BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kenelle Milla antoi rahnansa?
Joka viikko joku kysyy jo maanantaiaamupäivästä tätä.
Ihan kuten jokaisella muullakin viikolla, luulisin, että testamenttaus tehdään illan lähetyksessä.
Veikkaan, että antaa Kevinille -- toisaalta tietää, että Kevinillä on paljon rahnaa, joten saattaa jättää myös Helmerille (kiitollisuus) tai Jukalle (tietää ettei Jukalla ole yhtään).
Anu koko ajan Krisu tuu syömään...
Selkeesti tietää että pitää olla Krisun kyljessä kiinni,ulkomaailmassa tuskin Krisu kiinnostaa🤢
Toivottavasti mokaa jotain keskiviikkona!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs oli Krisu eilen vaikeata poikaa kun Elina kyseli sikarikerhosta. Kun katseli Jukan selostusta siitä mikä sikarikerho oikein on vs Krisun selitys siitä miksi naisia ei ole talossa kuin yksi niin Jukka selitti aika rennosti ja Krisu oli naama punaisena ja ärsyyntyi (meni tunteisiin) ja miksiköhän? Miksi vilpittömällä asialla oleva kerho meni Krisulla tunteisiin? No siksi että ainakaan Krisun puolelta se ei ole vilpitöntä. Voi olla jopa että Jukkakaan ei edes itse tiedä mikä sen kerhon pointti on. Krisu johtaa sikareita ja hänelle kumarretaan. Kiusaajakerho on edelleen voimissaan. Elina ei sanonut suoraan että liittyykö sikarikerho siihen miksi naiset on äänestetty kisasta mutta Krisu sensijaan yhdisti sen asian itse sikarikerhon toimintaan koska tiesi että näinhön se on.. Ei vain halua sitä myöntää
Koska kysymyksessään Krisulle Elina vihjasi, että sikarikerho järjestää naiset häätöön. Mikä ei pidä paikkaansa. Esim. Krisu ei äänestänyt lainkaan naisia, mutta sielläpä vaan olivat häädössä, koska naiset äänestivät toisiaan. Toisin kuin Elina siis vihjaili, sikarikerho ei ole juoninut naisia häätöön, vaan se on ollut niin kuin Jukka sanoi, mahdollisuus jutella pienemmässä ryhmässä. Ja itseasiassa muotoutunut sen takia, että Ville ei hyväksy mitään jutustelua iltaisin makkarissa. Jukka vastasi rennosti, koska tässä vaiheessa heitä ei vielä syytetty siitä, että juonivat naiset häätöön sikarikerhossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kevin ainoa vegaani kun Milla häädettiin?
millako vegaani? millainen vegaani syö kalaa???
Ai, en tiennyt että syö kalaa kun tuolla talossa ovat puhuneet että Milla on vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä peluri on Jukka.Villenkin kanssa uskonasiosta paljon puhuu nyt sen kanssa.Tietää et Villellä kannatusta.Toki voi olla et kiinnostaakin. Kyl mä Jukasta tykkään.
oliko jossain päin Suomea ollut pieni nakkikioski tappelu vain
Niin on, so what? Suomessa on aika monta nakkikiskatappelua ihan joka viikonloppu.
Kyse ei ole mistään mummonpotkimisesta, vaan rehellisestä tappelusta, jossa kumpikin antoi iskuja ja otti niitä vastaan. Käräjillä kumpaakin kuullaan sekä vastaajana että uhrina. Ei tässä ole mitään sen kummempaa.
Eikö tuo Milla antanut melkeen kaikki rahansa tuossa diilissä vai oliko sillä isoläjä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.
Oikeasti lopettakaa jo tuo naurettava narsismista vääntäminen. Krisu saattaa olla ärsyttävä ihminen jolla menee rooli yli mutta hänessä ei ole mitään narsistista, ei yhtään mitään. Hän on narsismin vastakohta, ei ajattele toimintaansa ollenkaan ja sitä miten se vaikuttaa kuvaan joka muilla hänestä on ja tällä tavalla Krisu on tehnyt itselleen paljon hallaa.
Olen käynyt psykiatrian kurssit ja ollut mm. Kuuntelemassa Hannu Lauerman luentoa psykopaateista ja narsisteja, joten ärsyttää todella paljon tämä nykyinen linja jossa kaikki kus päät leimataan narsisteiksi ja jokaisen ex on narsisti.
Tuhina vaan käy Kevinin mikissä🤣
Ison nenän takia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kevin ainoa vegaani kun Milla häädettiin?
millako vegaani? millainen vegaani syö kalaa???
Ai, en tiennyt että syö kalaa kun tuolla talossa ovat puhuneet että Milla on vegaani
Millalla taisi olla kasvisruokapainotteinen ruokavalio, ei varsinainen vegaaniruokavalio, kuten Tarinallakin. Talossa kuului "vegaaniliittoon", koska se varmaan oli helpompaa kuin kytätä sekaaniruokaa, että mitä siihen laitetaan ja voiko syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle Milla antoi rahnansa?
Joka viikko joku kysyy jo maanantaiaamupäivästä tätä.
Ihan kuten jokaisella muullakin viikolla, luulisin, että testamenttaus tehdään illan lähetyksessä.
Veikkaan, että antaa Kevinille -- toisaalta tietää, että Kevinillä on paljon rahnaa, joten saattaa jättää myös Helmerille (kiitollisuus) tai Jukalle (tietää ettei Jukalla ole yhtään).
Nimenomaan Helmerille ja Kevin kyllä ymmärtää.
Kun Anu sanoi että hänellä on exää ikävä niin Helmeri istui taaksepäin ja sanoi ihmeissään : No miksette te sitten ole yhdessä jos se on noin?
Eli Anu sai kenkää siltä mieheltä ja nämä nykyiset vaan laastareita. Pitää Helmeriä pellenään, pelin takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Milla antanut melkeen kaikki rahansa tuossa diilissä vai oliko sillä isoläjä sitä?
Muistaakseni sillä oli 68 rahnaa ja 50 jakoi villelle ja kimmolle. jäi vielä testamentattavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisempaa kun Milla ei oo nauramassa. Olisi kelvannut mainiosti jos Ville tai Anu olisi lähtenyt. Ville muuten laittoi öljyä kahviin. 😂
Ihan normaalia laittaa öljyä kahviin terveystietoisissa piireissä.
Ruokalusikallinen kirkastettua voita on aika tavallinen juttu. Etenkin intialaisissa piireissä, joista olen ominut tuon tavan.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat saavat syyttää vain ja ainoastaan itseään siitä, että Ville on yhä tuolla kiukuttelemassa. Heillä oli tuhannen taalan paikka äänestää Ville ulos, mutta tekivät emämunauksen ja äänestivät Miran pois. Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä!
Miten te ette pysy näinkään helpossa ohjelma formaatissa yhtään mukana?! Lähtijä valittiin Mirasta ja Jukasta.
Varmaan kohta taas joku povailee että kyllä se Helmeri antaa sen immuniteetin Anulle. Hohhoijakkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken tässä että n. 2 min aikana Krisu on sanonut kirosanan ehkä 15 kertaa. Tulee olemaan haastava viikkotehtävä.
Eikö se pitänyt olla kiroilukielto.
Kiroilukielto on voimassa viikkotehtävän ajan. Kyllähän nyt vielä saa kiroilla. Äsken makkarissa tekivät pehmeetä laskua kiroilumattomuuteen.. laskivat kirosanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku alapeukuttaa kysymykseen🤣
Kertoo älystä paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.
Oikeasti lopettakaa jo tuo naurettava narsismista vääntäminen. Krisu saattaa olla ärsyttävä ihminen jolla menee rooli yli mutta hänessä ei ole mitään narsistista, ei yhtään mitään. Hän on narsismin vastakohta, ei ajattele toimintaansa ollenkaan ja sitä miten se vaikuttaa kuvaan joka muilla hänestä on ja tällä tavalla Krisu on tehnyt itselleen paljon hallaa.
Olen käynyt psykiatrian kurssit ja ollut mm. Kuuntelemassa Hannu Lauerman luentoa psykopaateista ja narsisteja, joten ärsyttää todella paljon tämä nykyinen linja jossa kaikki kus päät leimataan narsisteiksi ja jokaisen ex on narsisti.
Olen käynyt samoin pitkälle psykan kurssit ja psykiatriaa eikä Krisussa ole narsismia joten voin vahvistaa asian täysin. Hän on vaan railakas kaveri ja oppinut tukkimaan höpöpuhujilta lahkoäijiltä suut. Ja muiltakin jotka pitäneet päiväkotinaan taloa.
Vierailija kirjoitti:
Kun Anu sanoi että hänellä on exää ikävä niin Helmeri istui taaksepäin ja sanoi ihmeissään : No miksette te sitten ole yhdessä jos se on noin?
Eli Anu sai kenkää siltä mieheltä ja nämä nykyiset vaan laastareita. Pitää Helmeriä pellenään, pelin takia.
Anupa ei mitenkään sitä avannut enemmän. Kohautteli olkiaan ja tuumas, että kaikki sujuu niin hyvin. Kaikki sopimukset ja lasten arki sujuu, vaikkei olekaan yhdessä enää.
Olisko ollut kolmansia osapuolia, eikä siksi viitti sitäkään kertoa talossa?
Krisu puhuu makkarissa : ” ens sunnuntaina taas joku tippuu ... ja pidot paranee. Tai jos äijä lähtis jo huomenna ni ei tarviis kattoo”
Joku vaihtoi äkkiä puheenaihetta.
Onko tuolla ketään joka saattaisi antaa seuraavassa nimeämisessä pisteitä Kimmolle? Mietin vain että saattaa sinnitellä pitkäänkin tuolla. Kimmo ei ole tainnut koko talossa olo aikana saada montaa pistettä edes muilta?