Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
65921/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.

Jep. Juuri näin. Sopii erääseen narsistiseen työkaveriin. Kun on alakynnessä jossain asiassa se alkaa ” mutta tehään vihaatte minua muutenkin ja nyyhk nyyhk ” ja odottaa että joku alkaa lohduttamaan

Vierailija
65922/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu puhuu makkarissa : ” ens sunnuntaina taas joku tippuu ... ja pidot paranee. Tai jos äijä lähtis jo huomenna ni ei tarviis kattoo”

Joku vaihtoi äkkiä puheenaihetta.

Mahtaa olla vaikeaa sulla kun et yhtään ymmärrä sarkasmia tai huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65923/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peluri on Jukka.Villenkin kanssa uskonasiosta paljon puhuu nyt sen kanssa.Tietää et Villellä kannatusta.Toki voi olla et kiinnostaakin. Kyl mä Jukasta tykkään.

oliko jossain päin Suomea ollut pieni nakkikioski tappelu vain

Niin on, so what? Suomessa on aika monta nakkikiskatappelua ihan joka viikonloppu.

Kyse ei ole mistään mummonpotkimisesta, vaan rehellisestä tappelusta, jossa kumpikin antoi iskuja ja otti niitä vastaan. Käräjillä kumpaakin kuullaan sekä vastaajana että uhrina. Ei tässä ole mitään sen kummempaa.

Sen takia kirjoitin että pieni....... 😂

Vierailija
65924/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat saavat syyttää vain ja ainoastaan itseään siitä, että Ville on yhä tuolla kiukuttelemassa. Heillä oli tuhannen taalan paikka äänestää Ville ulos, mutta tekivät emämunauksen ja äänestivät Miran pois. Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä!

Miten te ette pysy näinkään helpossa ohjelma formaatissa yhtään mukana?! Lähtijä valittiin Mirasta ja Jukasta.

Varmaan kohta taas joku povailee että kyllä se Helmeri antaa sen immuniteetin Anulle. Hohhoijakkaa!

Nyt sinä et itse taida pysyä formaatissa. Yleisö sai valita, ketkä he äänestävät häätöön. Valituiksi tuli Mira ja Jukka. Yleisön olisi pitänyt valita Ville ja Jukka, jolloin Ville olisi saattanut lähteäkin. 

Oli hölmöä valita sinne Mira. 

Mutta - näkeehän tämän hölmöyden eilisessäkin äänestyksessä, jos nuo tulokset ihan aitoja ovat. Milla äänestettiin ulos eli halutaan jättää taloon tämä ukkokööri. Seuraavaksi lähtee Anu ja kattaus on valmis. 

Vierailija
65925/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville itkee kun puhutaan v ...u p. Ska jne.

Ville on halunnut fiksut pois kuten Tarina Eevis.Timo.Emma.viimeksi Kimmo. Hah sitä saa mitä tilaa

Vierailija
65926/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Krisun olen paska ihminen -heitto on opittu lausahdus jolla antaa kuvaa ulospäin että osaa kertoa heikkouksia itsestään ja omantunnon tuskia. Itse olen narsistinen luonne ja saan aina käännettyä asiat muiden syyksi manipuloimalla ja käytän itse myös tuota olen paska ihminen heittoa joka aktivoi vastapuolen jankkaamaan että etkä oo, sä oot blaablaa eli narsisti saa sitä mitä haluaakin; kehuja toisilta mitä hän tarvitsee "ruoakseen", sillä elää.

Oikeasti lopettakaa jo tuo naurettava narsismista vääntäminen. Krisu saattaa olla ärsyttävä ihminen jolla menee rooli yli mutta hänessä ei ole mitään narsistista, ei yhtään mitään. Hän on narsismin vastakohta, ei ajattele toimintaansa ollenkaan ja sitä miten se vaikuttaa kuvaan joka muilla hänestä on ja tällä tavalla Krisu on tehnyt itselleen paljon hallaa.

Olen käynyt psykiatrian kurssit ja ollut mm. Kuuntelemassa Hannu Lauerman luentoa psykopaateista ja narsisteja, joten ärsyttää todella paljon tämä nykyinen linja jossa kaikki kus päät leimataan narsisteiksi ja jokaisen ex on narsisti.

Samaa mieltä ettei Krisu ole narsisti, sen sijaan hänessä on antisosiaalisia tai sosiopaattisia piirtetä tms. Tuskin olet kuitenkaan sitä mieltä että kostopaskaaminen jonkun autoon on ihan normaalia toimintaa. Krisu on myös kertonut lokkien räjäyttelystä ja kiusaajaporukkaan kuulumisesta, mutta kuinka ollakaan kaverit räjäytti ja kiusasi, ei toki Krisu itse.

Vierailija
65927/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Krisu ragee kun töissä on ”nillitetty” ja vahdittu hänen taukojen pitämisiään. Hirveä uhoaminen ja kiroilu.

Jukka jo sanoikin että ”aikamoinen asenne....”. Kertoi sitten että hänen 8h työpäiväänsä kuuluu yhteensä 40min taukoa.

Krisu jatkaa kuinka vaikea kun juoda kahvit ja röökata ja käydä paskalla töissä .. Ja että kytätään.

Jukka kertoo ettei hänelle ole valitettu. Jos tauko on mennyt pitkäksi niin tekee takaisin.

Vierailija
65928/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti lopettakaa jo tuo naurettava narsismista vääntäminen. Krisu saattaa olla ärsyttävä ihminen jolla menee rooli yli mutta hänessä ei ole mitään narsistista, ei yhtään mitään. Hän on narsismin vastakohta, ei ajattele toimintaansa ollenkaan ja sitä miten se vaikuttaa kuvaan joka muilla hänestä on ja tällä tavalla Krisu on tehnyt itselleen paljon hallaa.

Olen käynyt psykiatrian kurssit ja ollut mm. Kuuntelemassa Hannu Lauerman luentoa psykopaateista ja narsisteja, joten ärsyttää todella paljon tämä nykyinen linja jossa kaikki kus päät leimataan narsisteiksi ja jokaisen ex on narsisti.

Olen käynyt samoin pitkälle psykan kurssit ja psykiatriaa eikä Krisussa ole narsismia joten voin vahvistaa asian täysin. Hän on vaan railakas kaveri ja oppinut tukkimaan höpöpuhujilta lahkoäijiltä suut. Ja muiltakin jotka pitäneet päiväkotinaan taloa.

Krisuhan on ite yksi hemmetin höpöpuhuja ja älämölöttäjä. Koko ajan äänessä.

Vierailija
65929/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat saavat syyttää vain ja ainoastaan itseään siitä, että Ville on yhä tuolla kiukuttelemassa. Heillä oli tuhannen taalan paikka äänestää Ville ulos, mutta tekivät emämunauksen ja äänestivät Miran pois. Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä!

Miten te ette pysy näinkään helpossa ohjelma formaatissa yhtään mukana?! Lähtijä valittiin Mirasta ja Jukasta.

Varmaan kohta taas joku povailee että kyllä se Helmeri antaa sen immuniteetin Anulle. Hohhoijakkaa!

Nyt sinä et itse taida pysyä formaatissa. Yleisö sai valita, ketkä he äänestävät häätöön. Valituiksi tuli Mira ja Jukka. Yleisön olisi pitänyt valita Ville ja Jukka, jolloin Ville olisi saattanut lähteäkin. 

Oli hölmöä valita sinne Mira. 

Mutta - näkeehän tämän hölmöyden eilisessäkin äänestyksessä, jos nuo tulokset ihan aitoja ovat. Milla äänestettiin ulos eli halutaan jättää taloon tämä ukkokööri. Seuraavaksi lähtee Anu ja kattaus on valmis. 

Anun olisi pitänyt lähteä jo viikkoja sitten.

Ei haittaa äijäkööri ollenkaan. Viihdyttävämpiä ovat kuin yksikään noista naisista.

Vierailija
65930/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitääs mammat tuolle Krisulle se unelma-ammatti joka jostain syystä on edelleen hakusessa. Uusin kriteeri työlle on että ei saa olla kellokorttia jolla seurataan taukojen pituutta, häntä ei sattana seurata ja hänen pskataukojaan kirjata. Aiempia kriteerejä on ollut että työtä pitää pystyä tekemään osan vuodesta ulkomailta käsin tai siinä pitää tienata niin hyvin että  voi olla osan vuodesta tekemättä työtä (ja silti pitää työpaikkansa), työssä pitää myös voida juoda kaljaa. Ja siihen pitää päästä ilman koulutusta. 

Onko ehdotuksia?

Vierailija
65931/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville kutsui Hauholle bb - porukan saunomaan selvinpäin. Krisu sanoo ”vi••u mä ainakin aion olla siellä ihan soosissa saata•a”

Joku samoi ei sinne ole pakko mennä.

Vierailija
65932/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peluri on Jukka.Villenkin kanssa uskonasiosta paljon puhuu nyt sen kanssa.Tietää et Villellä kannatusta.Toki voi olla et kiinnostaakin. Kyl mä Jukasta tykkään.

oliko jossain päin Suomea ollut pieni nakkikioski tappelu vain

Niin on, so what? Suomessa on aika monta nakkikiskatappelua ihan joka viikonloppu.

Kyse ei ole mistään mummonpotkimisesta, vaan rehellisestä tappelusta, jossa kumpikin antoi iskuja ja otti niitä vastaan. Käräjillä kumpaakin kuullaan sekä vastaajana että uhrina. Ei tässä ole mitään sen kummempaa.

Sen takia kirjoitin että pieni....... 😂

Sen takia ihmettelen, miksi tämäkin pitää joka päivä postata tähän ketjuun?

Vierailija
65933/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri näin. Sopii erääseen narsistiseen työkaveriin. Kun on alakynnessä jossain asiassa se alkaa ” mutta tehään vihaatte minua muutenkin ja nyyhk nyyhk ” ja odottaa että joku alkaa lohduttamaan

Höpöhöpö. Ei sovi yhtään Krisuun. Lopeta se keittiöpsykologisoiminen.  Nyyhk, nyyhk.

Vierailija
65934/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Krisu ragee kun töissä on ”nillitetty” ja vahdittu hänen taukojen pitämisiään. Hirveä uhoaminen ja kiroilu.

Jukka jo sanoikin että ”aikamoinen asenne....”. Kertoi sitten että hänen 8h työpäiväänsä kuuluu yhteensä 40min taukoa.

Krisu jatkaa kuinka vaikea kun juoda kahvit ja röökata ja käydä paskalla töissä .. Ja että kytätään.

Jukka kertoo ettei hänelle ole valitettu. Jos tauko on mennyt pitkäksi niin tekee takaisin.

Siis vaikka Jukka on monella tapaa lapsellinen ja itsekäs niin näissä elämän realiteeteissa se on kuitenkin fiksu ja kypsä, työt hoidetaan ja se on työnantaja joka sen määrittelee miten. Nyt tuolla muut rutisee ja valittaa kun ei ole ruokaa, Jukka sen sijaan on tehnyt tänään jo kaalikeittoa Helmerin kanssa ettei ole nälässä eikä tarvitse valittaa. Siinä on iso eri Krisuun joka tehnyt hanttihommia kavereiden firmassa kaljapalkalla ja nostanut tuet kelasta. 

Vierailija
65935/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt samoin pitkälle psykan kurssit ja psykiatriaa eikä Krisussa ole narsismia joten voin vahvistaa asian täysin. Hän on vaan railakas kaveri ja oppinut tukkimaan höpöpuhujilta lahkoäijiltä suut. Ja muiltakin jotka pitäneet päiväkotinaan taloa.

Taidat olla psykiatri mallia Tarina. Menehän takasin kurssille 😂

Vierailija
65936/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu puhuu makkarissa : ” ens sunnuntaina taas joku tippuu ... ja pidot paranee. Tai jos äijä lähtis jo huomenna ni ei tarviis kattoo”

Joku vaihtoi äkkiä puheenaihetta.

Mahtaa olla vaikeaa sulla kun et yhtään ymmärrä sarkasmia tai huumoria.

Olen nyt kuunnellu tota Krisun lähes yksinpuhelua tuolla makkarissa varmaan puoli tuntia ja aiheet vaihtelee sinne tänn,e nyt viimeks Krisua vitu••i se kun töissä ihmiset tulee kyselemään miksi joku työväline on hänen nurmikollaan. Siitä pauhasi muutaman minuutin kuinka ihmiset on tyhmiä.

En ole hymynkarettakaan nähnyt Krisun huulilla, en mitään, ainoastaan tylsän tuijottamisen ja passiivisagtessiivisen käyttäytymisen ja puheen.

Vierailija
65937/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisempaa kun Milla ei oo nauramassa. Olisi kelvannut mainiosti jos Ville tai Anu olisi lähtenyt. Ville muuten laittoi öljyä kahviin. 😂

Ihan normaalia laittaa öljyä kahviin terveystietoisissa piireissä.

Ruokalusikallinen kirkastettua voita on aika tavallinen juttu. Etenkin intialaisissa piireissä, joista olen ominut tuon tavan.

JUoksetko sinäkin jossain CIA ashrameissa aivopestävänä "koska olet niiiiin vapaa"? Typerys jos asut Suomessa niin ellet sopeudu Suomen kirkkoon niin mene Intiaan hus.

Vierailija
65938/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää Kevin kun tietää tilanteensa jo etukäteen. Ei mene ihan oikein kun tiedät sunnuntai iltana olevasi äänestyksessä.

Se on niin tyhmä ettei tiedä mitään.

Vierailija
65939/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vaikka Jukka on monella tapaa lapsellinen ja itsekäs niin näissä elämän realiteeteissa se on kuitenkin fiksu ja kypsä, työt hoidetaan ja se on työnantaja joka sen määrittelee miten. Nyt tuolla muut rutisee ja valittaa kun ei ole ruokaa, Jukka sen sijaan on tehnyt tänään jo kaalikeittoa Helmerin kanssa ettei ole nälässä eikä tarvitse valittaa. Siinä on iso eri Krisuun joka tehnyt hanttihommia kavereiden firmassa kaljapalkalla ja nostanut tuet kelasta. 

Jukan lestatausta näkyy siinä kun kuuntelee Villeä huolella.

Vierailija
65940/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jukan pieruverkkarit olleet pesussa ollenkaan ja Hemmin kylpytakki taitaa myös haiskahtaa. On mieluinen. 😂

Ketju on lukittu.