BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi helmeri on kyllä ihan 10veen pojan tasolla. ei tota kukaan aikuisena pidä.
Helmeristä on kyllä aika ilkeää kommentointia jatkuvasti, miettisit vähän mitä tänne kirjoittelet. Helmerin äiti tai kukaan vaan läheinen voi lukea näitä kommentteja ja toki Helmeri itse kun poistuu talosta...
Paljon pahempaa kaikista muista on kirjoitettu. Täysin asiatonta kommentointia!
Kyllä on muistakin kirjoiteltu törkeitä kommentteja, myös törkeämpiä, mutta en muista lukeneeni yhtäkään kriittistä kommenttia Helmerin haukkumisesta, vaikka jatkuvasti haukutaan aivovammaiseksi, vajaaksi jne. Näitä kommentteja kuitenkin varmaan satoja. Mun mielestä pahin loukkaus olisi sanoa vajaaksi. Paljon pahempi kuin seksihullu, juntti, läyhääjä tms miten nyt joitakin muita on haukuttu...
Joopa joo, mutta juurihan Helmeri itse kertoi 24/7:ssa aivovammastaan. Etkö katso ohjelmaa?
Sitä suuremmalla syyllä, miksi ihmiset kirjoittavat että on jälkeenjäänyt ja vajaa? Ihan tosi törkeää. Mitä hän itse asialle voi? Jollekin läyhäämiselle tai ilkeydelle kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen sit kun BB loppuu...?
Samaa mietin tänään :D Oli tarkoitus katsoa vain eka jakso, mutta sitten kun huomasi että on niin sekalaista sakkia (+ ei bileitä koko ajan) niin sitten jäi vaan koukkuun.. Mitäs sitten kun tämä loppuu :'/ Ei mitää tekemistä iltaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Krisu haluaa että voittaa itse.
Tietenkin, varmasti jokainen haluaa!
Hän sanoi myös toivovansa Kimmon tai Kevinin voittoa. Kehui heitä muutenkin. Joten voitte, Krisun kannattajat, lopettaa sen aiheettoman Kevinin mustamaalaamisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalanpilkka ja kiusaaminen jää tästä bb tuotannosta mieleen. Uskovatkohan Jumalaan tuotannon työntekijät.
Missä vaiheessa on Jumalaa pilkattu ja kuka on pilkannut ja miten?
Tuotannon lempilapsi Krisu on pilkannut. Ne ois voinut leikata pois. Jumalan pilkan.
Aika jännää että sikarit plus Anu sanoo Keviniä voittajaksi. Silti tulevat nimeämään hänet
Kiusallisuuden huippua taas tavoteltiin, kun näytettiin pimeetä makkaria, jossa Anu makaa omassa sängyssään. Helmeri kävi istumassa ja makaamassa Anun päällä, kunnes käsky kävi (?) sikarikerholta. Anu makasi tietenkin koko ajan lahnana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku Vehviläiseen. Kehtasikin puhua Villestä taas inhottavaan tyyliin. Oikein mustamaalasi. Ainakin koosteessa Ville näytti ihan innostuneelta tehtävistä, vaikka Vehviläinen toisin väitti. Kyllä ovat puolueellisia sekä Vehviläinen että Hätönen. Ei jatkoon nämä juontelijat.
Olen katsellut 24/7, enkä ole huomannut, että Ville ei olis tykänny. Mitä ihmettä? Miten ne voi olla noin puolueellisia, vai onko tuotannolla halu päästä Villestä eroon?
Ville on selvästi piikki tuotannon lihassa. Ei vaan sovi ennalta käsikirjoitettuun stereotypiaan.
No onhan se tässäkin koosteessa dissannut tehtävää.
Anu ei ansaitsisi tuolla olla ollenkaan enää.
Onneksi Tarina ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi helmeri on kyllä ihan 10veen pojan tasolla. ei tota kukaan aikuisena pidä.
Helmeristä on kyllä aika ilkeää kommentointia jatkuvasti, miettisit vähän mitä tänne kirjoittelet. Helmerin äiti tai kukaan vaan läheinen voi lukea näitä kommentteja ja toki Helmeri itse kun poistuu talosta...
Paljon pahempaa kaikista muista on kirjoitettu. Täysin asiatonta kommentointia!
Kyllä on muistakin kirjoiteltu törkeitä kommentteja, myös törkeämpiä, mutta en muista lukeneeni yhtäkään kriittistä kommenttia Helmerin haukkumisesta, vaikka jatkuvasti haukutaan aivovammaiseksi, vajaaksi jne. Näitä kommentteja kuitenkin varmaan satoja. Mun mielestä pahin loukkaus olisi sanoa vajaaksi. Paljon pahempi kuin seksihullu, juntti, läyhääjä tms miten nyt joitakin muita on haukuttu...
Joopa joo, mutta juurihan Helmeri itse kertoi 24/7:ssa aivovammastaan. Etkö katso ohjelmaa?
Sitä suuremmalla syyllä, miksi ihmiset kirjoittavat että on jälkeenjäänyt ja vajaa? Ihan tosi törkeää. Mitä hän itse asialle voi? Jollekin läyhäämiselle tai ilkeydelle kyllä voi.
Koska hän on hieman vajaa. Etkö katso ohjelmaa? Strutsin muna päähän -tehtävän jälkeen sanoi toivovansa, ettei hänen lääkärinsä katso ohjelmaa. Jos olisi täysissä järjissä, ei koheltaisi kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Kristian väänsi tortut lattialle. Mitä hemmettiä.
Kylmänviileästi keräsi talouspaperilla kasan ja vei pönttöön. Normipäivä.
Normaalia kakkia lattialle selvinpäin? Ei se ole oikeastaan normaalia kännissäkään, kun ei ole kyse mistään flunssakaudesta tai jonkin bakteerin aiheuttama.
Hei mitä helvettiä?
Joku aiemman kirjoitti että tuo kommentti oli pelkkää trollausta. Ei oikeasti tapahtunut.
Taas Ville otti jonkin lääkkeen pienestä pussista vessassa. Eikö BB jaksa kutsua porukkaa enää edes iltalääkkeille pk-huoneeseen? Vai onko nyt porukkaa niin vähän, että pystyy vahtimaan että jokainen vetää vaan omat lääkkeensä?
Kai Kimmokin sit nappailee verenpainelääkkeet itekseen tuolla?
Jään pohtimaan tätä..
Krisulla hauskaa läppää. Nyt Opel Corsa, jonne kaikki ahtautuu, pelkkää kirkasta viinaa juotavaksi ja Hevisaurus soittamaan takakonttiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Krisu fani joka haukkuu Villeä joka minutti mene hoitoon, oikeasti.
Kaikki Krisun fanit ovat narsisteja ja halauvat ihannoida vain kaikkien muiden ihmisten huonoa oloa. Heillä on todellisuuden taju tästä maailmasta huolestuttavan vääränlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Kristian väänsi tortut lattialle. Mitä hemmettiä.
Kylmänviileästi keräsi talouspaperilla kasan ja vei pönttöön. Normipäivä.
Normaalia kakkia lattialle selvinpäin? Ei se ole oikeastaan normaalia kännissäkään, kun ei ole kyse mistään flunssakaudesta tai jonkin bakteerin aiheuttama.
Ei se ole normaalia kännissäkään, kuten ei ole aseilla ja kaikkien tappamisella uhkailukaan.
Tottakai Vehviläinen dissaa Villeä, koska Ville on miehekäs mies. Ja Vehviläinen ite on, mikä nyt onkin.
Kuka saa Kevinin ylimääräisen äänen? Krisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla kannata kertoa tietenkään kaikkea.
Jokaisella tuollakin on asioita ettei halua kertoa.Miten äidin ikä on salattava asia esikoisen saadessa ellei se ole SALAISUUS.
Ei näy Dianan ikää sen LinkedIn -profiilissakaan
Hyvä,ettei kerro. Lapsia pitää suojella. Pitäisikö käyttäytyä,kuin Anu,jonka lapsia saatetaan kiusata
äidin käyttäytymisen takia(kuvat ja rivot puheet,jotka eivät poistu netistä.)
Tai Anun typerä kännääminen ja hakee sillä mies seuraa.
Tai Helmerin kanssa sormettelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku Vehviläiseen. Kehtasikin puhua Villestä taas inhottavaan tyyliin. Oikein mustamaalasi. Ainakin koosteessa Ville näytti ihan innostuneelta tehtävistä, vaikka Vehviläinen toisin väitti. Kyllä ovat puolueellisia sekä Vehviläinen että Hätönen. Ei jatkoon nämä juontelijat.
Joo miksi puhui noin Villestä? Ihan kiltisti osallistui tehtävään mielestäni kyllä??
Aivan samalla tavalla haukkui Jukkaa viime viikolla ja vähätteli ja puolusteli Krisua tyyliin "kyllähän nyt kuka tahansa olisi kännissä toiminut aivan kuten Krisu (käynyt kurkkuun kiinni ja uhannut tappaa kaikki ampumalla), paljon pahempihan se Jukka oli kun Krisulle jotain ärähti (yhtälailla kännissä ja Krisun haastettua pitkään aivan tarkoituksella riitaa ja provosoitua).
Anun mukaan Kevin ehkä voittaa koska on niin hassu ja erikoinen. Mutta Anu haluaa itse voittaa.
Tottahan se onkin, Kev on mainio, mutta tajuavatko antaa hänelle nimeämispisteitä, mikä olisi heille itselleen edullista. Toisaalta ostaako Kevin itseltään pisteitä pois vai keksiikö omaan fiksuun tapaansa perustelut miten rahnansa käyttää. Jännittävää.