Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
28441/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa katsottavaa tämä pihalla hassuttelu :D Mutta tässä kyllä huomaa ketä ei porukkaan kaivattaisi --> Eevis ja Jukka naama mutrulla vaan halailee, Eeviksellä taas ei mitään päällä, olettaa varmaan että pääsee heti sisälle tai peiton alle Jukan kanssa.

Vierailija
28442/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenitonta spagettia saa kaupasta. On kuulemma ihan hyvää.

Vege ja gluteenitonta saa ihan hyvää tehty mutta saisivat kokata itse ruokansa alusta loppuun asti.

Lisäksi kaupassa ei ole aikaa etsiä noita purkkeja ja ym. Ovat myös kalliita.

Laitoin itse soijakermaa kääretorttuun. Eroa ei huomannut.

Viikonloppuna teen peruna-sipuli/ kasvissuikaleet/ mausteet/ soijakermasta laatikon.

Mulla ihan kokeilu menossa koska ensi vuonna aion hakeutua kokin opintoihin.

Eihän nämä vege kermaperseet osaa tehdä kasviksista ruokaa. Luulisi haluavan oppia jos on vege.

Eikä??

Kaupastako sitä saa, miksei tätä oo kerrottu mulle aikaisemmin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28443/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä omanimi-jankuttaja on? Eeviksestä niin kuin aivan kenestä asukkaasta saa puhua sukunimellä aivan kuin vaikka Niko Saarisesta. Kuka tahansa voi googlettaa heidät. Itse löysin 10 sekunnissa kaikkien muiden sukunimet paitsi Tuulan. Onko muuten tietoa?

Kyllä se pistää miettimään kun tyyppi kirjoittaa samassa viestissä Jukasta ja muista etunimellä ja Eeviksestä koko nimellä sukunimineen. Noita tulee ryppäinä ja sisältö on TODELLA ilkeää Eevistä kohtaan. Veikkaan että Eeviksellä saattaa olla ongelma irl.

Sulla näemmä vaan fiksaatio tuosta Eeviksestä. Ei taitaisi haitata muiden asukkaiden sukunimien käyttö? Eiköhän lopu kaikenlainen kirjoittelu Eeva Leena Keskisestä huomisen jälkeen.

Kyllä haittaisi jos olisi samanlainen ilkeä stalkkausmeininki ja vain stalkattavan koko nimeä hoettaisiin viestistä toiseen. Ehkä liityn siihen FB-ryhmään ja katson löytyisikö sama helposti tunnistettava henkilö sieltä. Veikkaan että löytyy. Voisi katsoa mitä henkilö on itse mieltä koko nimensä toistelemisesta netissä.

Vierailija
28444/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka kuri vaan ja jos ei tottele niin pääsee äänestykseen.

Turha tuolla uhkailla että lähtee jos ei saa jotain. Voipi ihan rauhassa lähteä.

Mikäli ei saa nukuttua 23.00 niin kotiin kyllä pääsee ja voi nukkua miten haluaa.

Olen puhunut.

Vierailija
28445/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rip kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan Helmeri yhtään että sekä Anu että Milla alkoivat kiinnostua hänestä sillä sekunnilla kun paljastui että H on feimi jolla on omaisuutta?

Oon sitä mieltä ettei kumpikaan "sovi yhteen" Helmerin kanssa ja toivon ettei tule sen kummempia sutinoita noiden välille :D

Helmerille sopii joku 19v. siro sievä tyttö. Ei se sovi yhteen aikuisen Anun tai romuluisen Millan kanssa.

Et tiedä Helmerin ikää, on aikuinen ihan itsekin, oliko Anun ikäinen? Minna ei ehkä ulkomäöllisesti käy hempalle. 

Kyllä tiedän. Helmeri on 32v. Mutta vaikuttaa niin ulkoisesti kun henkisestikkin parikymppiseltä. Anusta kyllä huomaa että on lapsiensä myötä ainoa aikuiseksi kasvannut kolmekymppinen tuolla.

Vierailija
28446/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rip kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan Helmeri yhtään että sekä Anu että Milla alkoivat kiinnostua hänestä sillä sekunnilla kun paljastui että H on feimi jolla on omaisuutta?

Oon sitä mieltä ettei kumpikaan "sovi yhteen" Helmerin kanssa ja toivon ettei tule sen kummempia sutinoita noiden välille :D

Helmerille sopii joku 19v. siro sievä tyttö. Ei se sovi yhteen aikuisen Anun tai romuluisen Millan kanssa.

Et tiedä Helmerin ikää, on aikuinen ihan itsekin, oliko Anun ikäinen? Minna ei ehkä ulkomäöllisesti käy hempalle. 

Kyllä tiedän. Helmeri on 32v. Mutta vaikuttaa niin ulkoisesti kun henkisestikkin parikymppiseltä. Anusta kyllä huomaa että on lapsiensä myötä ainoa aikuiseksi kasvannut kolmekymppinen tuolla.

Joo. Talon aikuiset Anu Tupu Ville.

Vierailija
28447/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti tossa ruuan tekemisessä kestää, toi Tupu ei kyllä osaa ruokaa laittaa.

Vielä ei ole edes spagettia saanu keitettyä, mitä helvettiä.

Menis nyt pois tuolta, nyt vasta huomaan mikä tumpelo on.

Eeviksen ja Tarinan jälkeen voikin tiputtaa tupun.

Tupuhan ei tehnyt muuta kuin keitti spagetin.

Ville teki jauhelihataikinan, Anu teki ruskean kastikkeen, Kimmo teki taikinasta lihapullat ja ruskisti ne pannulla. 

Jotenkin tällaisista kommenteista paistaa että Tupun olisi kuulunut tehdä kaikki nuo hommat yksin itsekseen?

Mikäs hiton passari se Tupu tuolla talossa on? Useampana iltana siivonnut yksin keittiön aamua varten ja useampana aamuna ensimmäisenä kahvin ja puuron keitossa.

Ei se Tupukaan ole tuonne taloon miksikään kotiapulaiseksi mennyt vaan tasavertaiseksi kisaajaksi.

Ja en edelleenkään ole kenenkään fani.

Vierailija
28448/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Niko Saarinen kehtas sanoa noin suorat sanat Eeviksestä. Seiskan sivuilla nimittelee häntä töhnikseksi ja vaikka miksi:O

Vierailija
28449/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä omanimi-jankuttaja on? Eeviksestä niin kuin aivan kenestä asukkaasta saa puhua sukunimellä aivan kuin vaikka Niko Saarisesta. Kuka tahansa voi googlettaa heidät. Itse löysin 10 sekunnissa kaikkien muiden sukunimet paitsi Tuulan. Onko muuten tietoa?

Kyllä se pistää miettimään kun tyyppi kirjoittaa samassa viestissä Jukasta ja muista etunimellä ja Eeviksestä koko nimellä sukunimineen. Noita tulee ryppäinä ja sisältö on TODELLA ilkeää Eevistä kohtaan. Veikkaan että Eeviksellä saattaa olla ongelma irl.

Sulla näemmä vaan fiksaatio tuosta Eeviksestä. Ei taitaisi haitata muiden asukkaiden sukunimien käyttö? Eiköhän lopu kaikenlainen kirjoittelu Eeva Leena Keskisestä huomisen jälkeen.

Kyllä haittaisi jos olisi samanlainen ilkeä stalkkausmeininki ja vain stalkattavan koko nimeä hoettaisiin viestistä toiseen. Ehkä liityn siihen FB-ryhmään ja katson löytyisikö sama helposti tunnistettava henkilö sieltä. Veikkaan että löytyy. Voisi katsoa mitä henkilö on itse mieltä koko nimensä toistelemisesta netissä.

Mietipä hetki, miksi ketään muuta keskustelijaa kuin sinua ei missään määrin häiritse asukkaiden koko nimen käyttö. Mieti hetki ihan oikeasti.

Vierailija
28450/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-talossa on kaksi ihmistä, jotka ovat harrastaneet talossa seksiä. Vain toista heistä vihataan sen takia, että on harrastanut talossa seksiä. Voisiko joku selittää minulle miksi näin on...?

Häntä ei vihata sen takia että on harrastanut seksiä vaan kaiken muun oksettavuuden takia. Tänäänkin epiloi itsensä sohvilla ja heitti vain karvansa lattialle.

Siis Eevistä vihataan epähygieenisyyden takia?

Ei ole sen epähygienisempi kuin muutkaan asukkaat.

No kyllä on Eevis. Seksin jälkeen ei käy pesulla, yks yö Jukkakin kysyi kävikö Eevis vessassa ja kun Eevis vastasi että ei niin Jukka yritti usuttaa Eevistä vessaan.  Yks päivä kun panivat vessassa niin Eevis ei pessyt edes käsiään ja meni sen jälkeen keittiöön puuhailemaan. Jukka pesi kädet moneen kertaan vessapanon jälkeen. 

Suihkussa on ok käydä pari kertaa viikossa jos siltä tuntuu. Mutta jos vertaa muihin asukkaisiin niin Eevis ja Jukka on ainoat jotka on harrastaneet seksiä, mutta heistäkin Jukka peseytyy, mutta haisuli ei. Se on ällöttävää.

Anteeksi nyt vaan, mutta koska olen nähnyt livestä niin kommentoin:

vessapanon jälkeen Eevis meni heti suoraan keittiöön pesemään käsiään, jonka jälkeen tiskasi kattiloita ja muita pannuja. Alapesuistaan Eevis on kertonut joka yö niin yksityiskohtaisesti etten viitsi toistaa, katsokaa noita keskusteluja kun olette liven hankkineet. Joka päivä on pessyt.

Kun ihailet jukan käsienpesua vessapanon jälkeen niin huomasit varmaan ettei pessyt munaansa ollenkaan. Hyih! Useasti sormetti Eevistä olohuoneessa eikä kertaakaan käsienpesulle, näiden sormetussessioiden jälkeen on heti seuraavaksi mm. antanut omin sormin nuuskapuristaan Anulle mällin, mennyt keittiön pöydän ääreen tekemään voileipää muiden viereen koskien käsillään mm. juustoon sekä kaatanut kahvia kuppeihin ja vienyt yhden Villelle.

Kaikki joiden mielestä ei ole oksettavaa voi alapeukuttaa.

Vierailija
28451/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-talossa on kaksi ihmistä, jotka ovat harrastaneet talossa seksiä. Vain toista heistä vihataan sen takia, että on harrastanut talossa seksiä. Voisiko joku selittää minulle miksi näin on...?

Häntä ei vihata sen takia että on harrastanut seksiä vaan kaiken muun oksettavuuden takia. Tänäänkin epiloi itsensä sohvilla ja heitti vain karvansa lattialle.

No kyllä on Eevis. Seksin jälkeen ei käy pesulla, yks yö Jukkakin kysyi kävikö Eevis vessassa ja kun Eevis vastasi että ei niin Jukka yritti usuttaa Eevistä vessaan.  Yks päivä kun panivat vessassa niin Eevis ei pessyt edes käsiään ja meni sen jälkeen keittiöön puuhailemaan. Jukka pesi kädet moneen kertaan vessapanon jälkeen. 

Suihkussa on ok käydä pari kertaa viikossa jos siltä tuntuu. Mutta jos vertaa muihin asukkaisiin niin Eevis ja Jukka on ainoat jotka on harrastaneet seksiä, mutta heistäkin Jukka peseytyy, mutta haisuli ei. Se on ällöttävää.

Eli on ok harrastaa BB-talossa seksiä, kun peseytyy sen jälkeen?

Vierailija
28452/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei me Eeviksen fanit seksiä haluta.. Kun niin monia näyttää seksijutut kiinnostavan. Koittakaa nyt keksiä jotain muita argumentteja Eeviksen halveeraamiseen... Hygienianeuroosi on ok.

Vierailija
28453/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Niko Saarinen kehtas sanoa noin suorat sanat Eeviksestä. Seiskan sivuilla nimittelee häntä töhnikseksi ja vaikka miksi:O

Niko sanoo aina suorat sanat. Sen takia on kommentoimassa tuollakin ja tekee hänestä viihdyttävän.

Vierailija
28454/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gluteenitonta spagettia saa kaupasta. On kuulemma ihan hyvää.

Vege ja gluteenitonta saa ihan hyvää tehty mutta saisivat kokata itse ruokansa alusta loppuun asti.

Lisäksi kaupassa ei ole aikaa etsiä noita purkkeja ja ym. Ovat myös kalliita.

Laitoin itse soijakermaa kääretorttuun. Eroa ei huomannut.

Viikonloppuna teen peruna-sipuli/ kasvissuikaleet/ mausteet/ soijakermasta laatikon.

Mulla ihan kokeilu menossa koska ensi vuonna aion hakeutua kokin opintoihin.

Eihän nämä vege kermaperseet osaa tehdä kasviksista ruokaa. Luulisi haluavan oppia jos on vege.

Eikä??

Kaupastako sitä saa, miksei tätä oo kerrottu mulle aikaisemmin??[/

Älä viisastele. Sitä voi syödä ihan kaikki eikä tarvi kahta spagettia keittää.

Eikä sulle tarvitse kertoa yhtään mitään.

Vierailija
28455/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on ok harrastaa BB-talossa seksiä, kun peseytyy sen jälkeen?

On ok. BB-talossa on ok harrastaa seksiä kaikkien muiden kanssa kaikissa paikoissa tilanteissa ajankohdissa, peseytymättä peseytyen vapaasta tahdosta pakosta pitkittäin poikittain pötköttäin,

MUTTA ei Eeviksen kanssa eikä Eeviksen ole ok edes soolona peseytyneenä piilossa pimeässä missään!

Vierailija
28456/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että someraivo, nettikiusaaminen ja muukin kiusaaminen johtuu tästä syystä:

ihmiset pelkää ryhmän vihaamaksi joutumista ja ryhmän ulkopuolelle karkottamista, joten ihmiset tuntee helpotusta silloin, kun joku muu on kiusaamisen kohteena ja ryhmästä karkottamisen uhan alla, koska se tarkoittaa sitä että he itse eivät ole siinä asemassa. Sitten syntyy lumipalloilmiö, kun yhä useammat liittyy tavallaan porukkaan mukaan halveksimaan ja kiusaamaan sitä yhtä huonoon asemaan joutunutta ihmistä.

Vierailija
28457/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko sanoo aina suorat sanat. Sen takia on kommentoimassa tuollakin ja tekee hänestä viihdyttävän.

Ja mitäs kaikkea Niko on tehnyt????

Nikosta voi myös sanoa suorat sanat.

Nuuksiossa oli täysin kädetön ja Aki Manninen hoiti kaikki hommat.

Niko olisi varmaan yksin kuollut sinne.

Että sellainen neiti tämä meidän Niko.

Vierailija
28458/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävinhän Niko Saarinen on ollut niissä itse julakisemissaan videoissa, joissa ottaa suihin joltain äijältä ja panee sitä hanuriin sohvallaan.

Vierailija
28459/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rip kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna mulle kovin aikuista kuvaa se, että pikkulasten äiti jättää perheensä viikoiksi tämmöisen turhuuden takia.

Vierailija
28460/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli ällöä kun puhutaan ruoka suussa.Muut seisoo selkä suorana ja toistavat lupaan olla .....,mutta kas mitä tekee Eevis tyhjentelee ketsuppipulloa  ::) 

Missä rankku lusmuilusta? Ai niin, eevis.

Ketju on lukittu.