Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
65881/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli Krisu eilen vaikeata poikaa kun Elina kyseli sikarikerhosta. Kun katseli Jukan selostusta siitä mikä sikarikerho oikein on vs Krisun selitys siitä miksi naisia ei ole talossa kuin yksi niin Jukka selitti aika rennosti ja Krisu oli naama punaisena ja ärsyyntyi (meni tunteisiin) ja miksiköhän? Miksi vilpittömällä asialla oleva kerho meni Krisulla tunteisiin? No siksi että ainakaan Krisun puolelta se ei ole vilpitöntä. Voi olla jopa että Jukkakaan ei edes itse tiedä mikä sen kerhon pointti on. Krisu johtaa sikareita ja hänelle kumarretaan. Kiusaajakerho on edelleen voimissaan. Elina ei sanonut suoraan että liittyykö sikarikerho siihen miksi naiset on äänestetty kisasta mutta Krisu sensijaan yhdisti sen asian itse sikarikerhon toimintaan koska tiesi että näinhön se on.. Ei vain halua sitä myöntää

Vierailija
65882/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisempaa kun Milla ei oo nauramassa. Olisi kelvannut mainiosti jos Ville tai Anu olisi lähtenyt. Ville muuten laittoi öljyä kahviin. 😂

Ihan normaalia laittaa öljyä kahviin terveystietoisissa piireissä.

Ehkä yleistä toimintaa, mutta ei kyllä normaalia toimintaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65883/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet korvilla enkä juuri sattunut vilkaisemaan puhelimen näytöltä mitä siel tehään mut Anun ähkiminen anto väärän kuvan :D luulin jo että Hemmistä ois tullu mies mut Anu tekikin vaa jumppaa :(

Miks alkaisi bb talossa panemaan?, Anu ei oo saanut jalluja vai oliko vitsi

Vierailija
65884/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kevin ainoa vegaani kun Milla häädettiin?

Vierailija
65885/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet korvilla enkä juuri sattunut vilkaisemaan puhelimen näytöltä mitä siel tehään mut Anun ähkiminen anto väärän kuvan :D luulin jo että Hemmistä ois tullu mies mut Anu tekikin vaa jumppaa :(

Vitsinä lähinnä heitin :D

Vierailija
65886/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullut edes että kahviin öljyä😂

Öljyä voi ottaa itte ihakseen lusikallisen päivässä. Nuo 2 kaksi sanaa on outoja monille😂

Vierailija
65887/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsinä lähinnä heitin :D

otin tosissani😂

Vierailija
65888/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peluri on Jukka.Villenkin kanssa uskonasiosta paljon puhuu nyt sen kanssa.Tietää et Villellä kannatusta.Toki voi olla et kiinnostaakin. Kyl mä Jukasta tykkään.

Vierailija
65889/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, uskovainen, kirkkoon kuulumaton heteronainen. Suosikkejani ovat Ville ja Kevin.

Tykkäsin Kimmosta, mutta hänen katkeruutensa Miraa kohtaan oli turhan kovaa, joten meni maku.

Tykkäsin myös Tarinasta ja Eeviksestä ja keskusteluista, joita he toivat taloon.

Aloin myös tykkäämään Mirasta ennen kuin hän lähti.

Myös Milla oli ihanan iloinen persoona.

Helmeri säälittää, kun Anu johtaa häntä harhaan.

Jukka on myös nostanut osakkeitaan nyt viime aikoina.

Krisusta tykkäsin ensin, mutta nyt toivon ettei hän voita.

Minusta on hienoa, että Ville on saanut evankelioida tuolla, mutta myöskin ehkä saanut itsekin vähän oppia ja kasvaa.

Ja Kevin on vaan niin ihana ja kaunis sielu. :)

Niin nuori, mutta niin viisas jo. Toivon, että hän pääsee vielä vaikuttamaan ja muuttamaan maailmaa paremmaksi.

Vierailija
65890/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle Milla antoi rahnansa?

Vierailija
65891/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.

Ei Krisu kyllä näytä odottavan mitään "et oo" kommentteja ja mieliestelyä. Enemmänkin tuo vaikuttaa siltä, että sanoo sen ääneen, mitä tietää muiden ajattelevan. Tietää käytöksensä olevan provosoivaa. Tietää ärsyttävänsä. Tietää olevansa vittumainen.

Esim. kun Krisu sanoi korruptiosta vaahtoavalle Kimmolle suoraan, että kyllä mä ainakin olen korruptoitavissa ja jos annat tilaisuuden, niin mä näytän, että tässä on varas.  Ei Krisu siinä odota, että Kimmo alkaa vakuuttelemaan, että no et oikeasti ole... Vaan sanoi sen, mihin uskoo: tilaisuus tekee varkaan. 

Vierailija
65892/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on niin pirtee tänään eilisestä väsymyksestä ei tietoakaan... on koko ajan valppaana jos joku jotain totee,heti mitä???

Vierailija
65893/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kevin ainoa vegaani kun Milla häädettiin?

millako vegaani? millainen vegaani syö kalaa???

Vierailija
65894/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen, uskovainen, kirkkoon kuulumaton heteronainen. Suosikkejani ovat Ville ja Kevin.

Tykkäsin Kimmosta, mutta hänen katkeruutensa Miraa kohtaan oli turhan kovaa, joten meni maku.

Tykkäsin myös Tarinasta ja Eeviksestä ja keskusteluista, joita he toivat taloon.

Aloin myös tykkäämään Mirasta ennen kuin hän lähti.

Myös Milla oli ihanan iloinen persoona.

Helmeri säälittää, kun Anu johtaa häntä harhaan.

Jukka on myös nostanut osakkeitaan nyt viime aikoina.

Krisusta tykkäsin ensin, mutta nyt toivon ettei hän voita.
Minusta on hienoa, että Ville on saanut evankelioida tuolla, mutta myöskin ehkä saanut itsekin vähän oppia ja kasvaa.

Ja Kevin on vaan niin ihana ja kaunis sielu. :)

Niin nuori, mutta niin viisas jo. Toivon, että hän pääsee vielä vaikuttamaan ja muuttamaan maailmaa paremmaksi.

Kysyisitkö ensin biseksuaalilta, että onko ihastus samaa sukupuolta vai vastakkaista ennen kuin voit olla onnellinen toisen puolesta?

Vierailija
65895/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peluri on Jukka.Villenkin kanssa uskonasiosta paljon puhuu nyt sen kanssa.Tietää et Villellä kannatusta.Toki voi olla et kiinnostaakin. Kyl mä Jukasta tykkään.

oliko jossain päin Suomea ollut pieni nakkikioski tappelu vain

Vierailija
65896/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viikkotehtävä jo kerrottu?

Eikö viikkotehtävä tule joka viikko vasta 14-16 välillä?

Kyllä yleensähän se on noin. Mutta Leville matkaa sen 12 tuntian autolla, että lähtevätkö sitten vasta matkustamaan? Millähän menevät lentäen vai autolla?

Vierailija
65897/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian on liian öykkäri mun makuun, on tosi törkeä Villeä kohtaan ja Tarinan otti silmätikukseen. Mun suosikit on Kevin, Kimmo ja ylläyksekseni Jukka. Jukasta on kuoriutunut ihan erilainen mitä BB alussa. Helmeri liian lapanen ja Anu pelaa Helmerin tunteilla ja sitä kiehnäystä on niin rasittava katsoa.

Vierailija
65898/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.

Ei Krisu kyllä näytä odottavan mitään "et oo" kommentteja ja mieliestelyä. Enemmänkin tuo vaikuttaa siltä, että sanoo sen ääneen, mitä tietää muiden ajattelevan. Tietää käytöksensä olevan provosoivaa. Tietää ärsyttävänsä. Tietää olevansa vittumainen.

Esim. kun Krisu sanoi korruptiosta vaahtoavalle Kimmolle suoraan, että kyllä mä ainakin olen korruptoitavissa ja jos annat tilaisuuden, niin mä näytän, että tässä on varas.  Ei Krisu siinä odota, että Kimmo alkaa vakuuttelemaan, että no et oikeasti ole... Vaan sanoi sen, mihin uskoo: tilaisuus tekee varkaan. 

Voi olla noinkin.

Vierailija
65899/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle Milla antoi rahnansa?

Ei kai sitä vielä ole kerrottu eikä sillä kyllä mitään paljon en jäänyt!!

Vierailija
65900/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pian Levi-tehtävää kehiin. joku romuauto tehtäväalueelle. Sieltä kylläkin pitkä matka kaydä juoksemassa paljua ympäri lauleskellen. Ehkä auto terassilla? Maanantain tehtävät alkavat aina kovin myöhään.

Ketju on lukittu.