Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
28161/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää tämän joukon kollektiivinen aloitteettomuus.

Valitetaan tylsyyttä, muttei itse keksitä eikä kehitetä mitään tekemistä.

Luulisi että Tupullakin voisi olla jotain leikkejä, pelejä tms. ryhmätouhuideaa kerran on lastenhoitoalalla :D

Voihan se olla että ovat liian "aikuisia" sellaisiin, mutta seurauksena on sitten passivoituminen ja tylsyys.

Kyllähän se siellä kohottaisi mielialaa joku ihan peruspöljäily porukalla, vaikka se vanha pihapeli missä yksi on selin ja toiset lähestyy.

Vierailija
28162/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeakastike ei ole ruskeaa ja näyttää liian lirulta ja kaikenlisäksi kylmältä litkulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28163/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tää yhtäkkinen Tupu-viha on saanut alkunsa? Jatkuvaa kyttäämistä ja haukkumista, ”Tupu ei tee mitään, Tupulla on vaihdevuodet, Tupu kiroilee kuin merimies, hyi Tupu on hirvee vanhus ja joutaisi hoitokotiin”. Joku on näköjään ottanut oikein elämäntehtäväkseen tarkkailla Tuulan jokaista liikettä talossa, ja raportoi tänne sitten innoissaan koko ajan, että Tupu ei taaskaan tee mitään.

Tää vaikuttaa alkaneen siitä, kun Tupu antoi Eevikselle nimeämispisteitä sen takia, kun se vain makoilee ja odottaa muiden tekevän asiat puolestaan. Varmaan samat fanaattiset Eevisfanit asialla, jotka haukkuvat täälläkin jatkuvasti kaikkia Eevistä kritisoivia hulluiksi ja sairaiksi. Tai en tiedä, onko noita Eevisfaneja edes oikeasti useampia, sama kirjoitustyyli ja fraasit ainakin usein paistavat läpi fanaattisimmista puolusteluviesteistä (”olette sairaita!” ”LÄÄKKEET!” ”menisit sinäkin vaikka ulos kävelylle!”).

Mä en Tupusta erityisemmin edes välitä, ihmetyttää vaan tämä yhtäkkinen jankkaaminen hänestä. Ja iän perusteella haukkuminen on kyllä inhottavaa ja lapsellista, aika lailla samalla tasolla kuin vaikka Eeviksen puhevian pilkkaaminen.

Vierailija
28164/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainaki tuo Krisu on tuo sama harmaa kylpytakki päällä.

Nyt keuhkii reissuistaan. Millä rahalla matkaa, kun ei ole töissä, ei asuntoa ei mitään.

Kyllähän se tekee aika paljonkin töitä.

Itse en palkkaisi tyyppiä joka vetää kännejä ja kostopaskantelee asiakkaiden autoihin.

Aika tyhjää olisi työpaikoilla jos niihin palkattaisiin vain absolutisteja ja ihmisiä jotka ei ole KOSKAAN hölmöilleet mitään

Suurin osa jättää kännäämiset muualle kuin työpaikalle eivätkä kostopaskaile asiakkaiden autoihin. On siinä nyt joku raja...

Vierailija
28165/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville saa taas olla äijä kun purkaa agressiotaan lihapullataikinaan. Viimeksi samanlainen kun vaivasi sämpylätaikinaa. Ähisi ja puhisi ja sanoi ”mä oon äijä!”

Ville sekoitti mausteet jauhelihaan sähkövatkaimella Tupun ohjeen mukaan.

Mulle jos Tupu tulisi tuputtamaan ohjeitaan, käskisin häipyä. Enkä tosiaankaan ole mikään huippukokki, mutta kotiruuat osaan kyllä tehdä ilman täti-ihmisen höpöhöpöohjeita.

Vierailija
28166/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs haisuli nyt makaa, ei näy kameroissa. 

Voi sua, ikäväkö iski? Mä kun luulin että sä uhosi lakata katsomasta BB:tä kokonaan jos Eevis jää taloon.

Ja nyt kun kamera ei kuvaa häntä, sä etsit!!

Voi sua.

Elättelen vaan toivoa tässä että lanssi ois sen jo tuolta noutanut.

Vierailija
28167/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vie roskat keittiöstä ja Tupu paistaa jauhelihaa mikrossa koska haluaa tarkistaa suolan.

Mitä Villelle tapahtui??

Vierailija
28168/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu on talon kiroileva muumimamma. Hänenkin antinsa jää Anun tavoin hyvin pieneksi, keittiössä tykkää häärätä jotenkuten, mutta mitä itse olen taloa seurannut, ei hän kamalasti osallistu keskusteluihin. Tehtävistä on kuitenkin jäänyt mieleen, risteilytehtävän taikurina olo ja eilinen nolo-juttu oli ihan hyvä, tosin olisi kaivannut siihenkin vähän tuoreemman jutun, kun ikää kuitenkin naisella on, niin luulis että olis elämässä tapahtunut muutakin kuin 18 vuotiaana rappuun kakkaaminen.

Ei ihan niin huomaamaton kuin Anu, mutta kuitenkaan ei itselläni ole hirveästi jäänyt Tupun jutut mieleen, jää nuorempiensa varjoon. Tupukin joutaisi talosta pois, eikä tulisi ikävä.

Vierailija
28169/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka tuli keittiöön.

Puhuvat omista bravuureistaan.

Nakkikeittoa jäivät kaipaamaan... Jukka sanoi ; mut ei meillä ole vegenakkeja.

Someday, sanoi Tupu.

Ville pesee naudanrasvaisia käsiään.

Tupu katsoo kriittisesti kun Anu hämmentää kastiketta hiljaa.

Anu kysyy mitäs nyt Tupu, laitetaanko tätä. Miettivät sinapin lisäämistä kastikkeeseen. Laitetaanko kansi vai ei, kysyy Anu.

”Tupu päättää”, sanoo vähän kärkkäällä äänellä.

Yhtäkkiä Anu sanoo, mä menen pk-huoneeseen!

Aha, sanoo muut...

Kamera kuvaa tyhjää keittiötä jossa kauha makaa kastikkeessa. Ääni on kuin joku kusisi. Miten nää kamerat nyt näin....

Anun pissaamisen ääni se oli. Mikki jäi päälle kuin poistui äkisti vessaan, se vaan vitsaili menevänsä pk-huoneeseen.

Vierailija
28170/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on useampi Eevis-fani enkä ole kirjoittanut Tupusta kuin pari kommenttia koko ketjuun. Kas kun Tupu ei kiinnosta mua pätkääkään ja mulla ei-kiinnostus ilmenee niin että EN kirjoita hänestä tuhatta sairasta haukkumiskommenttia tähän ketjuun.

Vierailija
28171/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeakastike ei ole ruskeaa ja näyttää liian lirulta ja kaikenlisäksi kylmältä litkulta.

Niinpä.

Anu juuri sanoo "huomaa ketä täällä on vallankäyttäjä ja työntää nokkansa joka asiaan." :D

Tupua siis tarkotti, tupu hyppelehti takana. Huolehtisi se nyt vain siitä spagetista, vai joko se on tehty, kyllä Anu osaisi kastikkeen tehdä, mutta nyt näyttää lirulta tupun ohjeilla ja kylmältä. 

Ja kuka sotkee vatkaimilla jauhelihataikinaa, jopa minä tiedän että se tehdään käsin, vaikken lihaa syö.

Vierailija
28172/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis vissiin makaa vaan kattoa tuijottaen makkarissa kun ei näy missään?

Vierailija
28173/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelu menossa. Kyllä monia asukkaita ellei kaikkia tuo Eeva-Leena Keskisen ja Jukka-Pojan seksin harrastaminen alkaa ällöttää entistä enemmän. 

Miksi hoet Eeviksen koko nimeä mutta et Jukan?

Hyvä keskustelu menossa. Kyllä monia asukkaita ellei kaikkia tuo Eeva-Leena Keskisen ja Jukka Laineen seksin harrastaminen alkaa ällöttää entistä enemmän.

Nyt on korjattu. Helpottiko?

Vierailija
28174/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan Helmeri yhtään että sekä Anu että Milla alkoivat kiinnostua hänestä sillä sekunnilla kun paljastui että H on feimi jolla on omaisuutta?

Oon sitä mieltä ettei kumpikaan "sovi yhteen" Helmerin kanssa ja toivon ettei tule sen kummempia sutinoita noiden välille :D

Helmerille sopii joku 19v. siro sievä tyttö. Ei se sovi yhteen aikuisen Anun tai romuluisen Millan kanssa.

Helmeri on 32v. Kaipaa varmasti aikuisen naisen seuraa.

Vierailija
28175/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs haisuli nyt makaa, ei näy kameroissa. 

Voi sua, ikäväkö iski? Mä kun luulin että sä uhosi lakata katsomasta BB:tä kokonaan jos Eevis jää taloon.

Ja nyt kun kamera ei kuvaa häntä, sä etsit!!

Voi sua.

Elättelen vaan toivoa tässä että lanssi ois sen jo tuolta noutanut.

Kummallista kun et ripuli pysty olemaan Eeviksestä hetkeäkään erossa.

Vierailija
28176/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tää yhtäkkinen Tupu-viha on saanut alkunsa? Jatkuvaa kyttäämistä ja haukkumista, ”Tupu ei tee mitään, Tupulla on vaihdevuodet, Tupu kiroilee kuin merimies, hyi Tupu on hirvee vanhus ja joutaisi hoitokotiin”. Joku on näköjään ottanut oikein elämäntehtäväkseen tarkkailla Tuulan jokaista liikettä talossa, ja raportoi tänne sitten innoissaan koko ajan, että Tupu ei taaskaan tee mitään.

Tää vaikuttaa alkaneen siitä, kun Tupu antoi Eevikselle nimeämispisteitä sen takia, kun se vain makoilee ja odottaa muiden tekevän asiat puolestaan. Varmaan samat fanaattiset Eevisfanit asialla, jotka haukkuvat täälläkin jatkuvasti kaikkia Eevistä kritisoivia hulluiksi ja sairaiksi. Tai en tiedä, onko noita Eevisfaneja edes oikeasti useampia, sama kirjoitustyyli ja fraasit ainakin usein paistavat läpi fanaattisimmista puolusteluviesteistä (”olette sairaita!” ”LÄÄKKEET!” ”menisit sinäkin vaikka ulos kävelylle!”).

Mä en Tupusta erityisemmin edes välitä, ihmetyttää vaan tämä yhtäkkinen jankkaaminen hänestä. Ja iän perusteella haukkuminen on kyllä inhottavaa ja lapsellista, aika lailla samalla tasolla kuin vaikka Eeviksen puhevian pilkkaaminen.

Trollit huomasi että ihmiset kyllästyi Eevis-juttuihin ja koittaa nyt närppiä yhtä sun toista asukasta ja odottaa että joku tarttuisi koukkuun. Älä tartu niihin koukkuihin, niin kyllä ne lopettaa sen. Ei kukaan meistä lukijoista ole niin tyhmä että uskoisi niitä juttuja.

Vierailija
28177/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekevät ruokia miten itse haluavat, Tupu sanoi ”täällä tehdään asioita minun selkäni takana!

Mitä enemmän tuota seuraan sitä enemmän ärsyttää.

Nyt se sotkee tota Anun tekemää kastiketta.

Vierailija
28178/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ei halunnut lihapullataikinaan valkosipulia pilkottuna.

Ville poistuu keittiöstä.

Kimmo Tupulle: laitetaanko valkosipulia tuohon taikinaan?

Tupu: Laitetaan vaan vai eikö joku halunnu?

Kimmo: Ville ei halunnu, laittoi jotain höpöhöpöjauhetta.

Anu: Joo ihan sama

Kimmo: mä meen tänne ovelle vahtii, laita sä

Tupu: minäkö sen nyt sit teen, oletko sä vastuussa Kimmo

Kimmo: joo joo, laita nyt. Turvasana on valkosipuli, turvasana on keitetäänkö kahvit

Tupu: joo mä laitan nyt sit muutaman kynnen, hihihi, kun tälleen selän takana laitan

Kimmo: joo joo

Tupu: mä tasotan nyt samannäköseksi, nonii homma selvä!

Kimmo: se varmaan sanoo et onpa nää hyviä.

Vierailija
28179/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on useampi Eevis-fani enkä ole kirjoittanut Tupusta kuin pari kommenttia koko ketjuun. Kas kun Tupu ei kiinnosta mua pätkääkään ja mulla ei-kiinnostus ilmenee niin että EN kirjoita hänestä tuhatta sairasta haukkumiskommenttia tähän ketjuun.

Ei tässä ketjussa ole kuin yksi eevisfani, joka ryntää paikalle huutamaan peräkammarinpoikaa ja "Älkää uskoko mitään mitä noi eeviksestä valhetelaa!".. plaah.

Ikävä kyllä siitä muijasta riittää matskua ihan valehtelematta metreikaupalla.

Mutta jatka sinä soturiretkeäs sekoboltsin puolesta, hyvinsa kullakin. Kyllä eeviksen jälkeenkin joku ällötys riittää jota voit palstalla puolustaa.

Vierailija
28180/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Anu juuri sanoo "huomaa ketä täällä on vallankäyttäjä ja työntää nokkansa joka asiaan." :D

Tupua siis tarkotti, tupu hyppelehti takana. Huolehtisi se nyt vain siitä spagetista, vai joko se on tehty, kyllä Anu osaisi kastikkeen tehdä, mutta nyt näyttää lirulta tupun ohjeilla ja kylmältä. 

Ja kuka sotkee vatkaimilla jauhelihataikinaa, jopa minä tiedän että se tehdään käsin, vaikken lihaa syö.

Ehtiköhän Tupu peruskouluun? Kyökkitaidot on kuin suoraan peruskoulun köksäntunneilta.

Ketju on lukittu.