Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26401/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jollain on kova tarve puolustella Eevistä täällä😂

Hyi mikä akka

Ulos!

Vierailija
26402/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä luulette että nettikiusaajat kiusaisivat, jos ei olisi Eevistä. Veikkaan että Tarina, Kevin tai Milla.

Voi luoja. Hyväksy se tosiasia, että Eeviksestä ei vaan tykätä. Sitten kun Eevis putoaa, olen tyytyväinen. Kukaan muu ei ärsytä minua samalla tavalla eikä minulla ole erityisemmin negatiivista sanottavaa kenestäkään muusta. Uskon, että näin on monella muullakin.

Talon asukkaista ei muilla kuin Tupulla ollut pahaa sanottavaa, Tarinasta oli kuudella.

Minä en jaksa jatkuvaa riitaa ja siksi aion toimia talon asukkaiden toiveiden mukaisesti ja äänestää ilmaislipuillani Eevistä ja Villeä, jotta Tarina tippuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26403/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukuta jos haluat Tarinan ulos ennen Eevistä

Vierailija
26404/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jollain on kova tarve puolustella Eevistä täällä😂

Hyi mikä akka

Ulos!

Kylläpä sinulla on kova tarve haukkua ja valehdella ventovieraasta ihmisestä täällä.

Hyi mikä akka

Ulos!

Vierailija
26405/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pitkään Eevis. AKimmo. Tarina. Kevin. Helmeri. Krisu ja aiemmista myös yykkäsin että liuan aikaisin lähtivät Timo ja Emma. Ps. Etukäteen pahoittelut painovirhepaholaisista.

Vierailija
26406/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukuta jos haluat Tarinan ulos ennen Eevistä

Asukkaat haluaa Tarinan ulos ja niin minäkin katsojana!

Vierailija
26407/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä luulette että nettikiusaajat kiusaisivat, jos ei olisi Eevistä. Veikkaan että Tarina, Kevin tai Milla.

Voi luoja. Hyväksy se tosiasia, että Eeviksestä ei vaan tykätä. Sitten kun Eevis putoaa, olen tyytyväinen. Kukaan muu ei ärsytä minua samalla tavalla eikä minulla ole erityisemmin negatiivista sanottavaa kenestäkään muusta. Uskon, että näin on monella muullakin.

Talon asukkaista ei muilla kuin Tupulla ollut pahaa sanottavaa, Tarinasta oli kuudella.

Minä en jaksa jatkuvaa riitaa ja siksi aion toimia talon asukkaiden toiveiden mukaisesti ja äänestää ilmaislipuillani Eevistä ja Villeä, jotta Tarina tippuisi.

No sinä et näköjään ymmärrä äänestyksen periaatetta ollenkaan. Katsojat äänestävät nimenomaan oman makunsa mukaan ja asukkaiden on se kestettävä. Itse toivon, että Eevis lähtee.

Vierailija
26408/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla taas kokkailemassa proteiinia. 

Vierailija
26409/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja itsellesi. Ihan oikeasti kuvittelet ettei pahimmilla haisulin ja lahnan ja hiivaleenan hokijoilla olisi joku muu kohde jos se ei olisi Eevis? Jotka kyttää joka ikistä pussilakanan vaihtoa ja sheimaa siitä. Asiat jotka on täyspäisille ihan yhdentekeviä.

Vierailija
26410/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas eevis makaa peitto korvilla ihan kuin ois pahastikin sairas. Miten pystyy aina makaamaan, ei mene tajuntaan. 

Eevis on siivonnut koko aamun ja tiedätkin sen mikäli olet katsonut liveä,

eikä makaa edes nyt.  Valehtelijat pois.

Vierailija
26411/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis varmaan ajatellut että kun hän on huomattavasti fiksumpi kuin nuo muut niin niille tuo ällö puhe on normia joten hän yrittää samaistua vaikka ei ymmärrä että yli menee!!

Vierailija
26412/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Tupu tosi useasti laittaa noille ruokaa, koska Eevis esim olisi laittanut?

Esimerkkejä, esimerkkejä, en ole nähnyt Tupua yksin laittamassa ruokaa yhtään kertaa vaikka olen alusta saakka seurannut melkein päivittäin. Ymmärtäisin hyvin ettei Tupu osallistu mihinkään muuhun jos tosiaan hoitaisi kaiken keittiössä tai edes vaikka vaan ruoanlaiton mutta ei ole hoitanut. Enemmänhän tuolla on Mira, Anu, Krisu ja Ville olleet.

Mitäköhän ohjelmaa sinä oikein olet katsellut?

Tuulahan on esim keittänyt puuroa joka aamu alusta alkaen ja osallistunut eniten ruoanlaittoihin.

Jokaisessa ruoanlaittovuorossa (pl veget) Tuula on ollut vähintään ohjeistamassa, eilen esim neuvoi porukkaa maustamaan riisinkeitinveden kanaliemikuutiolla ja kävi laittamassa Kimmon paistamat kanat vielä uuniin 100 asteeseen.

Vierailija
26413/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä et näköjään ymmärrä äänestyksen periaatetta ollenkaan. Katsojat äänestävät nimenomaan oman makunsa mukaan ja asukkaiden on se kestettävä. Itse toivon, että Eevis lähtee.

Jep! Esim. Kätlin oli häätöäänestyksessä aina, siis oikeasti joka viikko. Katsojat kuitenkin veivät Kätlinin finaaliin asti ja hän tuli lopulta toiseksi.

Ei tämä äänestys ole mitään asukkaiden miellyttämistä vaan nimenomaan päin vastoin. Katsojat antavat tuomion ja äänestävät jengiä pihalle ihan oman maun mukaan.

Vierailija
26414/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset purkaa täällä omaa pahaa oloa Eevikseen mielipuolisen haukkumisen kautta. Oliskin asiallista kritiikkiä.

Vierailija
26415/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ymmärrä että kaikilla ei ole sama maku kuin sinulla!

Minä äänestän Villeä ja Eevistä, Tarina ulos! Tarina on aivan kamala, makaa vaan eikä osallistu mihinkään ikinä, kokkaakin vain itselleen. Tänä aamuna kaikki muut siivosi paitsi Tarina, Anu, Kevin ja Tupu.

Vierailija
26416/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset purkaa täällä omaa pahaa oloa Eevikseen mielipuolisen haukkumisen kautta. Oliskin asiallista kritiikkiä.

Mä en usko että purkavat pahaa oloa. Ovat psykopaatteja jotka nauttii ihmisten kiusaamisesta. Sitä se on tutkitusti. 

Vierailija
26417/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojien äänestystulokset on viestejä asukkaille. Esim. Eeviksen häätö olisi selkeä viesti siitä, ettei jatkuvaa n ussimista huvita katsella.

Tarina voi pysyä vielä talossa, hän on kuitenkin varmasti häätöuhan alla ensi viikolla ja voi sitten häipyä.

Vierailija
26418/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän tutkinnot Kimmolla on? Opiskelee nyt neljättä.

BB:n sivujen mukaan sen tutkinto on lennonjohtaja. Tiedä sitten niitä muita?

Lennonjohtajaksi on koulutus. Onko se amk vai yliopistotasoinen. ??? Lentäjäksi käydään kurssi n 2.5 v . Kuten varmaan lennonjohtajaksi myös lentäjäksi ei pääse helposti. Kolmivaiheinen pääsykoe. Akateemiset hyppää alkuvaiheen läpi ehkä ei ihan kaikki. Terveys täytyy olla hyvä. Tuo toinen vaihe on hyvin vaativa.

Vierailija
26419/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas eevis makaa peitto korvilla ihan kuin ois pahastikin sairas. Miten pystyy aina makaamaan, ei mene tajuntaan. 

Eevis on siivonnut koko aamun ja tiedätkin sen mikäli olet katsonut liveä,

eikä makaa edes nyt.  Valehtelijat pois.

No kyllähän se tekee kun on pakko!!Ei varsinkaan nyt kyseenalaista isoveikkaa kun on häädössä!!

Vierailija
26420/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että purkavat pahaa oloa. Ovat psykopaatteja jotka nauttii ihmisten kiusaamisesta. Sitä se on tutkitusti. 

En minä ainakaan ole täällä kiusannut Eevistä. Olen sanonut, että inhoan häntä. Olenko psykopaatti, koska inhoan Eevistä? Jotain rajaa nyt😀😀

Ketju on lukittu.