BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kommentoiko tuotannosta kukaan muu katsojapalautteita kuin Cristal Snow omalla tilillään twitterissä? Jos näin on, niin ei herrajumala. Lumihiutale veetuilee kommentoijille oikein kunnolla, ei voi mitenkään olla tuotannon virallinen linja tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Missäs haisuli nyt makaa, ei näy kameroissa.
Sulla taitaa olla korkea äo 😂
Nyt Krisu kehuu kuinka oli sotkenut kaverinsa talon sillä aikaa kun kaveri oli lomalla hän loisi sen kämpässä. Roskia ympäriinsä, pyykkejä siellä täällä.
Kiva kaveri.
Tupu on keittiössä laadunvalvojana! Ohjeistaa ja tarkkailee muiden tekemisiä.
Tupun ohjeen mukaan jauhelihataikinaa vatkataan taas perustehosekoittimella
eikä ruskistettuihin jauhoihin lisätä kiehuvaa vettä vaan suoraan hanasta, koska Tupu on aina tehnyt niin.
Kotimutsit tietää miten safka tehään vauvalla
Oli vähän psykedeelinen fiilis(rinki) eilen, äänestin Tarinaa JÄÄMÄÄN TALOON. :DDD
Villeä myös, muttei se niin oudolta tuntunut.
Ville saa taas olla äijä kun purkaa agressiotaan lihapullataikinaan. Viimeksi samanlainen kun vaivasi sämpylätaikinaa. Ähisi ja puhisi ja sanoi ”mä oon äijä!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaki tuo Krisu on tuo sama harmaa kylpytakki päällä.
Nyt keuhkii reissuistaan. Millä rahalla matkaa, kun ei ole töissä, ei asuntoa ei mitään.
Kyllähän se tekee aika paljonkin töitä.
Itse en palkkaisi tyyppiä joka vetää kännejä ja kostopaskantelee asiakkaiden autoihin.
Aika tyhjää olisi työpaikoilla jos niihin palkattaisiin vain absolutisteja ja ihmisiä jotka ei ole KOSKAAN hölmöilleet mitään
Anu on tämmöiseen viihdeohjelmaan vähän liian tavallinen ihminen. Varmasti oikeassa elämässä mukava ja lapsilleen hyvä ja tasapainoinen äiti, mutta talossa jää kaikkien muiden varjoon. Jos jutteleekin, niin mulla ei jotenkin pysy ajatukset hänen jutuissaan, kertoo kaiken latteasti, eikä oikein näytä tunteitaan ulospäin.
Ihmettelen, kun kuitenkin omasta mielestään on hauskuuttaja, että onko sitä sitten vain kännissä? Jos seurannut aiempia tuotantokausia ja ajatellut, että nytki on bileitä monta kertaa viikossa ja viinaa.
Jäänyt myös tehtävissä tausta-alalle, en tahdo edes muistaa mitä on tehnyt.
Jos tulisi kaikki asukkaat häätöäänestykseen, niin toivoisin, että Anu tippuu pois, valitettavasti hän ei anna katsojalle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin henkisesti vajaita täällä.
Niin kuin sinä ja minä.
Mitä ruokaa tekevät, jos tuskeaa kastiketta tekevät, miten näyttää niin kylmältä litku kun ei kiehu.
Vierailija kirjoitti:
Ville saa taas olla äijä kun purkaa agressiotaan lihapullataikinaan. Viimeksi samanlainen kun vaivasi sämpylätaikinaa. Ähisi ja puhisi ja sanoi ”mä oon äijä!”
Ville sekoitti mausteet jauhelihaan sähkövatkaimella Tupun ohjeen mukaan.
Hyvä keskustelu menossa. Kyllä monia asukkaita ellei kaikkia tuo Eeva-Leena Keskisen ja Jukka-Pojan seksin harrastaminen alkaa ällöttää entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa tekevät, jos tuskeaa kastiketta tekevät, miten näyttää niin kylmältä litku kun ei kiehu.
Anu aikoi tehdä toisin, mutta Tupu käski näin. Laittoi kylmää vettä suoraan hanasta, aina tehnyt niin, turha muutella.
Alkaa ärsyttää Krisun ja Helmerin aamutakit. Vois pukea päälleen. Varsinkin Krisu näyttää niin spurgulta tuolla lailla.
Jukka tuli keittiöön.
Puhuvat omista bravuureistaan.
Nakkikeittoa jäivät kaipaamaan... Jukka sanoi ; mut ei meillä ole vegenakkeja.
Someday, sanoi Tupu.
Ville pesee naudanrasvaisia käsiään.
Tupu katsoo kriittisesti kun Anu hämmentää kastiketta hiljaa.
Anu kysyy mitäs nyt Tupu, laitetaanko tätä. Miettivät sinapin lisäämistä kastikkeeseen. Laitetaanko kansi vai ei, kysyy Anu.
”Tupu päättää”, sanoo vähän kärkkäällä äänellä.
Yhtäkkiä Anu sanoo, mä menen pk-huoneeseen!
Aha, sanoo muut...
Kamera kuvaa tyhjää keittiötä jossa kauha makaa kastikkeessa. Ääni on kuin joku kusisi. Miten nää kamerat nyt näin....
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän psykedeelinen fiilis(rinki) eilen, äänestin Tarinaa JÄÄMÄÄN TALOON. :DDD
Villeä myös, muttei se niin oudolta tuntunut.
LOL Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskustelu menossa. Kyllä monia asukkaita ellei kaikkia tuo Eeva-Leena Keskisen ja Jukka-Pojan seksin harrastaminen alkaa ällöttää entistä enemmän.
Miksi hoet Eeviksen koko nimeä mutta et Jukan?
Anu ruskistaa jauhoja kattilassa, koska halusi mielummin antaa pannut pihvien paistoa varten.
Tupu hiipii viereen, mitäs teet? Paremmin nuo ruskistuisi pannulla ja nopeammin.
Anu: onhan tässä aikaa ja eiks noi pannut oo varattu
Tupu: no tee sitten sun tavalla ja lähtee niskojaan nakellen
Anu: no pitääks mun nyt vaihtaa ja kaataa jauhot pannulle.
Anu tökkii ja hämmentää jauhoja pannulla eikä anna niiden ruskistua, Tupu vieressä noniin , hyvä!