Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26241/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tässä 247 auki ilman ääniä samalla kun teen töitä kotona ja nyt katsoin tonne ruudulle niin toi eevishän näyttää ihan siltä kun olis oikeasti jossain psykoosissa tms. Tuijottaa vaan lasittunein silmin kattoon ja nyt kun nousi istumaan niin tuijottaa vaan ilmeettömänä yhteen pisteeseen. Tosissani huolestuisin tuon ihmisen mielenterveydestä ja miettisin että pystyykö tuolla enää olemaan.

Jukkakin katsoi vähän huolestuneena, kun nousi istumaan ja heijasi itseään. Mutta ehkä vaan hyräili mielessään jotain laulua, eikä tuo ollut huolestuttavaa, miltä kyllä näytti.Nyt tuntuu kuitenkin kommunikoivan ihan normaalisti, tosin on hyvin vähäpuheinen. Toivottavasti pyytävät kohta kuitenkin päiväkirjahuoneeseen ja tarkastelevat vointia. 

Jukkahan siis tuossa tilaanteessa hieroi Eeviksen selkää, josta heijaaminen johtui..

En ole nähnyt tuota tilannetta mutta tämä on juuri surullinen esimerkki siitä kuinka asioita katsotaan vääristävien ja pahantahtoisten lasien läpi tai ihan tahallaan valehdellaan. Olen monta tällaista vääristelyä itse omin silmin bongannut. Älyttömän surullista että jotkut ihmiset kehtaa tehdä näin. Älkää ihmiset uskoko mitä Eeviksestä täällä kirjoitetaan. On niin pahoja ihmisiä että sitä on vaikea käsittää.

Et ole nähnyt tilannetta, mutta tulet kuitenkin julistamaan, että siitä on kerrottu vääristellen 😂 Jälleen pettämätöntä logiikkaa Eevisfanaatikolta.

Vierailija
26242/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nostaa hattua jos Eevis ja Jukka jaksaa valvoa ensi yönä myöhään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26243/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis tuossa hetki sitten puhui krisulle ja Jukalle pelkotiloista.Jossain vaiheessa Jukka lähti jonnekkin.Kamera kuvannut eeviksen naamaa pitkään ,tuijotus kattoon on jatkunut pitkään.Ilme ei muutu vaikka Krisu ,helmeri pitävät meteliä .Mikäköhän tuolla naisella on ? Krisu jossain vaiheessa puhui kauniisti ,että kyllä teistä voi tulla pari talon ulkopuolella niin Jukka hiljaa ja Eevis kyllä torjui ajatuksen.

Samaa tuijotusta eilen keittiössä kun teki sinne makuupaikan kunnes ei jaksanut enää ja alkoi silmät räpsymään tietää että kuvataan!!!!

Laskelmoiva eukko joka sekoo puheissaan kun puhuu paskaa jatkuvasti!!!

Yöllä oli sama hullun katse samalla kun vollotti jukalle, ja kertoi miten muut ei ymmärrä mitä hän ymmärtää.. blaa blaa.. 

Kunpa saataisiin siitä pätkä iltalähetykseen, voisi monella mennä iltateet väärään kurkkuun, joka kuvitellut vielä että tuo akka olisi jotenkin järjissään.

Mutta turha toivo.

n47

Miten kukaan voi olla lähes viisikymppisenä vielä tällainen koulukiusaaja.... Ymmärtäisin teinit ilman elämänkokemusta mutta tuo on oikeasti melkoinen saavutus.

Jep ja haukkua noin paljon itseään nuorempaa naista.

Vierailija
26244/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri kertoi tehneensä musiikkia tietokoneella. Kyllä nyt näyttää että hän on tuo Heba 16. Tuolla talossa hän ei sano mitään mikä viittaisi politiikkaan tai köyhien vihaamiseen. Menee mun inhokkilistan kärkeen tuommoinen laskelmoiva pelle.

Voitko avata noita? Mulla heräs uteliaisuus.

Tässä ihqu-Helmeri kertoo mitä mieltä on työttömistä.

Sossupummit onkin pe*keleestä. Onhan tuosta talossakin puhuttu, myös Helmeri on ottanut kantaa aiheeseen. Vanha juttu.

Vierailija
26245/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että pian siivous on ohi ja Anukin pääsee lepäämään taas. Ja odottelemaan isoveikan tarjoamaan valmista ateriaa juomineen.

Vierailija
26246/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille Eeva-Leenan ystäville liittymään Big Brother Suomi 24/7 -ryhmään Facebookissa. Ellette pelkää keskustelua omalla nimellänne ja profiilillanne..? https://www.facebook.com/groups/22331762277/

Tämä. Itsekin vaihdan foorumia juurikin tänään. Eivät kiinnosta nämä nimettömät provot eivätkä mt-jonnejen jankkaukset.

Sama. En jaksa enää kommentoida täällä. Ymmärrän että ihmisillä on mielipiteitä mutta jatkuva suora valehtelu on liikaa. Haluan nauttia BB:stä ja seurata kaikkia asukkaita enkä lukea pelkkää mielenterveysongelmaisten yhten ihmiseen kohdistuvaa kiusaamiskampanjaa.

Erikoista kyllä. Mielenterveysongelmaiset haukkuvat toista mielenterveysongelmaiseksi? Mitä sitten jos hänellä on mielenterveysongelmia????

Vierailija
26247/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti eihän kukaan voi noin vaikeasti laittaa pussilakanaa peiton päälle kuin vain Eevis😂😂😂

Hei oikeesti, eihän kukaan voi noin paljon tehdä numeroa siitäkin, miten Eevis vaihtaa pussilakanaa.

Vierailija
26248/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Krisulla voi olla jo nuuskat loppu? Miksei varautunut isommalla määrällä, sitä kun ei kaupasta saa ja tuskin BB toimittaa bileidenkään yhteydessä.

Olen kaikilla kausilla ihmetellyt, kun nikotiinituotteet loppuu kesken.

Itse varaisin muutaman ylimääräisen pakkauksenkin kaiken varalta.

Yksi selittävä tekijä on pummaajat (tällä kaudella Jukka pumminut usein) ja toinen se,

että polttaa/nuuskaa useammin kuin ulkomaailmassa, mutta silti jännä, että viikolla 3/10 varastot on lopulla. 

Yleensä BB:ssä on mun mielestä ollut joku rajoitus paljonko nikotiinituotteita saa ottaa mukaan. Jollain kaudella oli muistaakseni kaksi kartsaa tupakkaa maksimimäärä mitä sai viedä, en tiedä miten tänä vuonna on.

Vierailija
26249/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tässä 247 auki ilman ääniä samalla kun teen töitä kotona ja nyt katsoin tonne ruudulle niin toi eevishän näyttää ihan siltä kun olis oikeasti jossain psykoosissa tms. Tuijottaa vaan lasittunein silmin kattoon ja nyt kun nousi istumaan niin tuijottaa vaan ilmeettömänä yhteen pisteeseen. Tosissani huolestuisin tuon ihmisen mielenterveydestä ja miettisin että pystyykö tuolla enää olemaan.

Jukkakin katsoi vähän huolestuneena, kun nousi istumaan ja heijasi itseään. Mutta ehkä vaan hyräili mielessään jotain laulua, eikä tuo ollut huolestuttavaa, miltä kyllä näytti.Nyt tuntuu kuitenkin kommunikoivan ihan normaalisti, tosin on hyvin vähäpuheinen. Toivottavasti pyytävät kohta kuitenkin päiväkirjahuoneeseen ja tarkastelevat vointia. 

Jukkahan siis tuossa tilaanteessa hieroi Eeviksen selkää, josta heijaaminen johtui..

En ole nähnyt tuota tilannetta mutta tämä on juuri surullinen esimerkki siitä kuinka asioita katsotaan vääristävien ja pahantahtoisten lasien läpi tai ihan tahallaan valehdellaan. Olen monta tällaista vääristelyä itse omin silmin bongannut. Älyttömän surullista että jotkut ihmiset kehtaa tehdä näin. Älkää ihmiset uskoko mitä Eeviksestä täällä kirjoitetaan. On niin pahoja ihmisiä että sitä on vaikea käsittää.

Et ole nähnyt tilannetta, mutta tulet kuitenkin julistamaan, että siitä on kerrottu vääristellen 😂 Jälleen pettämätöntä logiikkaa Eevisfanaatikolta.

Olen nähnyt monta vastaavaa tilannetta joten helppo uskoa että on juuri noin. Ja ihan omien kokemusten perusteella varoitan uskomasta mitään mitä eevisvihaajat kirjoittaa jollei ole nähnyt omin silmin.

Vierailija
26250/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon eri kirjoittaja. Tossa linkki yhteen kappaleeseen.

En oikeen tiiä mitä ajatella.

En oikeen tykkää kappaleen sanomasta...

Näyttökertoja tullut BB:n myötä lisää, nyt

1 676 näyttökertaa

•Julkaistu 22.3.2019

Vierailija
26251/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Krisulla voi olla jo nuuskat loppu? Miksei varautunut isommalla määrällä, sitä kun ei kaupasta saa ja tuskin BB toimittaa bileidenkään yhteydessä.

Olen kaikilla kausilla ihmetellyt, kun nikotiinituotteet loppuu kesken.

Itse varaisin muutaman ylimääräisen pakkauksenkin kaiken varalta.

Yksi selittävä tekijä on pummaajat (tällä kaudella Jukka pumminut usein) ja toinen se,

että polttaa/nuuskaa useammin kuin ulkomaailmassa, mutta silti jännä, että viikolla 3/10 varastot on lopulla. 

Ehkä ajatellut että on hyvä lopettaa talossa 😂

Vierailija
26252/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan Tarinan pitää alkaa tekemään niin se jää kun se alkaa touhuu siinä jotain ihan muuta siis aivan hemmetin ärsyttävä idiootti!!!Ei tuu lasta eikä pask..

Vierailija
26253/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis siivoaa kylpyhuoneessa, pesee käsienpesualtaita ja pönttöjä, Helmeri pyyhkii peilejä ja hanoja, Eevis siivoaa wc-kopit, Ville järjestelee olohuonee tyynyjä, Krisu imuroi olohuoneessa, Jukka nostaa kaikkien vaatelaatikoita juuri pedatuille puhtaille sängyille että sänkyjen alta voi imuroida, Kevin valittaa kun sai ruman pyyhkeen, Mira kehottaa Tarinaa vaihtamaan petivaatteensa,  Ville hakee vettä veeseestä pestäkseen lattioita, Tarinasta on ihanaa kun siivotaan yhdessä, Kevin ei löydä lakanaa, Anu vaihtaa omia petivaatteitaan, EEvistä kuvataan wc-kopissa pesemässä pönttöjä, wc-kopeissa on siis kamerat - ei ole piiloutumista olla niissä, Kevin valittaa taas rumasta pyyhkeestä, Mira hakee hänelle lakanan ja kertoo että kaikki pyyhkeet olivat samanlaisia, Jukka kävelee ympäriinsä, Ville pyyhkii ovenkahvoja ja keräilee roskia, Eevis tyhjentää vessojen ja kylppärin roskikset, Milla järjestelee shampoo- ja saippuapulloja, Tarina odottaa tulisiko kauniimpia tyynyliinoja, Kevinistä yhdessä siivoaminen on hauskaa ja kivaa, Ville pyyhkii vessassa Helmerin pesemät hanat uudestaan, eevis pyyhkii kylppärin pöytäpinnat, Milla vie tyhjiä purkkeja ja purnukoita roskiin, Villen ja Krisun sämpylätaikina on valmis, keittiössä Tupu huuhtelee mukiaan, Tarina tulee ja kysyy,onko astianpesukone päällä, Tuu vastaa että ei ole ja kysyy haluaako Tarina tiskata, Tarina vastaa joo ja Tupu katoaa, eevis hakee vessan roskapusseja, Krisu siivoaa terassilla, Ville alkaa tehdä sämpylöitä, Tarina jättää tiskit ja häipyy kertoen kuinka iloinen on kun sai lilan pyyhkeen, Kimmo ja Tupu istuu terassilla, Tupu toivoo että saisi tapas-illallisen ja ranskalaisia.

- En ole vieläkään vakuuttunut Tupun ahkeruudesta ja Eeviksen laiskuudesta :D :D 

Vierailija
26254/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri kertoi tehneensä musiikkia tietokoneella. Kyllä nyt näyttää että hän on tuo Heba 16. Tuolla talossa hän ei sano mitään mikä viittaisi politiikkaan tai köyhien vihaamiseen. Menee mun inhokkilistan kärkeen tuommoinen laskelmoiva pelle.

Voitko avata noita? Mulla heräs uteliaisuus.

Tässä ihqu-Helmeri kertoo mitä mieltä on työttömistä.

Sossupummit onkin pe*keleestä. Onhan tuosta talossakin puhuttu, myös Helmeri on ottanut kantaa aiheeseen. Vanha juttu.

Biisi on ihan uitun nolo...

Vierailija
26255/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan Tarinan pitää alkaa tekemään niin se jää kun se alkaa touhuu siinä jotain ihan muuta siis aivan hemmetin ärsyttävä idiootti!!!Ei tuu lasta eikä pask..

Joo pieni läjä tiskattavaa niin Tupu tulee kohta takas ja tää askartele vielä voisko joku isoveikka vähän potkaista tuohon vauhtia kun nuo toiset ei viitsi sanoa kun taas mielensä pahoittaa😁

Vierailija
26256/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani olen tajunnut miten paljon pahoinvoivia ihmisiä oikeasti on. Kamaliin kommentteihin saattaa tulla samantien paljon tykkäyksiä.

Keitä nämä ihmiset ovat? Miten paljon pahaa he saavat aikaan oikeassa elämässä, jos pelkästään täällä heidän kirjoittamansa kommentit aiheuttavat ahdistusta täysin ulkopuolisessa ihmisessä kuten minä? Entä sitten lynkatun sukulaiset, ystävät, hän itse sitten joskus jos joutuu lukemaan kommentteja?

Ovatko nämä haukkujat jonkun äitejä, isejä, sisaruksia, naapureita? Kyllä varmasti. En voi muuta tähän todeta kun että onpa tosi surullista. Toivoisin että ylläpito puuttuisi rankemmalla kädellä kommentoitiin.

Vierailija
26257/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla työttömänä pitäisi ottaa itseeni ja loukkaantua, jos Helmeri on tehnyt työttömistä "laulun"? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja onhan se nyt vitun paskaa, että osa työttömistä saa lojua sohvalla ja raha kulkee. Tällä palstalla ei muuta tehdäkään kuin haukuta työttömiä, niin miten nyt tässä keskustelussa inistään, kun Helmeri ei tykkää työttömistä? Ja todella harva artisti tekee biisejä suoraan omasta elämästään. Se, että Helmeri ei tuolla avaudu jokaisesta asiasta kertoo vaan siitä, että mies on fiksu ja ymmärtää käytöksensä seuraukset. Ei tuolla tarvitse kaikilla muniaan esitellä jä kertoa lokkien tappamiset ja kusen maistelut.

Vierailija
26258/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaahan hän keittiössä kynsiään vieressä Villen leipoessa sämpylöitä! Ei tuolla naisella ole kaikki kotona! Hädin tuskin vaihtoi omat petivaatteensa. Siinä se siivoaminen sitten olikin!

Vierailija
26259/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis siivoaa kylpyhuoneessa, pesee käsienpesualtaita ja pönttöjä, Helmeri pyyhkii peilejä ja hanoja, Eevis siivoaa wc-kopit, Ville järjestelee olohuonee tyynyjä, Krisu imuroi olohuoneessa, Jukka nostaa kaikkien vaatelaatikoita juuri pedatuille puhtaille sängyille että sänkyjen alta voi imuroida, Kevin valittaa kun sai ruman pyyhkeen, Mira kehottaa Tarinaa vaihtamaan petivaatteensa,  Ville hakee vettä veeseestä pestäkseen lattioita, Tarinasta on ihanaa kun siivotaan yhdessä, Kevin ei löydä lakanaa, Anu vaihtaa omia petivaatteitaan, EEvistä kuvataan wc-kopissa pesemässä pönttöjä, wc-kopeissa on siis kamerat - ei ole piiloutumista olla niissä, Kevin valittaa taas rumasta pyyhkeestä, Mira hakee hänelle lakanan ja kertoo että kaikki pyyhkeet olivat samanlaisia, Jukka kävelee ympäriinsä, Ville pyyhkii ovenkahvoja ja keräilee roskia, Eevis tyhjentää vessojen ja kylppärin roskikset, Milla järjestelee shampoo- ja saippuapulloja, Tarina odottaa tulisiko kauniimpia tyynyliinoja, Kevinistä yhdessä siivoaminen on hauskaa ja kivaa, Ville pyyhkii vessassa Helmerin pesemät hanat uudestaan, eevis pyyhkii kylppärin pöytäpinnat, Milla vie tyhjiä purkkeja ja purnukoita roskiin, Villen ja Krisun sämpylätaikina on valmis, keittiössä Tupu huuhtelee mukiaan, Tarina tulee ja kysyy,onko astianpesukone päällä, Tuu vastaa että ei ole ja kysyy haluaako Tarina tiskata, Tarina vastaa joo ja Tupu katoaa, eevis hakee vessan roskapusseja, Krisu siivoaa terassilla, Ville alkaa tehdä sämpylöitä, Tarina jättää tiskit ja häipyy kertoen kuinka iloinen on kun sai lilan pyyhkeen, Kimmo ja Tupu istuu terassilla, Tupu toivoo että saisi tapas-illallisen ja ranskalaisia.

- En ole vieläkään vakuuttunut Tupun ahkeruudesta ja Eeviksen laiskuudesta :D :D 

Taitavasti ainakin sai Tarinan tiskaamaan, jotta ei itse tarvisi 😂

Vierailija
26260/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monta vastaavaa tilannetta joten helppo uskoa että on juuri noin. Ja ihan omien kokemusten perusteella varoitan uskomasta mitään mitä eevisvihaajat kirjoittaa jollei ole nähnyt omin silmin.

Yhtä lailla kannattaa olla sokeasti uskomatta Eeviksen fanaattisten puolustajien juttuja. Eilenkin yrittivät valehdella, että Eevis ja Jukka eivät muka olisi runkkailleet muiden läsnäollessa.

Mutta tämä pätee tietysti kaikkien asukkaiden fanaattisimpiin inhoajiin ja puolustajiin. Ihmettelen suuresti, miten BB voi olla kenellekään niin iso juttu, että jaksaa keskustelupalstoilla valehdella asukkaiden tekemisistä tai tekemättömyydestä.

Ketju on lukittu.