Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
76781/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sai nyt valmiiksi ja Krisu aikoja sitten

Vierailija
76782/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Herraan Kristukseeen Jumalan ainoaan poikaansa joka sikisi pyhästä hengestä , syntyi neitsyt Mariasta........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76783/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

krisse on kateellinen Villelle. krisse karehtii sitä mitä ei hänellä ole vaan Villellä on. siitä se jatkuva nälviminen Villeä kohtaan johtuu.

Krisu on niitä ihmisiä, jotka pönkittävät itseään ja omaa asemaansa nälvimällä jatkuvasti jotakuta toista. Alkukaudesta Krisun hampaissa oli pahiten Tarina, nyt Ville. Monet muut on saaneet pienemmän osansa aina jossain välissä. Onhan hänen kantansa tullut jo moneen kertaan selville: vika ei ole koskaan kiusaajassa ja siinä mitä kiusaaja sanoo, vaan vika on kiusatussa, kun kokee loukkaantuvansa. 

Tarina oli häätöäänestyksessä heti ekalla viikolla, senkin jälkeen kahdesti kunnes putosi että sikäli kertoo varmaan hänen yleisestä suosiostaan talossa. Sikäli hauska että täällä nämä fanaattiset Krisun vihaajat ovat päättäneet että Tarina oli täysin viaton ja Krisu vain päätti alkaa häntä kiusamaan. Asiat mitä Krisu Tarinassa kritisoi oli täysin tosia ja muutkin talon asukkaat olivat samaa mieltä. Jukkakin sanoi Tarinalle aivan suoraan että Tarina loukkaantuu tyhjästä, mutta nyt tilanne on muuttunut yhtäkkiä niin että Tarina oli uhri ja Krisu ilmeisesti masinoi kaikki muut äänestämään Tarinaa.

Itse kun olen ollut koulukiusattu niin noinhan se just meni, että muiden mielestä kiusaaja oli vain vitsikäs ja minä otin liian vakavasti, kuitenkaan ne "muut" ei tajunneet miten paljon kiusaaja sanoillaan juuri minua satutti, vaikka jollekkin muulle ne sanat olisi olleet ihan höpöä, niin juuri minulla ne kolahtivat, koska voin huonosti jo muutenkin. Se että kiusaaja ei lopettanut vaikka tein hyvin selväksi että loukkaannuin oli aivan hirveää ja sai muutkin mukaan kiusaamiseensa.

Krisu on ihan selvä kiusaaja ja nytkin provosoi muita mukaan Villen kiusaamiseen, juuri eilisestä koosteesta se tulee erittäin hyvin esiin miten Krisu läyhää ja oikein yllyttää muita mukaan omaan tunnetilaansa.

Kyse ei ole siitä, että jotku ihmiset ärsyttää, kyllä minuakin elämässä ärsyttää monet ihmiset, mutta silti pitäisi hillitä itseään niin ettei päädy kiusaamaan, pitää lopettaa jos toinen loukkaantuu. Se että mua ärsyttää ei oikeuta minua satuttamaan toista.

Hieno puhe. Täällä on muutamia jotka eivät halua myöntää itsensä olevan kiusaajia. Ne jotka väittävät koko ajan sitä ettei Kristianista saa kirjoitella ja väittävät muita kiusaajiksi. Kiusaajista saa kirjoitella niin kuin se asia oikeasti on. Siis se miten Kristian puhuu toisista asukkaista. Kiusaajat menkää juomaan alkoholia jottei teidän luonne näy muille ihmisille. 

Vierailija
76784/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yksi juttu siitä, miten heiveröinen ihmisten moraali on: https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/pahuus_puhkeaa_helposti

Mutta siis ei tuokaan poista vastuuta omista teoista ja päätöksistä, voi myös päättää tehdä toisin.

Vierailija
76785/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa, nuo ovat kaikki aikuisia ihmisiä ja talossa omasta vapaasta tahdostaan. Jokainen tuolla pelaa peliä OMAN harkintansa perusteella ja tekee omat valintansa. Myös muut kuin Krisu, Ville ja Kevin.

Vierailija
76786/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother esittää: pääosassa Ville ja Krisu

Sivuosissa: Anu, Helmeri, Kevin ja Kimmo

Vierailija
76787/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu valmista Helmerillä ja Anulla!

Oho Anu sai kuulutuksen "muista annetut ohjeet"

Vierailija
76788/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla kiristää hermoja useammalla. Luulen että ovat Villeen kyllästyneitä.

Niinhän ovatkin ja lietsovat tätä kyllästyneisyyttä Krisu etunenässä. Krisu varsinkin ihan tarkoituksella luo tilanteita missä saa Villen puhumaan uskostaan ja sitten vetäiseekin sanallisesti Villeä päin näköä ja ottaa kontaktia muihin ja yllyttää myös inhoamaan Villeä.

En usko että Ville olisi muille asukkaille läheskään noin ärsyttävä, jos Krisu ei tätä asiaa toisi jatkuvasti esiin ja lietsoisi. Krisu vihaa Villeä koska Ville uskaltaa vastustaa Krisua ja näin ollen Krisulla on ihan selvä päämäärä saada muut antamaan nimeämispisteitä Villelle.

Krisu petaa omaa ylivaltaansa talossa, tietää että Ville antaa varmasti Krisulle ääniä, tiesi myös että Jukka tulee antamaan Krisulle ääniä ja siksi petasi Jukankin huonoon valoon provosoimalla aralla aiheella ja ihan tarkoituksella, ei se mikään vahinko ollut.

Sikarikerho on päättänyt jo viime viikolla häätöäänestykseen joutuvat henkilöt. Ne ovat Ville ja Kevin. Kaikki tulevat antamaan Villelle kaksi ääntä , ellei Kevin tee toisin. Mutta se on vain hänen kaksi ääntä, jotka eivät vaikuta enää. Ville saa siis 8 ääntä.

Vierailija
76789/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikkatesti Anulle😬

Pyörittää fossileita ihmeissään kädessä ja katsoo vuoronperään lappua ei tuu valmista!

Vierailija
76790/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhuksi mennyt tämä palsta. Täällä demonisoidaan taukoamatta ihan tavallisisa talliaisia vaan sen takia että näillä on luonteenpiirteitä tai aatteita, joista itse ei pidä. Jäitä hattuun. Ei ole Krisu eikä Ville sosiopaatti. Enemmän nämä kirjoitukset on kiusaamista, kun talon kärhämät, joita tulisi kelle vaan normi-ihmiselle jos joutuisi asumaan 24/7 pari kuukautta ventovieraiden kanssa eristyksessä. Se on koko formaatin suola. Lopettakaa tämä hysteerinen demonisointi. Lapsellista touhua.

Vierailija
76791/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu mikä tässä keskustelussa on pistänyt silmään on Krisun puolustelijoiden tyyli haukkua Krisun kritisoijat mt-potilaiksi. Se on vissiin heille suurin loukkaus minkä keksivät. Muista asukkaista puhuttaessa ei heti kehoteta menemään hoitoon tai ottamaan lääkkeet tai diagnosoida avohoitopotilaaksi.

Vierailija
76792/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu hallitsee pelolla kuin diktaattori joo joo porukkaa. Paitsi fiksut Ville ja Kevin.

Krisu on kyllä pelottava minustakin. Hullun kiilto silmissään...

Jännä juttu, ettei asukkaat pelkää Krisua, ei minuakaan pelota. Krisu on kyllä heittänyt itsestään karskia huumoria, itseironiaa riittää hulluudesta puhumiseenkin, paljon on saanut nauraa. Mielenkiinnosta kysyn, miten määrittelisit asukkaiden fyysisiä vaivoja rukoilemalla parantamisen ja harmituksen, kun ei paranekaan?

Krisun oma kaveri Anu luonnehti Kristianin käyttäytymistä ja hyökkäävyyttä autossa niin ahdistavaksi ja rankaksi henkiseksi väkivallaksi, että hänestä tuntui, että saa kohta paniikkikohtauksen, jos ei pääse tilanteesta pois.

Anu siis valehteli ja kalasteli lisää kannattajia itselleen.

Vierailija
76793/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on aiheuttanut tuolla monelle mielipahaa kuten Kevinille ja Millalle.

En oo Krisu fani mutta ei oo mikään kieroilija.

Läpällä sanoo. Ei pidä niin tosissaan ottaa. Herkamastuu Villen sanomisista välillä. Ei niin vakavaa.

Vierailija
76794/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla kiristää hermoja useammalla. Luulen että ovat Villeen kyllästyneitä.

Niinhän ovatkin ja lietsovat tätä kyllästyneisyyttä Krisu etunenässä. Krisu varsinkin ihan tarkoituksella luo tilanteita missä saa Villen puhumaan uskostaan ja sitten vetäiseekin sanallisesti Villeä päin näköä ja ottaa kontaktia muihin ja yllyttää myös inhoamaan Villeä.

En usko että Ville olisi muille asukkaille läheskään noin ärsyttävä, jos Krisu ei tätä asiaa toisi jatkuvasti esiin ja lietsoisi. Krisu vihaa Villeä koska Ville uskaltaa vastustaa Krisua ja näin ollen Krisulla on ihan selvä päämäärä saada muut antamaan nimeämispisteitä Villelle.

Krisu petaa omaa ylivaltaansa talossa, tietää että Ville antaa varmasti Krisulle ääniä, tiesi myös että Jukka tulee antamaan Krisulle ääniä ja siksi petasi Jukankin huonoon valoon provosoimalla aralla aiheella ja ihan tarkoituksella, ei se mikään vahinko ollut.

Sikarikerho on päättänyt jo viime viikolla häätöäänestykseen joutuvat henkilöt. Ne ovat Ville ja Kevin. Kaikki tulevat antamaan Villelle kaksi ääntä , ellei Kevin tee toisin. Mutta se on vain hänen kaksi ääntä, jotka eivät vaikuta enää. Ville saa siis 8 ääntä.

Kevin vaihtuu Krisuksi tämä mun veikkaus..näki ilmeistä kun Krisu ei tippunut!!!

Peli alkaa nyt myös sikkekerhossa ja sopimukset unohdettu!!

Vierailija
76795/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhuksi mennyt tämä palsta. Täällä demonisoidaan taukoamatta ihan tavallisisa talliaisia vaan sen takia että näillä on luonteenpiirteitä tai aatteita, joista itse ei pidä. Jäitä hattuun. Ei ole Krisu eikä Ville sosiopaatti. Enemmän nämä kirjoitukset on kiusaamista, kun talon kärhämät, joita tulisi kelle vaan normi-ihmiselle jos joutuisi asumaan 24/7 pari kuukautta ventovieraiden kanssa eristyksessä. Se on koko formaatin suola. Lopettakaa tämä hysteerinen demonisointi. Lapsellista touhua.

Ihan tavallisia pulliaisia tässä ollaan ja kiusaaminen herättää monessa ihmisissä tunteita, koska ovat itse kokeneet samaa. Miksi kiellät ihmisiä puhumasta fiiliksistä, joita ohjelma herättää? Ja miksi mustaamaalaat fiilisten kertomista sanomalla sitä demonisoinniksi? Itsekkin demonisoit muita väittämällä muiden keskustelua demonisoinniksi? (samalla logiikkalla kuin itse tuossa harjoitat).

Vierailija
76796/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on jo yhtä tiukasti Krisun talutushihnassa kun Hemmi Anun🐑

Vierailija
76797/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerille kuulutus nyt!!!

Pitää ranteella munaa!!

Selkeesti isoveikka muualla välillä..

Kimmolle tuli heti äsken samasta mitä Helmeri tekee nyt!

Vierailija
76798/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on aiheuttanut tuolla monelle mielipahaa kuten Kevinille ja Millalle.

En oo Krisu fani mutta ei oo mikään kieroilija.

Läpällä sanoo. Ei pidä niin tosissaan ottaa. Herkamastuu Villen sanomisista välillä. Ei niin vakavaa.

Krisu on aiheuttanut mielipahaa Emmalle, Tarinalle, Timolle, Kevinille, Millalle, Miralle, Villelle, Anulle ja Jukalle. Ja osalle vieläpä huomattavasti useammin kuin kerran.

Vierailija
76799/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerille kuulutus mutta jatkaa samalla tavalla😅

Totes vaan että yritetään..

Vierailija
76800/90773 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

krisse on kateellinen Villelle. krisse karehtii sitä mitä ei hänellä ole vaan Villellä on. siitä se jatkuva nälviminen Villeä kohtaan johtuu.

Krisu on niitä ihmisiä, jotka pönkittävät itseään ja omaa asemaansa nälvimällä jatkuvasti jotakuta toista. Alkukaudesta Krisun hampaissa oli pahiten Tarina, nyt Ville. Monet muut on saaneet pienemmän osansa aina jossain välissä. Onhan hänen kantansa tullut jo moneen kertaan selville: vika ei ole koskaan kiusaajassa ja siinä mitä kiusaaja sanoo, vaan vika on kiusatussa, kun kokee loukkaantuvansa. 

Tarina oli häätöäänestyksessä heti ekalla viikolla, senkin jälkeen kahdesti kunnes putosi että sikäli kertoo varmaan hänen yleisestä suosiostaan talossa. Sikäli hauska että täällä nämä fanaattiset Krisun vihaajat ovat päättäneet että Tarina oli täysin viaton ja Krisu vain päätti alkaa häntä kiusamaan. Asiat mitä Krisu Tarinassa kritisoi oli täysin tosia ja muutkin talon asukkaat olivat samaa mieltä. Jukkakin sanoi Tarinalle aivan suoraan että Tarina loukkaantuu tyhjästä, mutta nyt tilanne on muuttunut yhtäkkiä niin että Tarina oli uhri ja Krisu ilmeisesti masinoi kaikki muut äänestämään Tarinaa.

Itse kun olen ollut koulukiusattu niin noinhan se just meni, että muiden mielestä kiusaaja oli vain vitsikäs ja minä otin liian vakavasti, kuitenkaan ne "muut" ei tajunneet miten paljon kiusaaja sanoillaan juuri minua satutti, vaikka jollekkin muulle ne sanat olisi olleet ihan höpöä, niin juuri minulla ne kolahtivat, koska voin huonosti jo muutenkin. Se että kiusaaja ei lopettanut vaikka tein hyvin selväksi että loukkaannuin oli aivan hirveää ja sai muutkin mukaan kiusaamiseensa.

Krisu on ihan selvä kiusaaja ja nytkin provosoi muita mukaan Villen kiusaamiseen, juuri eilisestä koosteesta se tulee erittäin hyvin esiin miten Krisu läyhää ja oikein yllyttää muita mukaan omaan tunnetilaansa.

Kyse ei ole siitä, että jotku ihmiset ärsyttää, kyllä minuakin elämässä ärsyttää monet ihmiset, mutta silti pitäisi hillitä itseään niin ettei päädy kiusaamaan, pitää lopettaa jos toinen loukkaantuu. Se että mua ärsyttää ei oikeuta minua satuttamaan toista.

Hoida pääkoppasi kuntoon niin ei tarvitse projisoida omia traumoja tositv:n hahmoihin. Koulukiusaaminen on väärin, mutta niin on myös se että syytetään toisia kiusaajiksi ihan ilman syytä. Sinulla on vakavia henkisiä ongelmia ja suosittelen hoitamaan ne alta pois ennen kuin tulet internetiin analysoimaan muita.

Oletko koskaan katsonut peiliisi? Hän ei syytä ketään ilman syytä kiusaajaksi. Tiesitkö sen, että hän voisi nostaa syytteen sinua vastaan? Sinun kannattaa analysoida itseäsi miksi olet itse kiusaaja. Koska kiusaaja aina aloittaa puhumisen henkisistä ongelmista. Koska ehkä sinä itse kärsit niistä eniten, niin ehkä. Etkä osaa edes kunnolla perustella.

Ketju on lukittu.