BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu nojaa Kimmoon. Ei se sitä tarkoita etteikö Kimmo antaisi 2 pist Anulle tai päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levillä sitten piikki auki. Esiintyjä. Juomista jotta autossa tunnelmaa.
Krisu Kimmo Anu ja Helmeri ei ainakaan kerkee autoon ja Jukka niin jurrissa että kannetaan😂
Jukka ei ole kertaakaan ollut edes lähellekään sellaisessa kunnossa, että olisi jonkun tarvinut kantaa.
Krisu on sammunut ja sitä on kannettukin. Myö Helmeri juo itsensä aina holtittomaan humalaan eikä pysy edes tolpillaan.
Kimmo vähän vähemmän kuin Krisu. Helmeri ihan tolkuttomaan todellakin. Jukkakin samaan kuin Kimmo. Toivottavasti eivät saa alkoholia ollenkaan. Ois kiva juhlia Villen synttäreitä ilman krapulaa. Jukalla tainnu olla pahin krapula.
Vierailija kirjoitti:
Anu nojaa Kimmoon. Ei se sitä tarkoita etteikö Kimmo antaisi 2 pist Anulle tai päinvastoin.
Älä ole typerä, Villelle ne antaa 2 pistettä!
Todnäk. megaesiintyjä eilen koosteessakin vieraillut Pyhimys feat. Tuure Boelius. Asukkaathan puhu silloin aika BB:n alussa ”Tytöt tykkää”-biisistä (nimenomaan se Tuuren versio), ja Tuuresta myös puhuneet pariinkin otteeseen. Olis ainakin mun mielestä hyvä veto, että Tuure olis tuolla esiintymässä :D
Luulen että Antti TUisku tulee esittämään sen PMMP:n biisin jos vielä kerran lyöt niin mä tapan sut. Sehän kertoo symbolisesti Antin ja sen naise välisestä suhteesta, joka hakkasi Anttia niin, että isä joutui tulemaan apuun.
Wikipedian mukaan kirosanoja on myös piru ja pirulauta. ville oli oikeassa että ihan pelleilyksi menee. Hopihopi vaan Krisu ja Anu juoksemaan ja lopettaa hihittelyt. Voisiko bb ohjeistaa ja käskyttää noita tolvanoita juoksemaan ette viikkotehtävä epäonnistu noiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerä, Villelle ne antaa 2 pistettä!
Nallekarkit ei mene tasan😉 Kimmo antaa tietenkin myös pisteen Villelle. Tai pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kevin a-seksuaali, kun tuossa sanoi että " seksi ei ole muutenkaan nautinnollista". Sitä ennen Anu sanoi että esiaviollinen seksi voi olla hyvinkin nautinnollista.
Neitsyt
Anulta taitaa tippuu kohta hiukset päästä, on sen verran huonokuntoiset...
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Antti TUisku tulee esittämään sen PMMP:n biisin jos vielä kerran lyöt niin mä tapan sut. Sehän kertoo symbolisesti Antin ja sen naise välisestä suhteesta, joka hakkasi Anttia niin, että isä joutui tulemaan apuun.
No kyllä oliskin tunnelma katossa, jos näin olisi.
No nyt tuli Anulta taas Freudilainen lipsahdus:
Keskustellaanko hetki aiheesta väärä valinta?
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan kirosanoja on myös piru ja pirulauta. ville oli oikeassa että ihan pelleilyksi menee. Hopihopi vaan Krisu ja Anu juoksemaan ja lopettaa hihittelyt. Voisiko bb ohjeistaa ja käskyttää noita tolvanoita juoksemaan ette viikkotehtävä epäonnistu noiden takia.
Krisu ja Anu vaan intti etteivät oo kirosanoja. Anu Villen oikeaan tulkintaan onko enkeli kirosana. Anna mun kaikki kestää tuon Anun kanssa. Kiroaa, inttää, ei myönnä ja vetää enkelikortin. Sama Krisulla.
Toivottavasti Ville tai Kevin voittaa karokekilpailun eikä palkintoa saa antaa muille!
Kylläpäs Villeä näpäytellään koko ajan tuossa leikissä.. Säälittävää
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli Anulta taas Freudilainen lipsahdus:
Keskustellaanko hetki aiheesta väärä valinta?
Ja kun Helmeri juuri otti aiheen "rakkaus" niin siihen perään Anun "väärä valinta" sopi kuin hajuvesi lihapullille.
24/7 nyt: ”pelaavat” autossa leikkiä, jossa jokainen sanoo vuorollaan aiheen josta haluaa keskustella. Anu sanoi aiheeksi ”väärä valinta”. Helmerin mielipide tästä oli ”Erästä kaunista ja viisasta naista lainatakseni, elämä on valintoja.”
Eli taaskaan Helmeri ei tajunnut, mitä Anu yritti vihjata.
Hämmentää aina tää 24/7 kameroiden seuraaminen, kun kamera yhtäkkiä esim. nyt kuvaa pihakasveja.
Kosahtaako tehtävä jos ei juokse kierroksia kiroamisensa jälkeen. Mitä luki ohjeissa. Jos niin viikkotehtävä epäonnistui. Krisu sanoi monta kertaa piru.
Vierailija kirjoitti:
Kosahtaako tehtävä jos ei juokse kierroksia kiroamisensa jälkeen. Mitä luki ohjeissa. Jos niin viikkotehtävä epäonnistui. Krisu sanoi monta kertaa piru.
En tiedä myöskään, mitä ohjeet sanoo, mutta Jukka kirosi eilen illalla tupakkapaikalla 3 kertaa peräkkäin eikä ”tajunnut” sitä itse. (”Olipas p askaa tupakkaa, hyi v ittu. V ittu että maistu pahalle.) Ja neljännen kerran kiroili, kun siirtyivät yöllä Kimmon kanssa pihalle nukkumaan. ”V itun kuuma tuol sisällä” tms.
Että on kyllä hyvä kiroilukielto.
Eipä tuo paljon auta, junalla menee 10h roi-Hki ja sitä ennen pitää ajaa 2h Leviltä rolloon. Uuuuuuuuuuu mikä palkinto! Joka tapauksessa tuotanto on pelannut tämän niin että porukan on lähdettävä keskiyöllä viimeistään istumaan taas autoon.