onko muilla havaittavissa samaa🤐
Vierailija kirjoitti:
Tämä Vauva.fi foorumi on niin säälittävä. Mutta tehän olettekin lastentarhaikäisiä. Suokaamme se siis teille anteeksi.
Muista vaihtaa vaipat välillä💩
Kuuluta BB " Jukka, käsienpesulle, pärskit juuri pitkin käsiäsi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeekö Krisu :(
En ihmettele, vakka itkis. Eiks tähän showhun olis yks päivä riittänyt? Okei iso duuni lavastuksissa, mutta onhan toi henkisesti kova rääkki yhdelle, Krisulle. Jopa epäinhimillinen.
Krisu on hoitanut homman tosi mallikkaasti, jotkut työntekijät on vaan tehnyt kaikesta hankalampaa jatkuvalla napinallaan. Ei oo helppo pesti olla ensin ryhmän tasavertainen jäsen ja sitten yhtäkkiä nousta auktoriteettiasemaan ja alkaa komentelemaan muita, ainakin mulle itselleni se olisi varmasti tuntunut tosi oudolta ja vieraalta hommalta. Siihen paineeseen ja vastuuseen kun vielä lisätään joidenkin tyyppien yhteistyöhaluttomuus ja "rakentava kritisointi", niin vähemmästäkin tulee epäonnistunut ja lannistunut fiilis.
Mun mielestä on ihmeellistä, miten erityisesti psykologian kandi Tarina ei pysty yhtään menemään itsensä ulkopuolelle ja näkemään tilannetta kokonaisuudessaan, Krisuhan oli aivan poikki eilen illalla eikä se todellakaan ollut oikea hetki millekään "rakentavalle keskustelulle". Ja turha siinä on alkaa johtajatyyppi-tutkimuksista turinoimaan, ei Kristian ole mikään johtamisen ammattilainen, vaan ihan tavallinen tallaaja jolle osui vaikea nakki ja joka yrittää handlata homman parhaansa mukaan (ja tekee sen todella hyvin!). Jos noi muut olisi handlanneet omat hommansa yhtä hyvin, niin tehtävä olis ilman muuta onnistunut. Ei voi olla niin vaikeaa pari päivää vaikka hammasta purren siivota ja kokata sekalaisen viihdyttämisen lisäksi. Ja Jukalla aivan sama homma, ryhdistäydy nyt helvetti sentään aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdahan itsellesi vauva. Vai pitääkö isukin tai äitylin tulla apuun?
Nyt Krisu vipiksi ja Tarina päälliköksi!
Krisulle on langennut se kirous, että kun on pirtsakka ja hyvä supliikkimies tai-nainen, niin joutuu koko BB-talon "seremoniamestariksi". Mikä tahansa tehtävä, niin aina äänestetään lavalle.
Mitähän big brother pitää tärkeänä tehtävän onnistumisen kannalta? Kuitenkin risteilyllähän on tärkeintä asiakkaat ja heidän tyytyväisyys. Kiinnittääköhän talon asukkaat ja katsojat nyt liikaa huomiota pikku juttuihin ja ylianalysoi tehtävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdahan itsellesi vauva. Vai pitääkö isukin tai äitylin tulla apuun?
Minulle vaihtaa taivaan Isä
Aluksi tää viikkotehtävä tuntu kivalta ja oli viihdyttävää. Nyt ahdistaa Krisun puolesta niin paljon, että en haluaisi edes katsoo. (Silti katon :) Mut toivoisin että BB:n katsomisesta tulisi hyvä mieli, eikä tämmönen hirveä myötätuntoahdistus.