BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu on ehkä koko BB historian hiirein nainen talossa ikinä. Ihan lame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ulos rangaistuksena tuotannolle valehtelusta!!! Sanoi olevansa todella näyttävä ja sanavalmis persoona ja aina tapahtuu ku anu on paikalla. Herranjumala
Keksitkö tuon aivan itse, Herrajumala? Paljon olet jaksanut halveerata Anua joka päivä. Aina uusia kaunaisia kommenttea juuri Anu-henkilöstä! Johtuneeko siitä, että ei ole enää muita naisia, ketä arvostella?
Kyllähän tuon on keksinyt ihan Anu itse. Nimen omaan keksinyt eli valehdellut.
Miten tuolta Krisulta tulee limaa noin paljon kun seisoo tuolla röökipaikalla ja räkii🤮
Pappa oli Vehviläinen kroppa paljasti.
Aiku jännittää. Krisun haluun jäädä. Loppujen lopuksi aito ja rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Krisu kun lähtis niin tuotanto uskaltais antaa noille vielä parit bileet alkolla. Niin kauan kun Krisu on talossa joutuvat suojelemaan niin häntä itseää kun muitakin Krisun kännikäytökseltä.
Mites Jukka, joka kerta ollut vinkeitä aggressiivisuudesta kun ollut otilla talossa, hänellähän odottaa ulkomaailmassa käräjätkin pahoinpitelystä?
En ois ikinä uskonut että Eewistäkin tulee ikävä kun kuuntelee Anua, joka on iahn harmaahiiri. tekoblodeerattukin vielä, ei mitään annettavaa ja tekotukat ja kaikki.
Alkoi tulla sellainen tunne että tuotanto heittää Krisun pihalle tänään koska suunnitteilla on vielä yhdet iso bileet ainakin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ulos rangaistuksena tuotannolle valehtelusta!!! Sanoi olevansa todella näyttävä ja sanavalmis persoona ja aina tapahtuu ku anu on paikalla. Herranjumala
Keksitkö tuon aivan itse, Herrajumala? Paljon olet jaksanut halveerata Anua joka päivä. Aina uusia kaunaisia kommenttea juuri Anu-henkilöstä! Johtuneeko siitä, että ei ole enää muita naisia, ketä arvostella?
Siellä kukoistaa huumorintaju! Tää oli varmaan toinen kerta kun olen Anu-henkilöstä kommentoinut mitään 😂
On kyllä törkeää että tuotanto puuttuu noin rankasti äänestyksiin. Krisu ja Jukka saisi olla tasolla finaaliin asti, selvästi viihdyttävimpiä asukkaita talossa. Anu tai Helmeri taas nyhjää toistensa kimpussa, joutaisivat pois jo molemmat vuoron perään tai vaikka samalla oven avauksella.
Meinaako toi vinkuja oikeesti pitää suorassa lähetyksessä tuon paidan auki🙈🙉🙊
En oo katellu enää pariin viikkoon, niin tylsäksi mennyt.
Mutta toivottavasti krisu tippuu ja ens vk kimmo tai helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu kun lähtis niin tuotanto uskaltais antaa noille vielä parit bileet alkolla. Niin kauan kun Krisu on talossa joutuvat suojelemaan niin häntä itseää kun muitakin Krisun kännikäytökseltä.
Mites Jukka, joka kerta ollut vinkeitä aggressiivisuudesta kun ollut otilla talossa, hänellähän odottaa ulkomaailmassa käräjätkin pahoinpitelystä?
Eihän Jukka ole ollut talossa kertaakaan aggressiivinen paitsi silloin Levi-reissulla kun Nistian alkoi nälvimään häntä henkilökohtaisuuksilla, esim. lastensuojelutaustasta. Muuten Jukka on ollut hyvin rauhallisesti.
Tuotannolta puuttuu osaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäs painosteta nuorta kundia kaipaa vaan pikkaisen ohjausta ja hyvä tulee. Komea poika joka voisis olla vaikka elokuvatähti, on sellaista särmää hänessä. Poimisin leffaan heti! Poimisin kaikenlaisiin ihjelmiin jossa särmää tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää tuon maiskuttelun ja suu auki lotskottamisen lisäksi tuo henkarin pyörittely. Minua vihastuttaa ja raivostuttaa totta kai tuo uskontosekoilu ja jumalan leikkiminen.
Miten kukaan ihminen voi olla noin raivostuttavan vastenmielinen. Ihan yliluonnollisen kuvottava tyyppi.
Jep.. Ja tämän lisäksi mua ärsyttää tuo Kevinin tuhiseva nenä, kuulee kuinka nenä koko ajan tukossa + järkyn kuuloista myös kun syö
Joo hän maiskuttelee todella ääneekkäästi syödessään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako toi vinkuja oikeesti pitää suorassa lähetyksessä tuon paidan auki🙈🙉🙊
🤣Näköjään katson mielummin formuloita😬
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu lähtee, niin loppukausi tulee olee yhtä Raamatusta tai siihen liittyvistä asioista keskustelua. Nyt on sentään välillä ollut keveämpääkin keskustelua.
Kimmo pystyy keskusteleen aiheesta ku aiheesta.
Anu ja Hemmi ovat niin onnellisia kun manipuloivat Krisun ja Jukan ärsytyskynnykset Levireissussa.