Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
12121/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on syötävän ihana!

Vierailija
12122/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää kestä tota Krisun kyykytystä ja miksi noi sen alaiset on niin ilkeitä sille! Anukin vaan valittaa vaikka Krisu saa selkeät ohjeet BB: ltä. Ainoat, jotka tarttuvat toimeen kuin toimeen niskoittelematta ovat Timo ja Kimmo, pisteet heille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12123/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epäreilu viikkotehtävä Krisun kannalta. Kaikki muut huolehtii vain omasta pikku tontistaan yhden hetken ( hihitellen tyhjäpäisesti siinä samalla kuten ärrsyttävä Milla ) eivätkä edes muista, mitä ovat edellisellä vuorollaan tehneet, olettavat että Krisu huolehtii kaikesta kaikkien puolesta! Ovat tahallaan noudattamatta BB:n (joka ottaa kaiken irti yhden asukkaan eli Krisun epätoivoisesta roolista) antamia, Krisun välittämiä sääntöjä ja käskyjä eivätkä anna ryhmänä mitään tukea "esimiehelleen", huutavat päälle jos tämä koittaa saada jossain ryhmän mielipiteitä jnejne.  

Ja Krisu on nyt huolissaan, että kenenkään muun virheisiin tämä ei tule kosahtamaan kuin hänen koska hänellä kaikki vastuu YHTEISESTÄ viikkotehtävästä. 

BB ja kanssa-asukit sucks!!

ps ja kyllä, olen Krisufani, ainut valopilkku koko talossa. 

No jos tykkäät tollasta ihme lässyttelyä eikä järki luista niin hyvä. Itteni ällöttää toi krisun nuuskaaminen siis kun käyttää samaa pussia kuivaa välillä vaan. Hyi saatana niitä ruuan jämien määrää ym muuta paskaa

Vierailija
12124/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks Krisu tekee noista vuoroista noin kauheen vaikeeta. Toki ois helppoa ollut jos yksinään hoidettavia hommia ois ollut vaan 2 eikä kolmea, ois voinut suoraan kierrättää ja jos vielä paritkaan ei saa olla kokoajan samat niin onhan siinä vähän mietittävää, mutta vaikuttaa lähinnä rakettitieteeltä

Vierailija
12125/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jukka on 5kymppisenäkin vielä samanlainen pesän hakija, ihan pimee päästään. Kattokaa sen ilmeistäkin, toosa loistaa silmistä.

Vierailija
12126/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miettivät täällä ihan liikaa yksittäisiä pikku tapahtumia tehtävän epäonnistumisen kannalta. Tuossa on kuitenkin kaksi kokonaista päivää ja kaksi puolikasta, joten ei se nyt esimerkiksi yhteen auki olevaan sepalukseen kaadu.

Vierailija
12127/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun tässä ketjussa tämä vali vali tyyppi ei ole vähään aikaan valittanut mistään.

Vierailija
12128/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu näpäytti Anua: "älä kyseenalaista tehtäviäni. Voit jäädä sairaslomalle jos haluat".[/quote

Anu ei halunnut sairaslomalle. Krisu tähän että mene luudun kanssa. Anu himaan.

Vierailija
12129/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka kerta kun Kristian parka syö täään, hätäseen veti yhden ribbsin seisoessa?

Tuossa on muuten aivan älyttömän monta huomioon otettavaa asiaa ja koko ajan  tulee Krisulle lisää. Olen itse ollut esimiehenä viiden hengen tiimissä ja voin sanoa, että vaikka kaikki työtoimet oli tuttuja ja rutiinit samoja, ei ollut tuollaista muuttujaa kuin tässä matkustajat toiveineen, niin oli siinä tekemistä. Todellakin arvostan Krisua että kylmiltään vetää noin hyvin. Ja tunnollisesti!

Vierailija
12130/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerikö se on tähän mennessä ollut kupin kittaamisen kuningas? Pitkä viikko kyllä, jos pääsevät vielä viikonloppuna bilettämään ja yksi on tintannut koko alkuviikon :DD Tänään sitten sokka irti viimeisen risteilyillan kunniaksi?

Vierailija
12131/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei toi Tarina voi kehuu itseensä koko ajan noi paljon!? Sen on pakko heittää sitä jostain sarkasmin pohjalta tms. Ei kukaan nyt vaan voi hehkuttaa itteään joka asiassa.

Ihan niin kuin olisi joku parodiahahmo, mutta kyllä tästä sellainen vaikutelma tulee, että hän on ihan tosissaan. 

Vierailija
12132/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Vauva.fi foorumi on niin säälittävä. Mutta tehän olettekin lastentarhaikäisiä. Suokaamme se siis teille anteeksi.

Muista vaihtaa vaipat välillä💩

Vaihdahan itsellesi vauva. Vai pitääkö isukin tai äitylin tulla apuun?

Minulle vaihtaa taivaan Isä

Mulle isoveli.

Vierailija
12133/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muistuttamaan kuuluisaa koetta vanki ja vartijat, krisu nukkumaan psykoosit on tulilla.

Vierailija
12134/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö ton Anun vaan mennä lääkäriin? Jos aiemmin BB jo sanonut, että pitää tulla sanomaan jos kipua taas ilmenee. Mut ei, ei voi mennä. Kivempaa valittaa Krisulle. Jumallaut.

Vierailija
12135/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta totta. AP on kirjoittanut kaikki viestit thän ketjuun ja saanut näin yli 600 sivua viestejä itse itselleen. Melkoinen saavutus.

Vierailija
12136/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu kehottaa Anua menemään lääkärin katsottavaksi, mutta Anu hannaa vastaan.

Voi tosiaan olla vakavampi asia kyseessä.

Vierailija
12137/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokit saa tehdä mitään oma-aloiteisesti?

Siis, että Krisu käy huolehtimassa jälkkärikahvien keittämisenkin?! Apua? - ei ihme, että nuppi tutisee.

Saishan ne ja se oma-aloitteisuushan oli toivottavaakin.

Entistä enemmän alkoi säälittämään Krisun työtaakka.

Krisun työtaakka on täysin kohtuuton. Julmaa touhua tuotannolta.

Vierailija
12138/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirakin pyörii info tuolilla väsyneen näköisenä pää notkuen... ei hyvä!

Vierailija
12139/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.

Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.

Vierailija
12140/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ja Jukka kokkeina.

Vuoro vaihtuu.

Anu tulee kokiksi, Tarina alkaa ohjeistaa Anua.

Tarina kertoo Anulle kuinka ruokaa laitetaan,

ja toivottaa onnea matkaan.

Mira tulee toiseksi kokiksi.

Mira ja Anu ihmettelevät epämääräistä kattilaa hellalla: Mikäs tämä on?

Tarina ja Jukka: meiltä paloi vesi pohjaan.

Bon appetit vaan VIP -vieraat!

:D :D :D D D :D :D :D :D D :D

Silti ovat omasta mielestään ihan kaikessa parhaita.

Ketju on lukittu.