Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26221/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpäniin. Miksi Jukka ei ole äänestyksessä, jos syynä siihen että Eevis äänestyksessä on porukan mielestä täällä sekstailu talossa? Vaikka Eevis 1000x mielenkiintoisempi ihminen (kaikkine vikoineen) kuin Jukka, ja keskustelee monipuolisesti asioista talossa eri asukkaiden kanssa?

Koska naisten avoin seksuaalisuus ärsyttää ihmisiä edelleen vuonna 2019 eri tavalla kuin miesten. Näin myös bb-talon asukkaita.

Täälläkin (varmaan suurin osa kommentoijista naisia vieläpä itse!) toivottiin aina vaan että Eevis joutuisi äänestykseen, haukuttiin ties millä rivoilla nimillä sen takia että on harrastanut seksiä talossa ja puhunut siitä avoimesti. Joo, kyllä Jukkaakin on haukuttu, mutta aika minimaalista se on ollut Eevikseen verrattuna. Muutama hassu kommentti, kun Eevistä on haukuttu niin paljon että kunnianloukkaussyyte ei ole kaukaa haettua.

Miten naiset eivät itse näe omien ajatusmallien haitallisuutta? Jos kohdistaa ärsytyksensä Eevikseen, vaikka yhtä lailla Jukka ollut osallisena tässä, niin samalla oikeuttaa Jukan käytöksen. Miehelle on ok olla tuollainen. Miesten kuuluukin haluta seksiä, ja näyttää se avoimesti. Miesten ei tarvi ajatella muita. Miesten on ok olla itsekkäitä jne jne.. Herätkää hyvät ihmiset!

Miten sinä selität sen, että Janica voitti BB:n, vaikka harrasti seksiä ja ON NAINEN? Tai sen, ettei yksikään muu BB-pari ole herättänyt yhtä paljon inhoa kuin nämä kaksi?

Annapa kun kerron. Eevis ja Jukka inhottavat ihmisiä, koska ovat toistuvasti runkanneet toisiaan muiden asukkaiden vieressä ja heidän toimintansa on tehnyt muiden olon epämukavaksi. He ovat menneet vessaan panemaan, vaikka toiset ovat pyytäneet, etteivät vessassa touhuilisi. He (erityisesti Eevis) ovat kiukutelleet ja uhkailleet lähteä talosta, kun eivät yhtenä yönä päässeet jyystämään. Ongelma ei siis ole se seksin harrastaminen, vaan että noilla kahdella paneminen menee ihan kaiken muun ohi - eivät kunnioita muita asukkaita, eivätkä BB:tä. Ei tuo ole viihdyttävää katsottavaa ainakaan minulle.

Ja miksi Eevis herättää enemmän negatiivisia mielipiteitä kuin Jukka? Veikkaisin, että siihen on monta siitä, sukupuolen en usko olevan kovin suuri tekijä. Eeviksen jaarittelevat, sadoilla niinku-sanoilla höystetyt pitkäveteiset monologit ovat varmaan yksi syy, BB:lle uhoaminen ja naurettava kitinä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta” toinen, rivot ja ällöttävät jutut kolmas, jatkuva makoilu neljäs... nuo asiat hänessä minua ärsyttävät. Jukalla ei myöskään ole fanaattisia puolustajia kuten Eeviksellä, mikä on varmaan osasyy siihen, ettei Jukasta ylipäätään puhuta niin paljon. Mä ainakin jotenkin oletan, että Jukan ällöttävyys on ihan yleisesti hyväksytty näkemys.

Tämä. Naisen seksuaalisuus ei häiritse. Ihan reipasta elämää olen itsekin alle 30-v:na  viettänyt mutta seksin harrastamiseni on yksitysiasia, eli sitä ei tehdä kaveriporukassa julkisesti tai muutenkaan julkisesti. Mainittakoon nyt, että jos tämä pariskunta yllätettäisiin esim. julkiselta paikalta panemassa, niin kyse olisi rikoslaissa sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta. JUkka on ihan yhtä ällö, jos ei ällömpikin.

Pariskunta ei ole julkisella paikalla vaan suljetussa talossa jonne mentäessä heille on sanottu ettei seksiä kuvata. Seksistä talossa puhuvat monet muutkin ja vielä useammat talon ulkopuolella. Jos se on sinulle tabu, se on eikä sinu tarvitse siitä kellekään puhua, mutta halukkaat saavat ja voivat puhua.

Vierailija
26222/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko Tarina oikeesti likaisen pyyhkeen pussista kun ei halua vaihtaa väriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26223/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinaa ei koske mikään talouden hoito!!

Vierailija
26224/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti jukka pitää kättään vaan tossa eeviksen rinnan päällä ja vähän vaan puristelee, menis hermo kyllä tollaseen mieheen joka jatkuvasti kyhnää kyljessä ja pitää tisseistä kiinni ku ei olis ikinä ennen naisvartaloa saanu koskea

Jukka on täysi idiootti. Eevis haisee pahalle.

Vierailija
26225/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tässä 247 auki ilman ääniä samalla kun teen töitä kotona ja nyt katsoin tonne ruudulle niin toi eevishän näyttää ihan siltä kun olis oikeasti jossain psykoosissa tms. Tuijottaa vaan lasittunein silmin kattoon ja nyt kun nousi istumaan niin tuijottaa vaan ilmeettömänä yhteen pisteeseen. Tosissani huolestuisin tuon ihmisen mielenterveydestä ja miettisin että pystyykö tuolla enää olemaan.

Jukkakin katsoi vähän huolestuneena, kun nousi istumaan ja heijasi itseään. Mutta ehkä vaan hyräili mielessään jotain laulua, eikä tuo ollut huolestuttavaa, miltä kyllä näytti.Nyt tuntuu kuitenkin kommunikoivan ihan normaalisti, tosin on hyvin vähäpuheinen. Toivottavasti pyytävät kohta kuitenkin päiväkirjahuoneeseen ja tarkastelevat vointia. 

Jukkahan siis tuossa tilaanteessa hieroi Eeviksen selkää, josta heijaaminen johtui..

Vierailija
26226/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri kertoi tehneensä musiikkia tietokoneella. Kyllä nyt näyttää että hän on tuo Heba 16. Tuolla talossa hän ei sano mitään mikä viittaisi politiikkaan tai köyhien vihaamiseen. Menee mun inhokkilistan kärkeen tuommoinen laskelmoiva pelle.

Voitko avata noita? Mulla heräs uteliaisuus.

Vierailija
26227/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello on 10:30 ja Eeva-Leena makaa tuolla sängyssä edelleen.

Kuten myös Jukka, Milla ja Helmeri ainakin pari minuuttia sitten. Mikä sua oikein vaivaa?

Ja Kimmo ja Tupu ja Krisu. Mutta Eevis Eevis Eevis. Olette oikeasti täysin sairaita itse.

Makaa, makaa, hiljaa ja tuijottaen lasittunein silmin kattoa muiden vitsaillessa. Taisi mennä nimeminen kuitenkin uhmasta huolimatta tunteisiin.

Eevis harjaa todellisuudessa hiuksiaan eteisessä. Että sellaista.

Oli kommentin aikaan, eikä ole eteisessä vaan makkarissa, että sellasta.

Petaa petiään. Se varmaan on hänen suurin kotityö tänään.

eri

247 katsojana ei anba mulle mitään kuka tuolla luuttu kädessä heiluu tai pilkkoo porkkanaa😂😂😂

Tykkään tarkkailla ihmisiä tuolla ja miten reagoivat ja ennenkaikkea kiinnostaa keskustelut. Huomaan että Tupun pinnanalla kuohuu. Tupuko 54 v näyttää vanhemnalta. Tupulla varmaan vaiharit.

Luuttu? Se on luultu. Luuttu on soitin.

Siis luutu ja luutuaminen, ei luuttuaminen kuten usea kirjoittaa.

Vierailija
26228/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa Tarinaa se todennäköisesti liihottaa tuo rätti päällä edes takas saamatta mitään aikaan!!!

Vierailija
26229/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko muut Kolmen maissa haisulin analysointia?

Kunpa saisi klipin faceen tai tubeen siitä.

https://www.bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=224&t=7606&sid=909bfe074a…

Siitä on luettavissa tarkka raportti

Kiitos linkistä.

Toisin kuin palstalla yritetään jatkuvasti väittää, erittäin järkevää ja asiallista keskustelua.

Vierailija
26230/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tässä 247 auki ilman ääniä samalla kun teen töitä kotona ja nyt katsoin tonne ruudulle niin toi eevishän näyttää ihan siltä kun olis oikeasti jossain psykoosissa tms. Tuijottaa vaan lasittunein silmin kattoon ja nyt kun nousi istumaan niin tuijottaa vaan ilmeettömänä yhteen pisteeseen. Tosissani huolestuisin tuon ihmisen mielenterveydestä ja miettisin että pystyykö tuolla enää olemaan.

Jukkakin katsoi vähän huolestuneena, kun nousi istumaan ja heijasi itseään. Mutta ehkä vaan hyräili mielessään jotain laulua, eikä tuo ollut huolestuttavaa, miltä kyllä näytti.Nyt tuntuu kuitenkin kommunikoivan ihan normaalisti, tosin on hyvin vähäpuheinen. Toivottavasti pyytävät kohta kuitenkin päiväkirjahuoneeseen ja tarkastelevat vointia. 

Jukkahan siis tuossa tilaanteessa hieroi Eeviksen selkää, josta heijaaminen johtui..

En ole nähnyt tuota tilannetta mutta tämä on juuri surullinen esimerkki siitä kuinka asioita katsotaan vääristävien ja pahantahtoisten lasien läpi tai ihan tahallaan valehdellaan. Olen monta tällaista vääristelyä itse omin silmin bongannut. Älyttömän surullista että jotkut ihmiset kehtaa tehdä näin. Älkää ihmiset uskoko mitä Eeviksestä täällä kirjoitetaan. On niin pahoja ihmisiä että sitä on vaikea käsittää.

Vierailija
26231/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Krisulla voi olla jo nuuskat loppu? Miksei varautunut isommalla määrällä, sitä kun ei kaupasta saa ja tuskin BB toimittaa bileidenkään yhteydessä.

Olen kaikilla kausilla ihmetellyt, kun nikotiinituotteet loppuu kesken.

Itse varaisin muutaman ylimääräisen pakkauksenkin kaiken varalta.

Yksi selittävä tekijä on pummaajat (tällä kaudella Jukka pumminut usein) ja toinen se,

että polttaa/nuuskaa useammin kuin ulkomaailmassa, mutta silti jännä, että viikolla 3/10 varastot on lopulla. 

Vierailija
26232/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille Eeva-Leenan ystäville liittymään Big Brother Suomi 24/7 -ryhmään Facebookissa. Ellette pelkää keskustelua omalla nimellänne ja profiilillanne..? https://www.facebook.com/groups/22331762277/

Tämä. Itsekin vaihdan foorumia juurikin tänään. Eivät kiinnosta nämä nimettömät provot eivätkä mt-jonnejen jankkaukset.

Vierailija
26233/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kevin menee siitä.

Vierailija
26234/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpäniin. Miksi Jukka ei ole äänestyksessä, jos syynä siihen että Eevis äänestyksessä on porukan mielestä täällä sekstailu talossa? Vaikka Eevis 1000x mielenkiintoisempi ihminen (kaikkine vikoineen) kuin Jukka, ja keskustelee monipuolisesti asioista talossa eri asukkaiden kanssa?

Koska naisten avoin seksuaalisuus ärsyttää ihmisiä edelleen vuonna 2019 eri tavalla kuin miesten. Näin myös bb-talon asukkaita.

Täälläkin (varmaan suurin osa kommentoijista naisia vieläpä itse!) toivottiin aina vaan että Eevis joutuisi äänestykseen, haukuttiin ties millä rivoilla nimillä sen takia että on harrastanut seksiä talossa ja puhunut siitä avoimesti. Joo, kyllä Jukkaakin on haukuttu, mutta aika minimaalista se on ollut Eevikseen verrattuna. Muutama hassu kommentti, kun Eevistä on haukuttu niin paljon että kunnianloukkaussyyte ei ole kaukaa haettua.

Miten naiset eivät itse näe omien ajatusmallien haitallisuutta? Jos kohdistaa ärsytyksensä Eevikseen, vaikka yhtä lailla Jukka ollut osallisena tässä, niin samalla oikeuttaa Jukan käytöksen. Miehelle on ok olla tuollainen. Miesten kuuluukin haluta seksiä, ja näyttää se avoimesti. Miesten ei tarvi ajatella muita. Miesten on ok olla itsekkäitä jne jne.. Herätkää hyvät ihmiset!

Miten sinä selität sen, että Janica voitti BB:n, vaikka harrasti seksiä ja ON NAINEN? Tai sen, ettei yksikään muu BB-pari ole herättänyt yhtä paljon inhoa kuin nämä kaksi?

Annapa kun kerron. Eevis ja Jukka inhottavat ihmisiä, koska ovat toistuvasti runkanneet toisiaan muiden asukkaiden vieressä ja heidän toimintansa on tehnyt muiden olon epämukavaksi. He ovat menneet vessaan panemaan, vaikka toiset ovat pyytäneet, etteivät vessassa touhuilisi. He (erityisesti Eevis) ovat kiukutelleet ja uhkailleet lähteä talosta, kun eivät yhtenä yönä päässeet jyystämään. Ongelma ei siis ole se seksin harrastaminen, vaan että noilla kahdella paneminen menee ihan kaiken muun ohi - eivät kunnioita muita asukkaita, eivätkä BB:tä. Ei tuo ole viihdyttävää katsottavaa ainakaan minulle.

Ja miksi Eevis herättää enemmän negatiivisia mielipiteitä kuin Jukka? Veikkaisin, että siihen on monta siitä, sukupuolen en usko olevan kovin suuri tekijä. Eeviksen jaarittelevat, sadoilla niinku-sanoilla höystetyt pitkäveteiset monologit ovat varmaan yksi syy, BB:lle uhoaminen ja naurettava kitinä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta” toinen, rivot ja ällöttävät jutut kolmas, jatkuva makoilu neljäs... nuo asiat hänessä minua ärsyttävät. Jukalla ei myöskään ole fanaattisia puolustajia kuten Eeviksellä, mikä on varmaan osasyy siihen, ettei Jukasta ylipäätään puhuta niin paljon. Mä ainakin jotenkin oletan, että Jukan ällöttävyys on ihan yleisesti hyväksytty näkemys.

Tämä. Naisen seksuaalisuus ei häiritse. Ihan reipasta elämää olen itsekin alle 30-v:na  viettänyt mutta seksin harrastamiseni on yksitysiasia, eli sitä ei tehdä kaveriporukassa julkisesti tai muutenkaan julkisesti. Mainittakoon nyt, että jos tämä pariskunta yllätettäisiin esim. julkiselta paikalta panemassa, niin kyse olisi rikoslaissa sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta. JUkka on ihan yhtä ällö, jos ei ällömpikin.

Pariskunta ei ole julkisella paikalla vaan suljetussa talossa jonne mentäessä heille on sanottu ettei seksiä kuvata. Seksistä talossa puhuvat monet muutkin ja vielä useammat talon ulkopuolella. Jos se on sinulle tabu, se on eikä sinu tarvitse siitä kellekään puhua, mutta halukkaat saavat ja voivat puhua.

Ihan julkisestikin on ilmoitettu, ettei mitään peitonheilutteluja tulla näyttämään kuten aikaisemmilla kausilla, vaan kamerat käännetään toisaalle.

Vierailija
26235/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille Eeva-Leenan ystäville liittymään Big Brother Suomi 24/7 -ryhmään Facebookissa. Ellette pelkää keskustelua omalla nimellänne ja profiilillanne..? https://www.facebook.com/groups/22331762277/

Tämä. Itsekin vaihdan foorumia juurikin tänään. Eivät kiinnosta nämä nimettömät provot eivätkä mt-jonnejen jankkaukset.

Sama. En jaksa enää kommentoida täällä. Ymmärrän että ihmisillä on mielipiteitä mutta jatkuva suora valehtelu on liikaa. Haluan nauttia BB:stä ja seurata kaikkia asukkaita enkä lukea pelkkää mielenterveysongelmaisten yhten ihmiseen kohdistuvaa kiusaamiskampanjaa.

Vierailija
26236/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri kertoi tehneensä musiikkia tietokoneella. Kyllä nyt näyttää että hän on tuo Heba 16. Tuolla talossa hän ei sano mitään mikä viittaisi politiikkaan tai köyhien vihaamiseen. Menee mun inhokkilistan kärkeen tuommoinen laskelmoiva pelle.

Oon eri kirjoittaja. Tossa linkki yhteen kappaleeseen. En oikeen tiiä mitä ajatella. En oikeen tykkää kappaleen sanomasta...

Vierailija
26237/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello on 10:30 ja Eeva-Leena makaa tuolla sängyssä edelleen.

Kuten myös Jukka, Milla ja Helmeri ainakin pari minuuttia sitten. Mikä sua oikein vaivaa?

Ja Kimmo ja Tupu ja Krisu. Mutta Eevis Eevis Eevis. Olette oikeasti täysin sairaita itse.

Makaa, makaa, hiljaa ja tuijottaen lasittunein silmin kattoa muiden vitsaillessa. Taisi mennä nimeminen kuitenkin uhmasta huolimatta tunteisiin.

Eevis harjaa todellisuudessa hiuksiaan eteisessä. Että sellaista.

Oli kommentin aikaan, eikä ole eteisessä vaan makkarissa, että sellasta.

Petaa petiään. Se varmaan on hänen suurin kotityö tänään.

eri

247 katsojana ei anba mulle mitään kuka tuolla luuttu kädessä heiluu tai pilkkoo porkkanaa😂😂😂

Tykkään tarkkailla ihmisiä tuolla ja miten reagoivat ja ennenkaikkea kiinnostaa keskustelut. Huomaan että Tupun pinnanalla kuohuu. Tupuko 54 v näyttää vanhemnalta. Tupulla varmaan vaiharit.

Luuttu? Se on luultu. Luuttu on soitin.

Siis luutu ja luutuaminen, ei luuttuaminen kuten usea kirjoittaa.

kyllä se nimenomaan on luuttuaminen.

Vierailija
26238/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinalle tämä häätöäänestys on vaikea, koska siinä on mukana kaksi ihmistä, joista hän pitää todella paljon.

Elikä ne kaksi ensimmäiseksi mainittua?! Tarina ja Tarina.

Vierailija
26239/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna voisi poistua kunnei ikinä tee mitään ja samallain tuo tarina ikinä mitään tee ja valittaa vittu koko ajan

Vierailija
26240/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihqu-Helmeri kertoo mitä mieltä on työttömistä.

Ketju on lukittu.