Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
28421/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan Helmeri yhtään että sekä Anu että Milla alkoivat kiinnostua hänestä sillä sekunnilla kun paljastui että H on feimi jolla on omaisuutta?

Oon sitä mieltä ettei kumpikaan "sovi yhteen" Helmerin kanssa ja toivon ettei tule sen kummempia sutinoita noiden välille :D

Helmerille sopii joku 19v. siro sievä tyttö. Ei se sovi yhteen aikuisen Anun tai romuluisen Millan kanssa.

Et tiedä Helmerin ikää, on aikuinen ihan itsekin, oliko Anun ikäinen? Minna ei ehkä ulkomäöllisesti käy hempalle. 

Vierailija
28422/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira taas tänään niin nättinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28423/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Eeva-Leena lentää pihalle talosta, ei ole epäilystäkään että Jukka menee panemaan Millaa. Kyllä on säälittävää touhua. Eevis on epähygieeninen, tunnekylmä seksiaddikti ja Jukka munallaan ajatteleva taliaivo.

Ei mene,koska Millalla on kyllä sen verran järkeä päässä ettei anna tuolle sarjapanijalle.

Sarjapanija😂😂😂

Vierailija
28424/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenitonta spagettia saa kaupasta. On kuulemma ihan hyvää.

Vege ja gluteenitonta saa ihan hyvää tehty mutta saisivat kokata itse ruokansa alusta loppuun asti.

Lisäksi kaupassa ei ole aikaa etsiä noita purkkeja ja ym. Ovat myös kalliita.

Laitoin itse soijakermaa kääretorttuun. Eroa ei huomannut.

Viikonloppuna teen peruna-sipuli/ kasvissuikaleet/ mausteet/ soijakermasta laatikon.

Mulla ihan kokeilu menossa koska ensi vuonna aion hakeutua kokin opintoihin.

Eihän nämä vege kermaperseet osaa tehdä kasviksista ruokaa. Luulisi haluavan oppia jos on vege.

Vierailija
28425/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa-elämä.vif

Vierailija
28426/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä omanimi-jankuttaja on? Eeviksestä niin kuin aivan kenestä asukkaasta saa puhua sukunimellä aivan kuin vaikka Niko Saarisesta. Kuka tahansa voi googlettaa heidät. Itse löysin 10 sekunnissa kaikkien muiden sukunimet paitsi Tuulan. Onko muuten tietoa?

Vierailija
28427/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailua:

Eevis harrastaa talossa seksiä

Reaktio: hyi kauheaa

Jukka harrastaa talossa seksiä yhden naisen kanssa ja samalla flirttailee toiselle

Reaktio: ei mitään

Eevis kertoo käyvänsä kaksi kertaa viikossa suihkussa

Reaktio: hyi kauheaa

Krisu kertoo kakanneensa kostoksi toisen ihmisen autoon

Reaktio: ei mitään

Juuri näin. En ymmärrä miten ihmiset pystyy perustelemaan itselleen.

Jukkaa on arvosteltu paljon niin jatkuvasta panemisesta, kuin Millan kanssa flirttailustakin. Hänellä ei vaan ole samanlaisia fanaattisia puolustelijoita kuin Eeviksellä, joten mitään jankkausta ei hänen tekemisistään synny. Mutta ei Jukasta tunnu kovin moni katsoja tykkäävän.

Krisun paskomistarinaa arvosteltiin myös paljon niin täällä, kuin muuallakin. Et varmaan vaan kiinnittänyt asiaan huomiota, koska sulla oli kiire etsiä viestejä, joissa arvostellaan Eevistä, jotta pääsisit kauhistelemaan Eevis-vihaa.

Jukkaa ei ole kyllä arvosteltu panemisesta läheskään yhtä paljon kuin Eevistä. Täällä on jopa toivottu, että Jukka hyppäisi sänkyyn myös Millan kanssa. Mitä jos se olisikin ollut Eevis, joka olisi harrastanut seksiä yhden miehen kanssa ja samalla flirttaillut toiselle? Kyllä siinä olisi jo someraivo noussut toiseen potenssiin. Mutta kun se onkin mies, joka näin toimii, niin moni ei tunnu välittävän yhtään. Myös Krisua jaksetaan aina puolustella, oli se tehnyt sitten ihan mitä tahansa. Jos vähänkään Krisua arvostelee, esimerkiksi uhkailusta, saa välittömästi alapeukkua ja aggressioita osakseen.

Jukka ei toisaalta oo puhunut yhtä häiriintyneitä ja rivoja juttuja, kuin Eevis. Tai alkanut kitistä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta”, kun BB yhtenä iltana kielsi jyystämisen. Jukka hyväksyi tilanteen ja meni nukkumaan, Eevis kitisi, mökötti ja uhkaili lähteä talosta pois. Jukka ei tee seksistä ihan samanlaista numeroa. Eikä kerro ällöttäviä juttuja suuhun kuseksimisesta, anaaliseksistä piirrettyjen tahtiin tai ”raiskaajan silmistä”. Mun mielestä Eevistä on kritisoitu enemmän noista asioista kuin itse panemisesta.

Krisusta oon samaa mieltä. Itsekin oon kritisoinut hänen huutamistaan ja ilkeilyään, ja sain kasan alapeukkuja & haukkumista.

Jukka ei ehkä ole kertonut samanlaisia juttuja seksielämästään kuin Eevis, mutta on vähän siltä vaikuttanut, että Jukka on ollut aloitteellisempi osapuoli näissä seksin harrastamisissa. Jukka on myös sanonut, että vie talossa eteenpäin "seksin ilosanomaa". Vaikuttaa seksiaddiktilta, varsinkin kun yksi nainen ei tunnu riittävän. Krisun ja Eeviksen vertailusta vielä: anaaliseksi piirrettyjä katsoessa ei ole rikollista, mutta eläinrääkkäys on. Hämmentää, kun monien ihmisten mielestä asia onkin toisinpäin? Vai onko niin, että mitä ikinä Krisu tekee tai sanoo, kaikki on ok?

Vierailija
28428/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisko kirjoitti:

Aika paha. Anu, Tuula, Ville teki spagettia, ei ollut suolaa. Korvasi kanaliemikuutioilla x2. Kukaan ei maininnut kasvis- ja vegaanisyöjille asiasta.

Tupu ja Anu teki spagetin ja laittoi kanaliemikuutiot ja tekivät myös salaatin, jossa oli eläinperäistä tuotetta. Mutta eipä noista kukaan vakaumusvegaani olekaan, Milla ei syö lihaa, koska ei pidä sen mausta mutta välillä maistelee esim salamia ja pihviä eikä muna letuissa haittaa. Tarina syö juustoa, suklaavanukasta ja karkkia ja on ihan trendivegaani vaan, Kevinillä varmaan aika sama + aika tuore asia.

Eivät ole vege vaan kasvisruokailijoita. Vege ei syö mitään eläinperäistä.

Kasvisruokailija ei syö lihaa mutta muuta kylläkin.

Mikseivät osta kasvisliemikuutioita??

On oikein hyvää.

Vai onko niissäkin jotain kiellettyä.

Vierailija
28429/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä omanimi-jankuttaja on? Eeviksestä niin kuin aivan kenestä asukkaasta saa puhua sukunimellä aivan kuin vaikka Niko Saarisesta. Kuka tahansa voi googlettaa heidät. Itse löysin 10 sekunnissa kaikkien muiden sukunimet paitsi Tuulan. Onko muuten tietoa?

Kyllä se pistää miettimään kun tyyppi kirjoittaa samassa viestissä Jukasta ja muista etunimellä ja Eeviksestä koko nimellä sukunimineen. Noita tulee ryppäinä ja sisältö on TODELLA ilkeää Eevistä kohtaan. Veikkaan että Eeviksellä saattaa olla ongelma irl.

Vierailija
28430/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnekäs nämä linkittäjät, linkeistä valittaja, naureskelija, kusinen kusihousu, vammainen olo jne tyypit ovat hävinneet? Parasta antia tässä ketjussa täällä, sai hyvät naurut niiden viesteistä.

Samaa ihmettelen minäkin.

Ehkä heidät bannattiin palstalta. Onko se nyt teidän suurin ongelmanne? :) 

Vierailija
28431/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä28623 kirjoitti:

Mistä johtuu tämä harha, että Eevistä vihataan seksin harrastamisen takia? Eiköhän se oo tuo kokonaisuus, mikä Eeviksessä ällöttää.

Tuo lahnamainen jatkuva makaaminem, lahnamainen puhetapa ja jaarittelu, epähygienisyya, laiskuus, itsekeskeisyys...ja tulla nyt johonkin Big Brotheriin vinkumaan jostain säännöistä ja siitä, että ei saa tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa.

Juuri näin. Seksiholismi on vain yksi twisti tämän eukon sairaassa persoonassa, inho johtuu ihan muusta.

Minua ei ällöttäisi yhtään jos jukka nussisi vaikka millan kanssa. Olen varma että Milla on senverran fiksu, ettei hänelle tulis ees mieleen muiden vieressä antaa itseään sormetella ja jukkaa runkkaisi, osaa ottaa muitakin huomioon, toisin kuin moukka-eevis.

Eli ihan pelkästään yhteen ihmiseen kohdistuvaa vihamielisyyttä ja joukkokiusaamista. 

Ei se ole mitään joukkokiusaamista, että katsojat ei tykkää Eeva-Leenasta. Puhevian pilkkaaminen menee minustakin kiusaamisen piikkiin, mutta ei se ole kiusaamista, jos joku viihdeohjelman osallistuja ärsyttää. BB:n idea on ihastuttaa ja vihastuttaa ja herättää keskustelua. Siihen kuuluvat niin positiiviset, kuin negatiivisetkin mielipiteet. On ihan ymmärrettävää, että muiden vieressä runkkaaminen herättää katsojissa negatiivisia ajatuksia, eikä se todellakaan tee kenestäkään kiusaajaa, jos asiallisesti ajatuksensa ilmaisee. Enemmän kiusaamista mun mielestä on tuo muiden seurassa käsipelin harrastaminen, kun muut ovat sanoneet etteivät haluaisi sellaista joutua todistamaan.

Hmm mä oon samaa mieltä, että Jukan ja Eeviksen sekstailu muiden läsnäollessa tai vessassa ymv on tosi epäkunnioittavaa. Ja että totta kai ihastuttaa ja vihastuttaa. Kuitenki pidän haukkumista esim. puheviasta tai peseytymisestä ala-arvoisena,joka menee kiusaamisen puolelle. Sen sijaan minusta on ok kommentointi, että Eevis ärsyttää koska vie tilaa muilta järjettömän pitkillä puheenvuoroillaan, joissa toistelee samoja tai ällöttää että epiloi niin että karvat jäävät olkkariin tai rikkoo sääntöjä juonittelemalla nimeämisistä (millä perusteella äänestää) ja puhumalla tuotannosta (nukkumaanmenoon liittyen) ja niskuroimalla (ei nouse herätyksiin). Moniahan noista ovat tehneet myös muut,mutta nyt kirjoitin Eeviksestä.

Vierailija
28432/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hankkikaa-elämä.vif

On meillä mutta mulla ainakin tylsä.

Ruokaa tehtävä ja mentävä pihatöihin.

Vierailija
28433/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on todella kilpailunhaluinen. Ei vaan ole kaikista äänekkäin, niin saattaa jäädä huomaamatta,ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
28434/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pistää miettimään kun tyyppi kirjoittaa samassa viestissä Jukasta ja muista etunimellä ja Eeviksestä koko nimellä sukunimineen. Noita tulee ryppäinä ja sisältö on TODELLA ilkeää Eevistä kohtaan. Veikkaan että Eeviksellä saattaa olla ongelma irl.

Sulla näemmä vaan fiksaatio tuosta Eeviksestä. Ei taitaisi haitata muiden asukkaiden sukunimien käyttö? Eiköhän lopu kaikenlainen kirjoittelu Eeva Leena Keskisestä huomisen jälkeen.

Vierailija
28435/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisko kirjoitti:

Aika paha. Anu, Tuula, Ville teki spagettia, ei ollut suolaa. Korvasi kanaliemikuutioilla x2. Kukaan ei maininnut kasvis- ja vegaanisyöjille asiasta.[/quote

Vegeillä oli omat sötkötykset ja Anulla gluteenitonta pastaa. Milla söi jääkaapista "vanhaa" riisiä.

Vierailija
28436/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Helmeri ja Kevin on tosi hauskoja, niillä leikkaa niin nopeesti ja osuvasti.

Toivottavasti Tarina tippuu niin nähtäis enemmän Kevinin parempia puolia.

Vierailija
28437/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvisko kirjoitti:

Aika paha. Anu, Tuula, Ville teki spagettia, ei ollut suolaa. Korvasi kanaliemikuutioilla x2. Kukaan ei maininnut kasvis- ja vegaanisyöjille asiasta.

Tupu ja Anu teki spagetin ja laittoi kanaliemikuutiot ja tekivät myös salaatin, jossa oli eläinperäistä tuotetta. Mutta eipä noista kukaan vakaumusvegaani olekaan, Milla ei syö lihaa, koska ei pidä sen mausta mutta välillä maistelee esim salamia ja pihviä eikä muna letuissa haittaa. Tarina syö juustoa, suklaavanukasta ja karkkia ja on ihan trendivegaani vaan, Kevinillä varmaan aika sama + aika tuore asia.

Eivät ole vege vaan kasvisruokailijoita. Vege ei syö mitään eläinperäistä.

Kasvisruokailija ei syö lihaa mutta muuta kylläkin.

Mikseivät osta kasvisliemikuutioita??

On oikein hyvää.

Vai onko niissäkin jotain kiellettyä.

Vege = kasvissyöjä joka syö kananmunia ja maitotuotteita

Vierailija
28438/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira kyl kohta tikahtuu, ei pysty edes puhumaan enää nauraa vaan.

Vierailija
28439/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva-Leena niitä asukkaita, joka on itse puhunut sukunimestään talosta, mm. puhuttaessa Vesa Keskisestä. Että on aivan julkista tietoa.

Vierailija
28440/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-talossa on kaksi ihmistä, jotka ovat harrastaneet talossa seksiä. Vain toista heistä vihataan sen takia, että on harrastanut talossa seksiä. Voisiko joku selittää minulle miksi näin on...?

Häntä ei vihata sen takia että on harrastanut seksiä vaan kaiken muun oksettavuuden takia. Tänäänkin epiloi itsensä sohvilla ja heitti vain karvansa lattialle.

Siis Eevistä vihataan epähygieenisyyden takia?

Ei ole sen epähygienisempi kuin muutkaan asukkaat.

No kyllä on Eevis. Seksin jälkeen ei käy pesulla, yks yö Jukkakin kysyi kävikö Eevis vessassa ja kun Eevis vastasi että ei niin Jukka yritti usuttaa Eevistä vessaan.  Yks päivä kun panivat vessassa niin Eevis ei pessyt edes käsiään ja meni sen jälkeen keittiöön puuhailemaan. Jukka pesi kädet moneen kertaan vessapanon jälkeen. 

Suihkussa on ok käydä pari kertaa viikossa jos siltä tuntuu. Mutta jos vertaa muihin asukkaisiin niin Eevis ja Jukka on ainoat jotka on harrastaneet seksiä, mutta heistäkin Jukka peseytyy, mutta haisuli ei. Se on ällöttävää.

Ketju on lukittu.