BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eeviksellä on joku naaman nykimis ja makoilu syndrooma, mikä lie hermovika
nyt tuotanto kuvaa juuro niitä jotka ei ole keittiössä ettei vaan paljastuisi että toinen kamera kuvaa eilistä
Vierailija kirjoitti:
Onko aiempina kausina ollut lauantaisin bileitä? Eikö perjantai olis parempi?
Ei taida tarvita olla kovin huolissaan, ei ole mitään bileitä tulossa tänään.
Mua on ruvennut ärsyttämään Kimmon verkarit. Ne on rumat ja kokoa liian pienet. Kimmo ei ole stereotyyppinen homo kun ei pukeutuminen paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
asdasdf kirjoitti:
Jos eeviillä on turbotusta jaloissa niin silloin ei varmana tee mieli pitää jalkoja alhaalla, eli seistä tai istua. Voisi selittää makoiluhalun
Eevis ottaa lomailun kannalta ja ajattelee. Arki kiireistä koska on työ ja opiskelu ilm Aallon kauppakorkeakoulu. Eevis on tanssinut aikoinaan. Olkut tanssin opekin ilm tilastotiedettä opiskellessaan. Relatkaa tekin.
Kyllä ahkera ihminen on aina aktiivinen. Itse teen kahta työtä ja opiskelen. Kesällä olin kavereiden mökillä niin ei tullut mieleenkään siellä laiskana maata. Osallistuin arkitöihin siinä missä muutkin. Kyllä tuolla talossa on aikaa makoilla ja levätä vaikka kuinka jos välillä kotitöitä tekeekin. Ja jos on niin loppuun palanut, että ei jaksa mitään niin miksi ees meni tuonne?
Vierailija kirjoitti:
Eeviksellä on joku naaman nykimis ja makoilu syndrooma, mikä lie hermovika
sulla näyttää olevan yläkerrassa vikaa 😂
Panttivankina okoo, käsiraudoissa kavereiden kanssa paniikki viekää ja kovaa tuo👻👻
arvaan että kakoskamerassa alkaa kohta siivouspäivä
Kuulinko oikein että Eevis fantasioi joutuvansa pankkivangiksi?
Kun ei kolmantenakaan viikkona tule bileitä niin veikkaan että tässä kohtaa BB menettää ainakin 247 puolella katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asdasdf kirjoitti:
Jos eeviillä on turbotusta jaloissa niin silloin ei varmana tee mieli pitää jalkoja alhaalla, eli seistä tai istua. Voisi selittää makoiluhalun
Eevis ottaa lomailun kannalta ja ajattelee. Arki kiireistä koska on työ ja opiskelu ilm Aallon kauppakorkeakoulu. Eevis on tanssinut aikoinaan. Olkut tanssin opekin ilm tilastotiedettä opiskellessaan. Relatkaa tekin.
Kyllä ahkera ihminen on aina aktiivinen. Itse teen kahta työtä ja opiskelen. Kesällä olin kavereiden mökillä niin ei tullut mieleenkään siellä laiskana maata. Osallistuin arkitöihin siinä missä muutkin. Kyllä tuolla talossa on aikaa makoilla ja levätä vaikka kuinka jos välillä kotitöitä tekeekin. Ja jos on niin loppuun palanut, että ei jaksa mitään niin miksi ees meni tuonne?
Kyllä se Eevis siellä touhuilee niinkuin muutkin. Hänen joka tekemistään vaan tarkkaillaan ja raportoidaan, ihan varmasti on paljon makoilua jos useampi keksisi alkaa kertomaan joka asian mitä vaikka Krisukin tekee tai ihan kuka tahansa noista.
Istuminen ei mielestäni ole makoilua kummempaa aktiviteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asdasdf kirjoitti:
Kyllä ahkera ihminen on aina aktiivinen. Itse teen kahta työtä ja opiskelen. Kesällä olin kavereiden mökillä niin ei tullut mieleenkään siellä laiskana maata. Osallistuin arkiEt8 töihin siinä missä muutkin. Kyllä tuolla talossa on aikaa makoilla ja levätä vaikka kuinka jos välillä kotitöitä tekeekin. Ja jos on niin loppuun palanut, että ei jaksa mitään niin miksi ees meni tuonne?
Tuo on BB talo ja kuka relaa.ajattelee ja mukana keskusteluissa niin arvostan ja joku arvostaa köökin puolella toimimista bb talossa ja juttelee niitä näitä sormen päitä ja relaa sinäkin 😂
Vierailija kirjoitti:
nyt tuotanto kuvaa juuro niitä jotka ei ole keittiössä ettei vaan paljastuisi että toinen kamera kuvaa eilistä
Melkoinen aikavääristymä ja temppu resursseihin verrattuna.
olisi hyvä että jos isoveli sanoisi nimen jonka pitäisi sanoa kovaan äänen lupaan olla....
Joskus pari vuotta sitten uutisoitiin miehestä, joka oli kokeilumielessä ollut tosi kauan, olikohan vuoden, käymättä suihkussa. Arvatkaapa huviksenne mitä oli käynyt?
* * *
Ei yhtään mitään!
Big Brotherin virallisilla sivuilla voi tutustua 3D-virtuaalimalliin talosta ja tutkia mitä varusteita missäkin huoneessa on.
Vierailija kirjoitti:
Mites eeviksellä ja jukalla viime yö meni. Heiluiko peitto jålleen? Olin töissä niin ollut bb taukoa...
Pervoko oot😂
Miten iskän poika saa puhua iskälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein että Eevis fantasioi joutuvansa pankkivangiksi?
No niin, jutut vaan pahenee. On kuultu jo raiskausfantasiat ja nyt tämä. On se sairas ihminen. Suljetulle lukkojen taka vaan heti kun tuolta lähtee.
Eikö nuo asukkaat käy aamuisin suihkussa kun lämmintä vettä on tarjolla??
Muistan joskus aiempina kausina kun ovat juosseet kilpaa suihkuun.
Mahtavat haista järkyttävälle:(