BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tehtävä vain? Kertokaa rehellisesti kuka asukas teidän mielestänne ansaitsee voittaa. Vastatkaa numerolla ja perustelkaa? Lisäksi onko teidän mielestänne juuri tällä asukkaalla käsitystä siitä mitä BB-voittoon vaaditaan?
3 Ville
4 Anu
5 Kristian
8 JukkaEro
9 Kevin
11 Kimmo
14 Helmeri
Ville ja Kevin on tasavertaiset suosikkini voittoon. He ansaitsisivat voiton. Ovat omia itsejään, hyväkäytöksisiä. Eivät juonittele, eivät pelaa. Ville ainakin pitää baletin kasassa kaikin puolin.
9 Kevin koska tarvitsee rahaa kasvojen feminisointi leikkaukseen ja Syyrian passin (voi maksaa jopa 700)
miksi lähteä Syyriaan koska maa hyvin epävakaa nyt. Äiti virolainen.
Isää ei oo vaan alulle panija. Kevin käytti toista nimeä
Levillä sitten piikki auki. Esiintyjä. Juomista jotta autossa tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu piereskelee ja ikkunat jouduttiin avaamaan. On se herrasmies 😂
IBS:sää sairastavana voin sanoa että jos on ilmavaivoja niin niitä voi olla aika kivuliasta pidättää. Mistä sitä tietää millaisia mahaongelmia Krisulla vaikkapa on. Samalla kuitenkin täälläkin palstalla saa yläpeukkuja kommentit joissa sanotaan että paskotaan lattialle jos kaupan henkilökunnan vessatiloihin ei päästä...
Omien sanojensa mukaan Krisulla toimii vatsa loistavasti. Ja PS. Minua ei vttuakaan kiinnosta sinun sairautes, mee muualle uhriutumaan pieruperse
:D
Levillä on hyvät maastot endurolla.
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo on PERILLÄ? Tää on ihan naurettavaa..
Sitten kun juhlat alkaa eli illansuussa🤣
Vierailija kirjoitti:
Krisu Kimmo Anu ja Helmeri ei ainakaan kerkee autoon ja Jukka niin jurrissa että kannetaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IBS:sää sairastavana voin sanoa että jos on ilmavaivoja niin niitä voi olla aika kivuliasta pidättää. Mistä sitä tietää millaisia mahaongelmia Krisulla vaikkapa on. Samalla kuitenkin täälläkin palstalla saa yläpeukkuja kommentit joissa sanotaan että paskotaan lattialle jos kaupan henkilökunnan vessatiloihin ei päästä...
Ei pieruja voi pöästellä missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ibs sairastavana tiedän ettei kalja ja alkoholi sovi ärtyvälle suolelle. Tuskin Krisu siis sitä sairastaa kun on alkomaholin suuekuluttaja. Eväitten ahminta paikoillaan istuen ja hotkien kylläkin ilmavaivoja aiheuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tehtävä vain? Kertokaa rehellisesti kuka asukas teidän mielestänne ansaitsee voittaa. Vastatkaa numerolla ja perustelkaa? Lisäksi onko teidän mielestänne juuri tällä asukkaalla käsitystä siitä mitä BB-voittoon vaaditaan?
3 Ville
4 Anu
5 Kristian
8 JukkaEro
9 Kevin
11 Kimmo
14 Helmeri
Ville ja Kevin on tasavertaiset suosikkini voittoon. He ansaitsisivat voiton. Ovat omia itsejään, hyväkäytöksisiä. Eivät juonittele, eivät pelaa. Ville ainakin pitää baletin kasassa kaikin puolin.
9 Kevin koska tarvitsee rahaa kasvojen feminisointi leikkaukseen ja Syyrian passin (voi maksaa jopa 700)
miksi lähteä Syyriaan koska maa hyvin epävakaa nyt. Äiti virolainen.
Isää ei oo vaan alulle panija. Kevin käytti toista nimeä
Vielä Kevin tulee katumaan sitä, että kieltää isänsä Aivan kuten Pietari kielsi Jeesuksen. Ville voisi saarnata Kevinille, että on synti kieltää vanhempansa!
Levillä on kylpylähotelli ja 2 ulkoporetta eli sauna lämpiämään ja poreet käyttöön.
Anu; Mä oon parhaimmillani ku oon valvonut monta yötä, että olkaa varuillanne miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä on Villen synttärit.
Perjantai
Thanks. Sopii hyvin bileet kun vk tehtävä ohi.
https://www.srv.fi/tyomaa/redin-tyomaakamera/
Siellä ollaan valmistelemassa Levin esiintymisareenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu Kimmo Anu ja Helmeri ei ainakaan kerkee autoon ja Jukka niin jurrissa että kannetaan😂
Jukka ei ole kertaakaan ollut edes lähellekään sellaisessa kunnossa, että olisi jonkun tarvinut kantaa.
Krisu on sammunut ja sitä on kannettukin. Myö Helmeri juo itsensä aina holtittomaan humalaan eikä pysy edes tolpillaan.
Vierailija kirjoitti:
Anu; Mä oon parhaimmillani ku oon valvonut monta yötä, että olkaa varuillanne miehet!
Huomaa kyllä naamasta että on valvottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien sanojensa mukaan Krisulla toimii vatsa loistavasti. Ja PS. Minua ei vttuakaan kiinnosta sinun sairautes, mee muualle uhriutumaan pieruperse
No toimii tosi loistavasti jos jatkuvasti ilmavaivoja. Eiköhän se todellisuus ole jotain muuta kuin sanat. Ja mua ei vttuakaan kiinnosta sun juttus joten tasoissa ollaan.
Miksi Hemmin naama on koko ajan punainen? Näyttää ihan tulehtuneelta ihottumalta tai aknelta. Hoidattaisi sen kuntoon. Muutenkin lapsellinen, epämiehekäs, Anulle lässyttävä tyyppi. Ei juurikaan omia mielipiteitä,, myötäilee muita vaan. Autossakin, kun sanoi jotain mielestään älykästä tai hauskaa, niin heti katsoi Krisua, miten hän reagoi. Huokaus.
Asukkaat vois vaihtaa hiukset/hiustyylinsä keskenään :D Esim Anu voisi ottaa Hemmin hiukset ja Kimmolle Anun pitkät rotanhännät..
Onkohan Tuisku vai Ville Galle Levin esiintymislavalla.
Tämä on varmasti kaikkien aikojen tylsin BB.