BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksua Kimmo ei pääse pk huoneeseen?
Isoveli on kyllästynyt Kimmon jatkuvaan porsaanreikien etsimiseen ja lakijargoniaan
ja yritykseen löytää asukkaille edullisia ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Eevistä 100 eurolla. Yrittäkää kestää asia.
Äänestä vaikka tonnilla, omatpa on rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alentava ilmaisu tuo karismaattinen amis.
Siinä on skitsofreenistä ristiriitaisuutta, toinen puoli kehuu ja toinen mollaa ja tuollainen lause jättää kohteensa hämmennykseen koska toinen puoli loukkaa ja toinen kehua. Eevalla on ongelmia ja yksi niistä on kylmyys ja traagisesti äly riittää selittämään ja manipuloimaan ongelmat toisaalle itsestään. Hän ei kohtaa niitä. En tiedä haluanko edes katsella hänen kohtaavankaan niitä tuolla.
Häh? Mikä siinä on alentava? Sinulla taitaa olla ongelmana pitää itseäsi parempana kuin ammattikoulun käyneet. Omituinen ajattelutapa. T. amis31
Kai tajusit että Eevan asenteesta puhuttiin, itse en amista pidä alentavana mutta tiedän mensalaisten keskuudessa se on niin.
Voi mitä paskaa taas, Eevis ei ole kertaakaan halveksinut amislaisia toisin kuin sinä. Puhu omasta puolestasi vaan, ihme mustamaalausta taas. Pane sinä vaa halveksimiasi ihmisiä, älä sekaannu muiden asioihin. Etkä tiedä mensalaisistakaan yhtään mitään, turha koettaa päteä, Eevis ei ole edes mensalainen.
Ei ollut paskaa, ja se miten Eevis kohteli Jukkaa on alentavaa myös. Mensalaisista tiedän tämän että amislaiset on heistä vähäsen palikoita.
Mensan jäsenistön näkökulmasta 98 % ihmisistä on enemmän tai vähemmän palikoita heihin verrattuna.
En ole kyllä kertaakaan kuullut yhdenkään mensalaisen sanovan ketään palikaksi tai arvostavan vähemmän. Isäni, joka on mensalainen sanoo aina, että tätä maailmaa ei olisi olemassakaan jos olisi vain mensalaisia, koska he eivät osaa tehdä mitään muuta kuin filosofoida.
No, kärjistetty heitto tietysti tuokin mutta mensalaista huumoria.
Ristiriitaista kun ensin mensalaisia oli amiksessakin mutta nyt ne vaan filosofoi. Isäsi kanssa muuten samaa mieltä. Kädentaitoja tarvitaan ja olen puhunut justiinsa täällä siitä ettei älykkyydellä selviä kaikesta ei Eeviskään. Älykkyys voi olla ansa jos tunteet ovat eristetty. Ihminen voi tuhota itseään pelkällä älyllään ellei tunteet ole mukana. Niinkuin Eevis mielestäni nyt tekee.
Vierailija kirjoitti:
Myös Tarina on Mensan jäsen ja Tarinalla tuntuu olevan myös tunneälyä. Tässä kun mensalaisia yleistetään, niin en ole huomannut Trainan aliarvioivan ketään koulutuksen ym. perusteella.
Se tunne kun Tarinan tunneälyä kehutaan että päästäisiin lyömään Eevistä. Tämä keskustelu on paljon parempaa viihdettä kuin itse BB :D.
Aijjaa, Tarina on taas suuttunut Krisulle.
Kysyi, onko Krisu valmis sovitteluun, jos käy ekana meditoimassa ja hakee sitten Kimmon paikalle.
Mun mielestä toi Tarinan tyyli on todella alentava, aian kuin Krisu olisi tehnyt jotain väärää ja hänet nyt lynkataan porukalla, ihan vaan ilmoituksena teille kaikille muille.Juuri kun Krisu eilen sanoi fiilisringissä, että hänestä on parempi puhua kahden kesken suoraan eikä juoruta muille selän takana ja lynkata porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myikö siis kaikki omat juomansa Krisulle?
Montako se joi, kun olo on tuo.
Ei taida mikään alkoholisti olla jos 10 juomaa tekee tuon olon
Saattaa se vähän olla. Jos juo jatkuvasti ja säännöllisesti, kestää 10 juomaa hyvinkin. Mutta kannattaa ottaa huomioon, että tuolla joutunut olemaan ilman alkoholia ihan monia päiviä. Sit vetää hulluna kaksin käsin eikä muista ees syödä mitään välillä, niin kyllä, noin siinä käy.
Usein vakavia seurauksia onkin juuri siitä kun juoppo on ensin pitkän aikaa kuivilla ja sitten retkahtaa, ja juo ihan niin kuin silloinkin kun on juonut joka päivä.
Sanoi tänään, että saa siviilissäkin huonon olon helposti muutamistakin kaljoista.
Niin ja ihmiset on erilaisia, ei se huono olo tarkoita ettei olisi alkkis, päinvastoin, voi tarkoittaa vaikka sitä, että maksan toiminta on heikentynyt, eikä enää poista myrkkyjä elimistöstä kuten aiemmin tai sitten on ihan synnynnäisesti herkempi alkoholinvaikutuksille.
Lääkeaineistakin esim. kodeiini on sellainen, että jotku ihmiset vain geneettisesti reagoi siihen niin, että saa siitä huonon olon ja muutenkin vaikutus vahvempi kuin jollain toisella. Silti riippuvuus vois syntyä sillekkin, jolle huono olo tulee.
Jep, voi toki olla noinkin.
Hiivis ja tollo kyhnöttää makkarissa peiton alla. Helvetti käskekööt BB nyt niiden nousta tuolta nusuttelemasta!! yäk! Ja hiivis sanoo että haluais parin tunnin päikkärit, nukkuis yöllä kuten muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on skitsofreenistä ristiriitaisuutta, toinen puoli kehuu ja toinen mollaa ja tuollainen lause jättää kohteensa hämmennykseen koska toinen puoli loukkaa ja toinen kehua. Eevalla on ongelmia ja yksi niistä on kylmyys ja traagisesti äly riittää selittämään ja manipuloimaan ongelmat toisaalle itsestään. Hän ei kohtaa niitä. En tiedä haluanko edes katsella hänen kohtaavankaan niitä tuolla.
Eevis siteerasi kaveriaan. Ja kertoi tämän ainakin kahteen kertaan. Mut jotkut ei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään tullut mieleen Eeviksen maalaustehtävässä, että hän taktikoi tehtävän?
Yrittää pelastaa kasvonsa, saada äänestäjät puolelleen, viesti ulkomaailmaan läheisille jne.
Kaikki muut kertoi ns nolon tarinan jolla tarkoitusperät hyvät. Ainoastaan Eevis teki tässä poikkeuksen.
Toki olen sarkasmin ystävä, mutta jotenkin tämä nyt ei ihan toiminut.
En luota Eevikseen. Valehdellut jo monesti tuolla.
Juuri näin. Lisäksi tuo Edward Munchmainen "Huuto"-maalaus kuvasti oivallisesti Eeva-Leenan psykopatologiaa. Tuo ihminen ei pidä itsestään, päinvastoin.
Huuto 😀? Siis kun Eevis kuvasi noloutta tehtävässä jossa pyydettiin kuvaamaan noloutta. Kiitos taas päivän ekasta ääneen nauramisesta.
Eevishän kertoi noloudesta ja siinähän oli itseironiaa. Kaiken huippu karismaattinen amis. Hauskahan se oli. Minuun ei iske taas gagganolous toki ymmärrän kun pikju Helmeri gagalla ja viärä huone ja sieltä tulee mies ja vaimo kakaroineen ja oliko ollut riitaa. Koominen tilanne. Eeviksrn oli paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myikö siis kaikki omat juomansa Krisulle?
Montako se joi, kun olo on tuo.
Ei taida mikään alkoholisti olla jos 10 juomaa tekee tuon olon
Saattaa se vähän olla. Jos juo jatkuvasti ja säännöllisesti, kestää 10 juomaa hyvinkin. Mutta kannattaa ottaa huomioon, että tuolla joutunut olemaan ilman alkoholia ihan monia päiviä. Sit vetää hulluna kaksin käsin eikä muista ees syödä mitään välillä, niin kyllä, noin siinä käy.
Usein vakavia seurauksia onkin juuri siitä kun juoppo on ensin pitkän aikaa kuivilla ja sitten retkahtaa, ja juo ihan niin kuin silloinkin kun on juonut joka päivä.
Sanoi tänään, että saa siviilissäkin huonon olon helposti muutamistakin kaljoista.
"Alkoholiriippuvuus voi ilmetä kuitenkin ilman merkittävää toleranssia tai vieroitusoireita."
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mikä siinä on alentava? Sinulla taitaa olla ongelmana pitää itseäsi parempana kuin ammattikoulun käyneet. Omituinen ajattelutapa. T. amis31
Kai tajusit että Eevan asenteesta puhuttiin, itse en amista pidä alentavana mutta tiedän mensalaisten keskuudessa se on niin.
Voi mitä paskaa taas, Eevis ei ole kertaakaan halveksinut amislaisia toisin kuin sinä. Puhu omasta puolestasi vaan, ihme mustamaalausta taas. Pane sinä vaa halveksimiasi ihmisiä, älä sekaannu muiden asioihin. Etkä tiedä mensalaisistakaan yhtään mitään, turha koettaa päteä, Eevis ei ole edes mensalainen.
Ei ollut paskaa, ja se miten Eevis kohteli Jukkaa on alentavaa myös. Mensalaisista tiedän tämän että amislaiset on heistä vähäsen palikoita.
En tiedä, miksi sinä mensalaisena ajattelet amislaisten olevan vähän palikoita, kerrp toki??
Itse Mensan jäsenenä kyllä arvostan amislaisia suuresti, olen itse peukalo keskellä kämmentä syntynyt nakkisormi ja ihailen ihmisten kädentaitoja ja osaamista yli kaiken. En ole huomannut ystävienikään koskaan halveksuneen amislaisia tai ajatelleen heidän olevan yhtään palikoita.
Netistä mensalaisten kommentteja lukiessa tuohon amispalikkaan törmäsin ja muuallakin sama asenne. itse korjialin asennetta myös joten eläpäs minua syytä, Eeviksellä oli samantapainen lihakimpale asenne Jukkaan. Myönnä. Noin ei arvosteta ihmistä.
Ja minä näin eilen lentävän lautasen. Sinä voit varmaan jatkaa palikkakeskustelua mielikuvituskavereidesi kanssa, tässä keskustellaan nyt bb:stä.
Sinulla on mielikuvituskaverit näköjään kun et hahmota että Eevis pitää BB talossa juuri Jukkaa lihakimpaleena. Ei ole sori vaan pakko tykätä. Etkä voi pakottaa siihen koeta tajuta jo.
Jukka ja Eevis ovat yhtä mieltä siitä että ovat toistensa lihakimpaleita.
Mutta vain Eevis mensassa ollut. Niin ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensan jäsenistön näkökulmasta 98 % ihmisistä on enemmän tai vähemmän palikoita heihin verrattuna.
Bb-talossa suurimmat palikat ovat kaksi mensalaista. Arvostus ko. kerhoa kohtaan tuskin nousee kun katsoo heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen kuin Tupu mutta Eevis kiinnostaa.
Saa anteeksi jotkut asiat kun on niitä hyviäkin puolia.
Onhan Krisukin viihdettä ja silti mun arvot ei kohtaa Krisun kanssa.
Pidän siitä että ihminen on isolla persoona.
En ymmärrä some vihaa.Eräille maailma on kuin valintamyymälä josta poimia arvoherkkuja itselle sopiviksi, ja toisille kuten Krisulle varmaan maailma on vaan semmoinen kuin on eikä valintamyymälä. On vaan elettävä olipa se mitä oli.
Niinhän se on niin helpompi eläimiäkin rääkätä.
Oletko sinä valintamyymälässä jossa ei olisi tarjolla eläimien lihaa, nahkaa ja muuta? Jos olet elämäsi valintamyymälässä käyttänyt näitä et vi heittaa ekaa kiveäsi.
Ei ole ollenkaan sama asia.
Puolustat nyt eläinten kiduttamista.
Ei ihme että pahoja ihmisiä on.
Voin kertoa että olet kyllä harvassa.
Suorastaan oksettaa.No mietihän vielä kerta asiaa. Minä en käytä eläintuotteita edes.
Jos olet sama henkilö niin hyväksyt eläinten kiduttamisen.
Joku sulla viiraa päässä ja pahasti.
Ihan turha sun on jatkaa tätä sillä lähden nyt pihatöihin.
" Herra valtakunnan syyttäjä saapui, sua tarvitaan kohta, kun Tarina astelee tänne, ja sitten pidetään palaverei. Ei fiilisrinki vaan palaveri"
Krisu Kimmolle.
Vierailija kirjoitti:
Myös Tarina on Mensan jäsen ja Tarinalla tuntuu olevan myös tunneälyä. Tässä kun mensalaisia yleistetään, niin en ole huomannut Trainan aliarvioivan ketään koulutuksen ym. perusteella.
Anna esimerkki Tarina tunneälystä, en ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä kertaakaan kuullut yhdenkään mensalaisen sanovan ketään palikaksi tai arvostavan vähemmän. Isäni, joka on mensalainen sanoo aina, että tätä maailmaa ei olisi olemassakaan jos olisi vain mensalaisia, koska he eivät osaa tehdä mitään muuta kuin filosofoida.
No, kärjistetty heitto tietysti tuokin mutta mensalaista huumoria.
Ne testit ei perustu filosofiaan vaan matemaattisuuteen. Loogisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa, Tarina on taas suuttunut Krisulle.
Kysyi, onko Krisu valmis sovitteluun, jos käy ekana meditoimassa ja hakee sitten Kimmon paikalle.
Mun mielestä toi Tarinan tyyli on todella alentava, aian kuin Krisu olisi tehnyt jotain väärää ja hänet nyt lynkataan porukalla, ihan vaan ilmoituksena teille kaikille muille.Juuri kun Krisu eilen sanoi fiilisringissä, että hänestä on parempi puhua kahden kesken suoraan eikä juoruta muille selän takana ja lynkata porukalla.
Kimmo on rauhallinen ihminen, jolla on hyvät välit se Tarinaan että Krisuun. Tarina varmaan haluaa hänet tilanteeseen, että jos homma meinaa eskaloitua, Kimmo voi rauhoittaa tilannetta ja auttaa keskustelua pysymään asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi sinä mensalaisena ajattelet amislaisten olevan vähän palikoita, kerrp toki??
Itse Mensan jäsenenä kyllä arvostan amislaisia suuresti, olen itse peukalo keskellä kämmentä syntynyt nakkisormi ja ihailen ihmisten kädentaitoja ja osaamista yli kaiken. En ole huomannut ystävienikään koskaan halveksuneen amislaisia tai ajatelleen heidän olevan yhtään palikoita.
Netistä mensalaisten kommentteja lukiessa tuohon amispalikkaan törmäsin ja muuallakin sama asenne. itse korjialin asennetta myös joten eläpäs minua syytä, Eeviksellä oli samantapainen lihakimpale asenne Jukkaan. Myönnä. Noin ei arvosteta ihmistä.
Eeva on selkärangaton. Piste.