BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos näitä tulee tyyliin tunnin välein niin hohhoijaa
Kyllä on tylsä bb.
Rangaistus on ihan liibalaabaa.
Ei mitään kunnon tehtäviä asukkaille. Risteilytehtävä nyt oli ihan hyvää viihdettä.
Ihan hyvä ettei viinalla läträtä jatkuvasti, mutta kyllä nyt edes kerran kolmeen viikkoon voisi bileet järjestää.
Ei tätä jaksa pidemmän päälle seurata.
Olen siis täysin uusi bb-seuraaja (joskus aiemmilla kausilla pieniä pätkiä katsonut). Asukasvalinnat kuulosti ja ovatkin ihan hyvät, mutta itse bb pilaa koko homman.
Vierailija kirjoitti:
Sielläkö siis toimii nyt vai yksi kamera kerrallaan? Voi Jeesus :D Mikseivät korjaa asiaa kuntoon? Koko yö ollut aikaa tehdä se..
Mulla toiminut molemmat ja ihan kyllä reaaliajassa näyttää olevan!!
Tolla Kimmolla on kyllä niin loistavat heitot! Harmi ettei käy ilmi ku vaan 247 katsojille :) Alkaa nousee mun suosikiksi!
Reaaliajassa ei toinen camera .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma on näyttänyt sen, ettei akateemiset ole yhtään sen parempia tai fiksumpia kuin muutkaan. Tulevia akateemisia tuolla on Tarina ja Eevis, ja molemmat niin noloja kun olla voi. Tuleva akateeminen on myös Kimmo, mutta nyt lennonjohtajana ei vielä ole ollut akateeminen.
Talon parhaimmat ja mielestäni myös edellä mainittuja fiksummat on amiksia; Helmeri, Krisu, Mira, Milla....
No kyllä nuo akateemiset ovat fiksumpia ainakin keskimäärin - myös talossa.
Mitähän fiksua on peseytymättömyydessä ja panemisessa muiden nähden? Mitä fiksua on sairaissa puheissa? Ei minusta mitään. Ei edes viihdearvoa. Osaisi edes alkeellisemmat käytöstavat, kun lähtee 24/7 kytättäväksi. Ihan oma syy.
Outoa että tiedostat ettei sairaissa puheissa ole mitään järkeä ja silti jatkat tuota? No huvit ne on hulluillakin.
Täällä ei saisi sanoa mitään negaa eeviksestä kun se on kiusaamista. Silti nämä samat jeesustekijat haukkuvat hulluksi päin naamaa. Käyttäytyvät vielä pahemmin jos heidän suosikkiaan joku arvostelee.
Onko nyt niin, että mielellään haukut toisia, mutta tulee pahamieli jos sua itseäsi haukutaan? Pitäisikö sinun ottaa tuo ihan harjoituksena, että voisiko siitäkin, jota sinä haukut, tuntua samalta jos jostain saa tietää haukkumisista? Ja että kannattaako sellaista pahaa mieltä aiheuttaa toisille?
Kyllä asiallisesti saa kritisoida, eikä kukaan siitä hyökkää kimppuun, mutta joku voi tietenkin aina olla eri mieltä siitä asiasta, että onko siinä mitään kritisoitavaa, siitä seuraavaa sananvaihtoa kutsutaan yleisimmin keskusteluksi.
Ihan asiallisesti kysyin mitä fiksua tuossa käytöksessä on. Ei se ole haukkumista. Jokainen tietää eeviksen panemiset ja hygienian tason sekä sairaat puheet. Ei ne kaunistelemalla muuksi muutu. Tietää itsekin, että kaikki tulee eetteristä kaikelle kansalle. Eli ei kovin fiksulta ja älykkäältä vaikuta kun homma jatkunut jo viikkoja.
Noni Jukakin ihmetteli miten lepsu rangaistus. Ajatteli, että aamulla neljän aikaan joutuu herämään ja tekemään jotain.
Vilke alkoi jo vähän vinkuroimaan. Tosikko. Ulos. Ei saa iskän poika tarinoida iskälle
Hitto joo tänäänhän niiden on pakko jossain panna kun eilen jäi vähiin,
Sitten vaan fanfaaria kehiin niin näillä kahdella mene hermo.
Eevis joo totuttuun tapaan ei aio totella täysin isoveikkaa mitään ei saanut selvää kun vähän vaan suua liikutti kun tuon lauseen sanoi no rankkua tulee jos jatkaa kaikille!
Mites eeviksellä ja jukalla viime yö meni. Heiluiko peitto jålleen? Olin töissä niin ollut bb taukoa...
Tylsä rangaistus katsojan kannalta.
Olis ollut mieluummin vaikka fanfaarin soidessa pari rundia pihan ympäri ja myös yöllä. Aika pliisu kausi tähän mennessä, toivottavasti loppua kohti paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkö siis toimii nyt vai yksi kamera kerrallaan? Voi Jeesus :D Mikseivät korjaa asiaa kuntoon? Koko yö ollut aikaa tehdä se..
kiva, miksi mulla tulee "suoraa" perjantai-aamulta päivä murmelina..... fiilis
Onko Villelle viimeinkin sanottu ettei se saa harjoittaa niitä terveisiä kotiväelle pihalla?
Vierailija kirjoitti:
Noni Jukakin ihmetteli miten lepsu rangaistus. Ajatteli, että aamulla neljän aikaan joutuu herämään ja tekemään jotain.
Kyllä se hermo ensi yönä menee ja vähintään siinä vaiheessa kun on juuri laukeamassa ja fanfaari kumahtaa!!
Vierailija kirjoitti:
Mites eeviksellä ja jukalla viime yö meni. Heiluiko peitto jålleen? Olin töissä niin ollut bb taukoa...
Ei. Jukka meni aikasin nukkumaan. Eevis valvo.
Eiköhän noille kohta järjestetä saunaa, paljua ja ruokaa juomineen. Hajoilevat vielä tuon rankun alle muuten.
Mä kyl toivon ettei bileitä tai edes saunaa tulis tällä viikolla. Oppisivatpahan olemaan. Koko ajan kyseenalaistamassa bb:n käskyt ja viikkotehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Reaaliajassa ei toinen camera .
juu ei ole edes tästä päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa se toinen näyttää, mutta jos ei ole eilen katsonut, niin eihän sitä huonaa. Paitsi siitä, että esim. Krisu istui sekä keittiössä että sohvalla samaan aikaan. Sääntöpaperia lukeva porukka on ajantasaista kuvaa.
Ei ole, tuli rangaistus sääntöjen rikkomusesta! Mutta taitaa olla sekaisin uutta ja vanhaa toisessa. Pistäkää nyt siellä kameranne ajantasalle tuotannossa!!!!!