BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ainaki tuo Krisu on tuo sama harmaa kylpytakki päällä.
Nyt keuhkii reissuistaan. Millä rahalla matkaa, kun ei ole töissä, ei asuntoa ei mitään.
Ahkerat mestarikokit Kimmo ja Tupu: pitäiskö paistaa vana yhdellä pannulla ettei tuu tiskiä?
Häiritseekö muita talon "vegaanit"? Ole vegaania nähneetkään.
Tosi erilaista populaa. Amikset ja akateemiset. Sukupuolivähemmistöt.. . Perheenisä ja perheen äiti. Sinkkuja. 1 kai naimissa. Joka tpinen viikko huoltaja. Tupu??? Onko työelämässä? Yks yrittäjä. Yhtä kaikki hyvä asukasvalinta. Paras BB .
Vierailija kirjoitti:
Tätä on raskasta katsoa, kun kaikki vaan valittaa ja kritisoi BB:stä. Siis tuolla talossa.
Joillain aiemmilla kausilla oli tyyppejä, jotka keksi kaikenlaista hauskaa jos oli tylsää.
On ne keksineet aika paljonkin kaikkia tuolla. Esim. Tänään ne kai aikovat pitää turnauksen, on ollut muotinäytöstä, teatteria, en oo koskaan-leikkiä, kumman kaa-leikkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan Helmeri yhtään että sekä Anu että Milla alkoivat kiinnostua hänestä sillä sekunnilla kun paljastui että H on feimi jolla on omaisuutta?
Oon sitä mieltä ettei kumpikaan "sovi yhteen" Helmerin kanssa ja toivon ettei tule sen kummempia sutinoita noiden välille :D
Helmerille sopii joku 19v. siro sievä tyttö. Ei se sovi yhteen aikuisen Anun tai romuluisen Millan kanssa.
Kertokaa nyt mitä Eevis ja Jukka tekee !!!!!! Mulla ei näy 24/7
Osaatteko sanoa kuka on teidän suosikkiasukkaanne? Krisulla ja Helmerillä on omat fanijoukkonsa ainakin, mutta entä muut? Minä en osaa nimetä ketään suosikiksi, kaikissa on hyvät ja huonot puolensa, jotenkin ei ole oikein ollut mitään yhdistävää tekijää keneenkään tai mitään mikä ihastuttaisi kovin suuresti.
Ville saattaisi ehkä olla, on kuitenkin aika rauhallinen ja asiallinen, mutta kiihkouskaivuus on iso miinus ja mielestäni nyt alkaa näkymään Villen väsymistä, kun kuitenkin esittää koko ajan jotain roolia, ei kukaan jaksa oikeasti loputtomiin olla niin rauhallinen ja ymmärtävä ja pitää ääriajatuksia kasassa (joita Villellä kuitenkin on, kun on uskonmies).
Vierailija kirjoitti:
Ja imi Jukan nänniä! on se rietas akka! YÄK!!
Eikö teillä vaimo ota suikkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olisi Tuulan aika lähteä vanhustentaloon viikon päästä, kun nyt ensin pääsemme Eeva-Leenasta eroon.
64 v on liian nuori ko taloon.
Tuula on 54v
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mitä Eevis ja Jukka tekee !!!!!! Mulla ei näy 24/7
No ei niitä näy kameroissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keuhkii reissuistaan. Millä rahalla matkaa, kun ei ole töissä, ei asuntoa ei mitään.
Hänhän käy töissä osan aikaa vuodesta. Asuu Kalliossa yksiössä. Aasiassa elää todella vähällä siihen nähden, mitä Suomessa. Ei tarvitse olla kateellinen, ei hän luksuskohteissa elele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on raskasta katsoa, kun kaikki vaan valittaa ja kritisoi BB:stä. Siis tuolla talossa.
Joillain aiemmilla kausilla oli tyyppejä, jotka keksi kaikenlaista hauskaa jos oli tylsää.
On ne keksineet aika paljonkin kaikkia tuolla. Esim. Tänään ne kai aikovat pitää turnauksen, on ollut muotinäytöstä, teatteria, en oo koskaan-leikkiä, kumman kaa-leikkiä jne.
Tylsää niin tylsää. Ennen oli paljon hauskempaa kun kaikki olivat ihan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nänniä? Mitä Jukka teki???
Jukka vaan ihmetteli ja sanoi että '''jaa että semmoset sieltä''
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tekee aika paljonkin töitä.
Ville ottaa aina vaan enemmän pomon roolia tuolla keittiössä. Oletan, että on kotona se alfa, jota ei ole päässyt bb-talossa kunnolla esille tuomaan kun siellä on niin äänekkäitä hänen ”vastaisia” henkilöitä. Kun nämä äänekkäät eivät paljoa ole keittiössä, on Ville siellä nyt paljon ja tuo esille itseään ja jopa määräilee, niinkuin Miraa eilen niin että Mira poistui paikalta kokonaan.
Peräkamari taas paikalla ja ehkä keksi ton nännijutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nänniä? Mitä Jukka teki???
Eevis laittoi jotain menthol huulirasvaa Jukan nänniin, ja imi huulillaan sen pois. Jukka nauroi ja sanoi, että sellaisen sitten teit, Eevis tokaisi, ettei täällä parempaakaan tekemistä ole. Kumpikin nauroi. Että sellainen hirvittävä l*rtto kyseessä. Vittu te ootte TYHMIÄ, jotka revittelette ja vääntelette Eeviksen ja Jukan tekemisiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi talon pellavapää söpöläistä saisi oikeasti lähentyä. Sopisivat ulkonäöllisesti, ja luonteiltaankin toisilleen todella hyvin. : )
Itse olen Helmerin suuri fani, ja toivon hänelle voittoa, mutta lisäksi toivon hänelle mitä ihaninta elämäkumppania rinnalleen, ja Anu olisi tosi hyvä match.
Huvittavaa tämä kaksi pellavapäätä. Toinen on aidosti pellavapää ja toisella väri tulee purkista.
Mun on vaikeaa nähdä hyvänä parisuhdemateriaalina ihmistä, joka on jo 30-vuotiaana saanut perheensä hajalle.
Helmeri tietää, että kotona odottaa kaunis, rakasatava, pellavapäien vaimo, joten tuollaiselle reissusällille sehän on optimaalisin tilanne mitä voi olla. Anu ja Helmeri ehdottomasti naimisiin BB:n jälkeen.