Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
28401/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on hauskaa ilman viinaakin. Tosi hyvä kausi. Jotkut asukkaat aiheuttaa kiihotusta jopa. Ei oo hyväksi sydämmelle. Välillä happea. 😂

Vierailija
28402/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on useampi Eevis-fani enkä ole kirjoittanut Tupusta kuin pari kommenttia koko ketjuun. Kas kun Tupu ei kiinnosta mua pätkääkään ja mulla ei-kiinnostus ilmenee niin että EN kirjoita hänestä tuhatta sairasta haukkumiskommenttia tähän ketjuun.

Pelkkä ärsyyntyminenkin johonkin asiaan/henkilöön saa kirjoittamaan asioista/ henkilöistä eikä sen asian itsessään tarvitse edes olla millään lailla kiinnostava.

Niin, ärsyyntyminen on tunne joka rikastaa muuten niin tylsää elämää. Sen vuoksi ärsyyntyjät kokee kiinnostusta Eevistä kohtaan, niin että jos tämä katoaa ruudusta oikein kaivataan häntä tuottamaan niitä ärsyyntymisen tunteita. Ilmeisesti ärsyyntyminen on voimaannuttava kokemus ja se että pääsee joukolla haukkumaan ja ylänuolia satelee kannustavasti.

Siihenhän koko someraivo just perustuu. Minusta on oikeastaan kummallista, että nämä ihmiset haluaa Eeviksen pois ruudusta, kun tällä hetkellä eivät saa silmiään irti hänestä.

Mua hän ainakin ärsyttää niin paljon, et vaihdan heti toiselle kanavalle kun hän on äänessä et siinä mielessä olen vain helpottunut jos hän lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28403/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten CS on kommentoinut kritiikkiä tylsyydestä? Mun mielestä ei näytä ollenkaan siltä esim että asukkaat sekoaisivat tylsyydestä, vaan päin vastoin sopeutuvat entistä paremmin ja laitostuvat.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5a53c924-783d-4ee1-aee3-cf6bb9…

Twitterissä ainakin keskusteltu tylsästä kaudesta paljon, monet lopettamassa 24/7 tilaamisen. Sisältö makoilua ja ruuanlaittoa, ei bileitä, aikaisin nukkumaanmenoa jne. eli katsojille ei mitään viihdettä.

"Palkinnot on olemattomia, rankut on olemattomia, viikkotehtävät on mitä on (eka viikkotehtävä oli ok), asukkaat heräävät ja odottaa milloin pääsee nukkumaan, katsojat valittaa tuotannosta ja paskasta sisällöstä enemmän kuin katsoo edes koko ohjelmaa, nyt on mokattu toteutus".

Eli tässä katsojien mielipiteitä kaudesta ja seuraava Cristal Snow:n närkästynyt kommentti, jonka poistanut tviitistä jo.

"Anteeksi mutta hold the line: mä olen isoin big brother fani koskaan, toiseksi olen katsonut kaikki suomalaiset kaudet ja seuraan myös ulkomaan BB kausia sekä ollut juontamassa yhtä kautta aiemmin. Mitä sä olet tehnyt näistä asioista? Kysyn vaan, Snow tviittasi".

Ja tuo kommentti ärsytti varsinkin tilaajia, eli kokevat katsojien aliarvioimisena ja vtuiluna.

Vierailija
28404/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli ällöä kun puhutaan ruoka suussa.Muut seisoo selkä suorana ja toistavat lupaan olla .....,mutta kas mitä tekee Eevis tyhjentelee ketsuppipulloa  ::) 

Tyhjentää ketsuppipulloa ja toistaa samaa lausetta muiden kanssa, osaa SIIS tehdä kahta asiaa samaan aikaan! Sulle se varmaan on ihmeellinen uusi asia.

Vierailija
28405/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina pakotti punertuvan Hemmin viereensä sohvalle istumaan.

Vierailija
28406/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis talossa ei edelleenkään ole muuta puhuttavaa kuin kahden nylkyttäjän hommat

Jos BB on ihmiskunnan tasomittari niin ilmastonmuutosta ja koko paskan tuhoa voi reilusti nopeuttaa

Vierailija
28407/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, minusta ihmisten nimitteleminen on lapsellista touhua.

Vierailija
28408/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Anu, Tuula, Ville teki spagettia, ei ollut suolaa. Korvasi kanaliemikuutioilla x2. Kukaan ei maininnut kasvis- ja vegaanisyöjille asiasta.

Vierailija
28409/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailua:

Eevis harrastaa talossa seksiä

Reaktio: hyi kauheaa

Jukka harrastaa talossa seksiä yhden naisen kanssa ja samalla flirttailee toiselle

Reaktio: ei mitään

Eevis kertoo käyvänsä kaksi kertaa viikossa suihkussa

Reaktio: hyi kauheaa

Krisu kertoo kakanneensa kostoksi toisen ihmisen autoon

Reaktio: ei mitään

Juuri näin. En ymmärrä miten ihmiset pystyy perustelemaan itselleen.

Jukkaa on arvosteltu paljon niin jatkuvasta panemisesta, kuin Millan kanssa flirttailustakin. Hänellä ei vaan ole samanlaisia fanaattisia puolustelijoita kuin Eeviksellä, joten mitään jankkausta ei hänen tekemisistään synny. Mutta ei Jukasta tunnu kovin moni katsoja tykkäävän.

Krisun paskomistarinaa arvosteltiin myös paljon niin täällä, kuin muuallakin. Et varmaan vaan kiinnittänyt asiaan huomiota, koska sulla oli kiire etsiä viestejä, joissa arvostellaan Eevistä, jotta pääsisit kauhistelemaan Eevis-vihaa.

Jukkaa ei ole kyllä arvosteltu panemisesta läheskään yhtä paljon kuin Eevistä. Täällä on jopa toivottu, että Jukka hyppäisi sänkyyn myös Millan kanssa. Mitä jos se olisikin ollut Eevis, joka olisi harrastanut seksiä yhden miehen kanssa ja samalla flirttaillut toiselle? Kyllä siinä olisi jo someraivo noussut toiseen potenssiin. Mutta kun se onkin mies, joka näin toimii, niin moni ei tunnu välittävän yhtään. Myös Krisua jaksetaan aina puolustella, oli se tehnyt sitten ihan mitä tahansa. Jos vähänkään Krisua arvostelee, esimerkiksi uhkailusta, saa välittömästi alapeukkua ja aggressioita osakseen.

Jukka ei toisaalta oo puhunut yhtä häiriintyneitä ja rivoja juttuja, kuin Eevis. Tai alkanut kitistä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta”, kun BB yhtenä iltana kielsi jyystämisen. Jukka hyväksyi tilanteen ja meni nukkumaan, Eevis kitisi, mökötti ja uhkaili lähteä talosta pois. Jukka ei tee seksistä ihan samanlaista numeroa. Eikä kerro ällöttäviä juttuja suuhun kuseksimisesta, anaaliseksistä piirrettyjen tahtiin tai ”raiskaajan silmistä”. Mun mielestä Eevistä on kritisoitu enemmän noista asioista kuin itse panemisesta.

Krisusta oon samaa mieltä. Itsekin oon kritisoinut hänen huutamistaan ja ilkeilyään, ja sain kasan alapeukkuja & haukkumista.

Vierailija
28410/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessa seksin näyttämistä tuotanto selitti sillä että Eevis on häätöuhan alla ja silloin näitä asukkaita näytetään enemmän. Miksi Timoa ei näytetty ollenkaan vaikka oli äänestyksessä kaksi kertaa? Vasta maanantaina näytettiin Timoa koosteessa kun oli jo pihalla. Kyllä sylettää vieläkin Timon kohtalo!! Vaikka toisaalta ihana ettei enää liikoja kiinnosta bb, riittää kun välillä vilkasee ja ihan sama miten noille lopuille käy. No ehkä ainoa toive vielä on ettei Krisu voittais.

Siis Timon kohtelu. Ei kohtalo.

Vierailija
28411/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Eeva-Leena lentää pihalle talosta, ei ole epäilystäkään että Jukka menee panemaan Millaa. Kyllä on säälittävää touhua. Eevis on epähygieeninen, tunnekylmä seksiaddikti ja Jukka munallaan ajatteleva taliaivo.

Ei mene,koska Millalla on kyllä sen verran järkeä päässä ettei anna tuolle sarjapanijalle.

Vierailija
28412/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessa seksin näyttämistä tuotanto selitti sillä että Eevis on häätöuhan alla ja silloin näitä asukkaita näytetään enemmän. Miksi Timoa ei näytetty ollenkaan vaikka oli äänestyksessä kaksi kertaa? Vasta maanantaina näytettiin Timoa koosteessa kun oli jo pihalla. Kyllä sylettää vieläkin Timon kohtalo!! Vaikka toisaalta ihana ettei enää liikoja kiinnosta bb, riittää kun välillä vilkasee ja ihan sama miten noille lopuille käy. No ehkä ainoa toive vielä on ettei Krisu voittais.

Olen kyllä itsekin ihmetellyt sitä, miksi tuotanto on tehnyt sen valinnan, että näyttää koko kansalle Eeviksen ja Jukan väliset paneskelut, moneen kertaan ja kauan.

Vierailija
28413/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat komennettiin ulos!

Tarina: mä kyl tykkään näistä ulkohetkistä kun me vaan keräännytään tänne yhdessä makaamaan, Se on kyllä kivaaa!

Vierailija
28414/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö muita talon "vegaanit"? Ole vegaania nähneetkään.

Enää en ihmettele yhtään miksi vegaaneihin suhtaudutaan negatiivisesti. Tai sitä että kun  itse kerron olevani vegaani (ollut yli 20v) niin tuputetaan kalaa, kanaa, maitoa, munaa  yms "kun söihän se Sannakin kalaa vaikka on vegaani niin otathan säkin"

Ottaa kyllä päähän. Toki näinä ilmastonmuutostalkoo aikoina jokainen kasvisateria on se positiivinen juttu, mutta...

Vierailija
28415/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisko kirjoitti:

Aika paha. Anu, Tuula, Ville teki spagettia, ei ollut suolaa. Korvasi kanaliemikuutioilla x2. Kukaan ei maininnut kasvis- ja vegaanisyöjille asiasta.

Ai, ai nyt ne varmaan kuolee.

Vierailija
28416/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Eeva-Leena lentää pihalle talosta, ei ole epäilystäkään että Jukka menee panemaan Millaa. Kyllä on säälittävää touhua. Eevis on epähygieeninen, tunnekylmä seksiaddikti ja Jukka munallaan ajatteleva taliaivo.

Milla ei lähde heiluttamaan peittoa talossa, varsinkaan Jukan kanssa. Millallahan on joku odottamassa irl, joten senkään puolesta ei ala säätää. Flirttailla voi, mutta ilman sen syvällisempää merkitystä. Milla on fiksu nuori nainen. Sehän ei mene niin, että kun sulla itselläsi on löyhä moraali, että muillakin olisi.

Löyhästä moraalista... Satuitko eilen kuulemaan, kun Milla kertoi laivaristeilystään? Oli tuhannen humalassa mennyt yöllä jonkun vieraan hyttiin. Aamulla, vieläkin hirveessä tuiskeessa, lähtenyt käytävään alasti. Ei tiennyt edes oman hyttinsä numeroa ja vaatteet ja käsilaukku tuossa vieraassa hytissä. Käytävällä joku vieras nainen oli ottanut siivouskärrystä lakanan, jonka kietonut Millan ympäri ja mennyt hänen kanssaan infoon selvittämään hytin numeroa. Satunnainen tuttavuuskin oli toimittanut neidin tavarat infoon. Sen pituinen se!

Vierailija
28417/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin katella mielummin bileitä illalla kun päivä tissuttelua.

Vierailija
28418/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene,koska Millalla on kyllä sen verran järkeä päässä ettei anna tuolle sarjapanijalle.

Milla ja järki päässä ei kuulu samaan lauseeseen mutta en itsekkään usko että se menee sänkyyn Jukan kanssa

Vierailija
28419/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisko kirjoitti:

Tupu ja Anu teki spagetin ja laittoi kanaliemikuutiot ja tekivät myös salaatin, jossa oli eläinperäistä tuotetta. Mutta eipä noista kukaan vakaumusvegaani olekaan, Milla ei syö lihaa, koska ei pidä sen mausta mutta välillä maistelee esim salamia ja pihviä eikä muna letuissa haittaa. Tarina syö juustoa, suklaavanukasta ja karkkia ja on ihan trendivegaani vaan, Kevinillä varmaan aika sama + aika tuore asia.

Vierailija
28420/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Eevis ei koskaan tule lukemaan esim tätä ketjua. En minäkään hänestä pidä, mutta kukaan ei ansaitse tällaista lynkkausta kun ei kuitenkaan mitään rikollista ole tehnyt. Pakko sanoa että taito se on näköjään tuo ilkeilykin, täältä on saanut lukea sellaista kommenttia ettei multa onnistuisi vaikka kuinka yrittäisin. Speechless.

Eihän nuo törkyviestit tässä ketjussa olekkaan minkään terveen ihmisen päästä ja näppikseltä peräisin. Mieleltään sairas on ottanut kyseisen naisen  paskanäppeihinsä. Hänen koko nimellä täällä revittelee törkyjuttujaan, joten kunnianloukkaus tunnusmerkit täytyy kirkkaasti. Jos kyseinen nainen haluaa, hän voi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta. Toivon, että jotenkin tuo törkyturpa joutuu vielä edesvastuuseen noista törkyviesteistään tässä ketjussa!

Ja sinä olet jotenkin parempi ihminen, kun haukut jotain tuntematonta ihmistä, jonka oletat olevan mielenterveysongelmainen? Säälittävää, että käytät mielenterveysongelmia välineenä loukata ja haukkua muita ihmisiä. Ihan, kuin kukaan sairaudelleen mitään mahtaisi. Mitä kuvittelet saavuttavasi sillä, että haukut ja vainoat täällä toisia kirjoittajia, joiden ajattelet olevan sairaita? Kovin ironista, että sinusta Eeviksen arvostelijat ovat pahoja ihmisiä, ja itse käytät psyykkistä sairautta loukkauksena muita kohtaan.

Ketju on lukittu.