Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
74301/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heravannan lähellähän oli Nokia ja siellä murhattiin se kiinalaisnainen.

Mä kysyn nyt ihan suoraan että sadaan asia selväksi. Luuletko sinä että Ville m urhasi sen kiinalaisnaisen?

Aika isoja syytöksiä täällä. Pitäisi puuttua.

Siksi mä kysyin että vastais nyt kyllä tai ei ja lopettais ton tyhjänpäiväsen spämmäämisen. Vai mitä hän noilla vihjailuilla tarkottaa mutta ovat aivan törkeitä!

Piip piip piiiip piip piip pii!

Se Hervannan juttuhan oli outo kun siinä vihattu naista noin paljon. Pientä ulkomalaista naista Nokialta.

Vierailija
74302/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut mallia idolistani Iida Pasasesta YouTuben puolelta ja syön aina herkkuja kun katon BB:tä! :D

Mä olen lihonnut BB:n takia kun tulee katsottua 24/7. Napostelu/noutoruoka lisääntynyt ja lenkit jääny välistä. Onneks enää kaks viikkoa :D voi olla, että hetken tuntuu tyhjältä BB:n päätyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74303/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville halveksii myös Keviniä kun ei hyväksy Kevinin ostamia hienoja Halloween-vaatteita.

Älä nyt enää jaksa länkyttäå! Ville ei kristittynä halua juhlia halloweeniä! Ei sillä ole mitään tekemistä Kevinin kanssa. Onhan Villellä vihreä haalari.

Täällä tuntuu olevan harhoja näkeviä ihmisiä. Lopettakaa se pössyttely samaan aikaan kun katsotte jotain live-lähetystä. :DD

Vierailija
74304/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolla tulee kiire suorittaa... :D

Vierailija
74305/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat miettivät että olisi siistiä saada nähdä jokin kauhuelokuva. No siinähän sitä olisi kerrakseen jos laittais olkkarin telkusta pyörimään pakkotoistolla Levin tapahtumia :)

Tää olis hyvä!

Ja miksei näytettäisi koko ensi viikon ajan pakkotoistolla Levin tapahtumista. 

Minusta Villelle voitaisiin näyttää Manaaja-elokuvan sitä kohtausta jossa riivattu tyttö run*kaa itseään ristillä. Ja Villelle samanlainen metalliteline päähän kuin Kellopeli appelsiinissa ettei pääse sulkemaan silmiään

Vierailija
74306/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista väkivalta: https://nettiturvakoti.fi/tunnista-vakivalta/vakivallan-monet-kasvot/#h…

"Jo väkivallan uhka on henkistä väkivaltaa. Pelkoa voidaan pitää vakivallan merkittävimpänä ja yleisimpänä oireena tai merkkinä väkivallan määrästä ja laadusta riippumatta. Monet väkivaltaa kokeneet kertovatkin, että pelko ja pelossa eläminen sekä väkivallan uhka on perheväkivallassa pahinta."

"Hengellinen väkivalta puolestaan on uskonnollissävytteistä käyttäytymistä, jolla pyritään murtamaan tai nujertamaan uskonnollisin uhkauksin, vaatimuksin tai pakottein toisen ihmisen elämänkatsomus, elämäntapa tai mielipide."

Vierailija
74307/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kevin on edelleen halloween-meikeissä, vai vieläkö se juhla jatkuu?

Vierailija
74308/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo Kimmo ;-D hahahahahhahah !!!!

Ville ja Kevin ovat kuulema PAHANTAHTOISIA !! Kun mainitsevat liiasta alkoholinkäytöstä levillä.

Toi äijä on sekaisin.

Joo ihmettelinkin aiemmin sitä kun Kimmo niin tuohtuneena selitti että siitä hän suuttuu jos joku on selvinpäin bileissä ja sitten kuvaa känniläisiä tai puhuu niistä känniläisten tekemisistä myöhemmin ja se tuntui olevan Kimmolle tosi kova juttu.

Mietin, että mitä nyt siitä jEi os joku jotain bileistä myöhemmin puhuu, mutta kun on nyt nähnyt mikä kamala känniörveltäjä Kimmo on niin ymmärrän että ei halua kuulla jälkikäteen toilailuistaan.

kuka haluaa kuulla mokistaan .kerran voi naureskella mutta ei toistoa. Itse oon sen verran suulas että v...lija saa kuulla kunnian😂 huumorilla säestäen

Vierailija
74309/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn nyt ihan suoraan että sadaan asia selväksi. Luuletko sinä että Ville m urhasi sen kiinalaisnaisen?

Siksi mä kysyin että vastais nyt kyllä tai ei ja lopettais ton tyhjänpäiväsen spämmäämisen. Vai mitä hän noilla vihjailuilla tarkottaa mutta ovat aivan törkeitä!

Se Hervannan juttuhan oli outo kun siinä vihattu naista noin paljon. Pientä ulkomalaista naista Nokialta.

Mokia = Nokia. just sayin’

Vierailija
74310/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on ottanut asiakseen Anun kuumottamisen. Kakkutehtävässä kysyi siltä neuvoa ja ei osannut auttaa. Nyt sanoi että SUN PITÄÄ TÄMÄ TIETÄÄ kun olet kiinteistövälittäjä. 

Haluaa kyseenalaistaa Anun pätevyyden, piste löysis Kimmolle tästä.

Vierailija
74311/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä haluanko katsoa liveä tänään. Ärsyttää jo valmiiksi, kun tuotanto niin selvästi suosii Krisua, näyttää vain huonoja paloja Jukasta ja selvästi pelaa Krisua jäämään taloon. Krisu olisi pitänyt poistaa talosta, kun kävi käsiksi Villeen. Jukka vain uhosi, mutta perääntyi ennen kuin mitään tapahtui. Tuotanto päätti pelastaa kultapojan laittamalla molemmat häätöön ja jättämällä näyttämättä Krisun raivoilut ja henkilökohtaisuuksiin menevät provoamiset tappoheittoineen. Jäljelle Krisun toilailujen puhdistuksesta jäi vain muiden asukkaiden kauhistuneet reaktiot ja Jukan puolustaminen Krisua vastaan. Jukka tuo positiivisempaa sisältöä ohjelmaan, mutta sitä ei lainkaan näytetä. Krisu junnaa negatiivisuudessaan ja ylemmyydentunnossaan jankaten samoja juttuja kuin aina ennenkin. Mutku, mutku, tällanen mä vaan oon... Kyllästyttää. Ja epäreilua Jukkaa kohtaan, joka on kuitenkin koko ajan parantanut menoaan.

Voitais pysyä edes totuudessa näissä avautumisissa. Krisu ei kuristanut Villeä eikä käynyt hänen kimppuunsa, ,tämän tietäisit jos seuraisin itse bb etkä vain lukisi tätä palstaa tai iltapäivälehtiä. Ville itsekin sanoi ettei asiassa ollut mitään, kaikki kesti videoinninkin perusteella alle sekunnin. Jukka sen sijaan on talossa itsekin myöntänyt että kävi Krisun rinnuksiin kiinni, uhkasi siinä Krisussa roikkuessaan että on pistänyt ennen nistejä niskaperseotteella ja vielä toissapäivänä kaikille selitti talossa kuinka oli niin pienestä kiinni ettei pistänyt Kristianin hampaita sisään. Krisun ja Villen episodi oli tosiaan 1,5 sekunnin mittainen, ei sisältänyt mitään uhoamista ja Krisu oli aivan sekaisin herättyään ja sinusta tämä on pahempi asia kuin Jukan hommat? Ei jessus

Jotenkin ihmiset menettävät täysin objektiivisen kyvyn tarkastella tilanteita kun kyseessä on heidän suosikit ja inhokit. Minä en inhoa tai fanita kumpaakaan, ehkä siksi ihmetyttää niin paljon miten nuo täysin selvät tilanteet voi nähdä noin eri tavalla.

Jos sinä katsoisit ohjelmaa, niin tietäisit, että Ville sanoi Krisun käyneen häneen kiinni autossa kun kävivät tapahtumaa läpi. Ja myös halusi myöhemmin selvittää asiaa Krisun kanssa talolla, jossa toisti ettei käsiksi käyminen ollut ok. Äläpäs valehtele vaan yritä pysyä totuudessa!

Ville onkin paras puhumaan, on uhannut väkivallalla ihmisiä talossa esimerkiksi Krisun vauvanitkuvitsin jälkeen ja ei se todellakaan ollut asiallista miten Ville riuhtoi Krisun ylös vaikka ei ollut todellakaan kiire eikä ulko-ovikaan ollut vielä auki. Kevin vieressä yritti että nostetaan Krisu autoon kunhan kaikki on valmiina, mutta Ville teki omat päätöksensä. Krisun tekoa ei voi millään verrata Jukkaan, Krisu ei ollut edes tässä maailmassa kun hänet oli revitty hereille ja homma kesti tosiaan 1,5 sekuntia.

Mutta tottakai Ville haluaa keskustella muiden tekemisistä eikä omistaan, Ville on siinä mielessä tyypillinen uskovainen että rikka nähdään muiden silmässä muttei halkoa omassa.

Toivottavasti Kevin voittaa!

Vierailija
74312/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä Kristian ulos talosta:

Äänestysnumero: 5

Äänestä Kristian ulos, (1€/ääni)

Lähetä tekstiviesti 5 numeroon 173005

Soita numeroon 0700 79 105

tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

Lopeta jo spämmääminen idi ootti! Eiköhän jokainen joka haluaa tähän rahansa tuhlata löydä äänestysohjeet itsekin.

Vierailija
74313/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti tahallaan vai vahingossa? 

Nokiastahan tuo nimimuunnos juuri on tehty ;-D Huh mitä jengiä.

Vierailija
74314/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnista väkivalta: https://nettiturvakoti.fi/tunnista-vakivalta/vakivallan-monet-kasvot/#h…

"Jo väkivallan uhka on henkistä väkivaltaa. Pelkoa voidaan pitää vakivallan merkittävimpänä ja yleisimpänä oireena tai merkkinä väkivallan määrästä ja laadusta riippumatta. Monet väkivaltaa kokeneet kertovatkin, että pelko ja pelossa eläminen sekä väkivallan uhka on perheväkivallassa pahinta."

"Hengellinen väkivalta puolestaan on uskonnollissävytteistä käyttäytymistä, jolla pyritään murtamaan tai nujertamaan uskonnollisin uhkauksin, vaatimuksin tai pakottein toisen ihmisen elämänkatsomus, elämäntapa tai mielipide."

Ville : "Jos talossa olisi entinen Ville niin siinä olisi Krisukin hiljaa"

Eiköhän tuo kerrokin Villen menneisyydestä tarpeeksi.

Vierailija
74315/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä haluanko katsoa liveä tänään. Ärsyttää jo valmiiksi, kun tuotanto niin selvästi suosii Krisua, näyttää vain huonoja paloja Jukasta ja selvästi pelaa Krisua jäämään taloon. Krisu olisi pitänyt poistaa talosta, kun kävi käsiksi Villeen. Jukka vain uhosi, mutta perääntyi ennen kuin mitään tapahtui. Tuotanto päätti pelastaa kultapojan laittamalla molemmat häätöön ja jättämällä näyttämättä Krisun raivoilut ja henkilökohtaisuuksiin menevät provoamiset tappoheittoineen. Jäljelle Krisun toilailujen puhdistuksesta jäi vain muiden asukkaiden kauhistuneet reaktiot ja Jukan puolustaminen Krisua vastaan. Jukka tuo positiivisempaa sisältöä ohjelmaan, mutta sitä ei lainkaan näytetä. Krisu junnaa negatiivisuudessaan ja ylemmyydentunnossaan jankaten samoja juttuja kuin aina ennenkin. Mutku, mutku, tällanen mä vaan oon... Kyllästyttää. Ja epäreilua Jukkaa kohtaan, joka on kuitenkin koko ajan parantanut menoaan.

Voitais pysyä edes totuudessa näissä avautumisissa. Krisu ei kuristanut Villeä eikä käynyt hänen kimppuunsa, ,tämän tietäisit jos seuraisin itse bb etkä vain lukisi tätä palstaa tai iltapäivälehtiä. Ville itsekin sanoi ettei asiassa ollut mitään, kaikki kesti videoinninkin perusteella alle sekunnin. Jukka sen sijaan on talossa itsekin myöntänyt että kävi Krisun rinnuksiin kiinni, uhkasi siinä Krisussa roikkuessaan että on pistänyt ennen nistejä niskaperseotteella ja vielä toissapäivänä kaikille selitti talossa kuinka oli niin pienestä kiinni ettei pistänyt Kristianin hampaita sisään. Krisun ja Villen episodi oli tosiaan 1,5 sekunnin mittainen, ei sisältänyt mitään uhoamista ja Krisu oli aivan sekaisin herättyään ja sinusta tämä on pahempi asia kuin Jukan hommat? Ei jessus

Jotenkin ihmiset menettävät täysin objektiivisen kyvyn tarkastella tilanteita kun kyseessä on heidän suosikit ja inhokit. Minä en inhoa tai fanita kumpaakaan, ehkä siksi ihmetyttää niin paljon miten nuo täysin selvät tilanteet voi nähdä noin eri tavalla.

Jos sinä katsoisit ohjelmaa, niin tietäisit, että Ville sanoi Krisun käyneen häneen kiinni autossa kun kävivät tapahtumaa läpi. Ja myös halusi myöhemmin selvittää asiaa Krisun kanssa talolla, jossa toisti ettei käsiksi käyminen ollut ok. Äläpäs valehtele vaan yritä pysyä totuudessa!

Ville onkin paras puhumaan, on uhannut väkivallalla ihmisiä talossa esimerkiksi Krisun vauvanitkuvitsin jälkeen ja ei se todellakaan ollut asiallista miten Ville riuhtoi Krisun ylös vaikka ei ollut todellakaan kiire eikä ulko-ovikaan ollut vielä auki. Kevin vieressä yritti että nostetaan Krisu autoon kunhan kaikki on valmiina, mutta Ville teki omat päätöksensä. Krisun tekoa ei voi millään verrata Jukkaan, Krisu ei ollut edes tässä maailmassa kun hänet oli revitty hereille ja homma kesti tosiaan 1,5 sekuntia.

Mutta tottakai Ville haluaa keskustella muiden tekemisistä eikä omistaan, Ville on siinä mielessä tyypillinen uskovainen että rikka nähdään muiden silmässä muttei halkoa omassa.

Toivottavasti Kevin voittaa!

Jotenkin hyvin ironista, että puolustelet Kristiania, joka on mestari puhumaan muiden puutteista, mutta sitten kun itse pitäisi kohdata se, mitä muille tekee, niin johan alkaa "mut hei mä olen vaan tällanen, mut hei sä itse kyllä teit niin ja näin..." Kunnon vastuunpakoilija. 

Vierailija
74316/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Mokia Nokiaan jotenkin ja miten? Moka, mokiahan on tyrimistä. Miten tyriminen liittyy Nokiaan??

Vierailija
74317/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen ei pitäisi pestä muiden asukkaiden tekemiä omia sotkuja. Eikö Anun olisi pitäny itse hoitaa kakkusotkut mitkä sotki heittäessään kakun ja antaa Anun pestä Helmerin pyykit. Kun aave pappa teki astioiden siruja lattioille miksi aina Ville korjaa sotkut. Ja sikarikerho vaan tupakille läyhäämään. Ville on huolehtija tyyppi. Huolehtii kun toisella paha olla siivoaa sotkut. Ajattelee hyvää. Jotenkin säälittää mua miten toiset pitävät itsestään selvyytenä että Ville hoitaa kaiken. Silti muista paistaa kiittämättömyys ja Villen halveksunta. Mulle on sama voittaako Ville tai Kevin. Kunhan nuo muut itsekkäät laiskiaiset ei voita.

Mieti nyt vähän pidemmälle. Villelle tuo pakonomainen siivoaminen on itsensä rauhoittamiskeino. Hän mieluummin siivoaa yksin kuin on muiden asukkaiden seurassa. Normaalisti muina vuosina talossa on tehty siivousvuorot. Ville ei tuosta roolista kärsi vaan ajattelee hyötyvänsä. Monet muut talon asukkaat ovat myös helpottumeita kun Ville siivoaa, eivät laiskuuttaan, vaan kun ei tarvitse keskustella hänen kanssaan. Kuvio lähtee 100% sosiaaliseen vuorovaikutukseen johtuvista asioista. Ville on osansa valinnut.

En usko Villellä olevan peliä kun siivoaa muiden sotkut. Uskon hänellä olevan sisäänrakennettuna tuo hoivaamisvieti. Ite oon ryhmässä kanaemo äiti huolehtija tyyppi joka huolehtii muista, paapoo ja rukoilee muiden puolesta. Nään Villessä omia piirteitä. Tekemätömyyden puute talossa ehkä luo aktiviteettia Villelle. Häntä ei niinkään kiinnosta läyhäys ja jonninjoutava keskustelu ja juoniminen. Mielummin imurin varteen.

Ei kukaan sanonut, että se on peliä Villeltä. Vaan neuroottista siivoamista, jolla pakenee keskustelua.

Käyttämäsi termit läyhäys ja jonninjoutava keskustelu ja juoniminen ovat todennäköisesti pitkälti samansuuntaisia, joilla jo Martta raamatussa perusteli, miksi mieluummin siivoaa ja touhuaa sen sijaan, että istahtaisi keskustelemaan Jeesuksen kanssa :). Ei kristitty kohtaa lähimmäistä eikä Kristusta lähimmäisessään, jos on kova kiire olla mieluummin imurinvarressa :).

Vierailija
74318/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville hiostaa Krisua lähdöstä tyytyväisena.

Vierailija
74319/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisu kertonut, miksi on asunnoton?

Vierailija
74320/90773 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Mokia Nokiaan jotenkin ja miten? Moka, mokiahan on tyrimistä. Miten tyriminen liittyy Nokiaan??

Menestyneen suomalaisen brändin nimi muutettu halventavaksi ja Israelin lipun väreissä kantaa Ville paitaa. Ihmettelen motiivia.

Ketju on lukittu.