BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä oliskin myös aika messevää, jos Eevis ei tippuiskaan mut Jukka lähtis heti maanantaina vaihtoon :D
Kylläpä nyt yrität ettei Eevistä äänestettäisi ulos. Totuus on se, että Eevis kilpailee Villeä ja Tarinaa vastaan ja Ville ja Tarina ovat todellakin ansainneet enemmän paikkansa talossa kuin Eevis. Eevishän uhkailee kokoajan lähteä itse talosta, mitä hi ttoa se edes tekee tuolla! Eikä halua noudattaa ollenkaan BB:n ohjeita. Lähteköön katsomaan " r aiskaajan silmiä" ulkomaailmaan ja fantasioimaan. Eeviksen puheet saa mulle huonon olon. Ehdottomasti ulos!
Kerrotko vielä, millä Tarina on todellakin ansainnut paikkansa talossa kun kuusi asukasta haluaa hänet ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän tutkinnot Kimmolla on? Opiskelee nyt neljättä.
BB:n sivujen mukaan sen tutkinto on lennonjohtaja. Tiedä sitten niitä muita?
Liittyisköhän ruoanlaittoon kun mainitsi esittelyvideossaan vahvuudeksi ruoanlaittotaidot, ei kyllä ole muista tutkinnoista puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten se poskiparta, jonka pitäisi nähdä ihmisten motiivit, puhui noiden kahden ihastumisesta ja siitä kun aivot menee siihen tilaan? Eipä sekään tajunnut, että kyseessä on vain panojuttu.
Poskiparta näkee, että noiden välillä on enemmän kuin suostuvat kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Tupu tosi useasti laittaa noille ruokaa, koska Eevis esim olisi laittanut?
Esimerkkejä, esimerkkejä, en ole nähnyt Tupua yksin laittamassa ruokaa yhtään kertaa vaikka olen alusta saakka seurannut melkein päivittäin. Ymmärtäisin hyvin ettei Tupu osallistu mihinkään muuhun jos tosiaan hoitaisi kaiken keittiössä tai edes vaikka vaan ruoanlaiton mutta ei ole hoitanut. Enemmänhän tuolla on Mira, Anu, Krisu ja Ville olleet.
🤣 No etpä ole paljoa sitten seurannut, kyllä ne tuolla talossakin pitävät Tupua ruoanlaittajana
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jostain kuka antoi kenellekin mitkä pisteet?
Iltalehessä oli eilen kaikkien antamat pisteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä oliskin myös aika messevää, jos Eevis ei tippuiskaan mut Jukka lähtis heti maanantaina vaihtoon :D
Kylläpä nyt yrität ettei Eevistä äänestettäisi ulos. Totuus on se, että Eevis kilpailee Villeä ja Tarinaa vastaan ja Ville ja Tarina ovat todellakin ansainneet enemmän paikkansa talossa kuin Eevis. Eevishän uhkailee kokoajan lähteä itse talosta, mitä hi ttoa se edes tekee tuolla! Eikä halua noudattaa ollenkaan BB:n ohjeita. Lähteköön katsomaan " r aiskaajan silmiä" ulkomaailmaan ja fantasioimaan. Eeviksen puheet saa mulle huonon olon. Ehdottomasti ulos!
Kerrotko vielä, millä Tarina on todellakin ansainnut paikkansa talossa kun kuusi asukasta haluaa hänet ulos?
Niinpä. Ja Tarina oikeesti tekee kaikkien olon vaikeaksi. Yritän itsekin suhtautua ennankkoluulottomasti mutta en pysty. En jaksa kuunnella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jostain kuka antoi kenellekin mitkä pisteet?
Kommenteista alkaen sivulta 1229
https://www.vauva.fi/keskustelu/3542788/big-brother-2019-official?page=…
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuitenkin oikeustiedettä. Tuö lennonjohtaja mikä koulutus siihen. 2 aiempaa ??? Ei oo tullut ilmi.
Eevis ja Jukka on upea pari. Toinen ihan pihalla kaikesta ja toinen ihan pihalla itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti Krisu piilovittuilee Eeville sivistyssanojen käytöstä :D
Krisu piilovittuilee ihan kaikille ja kuittaa kaiken muka vitsiksi.
Mua ärsyttää Eeviksessä se jatkuva makoilu. Miten ei voi edes pk huoneessa istua kunnolla vaan pitää heittää puoliksi pitkälleen. Eevis sanoi yks päivä että tarkoituksella säästelee tuolla energiaa. Niin mihin? Ei tuolla muutenkaan ole mitään kauhean fyysistä tekemistä. Eeviksen en itse ole kertaakaan nähnyt osallistuvan ruuan laittoon. Aina kun katson 24/7 Eevis pötköttelee tai istuu kenossa sohvalla.
Myös sen tyyli puhua ja ilmaista itseään on raivostuttava. Enkä tarkoita nyt puhevikaa. Myös tuollainen nusuttelu JOKA PÄIVÄ toisten lähellä ja niin että kuka vaan voi yllättää on kiusallista ja epäkohteliasta. Myös sormetus peiton alla toisten seurassa on 🤢 tästä syystä en pidä myöskään Jukasta ja saisi lähteä heti Eeviksen ja Tarinan jälkeen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ketä luulette että nettikiusaajat kiusaisivat, jos ei olisi Eevistä. Veikkaan että Tarina, Kevin tai Milla.
Voi luoja. Hyväksy se tosiasia, että Eeviksestä ei vaan tykätä. Sitten kun Eevis putoaa, olen tyytyväinen. Kukaan muu ei ärsytä minua samalla tavalla eikä minulla ole erityisemmin negatiivista sanottavaa kenestäkään muusta. Uskon, että näin on monella muullakin.
Kimmo ja Tupu on olevinaan niin kovia kokkeja mutta kumpikaan ei tiedä edes klassisia nakkien valmistusohjeita, ihmetellään mausteliemiä ja kokonaisia pippureita keitinvedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä luulette että nettikiusaajat kiusaisivat, jos ei olisi Eevistä. Veikkaan että Tarina, Kevin tai Milla.
Voi luoja. Hyväksy se tosiasia, että Eeviksestä ei vaan tykätä. Sitten kun Eevis putoaa, olen tyytyväinen. Kukaan muu ei ärsytä minua samalla tavalla eikä minulla ole erityisemmin negatiivista sanottavaa kenestäkään muusta. Uskon, että näin on monella muullakin.
Tai no joo, Jukka kuvottaa myös. Eli Jukasta olisi seuraavaksi vielä päästävä eroon. Sitten on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Eeviksessä se jatkuva makoilu. Miten ei voi edes pk huoneessa istua kunnolla vaan pitää heittää puoliksi pitkälleen. Eevis sanoi yks päivä että tarkoituksella säästelee tuolla energiaa. Niin mihin? Ei tuolla muutenkaan ole mitään kauhean fyysistä tekemistä. Eeviksen en itse ole kertaakaan nähnyt osallistuvan ruuan laittoon. Aina kun katson 24/7 Eevis pötköttelee tai istuu kenossa sohvalla.
Myös sen tyyli puhua ja ilmaista itseään on raivostuttava. Enkä tarkoita nyt puhevikaa. Myös tuollainen nusuttelu JOKA PÄIVÄ toisten lähellä ja niin että kuka vaan voi yllättää on kiusallista ja epäkohteliasta. Myös sormetus peiton alla toisten seurassa on 🤢 tästä syystä en pidä myöskään Jukasta ja saisi lähteä heti Eeviksen ja Tarinan jälkeen menemään.
Eevis on osallistunut ruuanlaittoon tehtävässä aivan kuten muutkin, ei siellä jokainen muukaan
ole kokkaamassa ollut sen enempää. Eikä edes makoile jatkuvasti, nyt valoja päälle.
Tarina 2 Risu Jukka 1
Ville 2 Tupu Eevis 1
Anu 2 Eevis Tarina 1
Krisu 2 Tarina Kevin 1
Eevis 2 Ville Tupu 1
Tupu 2 Eevis Ville 1
Jukka 2 Tarina Mira 1
Kevin 2 Ville Krisu 1
Mira 2 Jukka Tarina 1
Kimmo 2 Tarina Milla 1
Milla 2 Ville Krisu 1
Helmeri 2 Tarina Mira 1
Ville jo himaan vaimonsa ja lastensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuitenkin oikeustiedettä. Tuö lennonjohtaja mikä koulutus siihen. 2 aiempaa ??? Ei oo tullut ilmi.
Lennonjohtaja on ihan oma koulutuksensa. Siis koulutus on lennonjohtaja. Ei siihen työhön muilla koulutuksilla mennä kuin ihan lennonjohtaja- koulutuksella. Äärimmäisen vaikeaa päästä sisään. Lennonjohtajina on muuten paljon myös naisia :)
Ja taas eevis makaa peitto korvilla ihan kuin ois pahastikin sairas. Miten pystyy aina makaamaan, ei mene tajuntaan.
Hassua kun kysytään mikä Eeviksellä on kun tuijottaa katttoon ,niin heti lynkataan jne.Krisu siinäkin kehui ja Eevis vain totesi tämä on vain seksiä.Eikä ollut eka kerta kun neidillä ns tyhjä katse .Ei reagoi edes ääniin ja sitä talossa on !! Mistä tuo nainen saa iloa tuolla talossa ? Hyvin vähän edes hymyilee.En tarkoita ,että koko ajan pitää naureskella.