BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Kristian ulos talosta:
Äänestysnumero: 5
Äänestä Kristian ulos, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 5 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 105
tai äänestä netissä tvaani.fi/bbLopeta jo spämmääminen idi ootti! Eiköhän jokainen joka haluaa tähän rahansa tuhlata löydä äänestysohjeet itsekin.
Jollain mt-ongelmaisella on näköjään mennyt Krisu pahasti tunteisiin
Ääniä Jukalle ettei Krisun tarvi lähtee vielä koska ei halua ja tiedä vaikka voittais pikkuravan.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Ville valehtelee Kimmolle päin näköä, ettei hänellä ole mitään homoseksuaalisuutta, haureellista elämää tai epärehellisiä ihmisiä vastaan. :D On se niin kaksinaismoraalinen että oksettaa.
Eihän se noin sanonut. Miten väärin voikaan joku ymmärtää? Eikun hups, taisin mennä trolliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluanko katsoa liveä tänään. Ärsyttää jo valmiiksi, kun tuotanto niin selvästi suosii Krisua, näyttää vain huonoja paloja Jukasta ja selvästi pelaa Krisua jäämään taloon. Krisu olisi pitänyt poistaa talosta, kun kävi käsiksi Villeen. Jukka vain uhosi, mutta perääntyi ennen kuin mitään tapahtui. Tuotanto päätti pelastaa kultapojan laittamalla molemmat häätöön ja jättämällä näyttämättä Krisun raivoilut ja henkilökohtaisuuksiin menevät provoamiset tappoheittoineen. Jäljelle Krisun toilailujen puhdistuksesta jäi vain muiden asukkaiden kauhistuneet reaktiot ja Jukan puolustaminen Krisua vastaan. Jukka tuo positiivisempaa sisältöä ohjelmaan, mutta sitä ei lainkaan näytetä. Krisu junnaa negatiivisuudessaan ja ylemmyydentunnossaan jankaten samoja juttuja kuin aina ennenkin. Mutku, mutku, tällanen mä vaan oon... Kyllästyttää. Ja epäreilua Jukkaa kohtaan, joka on kuitenkin koko ajan parantanut menoaan.
Voitais pysyä edes totuudessa näissä avautumisissa. Krisu ei kuristanut Villeä eikä käynyt hänen kimppuunsa, ,tämän tietäisit jos seuraisin itse bb etkä vain lukisi tätä palstaa tai iltapäivälehtiä. Ville itsekin sanoi ettei asiassa ollut mitään, kaikki kesti videoinninkin perusteella alle sekunnin. Jukka sen sijaan on talossa itsekin myöntänyt että kävi Krisun rinnuksiin kiinni, uhkasi siinä Krisussa roikkuessaan että on pistänyt ennen nistejä niskaperseotteella ja vielä toissapäivänä kaikille selitti talossa kuinka oli niin pienestä kiinni ettei pistänyt Kristianin hampaita sisään. Krisun ja Villen episodi oli tosiaan 1,5 sekunnin mittainen, ei sisältänyt mitään uhoamista ja Krisu oli aivan sekaisin herättyään ja sinusta tämä on pahempi asia kuin Jukan hommat? Ei jessus
Jotenkin ihmiset menettävät täysin objektiivisen kyvyn tarkastella tilanteita kun kyseessä on heidän suosikit ja inhokit. Minä en inhoa tai fanita kumpaakaan, ehkä siksi ihmetyttää niin paljon miten nuo täysin selvät tilanteet voi nähdä noin eri tavalla.
Jos sinä katsoisit ohjelmaa, niin tietäisit, että Ville sanoi Krisun käyneen häneen kiinni autossa kun kävivät tapahtumaa läpi. Ja myös halusi myöhemmin selvittää asiaa Krisun kanssa talolla, jossa toisti ettei käsiksi käyminen ollut ok. Äläpäs valehtele vaan yritä pysyä totuudessa!
Ja myöhemmin Krisu kysyi Villeltä, oliko hän käynyt kiinni Villen kurkkuun, ja Ville sanoi, että EI ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Kristian ulos talosta:
Äänestysnumero: 5
Äänestä Kristian ulos, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 5 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 105
tai äänestä netissä tvaani.fi/bbLopeta jo spämmääminen idi ootti! Eiköhän jokainen joka haluaa tähän rahansa tuhlata löydä äänestysohjeet itsekin.
Kiitos ohjeista. Minä en olisi viitsinyt kaivaa tuota, mutta kun nyt tuli niin laitoin äänen Kristianille. Eka äänestys minlta ja toivon tosiaankin että Krisu lentää pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluanko katsoa liveä tänään. Ärsyttää jo valmiiksi, kun tuotanto niin selvästi suosii Krisua, näyttää vain huonoja paloja Jukasta ja selvästi pelaa Krisua jäämään taloon. Krisu olisi pitänyt poistaa talosta, kun kävi käsiksi Villeen. Jukka vain uhosi, mutta perääntyi ennen kuin mitään tapahtui. Tuotanto päätti pelastaa kultapojan laittamalla molemmat häätöön ja jättämällä näyttämättä Krisun raivoilut ja henkilökohtaisuuksiin menevät provoamiset tappoheittoineen. Jäljelle Krisun toilailujen puhdistuksesta jäi vain muiden asukkaiden kauhistuneet reaktiot ja Jukan puolustaminen Krisua vastaan. Jukka tuo positiivisempaa sisältöä ohjelmaan, mutta sitä ei lainkaan näytetä. Krisu junnaa negatiivisuudessaan ja ylemmyydentunnossaan jankaten samoja juttuja kuin aina ennenkin. Mutku, mutku, tällanen mä vaan oon... Kyllästyttää. Ja epäreilua Jukkaa kohtaan, joka on kuitenkin koko ajan parantanut menoaan.
Voitais pysyä edes totuudessa näissä avautumisissa. Krisu ei kuristanut Villeä eikä käynyt hänen kimppuunsa, ,tämän tietäisit jos seuraisin itse bb etkä vain lukisi tätä palstaa tai iltapäivälehtiä. Ville itsekin sanoi ettei asiassa ollut mitään, kaikki kesti videoinninkin perusteella alle sekunnin. Jukka sen sijaan on talossa itsekin myöntänyt että kävi Krisun rinnuksiin kiinni, uhkasi siinä Krisussa roikkuessaan että on pistänyt ennen nistejä niskaperseotteella ja vielä toissapäivänä kaikille selitti talossa kuinka oli niin pienestä kiinni ettei pistänyt Kristianin hampaita sisään. Krisun ja Villen episodi oli tosiaan 1,5 sekunnin mittainen, ei sisältänyt mitään uhoamista ja Krisu oli aivan sekaisin herättyään ja sinusta tämä on pahempi asia kuin Jukan hommat? Ei jessus
Jotenkin ihmiset menettävät täysin objektiivisen kyvyn tarkastella tilanteita kun kyseessä on heidän suosikit ja inhokit. Minä en inhoa tai fanita kumpaakaan, ehkä siksi ihmetyttää niin paljon miten nuo täysin selvät tilanteet voi nähdä noin eri tavalla.
Jos sinä katsoisit ohjelmaa, niin tietäisit, että Ville sanoi Krisun käyneen häneen kiinni autossa kun kävivät tapahtumaa läpi. Ja myös halusi myöhemmin selvittää asiaa Krisun kanssa talolla, jossa toisti ettei käsiksi käyminen ollut ok. Äläpäs valehtele vaan yritä pysyä totuudessa!
Ville onkin paras puhumaan, on uhannut väkivallalla ihmisiä talossa esimerkiksi Krisun vauvanitkuvitsin jälkeen ja ei se todellakaan ollut asiallista miten Ville riuhtoi Krisun ylös vaikka ei ollut todellakaan kiire eikä ulko-ovikaan ollut vielä auki. Kevin vieressä yritti että nostetaan Krisu autoon kunhan kaikki on valmiina, mutta Ville teki omat päätöksensä. Krisun tekoa ei voi millään verrata Jukkaan, Krisu ei ollut edes tässä maailmassa kun hänet oli revitty hereille ja homma kesti tosiaan 1,5 sekuntia.
Mutta tottakai Ville haluaa keskustella muiden tekemisistä eikä omistaan, Ville on siinä mielessä tyypillinen uskovainen että rikka nähdään muiden silmässä muttei halkoa omassa.
Toivottavasti Kevin voittaa!
Jotenkin hyvin ironista, että puolustelet Kristiania, joka on mestari puhumaan muiden puutteista, mutta sitten kun itse pitäisi kohdata se, mitä muille tekee, niin johan alkaa "mut hei mä olen vaan tällanen, mut hei sä itse kyllä teit niin ja näin..." Kunnon vastuunpakoilija.
Et selkeästikään ymmärrä mitä ironia tarkoittaa, ennenkuin nolaat itsesi muualla käyttämällä sanaa väärin niin tarkista jostain se merkitys.
Ja en minä selitellyt Kristianin tekemisiä, sen mitä hän teki niin kaikki ovat kyllä nähneet. Sen sijaan ihmettelen todella täällä miten ihmiset huomaavat ainoastaan mitä Kristian on tehnyt eikä yhtään mitä muut ovat tehneet. Ja Villessä tuo näkyy samalla tavalla kuin uskovaisilla ylipäätään, omat synnit usein painetaan villaisella mutta muiden asioista jaksetaan kyllä jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on ottanut asiakseen Anun kuumottamisen. Kakkutehtävässä kysyi siltä neuvoa ja ei osannut auttaa. Nyt sanoi että SUN PITÄÄ TÄMÄ TIETÄÄ kun olet kiinteistövälittäjä.
Haluaa kyseenalaistaa Anun pätevyyden, piste löysis Kimmolle tästä.
Tota kun se on osa hänen salatehtäväänsä!! Miten te ette pysy mukana edes näin yksinkertasessa ohjelmassa😃
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisu kertonut, miksi on asunnoton?
Eiköhän tuon tiedä kertomattakin, että on saanut häädön joka asunnostaan huonon käytöksen takia. On varmaan kännipaskonut rappuunkin.
Ville rukoilee Teslaa . Mitä ihmettä!
Vierailija kirjoitti:
mitä jos BB kutsuis Villen pk-huoneeseen. Siellä olis odottamassa cristal snow ja virtanen, jotka pitäisivät kiinni villestä samalla kun hissimies pistäisi neulalla villen suoneen alkoholia.
siinä olis sitä halloweenin taikaa
Siinä nähtäis se "entinen" Ville, jota Ville itsekin tuntuu kovasti puheissaan kaipaavan.
Miksi sinivalkoisen paidan täytyisi olla juuri Israelin värinen? Sinivalkoinen lippu on myös Suomessa, Kreikassa, Hondurasissa,Kreikassa, Mikronoesiassa sekä Somaliassa
Otetaas pieni hetki kunnioittaaksemme Pastoria. Täysin ylivertainen asukas kaikilla mittareilla. Olisi todella kova muutenkin, mutta muiden asukkaiden jatkuva alisuoriutuminen ihan vaan ihmisenä olemisesta tekee Pastorin tasaisesta ja eleettömästä etenemisestä liikuttavaa seurattavaa. Teatterissa voi käydä, mutta itse elämä ei voi olla friikkisirkusta.
Mies tietää hyvin, että tämä on kestävyyslaji ja kanttia löytyy. Yksitellen muut asukkaat alkaneet rakoilemaan rooleissaan, mutta Pastori jatkaa ja näyttää minkälaiset ihmiset on aina kantaneet reppuselässä ihmisyyttä ja yhteiskuntia läpi pimeimpieinkin aikojen.
Vaikka mies ei hyväksyisi homoutta, hän hyväksyy ja peittelee kylmettyneen Kevinin eikä kanna kaunaa Krisulle tai muille samalla kun KAIKKI nämä henkipatot kilpailijoista katsojiin ja tuotantotiimiin asti projisoi omat heikkoutensa Pastorin vioiksi. Leijona ottaa tyynesti koirien räksytyksen ja rukoilee näidenkin puolesta.
Kukaan ihminen ei ole täydellinen, mutta Pastori on hyvä ihminen.
Kiitos Ville ja hyvät syntymäpäivät sekä jaksamista loppuviikoille. Se on täytetty!
Hahha!
Vierailija kirjoitti:
Otetaas pieni hetki kunnioittaaksemme Pastoria. Täysin ylivertainen asukas kaikilla mittareilla. Olisi todella kova muutenkin, mutta muiden asukkaiden jatkuva alisuoriutuminen ihan vaan ihmisenä olemisesta tekee Pastorin tasaisesta ja eleettömästä etenemisestä liikuttavaa seurattavaa. Teatterissa voi käydä, mutta itse elämä ei voi olla friikkisirkusta.
Mies tietää hyvin, että tämä on kestävyyslaji ja kanttia löytyy. Yksitellen muut asukkaat alkaneet rakoilemaan rooleissaan, mutta Pastori jatkaa ja näyttää minkälaiset ihmiset on aina kantaneet reppuselässä ihmisyyttä ja yhteiskuntia läpi pimeimpieinkin aikojen.
Vaikka mies ei hyväksyisi homoutta, hän hyväksyy ja peittelee kylmettyneen Kevinin eikä kanna kaunaa Krisulle tai muille samalla kun KAIKKI nämä henkipatot kilpailijoista katsojiin ja tuotantotiimiin asti projisoi omat heikkoutensa Pastorin vioiksi. Leijona ottaa tyynesti koirien räksytyksen ja rukoilee näidenkin puolesta.
Kiitos Ville ja hyvät syntymäpäivät sekä jaksamista loppuviikoille. Se on täytetty!
Hän ei ole pastori kuin rappareille jotka satanisteja.
En nyt mikään suuri Ville-fani itse ole, mutta jos nyt miettii, miten Ville ja Kristian pahoittelevat käytöstään, niin onhan siinä nyt huima ero.
Kun Jukka sanoi Villelle, että hän ei pitänyt siitä kun Ville käytti hänen omaistensa lähettämän henkilökohtaisen kirjeen sisältöä matkimistehtävässä, niin Ville pyysi heti anteeksi ja myönsi, että olisi pitänyt tajuta, että se ei ole ok.
(Ja tämä oli kuitenkin huomattavasti lievempi tapaus kuin se, kun Kristian käytti Jukan erittäin henkilökohtaista tarinaa tämän haukkumiseen, alentamiseen ja satuttamiseen tarkoituksella, jotta saisi "paineltua nappeja".)
Kristian taas oli vain, että hei ei kukaan muu voi sanoa tästä asiasta mitään, koska Jukkakaan ei loukkaantunut. Hiljentääkseen siis muiden esittämän kritiikin Krisun käytöksestä. Johon Jukka vastasi väliin, että loukkaannuinhan mä. Ja taas Krisu vaan ohitti tämän: No mutta se sovittiin jo. Eli ts. meni jo ohi, ei puhuta enää koko asiasta, ei käsitellä tätä asiaa.
(Muistuttaa erehdyttävästi muuten Krisu-fanien omaa käytöstä. Hyshys, meni jo, ei tästä tarvitse puhua. Ottavat hyvin kerkeästi mallia idoliltaan.)
Vierailija kirjoitti:
Sulla unohtui allekirjoitus tästä viestistä Diana
Nyt se ehdotti Hemmille permanenttia ihan pokkana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heravannan lähellähän oli Nokia ja siellä murhattiin se kiinalaisnainen.
Mä kysyn nyt ihan suoraan että sadaan asia selväksi. Luuletko sinä että Ville m urhasi sen kiinalaisnaisen?
Aika isoja syytöksiä täällä. Pitäisi puuttua.
Siksi mä kysyin että vastais nyt kyllä tai ei ja lopettais ton tyhjänpäiväsen spämmäämisen. Vai mitä hän noilla vihjailuilla tarkottaa mutta ovat aivan törkeitä!
Piip piip piiiip piip piip pii!
Se Hervannan juttuhan oli outo kun siinä vihattu naista noin paljon. Pientä ulkomalaista naista Nokialta.
Mokia = Nokia. just sayin’
Näistä jutuista vois vinkata vaikka sille Villen vaimolle. Menee niin alta riman että saisvat olla tietosia.
Jyystö-höylä sanoi Ville. Kyy kurkkii taas.
Siis tuo läppä, paidan logo ! Onko ÄO sulla jäänyt hiukka pieneksi ?